مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرمان م
  • تاریخ عضویت : 1391/10/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 65

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 65 مورد

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/7/24 چرا برید ازش هندزفری گوشیتونو طلب کنید. من خودم به شخصه به هیچ عنوان از بیرون جنس نمی خرم تا الان تمامی خریدهامو از دیجی کالا انجام دادم و یکبار نشده چیزی ازش بردارن حتی گاهی هدیه هم میدن.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/7/23 سلام دوستم. من زیاد از دوربین استفاده نمی کنم پس نظری نمی تونم بدم در مورد سوال بعدیتون بله 100% برداشتن همشون هندزفری دارن تو جعبه.

LG L40 LG L40

1393/7/3 گوشیتون سیم کارتو نشناخته. یا بد جا زدید سیم کارتو و یا سوخته سیمتون

LG L40 LG L40

1393/7/2 مرسی از جوابت خیلی ممنون

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/6/25 هشت نه ماهی هست فکر کنم 630,40 خریدم بله هم لیبل صفحه و هم هنزفری داشت. دیجی کالا هیچی دستگاهاشو برنمیداره برعکس مغازه دارا.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/6/23 سلام من از دیجی کالا خریدم در خدمتم

LG L40 LG L40

1393/6/20 و اینکه سیم کارت مینی میخوره یا میکرو؟ چون گوشی الانم میکرو میخوره

LG L40 LG L40

1393/6/20 سلام. دوستان این گوشی سنسور نورسنج برای تنظیم اتومات نور صفحه داره؟ و چراغ نوتیفیکیشن برای تماس های از دست رفته داره؟ ممنونم اگر پاسخ بدین

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/6/1 سلام و عرض ادب و احترام. چیزی که به ذهن حقیر میرسه. گوشی را خاموش و روشن کنید. اگر با این کار درست نشد ریست فکتوری کنید (کلیه اطلاعات پاک می شود)و یا به setting/more/mobile networks بروید و در بخش network mode گزینه ها رو عوض کنید. اصولا باید روی gsm only باشه چون 3G فراگیر نشده.
انگشت مبارکتان را هم به قسمتی که آنتن داخلی گوشی در آنجا تعبیه شده نچسبانید که فکر می کنم نزدیک پورت usb سمت چپ است. اگر در جای خاصی مثلا منزلتان شماره گیری می کنید در بیرون هم امتحان کنید ببینید بازم این مشکل رو دارید یا خیر.

LG L40 LG L40

1393/5/25 سلام دوستان قصد خرید گوشی دارم لطفا کسی که این گوشی رو داره به سوالاتم جواب بده سپاس.
1. باتریش چطوره و چقدر جواب میده 2. وقتی گوشی رو نزدیک گوشی میکنی برای صحبت کردن صفحه خاموش میشه؟(حسگر) 3. رادیو بدون هندزفری جواب میده؟ 4. امکان انتقال برنامه ها و بازی به مموروی کارت داره؟ 5. کیقیت صفحه نمایش چطوره پیکسل ها تو ذوق میزنه؟ ممنون

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/25 خواهش میکنم. بله نیمچه ضعفی داره ولی تایم پریدنش انقدری نیست که مشکل ساز باشه و دوباره آنتن برمیگرده. ولی چون زنگ خور زیاد دارید رو همین htc که گفتید تحقیق کنید ببینید پرش آنتن داره یا نه چون من در مورد آن نمی دونم. اگر نداشت گوشی بدی نیست. و یک گوشی دیگه هم پیشنهاد میکنم به شما samsung galaxy s4 mini. فقط درباره آنتن دهیش اطلاع ندارم. ولی اینو در نظر داشته باشید کار کردن با بعضی دوسیمکارته ها مشکل تره از نظر حقیر. مثلا من اولین دوسیکارته آندروید سامسونگ که اومده بود خریده بودم وقتی میخواستم با سیم دو تماس بگیرم باید کرکره رو میکشیدم پایین سیم دو انتخاب میکردم و تماس میگرفتم و بالعکس. الان هم فکر میکنم سامسونگ همونطوری باشه ولی در M خیلی راحته شماره را گرفتید دو تا سیم برای انتخاب نمایش داده میشه و یکی را انتخاب می کنید.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/23 سلام بنده بعنوان یک کاربر معمولی و نه متخصص فکر می کنم فایلهای زیادی در گوشی شما به صورت بلا استفاده وجود دارد و سرعت دستگاهتان را پایین آورده و باید پاکشان کنید. نرم افزار clean master را دانلود و خودش به صورت اتوماتیک فایلهای اضافی را پاک می کند. البته در گزینه های تیک دار دقت کنید فایلهای مهمتان تیک نخورده و پاک نشوند. خیر امکان ریستارت نیست فلش کردن هست که فکر میکنم همه ی اطلاعات گوشی پاک می شود و توصیه نمی کنم.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/21 سلام قربانت. برای من هر دو سیم همراه اول نیست و متفاوت هستن ولی متاسفانه بله پرش آنتن گهگداری داره. در هنگام مکالمه هم سیمی که صحبت نمی کنید میپره.
در نظرم نوشتم مشترکا" در یک سطح درسته که htc چهار هسته 1.3 هست ولی cortex هست و به زعم حقیر krait بهتره ولی اون هم چهار هسته و 1.3 / در کل فکر میکنم برتری محسوسی به هم نداشته باشن.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/19 سلام اول از همه خدمتت عارضم که معمولا در اینجا شخصی نظر میخواد راجع به چند تا گوشی از جمله m خوب مشخصه اکثریت m رو میگن چون خودشون اگر m رو قبول نداشتن که نمی خریدن! بر اساس مشخصات رتبه بندیم اینه :
1. اول مشترکا" m و htc دوم nokia
2. اول m دوم htc سوم nokia
3. m که خوبه فکر میکنم آنها هم خوب باشن
4. اول مشترکا" m و htc دوم nokia
5. اول m دوم htc سوم nokia
6. اول m دوم مشترکا" htc و nokia
7. m که همزمانه اون دو تا رو نمی دونم ولی 99% همزمان هستن
در کل به نظر حقیر دور نوکیا رو خط بکش بین m و htc فرق آنچنانی نیست و طبق سلیقه ی خودت عمل کن ولی m کمی چربش داره. در ضمن فکر میکنم htc که فرمودید یک سیمکارته است.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/12 سلام. فکر میکنم بار اول که گوشی رو با کابلش به کامپوتر یا لپ تاپ که وصل می کنید این برنامه یعنی sony pc companion درخواست نصب شدن میکنه که باید نصبش کنید اگر هم نصب نکردید از اینترنت دانلود کنید. بعد از این باید گوشی رو با کابل به کامپیوتر وصل کنید یه زمان کمی طول میکشه تا این برنامه گوشی رو شناسایی که . وقتی این مهم انجام شد چند تا گزینه مستطیل شکا هستند که اولی از سمت چپ support zone هست کلیک میکنید بعدش دستورالعملهای آپدیت را به شما میگه. مثلا شارژ گوشیتون باید زیاد باشه که در طی عملیات خاموش نشه و فلان دکمه رو با هم بگیرید و ... کار سختی نیست اگر با زبان دستورالعملهاش (انگلیسی)مشکل داشتید از طریق google translate ترجمه کنید.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/10 ابعاد M کوچکتر از 610 هست و مسلما در دست و جیب بهتر جا میگیره. وزن M طوریه که خستتون نمیکنه ولی حقیر قبلا SONY XPERIA PLAY داشتم که تقریبا هم وزن 610 بود (175گرم) که واقعا سنگین بود و نمی تونستم یه مدت بیشتر باهاش کار کنم دستم خسته میشد. پیکسل تصویر M بهتره 245 در برابر 220 ولی فکر نمیکنم در کیفیت تصویر فرق آنچنانی با هم داشته باشند. مولتی تاچ M چهار نقطه ولی 610 فکر میکنم دو باشه M رادیو FM با RDS و 610 فاقد RDS. (اعلام نوشتاری برنامه های رادیو در نمایشگر) که البته مزیت خاصی حساب نمیشه. M دارای حسگر COMPASS قطب نما و 610 فاقد آن. سیستم عامل M به آندروید 4.3 آپدیت شده و احتمالا 4.4 هم براش بیاد ولی فکر نمی کنم 610 از 4.2 بالاتر بره. داشتن قابلیت OTG (اتصال فلش مموری به دستگاه) و عدم وجود آن در 610. حالت عکاسی HDR در M که به زعم این حقیر فوق العادس ولی 610 نداره. M شیشه ضد خش و 610 فاقد آن.
(در رابطه با CPU که براتون مهمه باید بگم عالیه تو این مدتی که باهاش کار کردم یکبارم هنگ نکرده و بسیار روان عمل میکنه. به نظر بنده ی کمترین تعداد هسته عامل خیلی تاثیر گذاری در کارکرد CPU نیست چه بسا خیلی از دو هسته ای ها عملا بهتر از چهار هسته ای ها هستند. بستگی به نوع CPU داره که این KRAIT هست و بسیار پر سرعت. حافظه داخلیش متاسفانه برای کسی که زیاد برنامه و بازی میریزه کمه و فعلا قابلیت انتقال به مموری نداره و شاید اذیت بشید ولی اگر 4.4 بیاد براش حل میشه. کیفیت تصویرش خوبه ولی رنگها درش زنده نیستند. پشتیبانی نرم افزاری و ارایه نسخه های جدید آندروید سونی خیلی بهتر از هوآوی است.)

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/9 به نظر حقیر M

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/5 سلام. 1 سرعت عالی و باز کردن نرم افزارها و شماره گیری و پیامک عالی 2 کیفیت بدنه خیلی خوبه و حس خوبی دارید از به دست گرفتنش کیفیت صفحه به نظر حقیر معمولیه و به زعم من رنگها کمی مرده هستند اگر M رو در کنار صفحه سوپر آمولد سامسونگ قرار بدین متوجه میشید 3 s4 mini که هم دوسیم داره هم تک سیم ولی قیمتش از این بالاتره. در این رنج قیمت s3 mini البته تک سیمه 4 یک جایی خونده بودم که 4.4 میاد براش 5 به زعم بنده ی کمترین بدون گارانتی بگیر فکر نمی کنم به چیز خاصی باید دقت کنید فقط اینکه از هر فروشگاهی خرید نکنید یا نمایندگی بخرید یا فروشگاه معتبر . به لوازم داخلش هم دقت کنید هندزفری داشته باشه

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/4 نظر من اینه که هنگ کردن اصلا ربطی به مارک نداره. بلکه معمولا به قیمت و سخت افزار ربط داره. در تمام مارکها سامسونگ الجی سونی و غیره گوشیهایی هنگ میکنند و گوشیهایی هنگ نمی کنند. مثلا شما از سامسونگ گوشی s3 بگیرید یا بالاتر شاهد هنگ کردن نیستید ولی یک گوشی سامسونگ ارزان بگیرید مسلما کارایی گوشیهای رده بالا را ندارد.حقیر M دوسیم دارم و خدمتت عرض میکنم که واقعا سخت افزار فوق العاده ای داره و یکبار هم هنگ نکرده و بسیار سریعه. هر بار هم که آپدیت های کارخانه ای که براش می آمد و آپدیت میکردم از قبل بهتر میشد. حافظه ی داخلیش اگر زیاد برنامه نصب میکنید راضی تان نمی کند و فعلا امکان انتقال به مموری را ندارد ولی حقیر چون زیاد اهل بازی نیستم و فقط برنامه های مهم و چند تا بازی معمولی دارم برام مکفی است. در ارتباط با باتریش هم عارضم خدمتتون که از 100 نمره ی 70 میدم در مقایسه با سایر دستگاه های آندرویدی که باتریشان چنگی به دل نمیزنند. باتریش نسبتا خوبه و یک گزینه ای برای نگهداری شارژ بیشتر دارد به نام STAMINA که اگر آنرا فعال کنید بهتر هم میشود. یه نکته هم از من کمترین اگر قبول کنید اینکه سعی کنید مارک انتخابیتان دارای پشتیبانی نرم افزاری خوب باشد تا از نسخه های جدید آندروید عقب نمانید. سونی که حقیر دارم راضی کننده است. در ارتباط با سوال بعدیتان دوسیم یا تک سیم فکر میکنم تک سیم خیلی کم گیر بیاد ولی از لحاظ اصل بودن هیچ توفیری ندارند امروزه بسیاری از شرکت های معتبر گوشی های دوسیم تولید میکنند چون نیازها به سمت گوشیهای دوسیم رفته. فقط از جای معتبر خرید کنید.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/5/4 دقیقا". وقتی گوشی رو رو آیفون گذاشتید و نگاهش میکنید یکی از حسگرها قرمزه. دیروز به این مساله دقت کردم. فکر میکنم اون سنسوریه که وقتی به گوشتون نزدیک میکنید باعث خاموش شدن صفحه میشه برای صرفه جویی در مصرف باتری. در همان حالتی که گوشی رو جلوتون گرفتید انگشتتان را از روبروش آرام رد کنید میبینید که صفحه خاموش میشود.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/4/20 ک ش عزیز و خانم نگار سپاسگزار از پاسختون ولی جوابمو نگرفتم.سوالم به طور مختصر اینه که وقتی با این گوشی تما میگیرید در آخر براتون دو تا گزینه میزاره که با کدوم خط میخواین تماس بگیرین. من میخوام بدونم این امکان در وایبر هم هست که در مواقع لزوم بشه با ایرانسل پیام داد و در بعضی مواقع با همراه اول.
در m dual دو سیمکارت. ممنون از وب سایت و کاربران محترم

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/4/18 دوستان سلام. سوالی که ازتون دارن من دو تا خط انداختم خط 1 همراه اول و خط دو ایرانسل. ولی در وایبر که میخوام پیام بدم همش با همراه اول میره حتی یه بار از طریق گوشی خط اولو غیر فعال کردم بازم از همین خط ارسال شده بود!! خواستم ببینم میشه بعضی اوقات که میخوام با ایرانسل باشم در وایبر پیام بدم؟

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/9/21 دوستان کسی illuminatin bar را رو این گوشی تست کرده ببینه چراغ نوتیفیکیشنش جواب میده؟ (به دلیل داشتن تنظیمات سرعت چراغ)

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/9/9 سلام 2گیگ. آقو حالم گرفتس خیلی حالم گرفتس. اصلا نمی تونم برنامه بازی دانلود کنم ظرفیتش خیلی کمه هیچ راهی هم نیست بریزم رو مموری الکی یه مموری توش انداختم بلا استفاده

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/9/5 نقاط قوت :::
صفحه نمایش کیفیت خوب
CPU قوی و روان
کیفیت پخش صدا و موزیک عالی
شیک
نقاط ضعف :::
باتری ضعیف
خوشدست نیست(نظر شخصی)
حافظه کم و غیر قابل انتقال به کارت
عکس خوب گرفتن با دوربینش سخته(داخل فضای بسته)
تاچ در بازیهای دقت بالا ضعیف عمل میکنه

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/9/5 سلام. درسته قبل اینکه فوکوس کنه سریع عکس میندازه فلاش هم بزنه که دیگه عکس سفید میشه. برای منم همینطوره

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/9/5 استدعا دارم بله تهرانم - بله - 635 بدون گارانتی مهلت تست یک هفته ای دیجی کالا - بله - با کابل وصل کردم به لپ تاپ برنامه Sony PC Companion بهم پیغام داد آپدیت میشه - اکسپریا یو(تو قسمت گوشیها گذاشتم واسه فروش) - این رو بگم اکسپریا یو خیلی عالیه خوشدست تر از اینه اینو زیاد نمیتونم ممتد باهاش کار کنم / قدرت صدای ام بیشتره و صدای بم تری داره در مقابل اکسپریا یو / باتریشون هم هیچ فرقی نداره حتی به نظر من یو بهتر بود!! در صورتی که نسبت بخوایم بگیریم از سایز صفحه و آمپر باتری نباید اینطور باشه / تاچ یو هم خیلی حساس تر و بهتر از این بود / (15.2.2.5) یه A هم وسط 2ها داره نذاشتم بهم میریزه عددا این آپدیتی بود که گرفتم.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/9/4 در تایید آقا رامین 99% برای منم همینطوره در مورد عکس هم من شب امتحان کردم باید 10تا عکس میگرفتم که یکیش خوب بشه همشون با سفیدی خیلی زیاده فلاش خراب میشه. (در حالات مختلف عکاسی) عکساش یاد اون فیلم قدیمی بی کیفیت غارتگر آرنولد میندازه آدمو. در ضمن من به آپدیت جدید ارتقا دادم. کلا فکر میکردم خیلی بهتر باشه این گوشی. به طور کل راضی نیستم ار این گوشی. به این نتیجه رسیدم که آدم بخواد وسیلۀ خوب بخره باید بیشتر خرج کنه

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/9/4 خوب دوستان ما که اینجا هر سوالی پرسیدیم کسی جواب نداد کاش مرد نبودم جوابمو میدادن دوستان! من یه 3-4 روزی هست خریدم این گوشی رو تجربمو خدمتتون میگم. فقط 2گیگ میتونید برنامه بریزید و با هیچ نرم افزاری نمیشه فایل انتقال داد به کارت حافظه. 2گیگ خیلی زود پر کردم با برنامه و هیچ لگی نداشت(سی پی یو روون و خوبه) ولی برای نصب سایر برنامه ها مجبور به حذف بعضی از برنامه ها میشم. باتری نمیگم افتضاح ولی اگه بگم بیراه نگفتم من نمیدونم چرا انقدر رو باتریش مانور میدادن . این رو هم بگم که یک سیم انداختم روش و از ولی فای هم کم استفاده کردم بقیه گرینه ها بلوتوث جی پی اس و ... هم غیر فعال بود و صبح شارژ میکنم شب باید بزنم تو شارژ. و نکتۀ آخر اینکه تاچش خیلی بده چند تا بازی نشانه گیری (تفنگی)که رو گوشی قبلیم بود رو این نصب کردم و اصلا نمیشد باهاش بازی کرد هدف گیری در هر بازی ای امتحان کردم بسیار کند عمل کرد به طوری که اصلا نمیشد بازی کرد (بدون نصب محافظ صفحه/ اگر مینداختم حتما بدتر میشد)و به ناچار پاکشون کردم و بازی های معمولی که دقت بالا نمیخواد بازی میکنم و در مرورگری سرعت خوب فقط اسکرول کردنش کنده.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/30 سلام. امروز از دیجی کالا سفارش دادم. پلمپ و توی جعبش تمام لوازمش کامل بود: باتری هندزفری شارژر کابل.... پیشنهاد میکنم کسانی که قصد خرید دارن اگر میخوان مطمئن باشن که گوشی اصله و لوازمشو بر نمیدارن از دیجی کالا بخرن. موفق باشین

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/29 هنگام خرید وسیله، یک صفحه پلاستیکی محافظ از قبل بر روی صفحه نمایش چسبانده شده است. پیش از استفاده از صفحه لمسی، باید این صفحه را بردارید. در غیر این صورت، صفحه لمسی درست کار نمی‌کند.
http://userguide.sonymobile.com/referrer.php?region=ir&product=xperia-m-dual#!Using-the-touch-screen.html
1-وقتی دستگاه رو خریدیم محافظ صفحه داره که باید بکنیم؟ 2-اگر شیشه گوشی بشکنه یا ترک بخوره قابل تعمیر و عوض کردن هست؟ متشکر

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/28 1- بله
2- خیر
3- خوب
4- قابل عرض
5- معمولی , چنگی به دل نمیزنه
6- خوب
7- بله , نمی دونم

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/22 اتفاقا فقط در همین شرایط گفته شده هست که گوشی به گارانتی نیاز پیدا میکنه. یه دفعه بگن هیچ موردی رو قبول نمی کنیم دیگه. من خودم غیر موبایل دستگاههای دیگه ای رو هم که با گارانتی میگرفتم اگر هم قبول میکردن تعمیر کنن پول میگرفتن. پس این وسط آدم خیلی باید کوته فکر باشه که گارانتی دار بگیره با قیمت بیشتر.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/17 دو سیم فعال باشه مصرفش بیشتر از یک سیم فعال باشه هست. سوال بعدیت رو نظری ندارم. من هم اطلاعاتم در حد معمولی هست بقیه دوستان میتونن راهنمایی کنن فقط بر حسب وظیفه دیدم که خیلی از سوالات دوستان جواب داده نشده موند ادای تکلیف کردم

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/16 هیچ فرقی در مشخصات ظاهری و فنی نداره فقط تک سیم چهار رنگ زرد سفید مشکی بنفش داره مه دوسیم زرد نداره. دوسیم باتری بیشتری نسبت به تک سیم مصرف میکنه

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/15 عباس جان قیاست مع الفارغه. به نظر این حقیر اگر برای کلاس گذاشتن میخوای اپل ولی اگر اهل نصب بازی و برنامه های متنوع هستی این

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/13 مرسی مهدی عزیز. یه سوال دیگه دارم محافظ صفحه که داخل جعبه هست ماته یا براق؟

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/12 دوستان نازم یه سوال فوری دارم لطفا جواب بدین. این گوشی کارت حافظه رو خودش داره؟ مثلا 2گیگ 4گیگ یا هیچی نداره باید بخریم؟

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/9 بله در قسمت پایینش داره

Sony Xperia M Sony Xperia M

1392/8/8 با سلام و عرض ادب و احترام خدمت اساتید خودم. وقتی که usb رو به گوشی وصل می کنیم امکانش هست که از همین طریق فایلها وموزیک و ... رو به داخل گوشی بریزیم که نیازی به وصل کردن به کامپیوتر نباشه؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 65 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا