مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید مهدی ا
  • تاریخ عضویت : 1391/10/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/1/11 باز هم سونی در جا زد
خیلی منتطرم یه گوشی فوق العاده از سونی ببینم چون برند مورد علاقم هست اما متأسفانه هر سال مأیوس تر از پیش میشم.
طراحیش منو یاد گوشی های دو سال پیش گوشی های لنوو میندازه یا حتی برندهای متفرقه چینی اون هم دو سال پیش نه الان.
سونی با لجاجت سر طراحی گوشیاش داره سهم بزرگی از بازارو از دست میده و هر سال میشنویم که احتمال تعطیل شدن بخش گوشی سونی زیاد هست

Huawei Mate 9 Porsche Design Huawei Mate 9 Porsche Design

1396/10/15 این گوشی طراحی پورش دیزاینه همین یعنی 3 میلیون تومن میاد رو قیمت گوشی و باقی قیمتش هم به خاطر خود گوشی هست. اونایی که میگن نمی ارزه یا نمیدونن پورش دیزاین چیه یا کلا دوس دارن ارزش همه چیو بیارن پایین این گوشیو اونایی می‌خرن که دوس ندارن گوشی خز دستشون باشه یه گوشیی که خیلی کم باشه و دست کسی نبیننش

Huawei Mate 9 Pro Huawei Mate 9 Pro

1396/10/12 گوشی خیلی قوی و شیکی هست طراحی عالی قدرت بالا دوربین فوق العاده حسگر اثر انگشت فوق سریع صفحه نمایش چشم نواز از مشخصات اصلی این گوشی هست و در کنار همه این ها یک گوشی خیلی خیلی خاص و کم یاب که حتی خیلی از فروشنده ها هم از نزدیک ندیدنش.
به نظر من تنها ضعف این گوشی میتونه ضد آب نبودنش باشه.

Samsung Galaxy J5 2017 Samsung Galaxy J5 2017

1396/9/3 سلام به دوستان عزیز
گوشی خوش دستی هست البته وزنش نسبت به هم اندازه های خودش بیشتر هست که به نظرم تو دست حداقل واسه من راحت تره تمام امکانات ارتباطی که از یک گوشی انتظار دارید رو ساپورت میکنه نور صفحه نمایش سطح خیلی خوبی داره
دوربینای گوشی چه اصلی چه دوربین دوم کیفیت خیلی دلچسبی نداره
مهمترین چیزی که تو این گوشی نظرمو جلب کرد حسگر اثر انگشت فوق العاده سریع و دقیقشه و به صورت فعال هم هست و نیازی به فشردنش و روشن کردن صفحه نیست و هر بار که انگشتو روش میزارید سریع قفل گوشی باز میشه.
در کل تو این رنج قیمت فکر کنم از برند هواوی گوشی های بهتری بخرید البته واسه من وزن گوشی هم مهم بود چون گوشی های سبک خیلی از دستم میفته.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/2/15 بازم یه حالگیری دیگه از سونی
ابعاد عجیب و غریب واسه یه گوشی 5.4 اینچی اونم تو سال 2017
باطری احتمالا باز مشکل سازه
دوربین مثل همیشه با کلی تبلیغات داره معرفی میشه اما فکر نکنم کیفیتش دلچسب باشه بعضی از دوستان میگن باید از تنظیمات دستی استفاده کنی وقتی میخوای یه لحظه یه صحنه رو خیلی سریع عکس بگیری به نظرتون میشه تنظیمات دستی انجام داد تازه با همون تنظیمات هم خیلی کیفیت بهتر نمیشه
امیدوارم سنسور اثر انگشتش خوب و سریع باشه و با یکم مرطوب بودن یا خاکی بودن انگشت خطا نده مثل اون چیزی که تو سری Z5 بود
همچنان منتظر یه گوشی کامل از سونی هستم یه گوشی که بعد از خریدش شدیدا پشیمون نشم.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/15 الان چهار تومن شده اونموقع که من پست دادم 6.5 بود
به هر حال هنوز گرونه مطمعنا پایین تر میاد.

Nokia 6 Nokia 6

1396/2/9 گوریلا گلس 3 رم 3 گیگ اسنپدراگون 430 قیمت 1.5 میلیون تومان
اگه این گوشی با این مشخصات دو سال پیش میومد میشد انتظار این قیمتو داشت ولی الان واقعا قیمتش به مشخصاتش نمیخوره فقط کیفیت دوربینش ممکنه بالا باشه که بعید میدونم این طور باشه.خوب تا وقتی که تست نشده نمیشه نظر داد.
واضحه که قیمت فقط به خاطر برند بوده البته فکر نکنم شرکت نوکیا همچین قیمتی واسه این گوشی گذاشته باشه و فقط میشه به این نتیجه رسید که فروشنده های داخلی میخوان از جو ورود دوباره نوکیا به بازار شدیدا استفاده کنن.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/8 قیمت این گوشی 850 دلاره چه جوری 6.5 میلیون تومن قیمت زدن واقعا خنده داره

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/2/1 نزدیک 5 میلیون تومن قیمت این گوشی هست عجیبه
این جوری داره پیش میره فکر کنم دیگه هیچ گوشی جدیدی نمیتونیم بخیریم.خنده داره

Huawei Mate 9 Porsche Design Huawei Mate 9 Porsche Design

1396/1/25 هواوی تو یکی دو سال گذشته خیلی پیشرفت داشته هم تو طراحی گوشیاش هم سخت افزار و داره پا به پای تولید کنندگان بزرگ گوشی که چندین سال هست تو بازار هستن جلو میاد که خیلی قابل تقدیره.
این گوشی یک گوشی قوی و کارآمد هست ولی دلیل بالا بودن قیمتش تا این حد طراحیش هست که توسط طراحان پورشه انجام شده که البته داریم میبینیم که کار خاصی تو طراحی انجام ندادن و ترکیبی هست از گوشی های نوت 7 و اس 7 اج با کمی تغییرات که جای بحث زیادیو باقی میزاره برای طراحیش.وقتی اسم پورشه دیزاین میاد یاد طراحی های خاص و تک گوشی های پورشه دیزاین بلک بری میفتیم و به شخصه انتظار طراحی کاملا متفاوت نسبت به طرحی های مرسوم بازارو داشتم وقتی شنیدم پورشه دیزاین قراره یک مدل از میت ناینو طراحی کنه.
با این تفاسیر که شما گوشی خاص و تکی نمیخرید فکرنکنم افراد زیادی حتی اگه هزینه هم براشون مطرح نباشه بخوان اینقدر بابت این گوشی پرداخت کنن.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/1/25 یک گوشی خوب و قوی و میشه اگه سخت گیر نباشیم بگیم زیبا.
با این حال من خیلی سخت گیر هستم.
طراحیش خیلی میتونست بهتر باشه و یکی از مهمترین ایراداتش محل حسگر اثر انگشته.
اما در کل میشه ازش راضی بود با توجه به این که اولین نمونه برای سامسونگ با این شکل از طراحی هست مطمئنا تو مدلای بعدی این ایرادات برطرف میشه.

LG G6 LG G6

1396/1/21 طراحی این گوشی جدید هست ولی با توجه به سی پی یوش که واسه پارساله باید قیمتش از گوشی های پرچمدار دیگه امسال حدود 20 درصد کمتر باشه و این قیمتی که الان دیدم تو سایت که 3.000.000 هست واقعا قیمت پرت و زیادی هست.من که ازش خوشم اومده سی پی یوش جدید نیست ولی قوی هست.

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/1/21 خیلی سونیو دوس دارم ولی با هر مدل جدیدی که میزنه بیشتر نا امیدم میکنه.هر وقت یه گوشی از مدلای مختلف سونی گرفتم واقعا پشیمون شدم و هر سال منتظرم یه گوشی خوب بزنه اما حیف....پارسال هم z5 گرفتم ولی به شدت نا امید شدم البته اینو بگم که تو مدیا پلیر یکی از بهترین گوشیاس صدای خیلی با کیفیتی داره تو پخش با هدفون.برسیم به این گوشی یه گوشی که تو سال 2017 میخواد وارد بازار بشه و مطمئنا قیمتش نسبت به هم رده هاش بالاتره با تجربه ای که از سونی داریم.حاشیه ها ی خیلی زیاد که دیگه همه تولید کننده ها فهمیدن مشتری چی میخواد ولی سونی هنوز به نظر میاد نفهمیده.حسگر اثر انگشت نداره که هواوی فکر کنم هر چی مدل بالای 800 تومن داره اثر انگشت دارن و اثرانگشتشون هم انصافا فوق العاده هست.باطری ضعیف که الان چند سال هست سونی اعلام میکنه با بهینه سازی های مختلف مصرف باطریو کم کرده ولی تقریبا بازم میگم تقریبا تمام مدل هاش مشکل باطری دارن با این که فضای کافی مخصوصا تو این مدل برای گذاشتن یه باطری خیلی حجیم تر و داشته ولی این کارو نکرده.رزولوشن صفحه نمایشش پایینه که البته این نمیتونه به معنای پایین بودن کیفیتش باشه باید بیاد تو بازار تا راجع بهش نظر داد.در مجموع فکر نکنم این گوشی ارزش خرید داشته باشه

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1392/8/15 سلام به همه دوستان
من قزوینم خیام گرفتم موبایل جردن،یکی هم بیشتر نداشت
تو همین خیابون خیام یه مغازه دیگه داشت 16 گیگش رو ولی سفید بود قیمت میگفت 1.380 بالا بود قیمتش.البته نپرسیدم کجاییه، گارانتیش....
واسه من ویتنامه.نمیدونم سامیهای ویتنام خوبه یا نه؟سامسونگای قبلیم کره بودن.لطفا بروبچ بگن.
در ضمن سی پی یو این اسنپدراگونه،شنیدم 8 گیگش کرتکس a15 هست کدومش کارایی بهتری داره؟

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1392/8/10 سلام
امروز 16 گیگ ارغوانی با گارانتی گرفتم 1.280 با یه رم 16 کلاس 10 و یه گارد زله ای و محافظ صفحه 1.365.000
بعد از یک روز کار گوشی کاملا رازی کننده ای هست از همه نظر.

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1392/5/9 چرا قیمتش پایین نمیاد بریم بخریمش؟
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا