مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : yoosef a
  • تاریخ عضویت : 1391/10/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/5/12 بله نه تنها این گوشی بلکه تمام گوشیهای وینفون چه وینفون۷-۷/۵- ۸ چه قدیمی و چه جدید همشون ویدئو های اچ دی و فول اچ دی رو بدون هیچ مشکل و یا انتظاری پخش می کنند البته تو پخش فرمتهای ویدئو وینفون محدودیت داره و هر فرمتی رو مثل اندروید پخش نمی کنه.
من خودم قبلاً اچ تی سی موزارت داشتم که اون هم ویدئوهای فول اچ دی رو پخش می کرد و الانم اچ تی سی ۸ ایکس دارم.

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1391/12/1 فروشگاه برای ایرانیها تحریم نیست وخیلی راحتم برنامه ها رو دانلود می کنید و فقط تو قسمت region قسمت کشور رو نباید ایران بزارید و امریکا باشه

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1391/11/15 من تو طبقات بالای علاألدین یه لومیای مشکی دیدم و قیمت کردم و فروشنده گفت یک میلیون و پانصد و پنجاه.که نمیارزه به این قیمت ولی زیباییش حرف نداره البته نه رنگ مشکی که اصلاً تو این رنگ کسی تشخیص نمی ده که گوشی لومیا هست. در ضمن از برتریهای گوشیهای ویندوز فون اینه که با بدنه در رنگهای بسیار زیبا عرضه میشن که میشه تم زمینه ی گوشی رو با رنگ بدنه ست کرد.

در ضمن اون دوستی که پرسیده بود آیا پیغامهای وایبر تو صفحه ی قفل مشخص میشه باید بگم که تو وین ۸این قابلیت اضافه شده که که خودت بتونی صفحه قفل رو برای پیغامها سفارشی کنی و تا پنج برنامه جا کنی یعنی یکی برای پیامک و یکی برای تماسها و یکی برای جی میل و یکی برای وایبر و و غیره البته تا ۵ برنامه حالا به انتخاب خودته که این پنج تا رو چی بزاری.
من که 8x دارم اینجوریه این گوشی هم هنگی و کند بودن اصن فکرشو نکن. و محدودیت هایی که تو وین فون ۷ و ۷/۵ بود دیگه تموم و دوربین چه عکاسی و چه فیلمبرداری عالی حتی دوربین جلوش هم فیلمبرداریش فول اچ دی هست بر خلاف سایتها که منویسن ۷۲۰ . و دوربین جلوش بسیار بسیار وادید هست طوری که توی نور روز بیخیال فیلمبرداری با دوربین عقبش میشی و ترجیح می دی برای فیلمبرداری از دوربین جلو استفاده بکنی. و در آخر مشکل همیشگی باطری که زود خالی میشه ای کاش شرکتها به جای صفحه نمایش فول اچ دی و پردازنده و رم هشت یا شانزده هسته ای به فکر باطری باشن چون این گوشی با پردازنده ی یک هسته ای هم عالیه و اصلاً نیاز به ۸-۱۶ هسته ای نداره چیزی که همیشه شکنجه میده و سوهان روحه باطری هست.

HTC Windows Phone 8S HTC Windows Phone 8S

1391/11/1 حیف این گوشی و گوشی 8 ایکس تو بازار و فقط یک رنگشون هست که این فقط آبی سرمه ای هست که البته قشنگه ولی 8 ایکس فقط سیاه هست که بدترین رنگشه به رنگای دیگش ولی چاره چی بود دیگه مجبور شدم و 8 ایکس خریدم تا از اینی که هست گرونتر نشه.

HTC Windows Phone 8S HTC Windows Phone 8S

1391/11/1 بچه ها لومیا 620 هم اومده تو بازار که رقیب اینه البته صفحه ی اون 3/8 هست در حالی که این 4 هست و اون 620 حافظه ی داخلیش 8 هست و کارت حافظه تا 64 ساپورت می کنه و این 4 هست و تا 32 ساپورت می کنه و باطری لومیا البته 1300 میلی آمپره و این باطریش 1700 هستو اینکه این 1/050 قیمتشه و اون تازه که اومده 930 تومنه که احتمالاً بشه حدود 850 تا 900 یعنی هم قیمت لومیا 800.
من این گوشی رو نماینگی تست کردم خیلی زیبا و خوش دست بود ولی فیلمبرداریش افتضاح و فکر می کنم یخورده تو اجرای بعضی دستورات حدود نیم تا یک ثانیه هنگ می کرد و بعد دستور رو اجرا می کرد.
سر همین موضوع رفتم و 8 ایکس رو گرفتم که برام 1/710 آب خورد.
ولی ویندوز فون عالیه فقط میمونه بودجت با گوشی کدوم شرکت سازگار باشه نوکیا - سامسونگ - اچ تی سی

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1391/11/1 در ضمن من وقتی با جفتشون کار می کردم متاسفانه 8اس کیفیت فیلمبرداری خیلی ضعیفی داشت یعنی وقتی فیلمی که با دوربینش گرفته بودم رو دیدم تصویر و فرمها مدام گیر می کردند و اصلاً قابل استفاده نبود جوری که در هر ثانیه دو تا 3سه بار فریمها گیر می کردند. اما 8 ایکس کیفیت فیلمبرداری عالی داره و عکسهاشم در حد خیلی خوبی هستند با توجه به لنز واید و دیافراگم باز 2 که داره بیشترین گشودگی دهانه دیافراگم رو این گوشی و لومیا 920 و وان ایکس دارند.
یه چیز جالب دیگه که من تو استفاده از این گوشی متوجه شدم اینه که این گوشی نسبت به گوشیهایی که تو بازار هست حرکت انگشت روش خیلی راحت و بدون اصطکاک هست یعنی این که وقتی انگشتتو روش حرکت میدی اضلاً انگشت روی شیشه گیر نمیکنه رو خیل نرم و راحت و روان حرکت می کنه انگار که داری دستتو روی پارچه ی خریر میکشی و من برای اینکه شکم برطرف بشه این کار رو با گالاکسی اس برادرم انجامدادم ولی حرکت انگشت روی گوشیهای سامسونگ اصلاً به نرمی و روونی این گوشی نبود و تازه روی صفحه ی گوشیهای سامسونگ کلی اثر چربی دست و لک باقی می موند چیزی که اصلاً روی صفحه ی این گوشی بوجود نمیاد.
ولی امشب که گوشی رو به کامپیوتر زدم مثل گوشی قبلسم اچ تی سی موزارت برنامه ی زون اصلاً نشناختش و باید برای آهنگ و برنامه و فیلم و همه چیز دیگه مثل همه ی گوشیهای دیگه از طریق درایوی که تو my computer توش اطلاعات بریزی که این از یه طرف برای کسایی که تا به حال با برنامه ی زیبای زون کار نکردن خوبه و از طرف دیگه بده چون با برنامه ی زون مدیریت بهتری روش هست و مثلاً اگر 2000 تا آهنگ داخل گوشی ریخته باشید و تو کامپیوتر 10000 هزار آهنگ داشته باشید تو برنامه ی زون جلوی هر آهنگی که تو گوشی هم داشته باشید یه آیکون کوچیک به شکل گوشی دارید که نشون میده این موزیک رو تو گوشیتون هم دارید و لازم نیست یکبار دیگه اشتباهاً بریزید داخل گوشی.
نوکیا لومیا 920 شده 2/550 و لومیا 900 شده 1/350. 8s هم 1/050 هست.

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1391/11/1 من امروز دیگه مجبور شدم و این گوشی رو خریدم. چون تا یکماه و نیم پیش میشد این گوشی رو حتی به قیمت 1/520 خرید ولی امروز مجبور شدم تا 1/720 پولشو بدم. و دیگه نمیشد صبر کرد چون احتمالاً قیمتش هفته ی بعد به 1/800 هم ممکنه برسه چون تو این 2-3 ساله ما ایرانیها هر وقت خواستیم صبر کنیم چند ماه که یه جنسی ارزون بشه بالعکس کلی هم گرون شد. بگذریم.
امروز تو پاساژ ایران هر جفت گوشیها یعنی 8x و 8s رو تست کردم متاسفانه تو ایران از این گوشیها فقط یک رنگ هست و 8x فقط مشکیش موجوده که زیادقشنگ نیست به نظر من و 8s فقط رنگ آبی سرمه ای داره که البته خیلی خوشرنگه.

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1391/10/6 می خوام این گوشی رو بخرم ولی همش این حافظه ی محدودش با عمر باطری نسبتاً کم منصرفم می کنه.
بدبختی تنوعی هم فعلاً تو بازار وینفونهای 8 نیست و کلا 4 مدل هستند و کل تنوع گوشیهای وینفون موجود تو بازار چه 7 و چه 7/5 و چه 8 به 10 مدل نمی رسه. ولی عوضش اندروید فکر کنم الان تو بازار بیشتر از 300- 400 مدل باشه با قیمت خوب.
ای خدا من چه کنم که از رابط کابری و بسیار کند اندروید بدم میاد و عوضش رابط کاربری وینفون که با حداقل سخت افزار هم خیلی سریع و نرم هست و یه موزیک پلیر فوق الاده عالی داره رو دوست دارم.

Samsung ATIV S Samsung ATIV S

1391/10/6 ای بابا پس کی این گوشی میاد تو بازار ایران که ما هم بخریم سامسونگ بین بقیه برندها ( اچ تی سی و نوکیا ) گوشیهای ویندوز فون بهتری داره ولی متاسفانه اصلاً تو ایران پیدا نمیشه.
سامسونگ گوشیهای ویندوز فونشم مثل گوشیهای سری گالاکسیش چه به لحاظ سخت افزار و چه به لحاظ زیبای خوب هستند. مثل گوشی قبلیش مدل فوکوس که صفحش 4/3 و پردازنده ی 1/4 گیگا هرتزی و حافظه ی 16 با دوربین 8 داشت تقرباً نقطه ی مقابل s2 بودش این گوشی هم نسخه ی ویندوز فونی s3 هستش.
مزیت این گوشی به بقیه ی پرچمدارای ویندوز فونی مثل 8x و lumia 920: 1 صفحش بزرگتر تو بدنه ای در اندازه ی بدنه ی اون دو تا دیگه هست. 2 دارای ورودی کارت حافظه که 8x با حافظه ی کم 16 گیگ واقعاً دست و بال آدمو می بنده. این گوشی علاوه بر اینکه تو سایز 16 یا 32 عرضه میشه تا 32 هم کارت حافظه داره. 3 عمر باطریشه که با داشتن باطری 2300 میلی آمپری و باتوجه به عمر باطری خیلی خوب گوشی ویندوز فونی سامسونگ مثل فوکوس و گالاکسی اس 3 میشه گفت این گوشی به لحاظ عمر باطری بسیار برتر از گوشیهای دیگه هست یعنی احتمالاً 50 درصد بهتر از اونها تو عمر باطری هست عمر باطری به نظر من مهمترین فاکتور تو خرید گوشی هست . فقط تنها ایراد که نمیشه گفت اینه که به زیبایی اون دوتا نیست.
ای کاش زودتر بیاد ایران.
من که در حال حاظر این گوشی تو بازار نیست بین لومیا 900 و 8x و 8s موندم ولی اگه این بیاد حتماً اینو می خرم. حتی اگه ویندوز فون قبلی سامسونگ مدل فوکوس بودش اونو می خریدم ولی دریغا تو این کشور یه دونه هم ازش پیدا نمیشه. گوشیهای جدید نوکیا یعنی 820 و 920 که اصلا نسبت به امکاناتشون نمی ارزن.
و یه نکته ی دیگه اینکه می گن گوشیهای ویندوز فون الان قیمت معقولانه ای در مقابل سایر گوشیهای اندروید و ios دارند اصلاً هم اینطور نیست. چون حداقل قیمتشون الان 700 - 800 تومنه و بهترین گوشیهای اندروید قیمتی حدود 1/300 تا 1/550 دارند در مقابل قیمت های 2 میلیون و 2/400 گوشیهای ویندوز فون.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا