مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سینا ا
  • تاریخ عضویت : 1391/9/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

LG G4 LG G4

1395/1/20 با سلام
جا داره اینجا نظر بدم شاید بتونم کمکی کرده باشم.انقدر هم بی تجربه نیستم و با تمام گوشی ها از نوت 5 و 4 و 3 ال جی جی 3 و 4. و ایفون و همه کار کردم و میدونم چی به چیه.
بعضی از دوستان درباره دوربین پرسیدن.یادمه یه زمانی لومیا 1020 داشتم و خدای دوربین بود.اما تا امروز در باب گوشی با دوربین حرفه ای باید بگم G4 از همه لحاظ دوربینش حرف اول و تا این لحظه میزنه.ملاک چک کردن دوربین هم این نیست که دوتا گوشیو بگیری بغل دست هم و مقایسه کنی چون کیفیت صفحه نمایش ها و ... یکی نیست پس از این بین جی 4 دوربینش فوق العاده خوبه.
اما باتری خوبی نداشت و من و اذیت میکرد و با توجه به کارکردم زیاد باتریشو دوست نداشتم.بهتر بگم نوت 5 باتری خیلی خیلی بهتری داشت.
بحث صفحه نمایش این گوشی واقعا خوبه و بین خوب های بازار هست و رنگ ها کاملا طبیعی هست و خلاصه خوبه.
ظاهر گوشی زیباست اما قطرش یکم شاید خوش نیاد که برای من مهم نبود و در کل زببا بود.
شارژ شدن گوشی خوب بودو از هنزفری بسیار با کیفیتی بهره میبره.
یکم داخل بازی داغ میکنه که از باقی گوشی هایی که داشتم بیشتره اما داحل بازی کم نمیاره و هنگی تو کارش نیست.
بحث وبگردی رو بگم که مرورگر پیش فرض گوشی خوب نیست و بهتره از کروم استفاده بشه چون مرورگر اینترنت گوشی کند عمل میکنه.دوربین سلفی این گوشی هم بی نظیره.
در اخر بگم توی این رنج قیمت 1500000 بهترین انتخاب هست و اگه قصد خرید بالاتر داری نوت 5 یا اگه با ایفون حال میکنی که بحثش جداست.

Nokia Lumia 638 Nokia Lumia 638

1393/10/10 چرا با اسم نوکیا اومده بازار؟؟؟ مگه قرار نشد مایکروسافت اسم بزاره!!! این گوشی ساخته شده ی نوکیاست؟؟؟ یا فقط از اسمش استفاده میکنه؟

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/8/21 کجاش خوبه؟؟؟؟ ماکروسافت و ویندوز فون و نوکیا به همه معرفی کرد.قبل از این یادتون باشه ویندوز 6.5 و روی سونی اریکسون x2 به نمایش گذاشت.حتی htc hd7 و انواع سامسونگ ها ویندوزه 7 و نتونست خوب به نمایش بزاره.تا نوکیا اومد وسط ویندوز فون سری توی سرا درآورد.اون زمان که گوشی ها یدونه آنتن بزرگ روشون بود مثل بیسیم بودن.نوکیا با سری N و گوشی های دارای سیستم عاملش غولی بود.حقش این نبود.این هم که دوربینش کارل زیس نیست.قطعاً کیفیت دوربین های نوکیا رو نداره.مطمئنم فروشش پایین میاد. خودم لومیا 1020 دارم اما الان از ویندوز دیکه خوشم نمیاد... اسمش مایکروسافت بالاش حس بدی داره.واقعا به قول دوستمون تنم لرزید.

Samsung ATIV S Samsung ATIV S

1391/10/7 بین وین فون ها فقط نوکیا. بدون تعصب حرف بزنید آقا مهدی شما که گفتی صفحه نمایش فقط سامسونگ یعنی نظرت مخالف تمام فهمیده ها و اینکاره های دنیاست که فعلا بهترین صفحه نمایش متعلغ به lumia 920 هست .سامسونگ بهتره روی اندروید مانورو بده چون بهترین برند این سیستم عامل هست و بهترین ها رو عرضه میکنه
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا