مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اردلان ر
  • تاریخ عضویت : 1391/9/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1394/6/26 دوستان من هرکاری میکنم گوشیم آپدیت 4.4.2 رو نمیگیره.
میتونه ربطی به بیلد نامبر داشته باشه؟! گوشی من B124 هست.

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/9/29 حیدر جان شما تاحالا مموریت رو چک کردی؟!
ویندوزفون از نظر سیستم عاملی مشکلی نداره که بخواد هنگ کنه چون هم از نظر امنیت و هم از نظر سبک بودن نمره قبولی رو داره!
شما اگر میبینی گوشیت یهو قاطی میکنه و مجبور میشی باطری رو دربیاری حتما مموریت رو چک کن. از طریق کامپیوتر Check for error کن. اگر دیدی مشکل همچنان ادامه داره، مموریت رو عوض کن!
در ضمن اگر بعد از آپدیت کردن به cyan گوشیت رو تاحالا ریست فکتوری نکردی، حتما این کارو هم بکن، چون پیشنهاد خود مایکروسافت بود که بعد از آپدیت به cyan حتما یه سری گوشی رو ریست فکتوری کنید!

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1393/9/28 من اگر می تونستم مشکل ملت ایران با ویندوزفون رو کشف کنم خیلی خوب بود! :دی
کسایی که الان واسشون سواله که آیا برن سراغ ویندوزفون یا نه باید بهشون بگم که به هیچ عنوان شک تو کیفیت سری لومیا شک نکنید.
من الان 6 ماه که دارم از لومیا 525 استفاده میکنم و بعد از 4-5 سال کار با آندروید یهو اومدم سراغ ویندوزفون و ابدا پشیمون نیستم که با قاطعیت میگم یکی از بهترین تصمیمای عمرم بوده. تاحالا تو این 6 ماه به چند نفر هم ویندوزفون رو پیشنهاد دادم و هیچکدومشون پشیمون نشدن!
ویندوزفون به مراتب از آندروید هم از نظر روونی و هم کیفیت قویتزه. بینهایت سبکتره که نتیجش میشه استفاده بهینه از سخت افزار و درصد هنگ بسیار بسیار پایین! شخصا تو این 6 ماه فقط یک بار رو گوشیم هنگی رو تجربه کردم اونم ربطی به ویندوزفون نداشت و مموریم مشکل داشت. مموری رو که عوض کردم دیگه اون مشکل رو نداشتم.
الان نزدیک 20 و خرده ای بازی روی گوشیم نصب دارم و از آسفالت 8 تا flappy bird همه رو بدون لگ خاص اجرا میکنم. آسفالت 8 گاهی اوقات لگ میزد که اونم با آپدیت آخری مایکروسافت حل شد و مطمئنم با آپدیت denim دیگه 100% این مشکل حل میشه.
حالا دوستانی که انقدر سنگ آندروید رو به سینه میزنن و با ویندوزفونی که 95%ــتون حتی تستش هم نکردید، پدر کشتگی دارن بیان یه گوشی آندروید 500 تا 700 تومنی مثال بزنن که بتونن 25 بازی سبک و سنگین روش نصب کنن و گوشی هم هنگ نکنه!
محض اطلاع این رو میگم که من به خاطر برنامه نویس بودن تاحالا تو این 4-5 سال با بدترین و بهترین گوشیای آندروید کار کردم، از y300 هوآوی تا نوت 3 سامسونگ! همشون بلا استثنا مشکل هنگ رو دارن و حتی تو نوت 3 هم این مشکل زیاد هست ولی تو این 6 ماهی که دارم با ویندوزفون کار میکنم واقعا دارم از کار با گوشیم لذت میبرم و هیچ کمبودی روی وین فون حس نمیکنم.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1392/1/23 همه چیه گوشی عالیه فقط اینکه یهو سرعتش میاد پایین و کند میشه میره رو اعصاب.
کسی راه حلی واسه این مسئلش داره؟!

Sony Xperia miro Sony Xperia miro

1391/9/23 من که الان 1 ماه Miro خریدم و واقعا ازش راضیم. درسته خیلی گوشیه قدری نیست و شاید در مقابل مثلا Note و S حرفی برای گفتن نداشته باشه ولی اگه پول خریدن اون گوشیا رو ندارید ابدا قصه نخورید چون Miro به هیچ عنوان ناامیدتون نمی کنه. یه گوشی با کیفیت و قابل قبول با قیمت بسیار مناسب هست.
شخصا که خیلی ازش راضی هسم.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا