مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : nafe 7
  • تاریخ عضویت : 1391/9/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/11/24 من هم رام انگلستان رو نصب کردم و هم الان امارات رو دارم و هی چ کدوم مشکلی ندارن دوست عزیز
اگر بکاپ از efs داشته باشین میتونیند مشکلتون رو حل کنید هم با برگشتن به نسخه های قبلی و هم با نسخه 4.3

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/11/22 شاید منطقا باید III9305 بگیری چون اس تری همون کارایی فور رو داره
اما اگر دوستان سامسونگی از من شاکی نشن اجازه بدین
چون میخواین برای یه خانوم هدیه بگیرین؛ من بهتون HTC ONE رو پیشنهاد میکنم. در طول این ماه برای دوستانم چندین گوشی سامسونگ و اچ تی سی و سونی گرفتم واقعا سامسونگ از لحاظ کارایی بهتر به نظر میرسه و خودم هم اس تری دارم اما دیزاین هم مهمه اونم برای خانوما
شادزی

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/8/20 سلام دوست عزیز
منم میخوام از به صورت اینترنتی (از هنرمندان) خرید کنم و برای این که دوباره کاری نشه لطفا بفرمایید باید بگم چه چیزایی رو همراش برام ارسال کنن. بلوتوث هندزفری نمیخوام ولی بقیه چیزایی رو که گفتین به نظر برای منم واجبه. و اگر چیز دیگه ای هست لطفا بفرمایید. چون از چند و چون تبلت ها خیلی اطلاعی ندارم.
مرسی

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/3/6 دوست عزیز این مسئله بارها توضیح داده شده. شما میتونید این بحث حان فرسا رو از دو فروم گلکسیS3 و one x دنبال کنید. با این حال مختصر این که: این دو گوشی عالی بودن و الان هم خیلی خوبن و اختلافشون هم در نهایت به 1- آگاهی از نیازها 2-سلیقه فرد بستگی داره
من s3 دارم همین هفته گذشته برای بستگان هم SONY TX و هم ONE X گرفتم هر کدوم از این گوشی ها مزیت خودشون رو دارن. حالا شما اول بدون که چی میخوای اگه بین این دو گوشی موندی به طور جدی به حافظه ONE X فکر کن اگر حافظه برات مهمه دیگه اصلا به این گوشی فکر نکن اما از طرف دیگه اگر حافظه برات خیلی مهم نیست یعنی با 16 گیگ که عملا 12 تاش در اختیار تو هستش و یا 32(اگر بشه 32 گیگ گیر آورد) مشکلی نداری خب دیگه میمونه سر سلیقه. درسته که گلکسی یه چیزای قشنگی داره ولی ممکنه خیلی کاربردی نباشن و از طرف دیگه وان ایکس هم چیزای جالبی داره از جمله برای من اینه که واقعا قیافه ش رو خیلی ترجیح میدم اما من با یه کوچولو تجربه ای که از خرید این دو دارم بین این دو گوشی با گلکسی احساس اطمینان بیشتری میکنم.

پس نیازهات رو در اولویت بذار و دوم سلیقه خودت. حتما اگر برات مقدور بود با هردو کار کن قبل خرید. ببین کدوم به دلت میشینه.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/3/4 دوست عزیز برنامه های زیادی این کار رو میتونن براتون انجام بدن و دوستان هم شاید بیشتر بتونن راهنمایی کنن با این حال فکر میکنم که اگر روت هستید از Titanium و اگر روت نیستید Gobackup استفاده کنید راستش من برای کنتکت هام مشکل جدی داشتم با اپلیکشن هایی که بکاپ میگرفتن، آخه بعد از این که ریکاوری میکردم عکس کنتکت هارو کوچیک نشون میداد و با کیفیت پایین و چندین اپلیکیشن رو هم تست کردم حتا برنامه رسمی خود سامسونگkies رو هم تست کردم ولی نشد اما "گوبکاپ" تونست این مشکل رو برام حل کنه از طرف دیگه SMS و برنامه های دیگه رو هم خوب سپورت میکنه.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/3/4 سعید عزیز، اگر مشکلتون رو تونسته باشم حدس بزنم جوابش اینه که برید و اپلیکیشن Persian calendar رو نصب کنید بعد از نصب شما در نوار بالایی صفحه اصلی گوشی همیشه تاریخ شمسی رو خواهید داشت البته حتما گوشیتون رو با تاریخ میلادی تنظیم کنید که شمسی رو هم دقیق نشون بده. از طرف دیگه این اپلیکیشن خیلی کارامده چون شما وقتی تقویم رو باز میکنید روی هر تاریخی(روزهای شمسی) چند ثانیه دست نگهدارید به صورت خودکار میره توی تقویم گوشی(که میلادیه) و اونجا میتونید کارها و یاداشتها رو به راحتی برای هر تاریخی ثبت کنید.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/1/16 دوستان سلام

یه چند وقته که بعضی از اپلیکیشن ها و صفحاتم (go sms , contacts و...) به طور اتوماتیک بسته میشن. یعنی حین اینکه من دارم باهاشون کار میکنم بسته میشن. نمیدونم مشکل از کجاست خودم فکر میکنم قبل اینکه به 4.1.2 آپدیت کنم این مشکل رو نداشت شایدم ربطی به این نداره.
به هر حال دیشب مجبور شدم برای بار دوم ریست فکتوری بزنم و کلی دردسر؛ اما متاسفانه بازم گاه و بیگاه همین مشکل رو دارم.

اگر کسی راه حلی به ذهنش میرسه راهنمایی کنه لطفاً.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/1/8 دوست عزیز اگر با گارانتی مطمئن میخواید بگیرید طبیعتا باید از فروشگاه رسمی مایکروتل و سامتل بگیرید و به نظر منطقی نمیاد کسی گوشی رو با گارانتی واقعی مایکروتل و سامتل؛ کمتر از فروشگاههای رسمی این دو شرکت بده. مگر اینکه با گارانتی های متفرقه باشه که دیگه حسابش جداست.

نمیشه پیش بینی منظقی و حساب شده ای کرد خودتون خوب میدونید که نمیشه روی هیچی حساب کرد هر چیزی ممکنه اما چیزی که امکانش از بقیه کمتره اینه که نباید امیدوار بود که در کوتاه مدت روند آن چنان مطلوبی شکل بگیره.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/1/8 در مورد افتادن گوشی به نظر میرسه که شما نمیتونید یک گوشی با صفحه تقریبا 5 اینچی رو پیدا کنید و خیالتون راحت باشه که اگر افتاد هیچیش نمیشه پس باید با گارد و قاب و مواظبت های ویژه از گوشی نگهداری کنید بالاخره خوب میدونید که نمیشه با گوشی های به این بزرگی و حساسی مثل نوکیا 1100 رفتار کرد. با این حال اگر میخواید بین گوشی های با صفحه بزرگ اولویت انتخابیتون را بر اساس استحکام بذارید فکر می کنم باید برید سراغ وان ایکس و امثالهم، شاید یه خورده بیشتر بشه روشون حساب کرد.

برای گارانتی هم چندین بار دوستان توضیح دادن مخصوصا امیر عزیز مفصل توضیح داده. اگر چه شهرستان هستید اما میتونید با فروشگاهای رسمی تهران تماس بگیرید و خرید مطمئنی داشته باشید.

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1392/1/8 و در جواب محمدرضا م

دوستان عزیز، من خودم یکی دو هفته ست که دارم سرچ میکنم برای یکی از دوستا اس2 بگیرم ولی با بررسی ها و نظرات دوستانی که اس 2 دارن به این نتیجه رسیدم که باید به گزینه های جدید تری فکر کنم
به نظرم اگر به صورت قطعی برند سامسونگ رو انتخاب کردین و هزینه ای بیشتر از یک و سیصد نمیخواین بدین باید تصمیم بگیرین که گوشی چار یا پنج اینچی رو انتخاب کنین در چار اینچی های گلکسی ادونس و گلکسی اس مینی؛ و 5 اینچی گرند گزینه شما خواهد بود
اما اگر بخواهید میتوانید با همین هزینه سراغ سونی و ال جی بروید
از ال جی شناختی ندارم ولی با یک و سیصد میتونید اکسپریا تی رو بگیرید که واقعا متفاوت از گزینه هایی چون اس 2 هستش(سی پی یو 1.5- 4.55اینچی.720x1280) و جتی اون رو با اس تری و وان ایکس مقایسه میکنن و با صد تومن بیشتر میتونید اکسپریا تی ایکس و بگیرید که تقریبا با قبلی تفاوت چندانی نداره ولی گزینه بهتری محسوب میشه

من دیروز برای دوستم اکسپریا تی ایکس رو با قیمت یک و سیصد و هفتاد(بدون گارانتی ولی با تست 48 ساعته) گرفتم.

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1392/1/5 با سلام
یکی از دوستان از من خواست از شما بپرسم که : به نظر شما با یک میلیون و سیصد چی باید گرفت؟

اگر قرار باشه بین اس2 و گلکسی نکسوس یکی رو انتخاب کنه کدوم یکی بهتره؟

ممنون از راهنمایی شما

Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Nexus

1392/1/5 با سلام
یکی از دوستان از من خواست که از شما بپرسم که : به نظر شما با یک میلیون و سیصد چی باید گرفت؟

اگر قرار باشه بین اس2 و گلکسی نکسوس یک رو انتخاب کنه کدوم یکی بهتره؟

ممنون از راهنمایی شما

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/11/13 مرسی امیر جان
Draw a StickMan EPIC عالی بود

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/11/7 امیر عزیز ،من هم آپدیت شد البته خوشبختانه من 400 مگ رو توی 20 دقیقه گرفت و نصب کرد ولی از موقعی که آپدیت کردم در این دو روز سه چار بار در حین کار ریستارت شده و فکر نمیکنم از ویروس باشه چون من بعد اپدیت نه برنامه ای نصب کردم و نه وبگردی داشتم.
حالا نمیدونم شما راهی پیشنهاد میکنین یا باید به قول خودتون یه عملیات تنش زا (ریست فکتوری و ادامه ماجرا) رو انجام بدم ؟

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/10/28 حسین عزیز، من لینک رو برات گذاشته بودم ولی ظاهرا خلاف قوانین سایته

این ایمیل من هستش شاید بتونم کمکت کنم
nafebabasafari@gmail.com

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/10/27 دوست عزیز اول باید از یه "چیز پی ان" مثل هات سپات نصب کنی بعد آفلاین کنی و بعد افلاین هات سپات رو ستارت بزنی؛ اونوقت بری از گوگل پلی دانلود کنی البته قبلش برنامه گوگل پلی رو نصب کن و از طریق اون دانلود کن
... نیاز به رووت هم نیس

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/9/30 از دوستانی که جواب سوال مارو بلد بودن ولی لطف کردن و جواب ندادن، ممنونم

GLX Snowy GLX Snowy

1391/9/29 دوست عزیز اگر میتونی یه خورده بیشتر پول بذار و گوشی مناسبتری بگیر؛ البته قبلا گفتم که این گوشی بد نیست ولی اکثر کسانی که برای خرید این جور گوشی ها اقدام میکنن در این فکر هستن که به نوعی صرفه جویی کرده باشن(از جمله خودم ) و البته در کوتاه مدت صرفه جویی میشه ولی به نظر من در بلند مدت خیلی نفع نکردین.
در مورد این که کاربران برندهای چون sam , htc نمیان سراغ این گوشیها؛ باید بگم که این قیاس خیلی درست به نظر نمیاد که بگیم کسی که مثلا با گلکسی اس2 یا فراتر اس3 و وان ایکس کار کرده، حاضر باشه با اسنوی کار کنه و معلومه کسی که پول بیشتری میده چنین آشی رو حاضر نیست بخوره؛ اما و هزار اما؛ با توجه به تجربه پارسال که g1 رو گرفتم به نظرم بهتره که اگر ادم پول آش خوشمزه نداره بهتره که آش بی مزه هم نخوره. و این که گفتم : البته کسی که با گوشی های اندرویدی شرکت های معتبر کار کرده ، تقریبا میتونم بگم از این خرید پشیمون میشه. دیگه الان باید با این توضیحات معلوم باشه چون کسی که آش خوشمزه خورده الان با این خرید سخت دلزده میشه ولی برا کاربران تازه ممکنه اینطور نباشه.

در مورد کیفیت صفحه باید بگم که خوبه و کارهای معمولی رو جواب میده و تاچش هم به نظرم معمولیه و به نسبت g1 شاید یه خورده ضعیف تره.

دوستان اگر براتون مقدوره حتما قبل خرید این گوشی حداقل یک دوساعت با گوشی کار کنید و توی دستاتون لمسش کنید.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/9/28 دوستان لطفا این رو توضییح بدین که وقتی هنوز رام 4.1.1 برای ایران نیومده، چطور نمایندگی ها آپدیت میکنن؟
و اگر چه من گارانتی سامتل دارم و گفتن که میتونم ببرم رایگان آپدیت کنن؛ ولی شهرستان هستم و فعلا تهران نمیرم. و البته چندبار از طریق گوشی و pc تست کردم ولی آپدیتی وجود نداره.

لطفا اگر راهی برای آپدیت، بدون ابطال گارانتی و نیز بدون بردن به نمایندگی هست بفرمایید تا انجام بدم.

GLX Snowy GLX Snowy

1391/9/26 دوستان سلام
من قبلا G1 داشتم و از برکت داشتن چنین گوشیی با نمایندگیش در فاطمی هم خیلی در ارتباط بودم
الان هم به دلایلی توی خونه یه snowy هم داریم و لازم میدونستم یه سری چیزارو بگم چون خودم از نظرات دوستان خیلی توی این سایت کمک گرفتم و می گیرم لذا به نظرم واجب میومد منم اینارو بگم (البته سعی میکنم توی چند روز اینده اگر کسی عکس و فیلمش رو نذاشت من آپلود کنم)
* اول از همه باید بدونیم که رضایت از گوشی یه چیز نسبیه و ممکنه دو نفر به خاطر سلائق و نیازهای متفاوت نسبت یه گوشی همسان، نظرات متناقضی داشته باشن؛ پس سلائق و نیازها حرف اول رو میزنه

* دوم اینکه اگر شما قبلا با گوشی های جی ال ایکس( از نوع اندرویدی) کار کردی و از اونا تقریبا راضی بودی؛ به نظر میرسه که احتمال پشیمون شدنت از خرید این گوشی خیلی کمتر هستش. اما چنان چه کسی برای بار اول میخواد خریدش رو با جی ال ایکس و snowy شروع کنه احتمال پشیمونیش بیشتره(گفتم که این نسبیه و من دلایل خودم رو دارم و دلیل هم تابع اندیشه انسانه و علت نیست). و البته کسی که با گوشی های اندرویدی شرکت های معتبر کار کرده ، تقریبا میتونم بگم پشیمون میشه.
اما اگر چنان چه برای بار اول از اندروید استفاده میکنید مطمئنا این گوشی خوشحالتون میکنه و احتمالا خوشحالیتون تداوم خواهد داشت.

* سوم اینکه جدا من که چندین بار رفتم و گوشیم رو بردم نمایندگی، واقعا گارانتی شون به نسبت گوشی، عالی هستش و این میتونه ادم رو تا حدودی از خرید مطمئن کنه.

* و نهایتا اکثر برنامه هایی رو که روی گوشی s3 نصب کرده بودم روی snowy نصب کردم و ظاهرا مشکلی نداشت البته من مدت کوتاهی دستم بود و بازی سنگین هم روش نصب نکردم.
و لازمه که بگم در نگاه اول ظاهرش خوب بود و کیفت صفحه هم همینطور اما دوربین تعریفی نداشت

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/9/24 دوستان اگر تا به حال از (mobodaemon) استفاده نکردین، حتما تست کنید ارزشش رو داره

این برنامه در واقع «پی سی سویتی» برای گوشی های اندرویدی است و رایگان هستش و به راستی برای من از پی سی سویت های که تا حالا میشناسم و تست کردم خیلی بهتر عمل میکنه.
دو فایل رو باید دانلود کرد فرمت exe آن برای pc و فرمت apk برای گوشی.

download.moborobo.com/download/Client/MoboroboSetup_V2.0.7.501(Moborobo_En_official).exe

http://download.moborobo.com/download/daemon/MoboDaemon.apk

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/9/22 سلام، بالاخره بعد خوندن بیشتر کامنتهای شما دوستان خوب و به ویژه امیر عزیز که وقت گذاشت و کمک کرد؛ ما هم از پس ماجراهای بسیار (فرایندی شش ماهه)،صاحب این گوشی شدیم.
در چند تا از کامنتا دوستان در مورد آپدیت ota گفتن و و دوستمون امیر هم گفته بود که برای کسانی که گارانتی دارند این روش بهتره و اطلاعات هم حذف نمیشه؛ حالا من چندین بار فرمان آپدیت رو اجرا کردم ولی فقط بار اول 25 مگ دانلود کرد و آپگرید کرد و دیگر هیچ؛ و کماکان نسخه آندروید ما هم 4.0.4 هستش.
امروز هم زنگ زدم همراه سرویس و سامتل میگفتن میتونی بیاری اینجا؛ ولی من شهرستانم.
لطفا راهنمایی کنید.

موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا