مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شروین ز
  • تاریخ عضویت : 1389/4/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Nokia 5.3 Nokia 5.3

1400/11/10 سلام. پیشنهاد من اینه که چند بار ریست کنید. اتفاقی که برای من پیش اومد با شما فرق داره ولی بدونی چی شد بد نیست، گوشی من یکی دو بار از بغل یه ضربه بدی خورده بود که باعث شده بود تاچش یکم خنگ بزنه مثلا شما یه جا رو لمس میکنید ولی یه جای دیگه رو میزنه، از تعمیرکار سوال کردم گفت یه چند بار ریست کن احتمالا خودش خوب میشه، اگه نشد باید تعویض شه، اگه درست یادم مونده باشه گفت اینا خودشون خودشون رو کالیبره میکنن (یا یه چیز توو این مایه‌ها)، یعنی اگه آسیب فیزیکی به بورد و .... وارد نشده باشه علت خرابی میتونه بهم ریختن برنامه‌ریزی آیسیها بر اثر ضربه باشه که خود سیستم بعد از یک یا چند بار ریست شدن اون اطلاعات آسیب دیده رو اصلاح میکنه. اینا رو گفتم شاید بهت کمک کنه و اینکه من شاید سه چهار روز روزی دو سه بار ریست کردم اخر خسته شدم ولی بعد از یک هفته کاملا درست شد

Nokia X71 Nokia X71

1399/5/12 ولی من نظرم دقیقا برعکس شماست ، البته شاید شرایطش با اچ-تی-سی ای که شما توضیح دادین شبیه به هم باشه ولی یه سری مسائلی هست که توو دنیایی خارج از دنیای تکنولوژی اتفاق میوفته ، مثلا دنیای سیاست ، درمورد چین و شرکت های چینی فکر میکنم با رویه ای که ترامپ در پیش گرفته باید منتظر اُفول چین و شرکتهای چینی باشیم، توو دور اول ترامپ شاهد سختگیری بودیم ، ولی در دور دوم اینطور بنظر میرسه که جنگ تجاری چین و آمریکا استارت اساسی بخوره ، نوکیا و خیلی دیگه از شرکتهای غربی برای این موضوع دارن خیز برمیدارن ، نوکیا هم توو این مدت یکمی از حالت سکون در اومد و به اصطلاح دست گرمی مدلهاش رو داد بیرون ، و از این به بعد سرعت رشدش بیشتر میشه ، نظر شخصی من بود ، نظر شما هم محترمه

Nokia N1 Nokia N1

1393/11/2 راستی یادم رفت بگم "خواهش میکنم" :) ;)

Nokia N1 Nokia N1

1393/11/2 من هم با نظرت موافقم.
ولی در مورد قرارداد مایکروسافت با نوکیا . . . چند تا از موارد قراردادشون رو توو کامنتهای قبلی نوشته بودم ، دوتاشو الان دوباره مینویسم و داخل پرانتز توضیح میدم ، توضیحاتی هم که داخل پرانتز مینویسم فقط برداشتِ خودمه.

- طی قرارداد بین مایکروسافت و نوکیا ، نوکیا اجازه فروش هیچ گونه تلفن هوشمندی را تا پایان سال ۲۰۱۶ نخواهد داشت (یعنی تا پایان 2016 نمیتونه دستگاه سیمکارتخور تولید کنه ، نه خودش بسازه و نه اینکه بده یکی مثل فاکسکان براش بسازه) و خود شرکت نوکیا تا ۱۰ سال دیگر نمی تواند دستگاه هوشمند جدیدی از سوی خود به بازار عرضه کند. (اول این رو بگم که به احتمال زیاد منظورِ این شرکتها از کلمۀ "تلفن" هر دستگاهیه که با یه سری از انواع ارتباطات رادیوییِ خاص بتونن با دستگاه ها یا تجهیزات رادیوییِ دیگه ارتباط برقرار کنن و نه اون چیزی که ما توو زبان عامیانه ازشون یاد میکنیم ، مثلا تبلتی که بتونه مثلِ یک موبایل ارتباط GSM یا HSDPA برقرار کنه {یا به عبارتی سیمکارت خور باشه} دیگه از نظر حقوقی تبلت بحساب نمیاد و یک تلفن یا گوشی فرض میشه) ، ( در متنِ بالا بخش اول گفته شده که نوکیا اجازۀ فروش هیچ گونه تلفن هوشمندی رو تا سال 2016 نداره ، به این معنی که نوکیا هر محصولی که میخاد تولید کنه نباید از فناوریهای ارتباطیِ تحتِ سیمکارت تووشون استفاده کنه ! تا کـــِـــی ؟ تــــــــــــا سال 2016 ، یعنی تا پایان 2016 هیچ دستگاه سیمکارت خوری نمیتونه به هیچ وجه تولید کنه ، حالا بعد از سال 2016 میتونه تولید کنه ولی به شرطی که بده یکی دیگه مثل فاکسکان براش بسازه ، این تا کــــِــی ؟ تا 10 سال بعد از نوشته شدن قرارداد) (ولی این تبلتی که الان تولید شده یعنی N1 اصلا سیمکارت نمیخوره ، یعنی بخش اول نوشتۀ بالا شاملش نمیشه ، ولی بخش دوم میشه پس نوکیا با تولید یه محصول بدون سیمکارت بخش اولِ این نوشته رو رعایت کرد و با سپردنِ تولیدش به فاکسکان بخشِ دومِ این نوشته رو !

- مایکروسافت بر اساس توافقی که با نوکیا دارد می تواند به مدت ۱۰ سال از نام این شرکت بر روی موبایل استفاده نماید (به این معنی که مایکروسافت میتونه تا ۱۰ سال آینده از اسمِ نوکیا روی گوشیهاش استفاده کنه و البته خود نوکیا هم میتونه البته اگه اجازۀ تولید گوشی رو داشته باشه)

===
باز هم بگم ، متنی که داخل پرانتز نوشته شده فقط برداشتِ خودم از متنِ ترجمه شدۀ قرارداد بوده و نه هیچ چیز دیگه ؛ متنِ ترجمه شدۀ قرارداد رو هم توی یکی از سایتهای مرتبط با آی.تی خونده بودم ، یادم نیست چه سایتی بود ولی سایتش دره-پیت نبود ، تا حدی میشه گفت معتبر بود.

Nokia N1 Nokia N1

1393/10/13 یه توضیحی هم بدم ، اینکه مایکروسافت سهام نوکیا رو نخریده ، نه کم و نه زیاد !
مایکروسافت "بخش گوشیهای نوکیا" رو "کاملاً خریده"

الان توضیح میدم روشن شید
ببینید نوکیا (نوکیای مادر و اصلی) 3 تا بخش داشت (و البته الان هم داره)
معادل فارسیِ اسماشون رو دقیق نمیدونم ولی ترجمش یه چیز توو این مایه هاست
بخشهایی که قبلاً داشت :

1. بخشِ کسب و کارِ تلفنهای همراه (هوشمند و غیر هوشمند)
2. سرویس نقشه های نوکیا
3. صنایعِ زیرساختِ شبکه های مخابراتی

بعد از یه مدت به هر دلیلی که هست بخش شمارۀ 1 کارش خوب پیش نرفت و ضرر داد ، برای اینکه اوضاع رو بهتر کنن رفتن سمت مایکروسافت ، باز هم اوضاع خوب پیش نرفت ، و درنهایت نوکیا (نوکیای اصلی و مادر) به این نتیجه رسید که باید بیخیالِ بخشِ شماره یکش بشه و اون رو بطور کامل به مایکروسافت فروخت ! حالا اینکه بطور کامل یعنی چه ، باید بریم متنِ قراردادشون رو بخونیم ، ولی کلاً این فروش شاملِ یه سری چیزا میشه که بعضیهاشو حدوداً میدونم
مثلِ کلیۀ فروشگاه های نوکیا در سراسر جهان ، یعنی ساختمونشون ، دم و دستگاهای توش ، کارکنان و کارمنداش
یا مثالِ دیگه میشه کارخانه ها و خطوط تولید ، و . . .

ولی یه سوال پیش میاد ، تبلت N1 رو کی ساخته ؟
جواب : بخش شمارۀ یکِ جدیدِ نوکیا(نوکیای اصلی)

درواقع وقتی نوکیا بخش کسب و کار تلفنهای همراه خودش یعنی بخش شمارۀ یکش رو به مایکروسافت فروخت جاش یه بخش احداث کرد به اسم "تکنولوژیهای نوکیا"
یعنی اون سه تا بخش که بالا نوشته بودم الان به این شکل در اومده :

1. تکنولوژیهای نوکیا (که تبلتِ N1 رو ساخته و البته تولیدش به عهدۀ فاکسکانه)
2. سرویسِ هــیــیــِر here ، قوی ترین سرویس نقشه و مسیریابیِ ماهواره ای یا همون جی.پی.اس دارای 48 ماهواره (که درواقعِ میشه گفت نسلِ جدیدِ همون سرویسِ نقشه های نوکیاست با کلی امکاناتِ بینظیر - جاداره بگم همون سرویس نقشه های نوکیا ،توو خیلی از زمینه ها سرویسِ گوگل مپز رو میکرد توو جیبش الان که دیگه شده here دیگه باید نشست و دید که چه میکنه)
3. بخش صنایع زیرساخت شبکه (که تا اونجا که من میدونم بدون تغییر باقی مونده)

امیدوارم توضیحاتم جامع بوده باشه

Nokia N1 Nokia N1

1393/10/13 اون هم تبلتِ بدون سیمکارت ، چون اگه سیمکارت بخوره بقول یکی از دوستان احتمالاً از نظر قانونی میره قاطیه موبایلها

Nokia N1 Nokia N1

1393/9/3 آماری که در آوردم :

- نوکیا در صدد احیای نام خود است و قصد دارد به کارخانه های سازنده تلفن هوشمند اجازه استفاده از نام نوکیا در محصولات و تولیداتشان را بدهد.

- طی قرارداد بین مایکروسافت و نوکیا ، نوکیا اجازه فروش هیچ گونه تلفن هوشمندی را تا پایان سال ۲۰۱۶ نخواهد داشت و خود شرکت نوکیا تا ۱۰ سال دیگر نمی تواند تلفن هوشمند جدیدی از سوی خود به بازار عرضه کند.

- مایکروسافت بر اساس توافقی که با نوکیا دارد می تواند به مدت ۱۰ سال از نام این شرکت بر روی موبایل استفاده نماید.

- اکنون صاحب امتیاز برندِ نوکیا در بخش تلفن همراه، شرکت مایکروسافت بوده و تا ۱۰ سال آینده نیز حق استفاده از نام نوکیا برای این غول نرم افزاری محفوظ است.اما شرکت نوکیا می تواند به طراحی دستگاه های خود ادامه داده و آن ها را توسط دیگر تولید کنندگان به بازار ارائه دهد.

- رمزی هِیدامُس می گوید: هدف ما آغاز ارائه لایسنس استفاده از برند نوکیا در زمینه هایی است که فارغ از محدودیت های اشاره شده باشد و این تصمیم به زودی اعمال می شود. بنابراین نوکیا در زمینه هایی که قابلیت عرضه محصول داشته باشد به ارائه لایسنس خواهد پرداخت. تمامی محصولات مورد نظر نوکیا با کیفیتی که از آن انتظار می روند عرضه خواهد شد.

- مدیر عامل شرکت نوکیا Rajeev Suri : در زمانی دیگر و در بلند مدت نام نوکیا به دنیای مصرف کنندگان باز می گردد. حال ممکن است این بازگشت با تولید تلفن همراه یا دستگاه های دیگر باشد ، یا ارائۀ خدمات ، و برای پی بردن به این موضوع باید صبر کرد و دید آینده این شرکت چه خواهد شد.

تنها چند روز بعد از انتشار مطالبی که در بالا خواندید تبلت اندرویدی نوکیا رونمایی شد

منبع : دیجیاتو

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/12/11 یه سوالِ دیگه هم داشتم و اینکه آیا برای استفاده از برخی برنامه ها به ...ترشــکـن نیازی هست یا اینکه بدون استفاده از ... هم میشه از اون برنامه ها استفاده کرد ؟
بازم ممنون

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/12/11 سلام
چند تا سوال دارم از دوستانی که این گوشی رو تست کردن
1. آیا لومیا 1020 از قابلیت USB on the go پشتیبانی میکنه ؟
2. مسیریابی با صدای فارسی وجود داره ؟
3. خبری در رابطه با اینکه قرار هست به 8.1 آپدیت بشه یا نه منتشر نشده ؟
ممنون

Nokia N8 Nokia N8

1389/9/1 اگه USB ورژن 3 داشت عالی میشد
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا