مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ایمان ا
  • تاریخ عضویت : 1389/3/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 79

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 79 مورد

Xiaomi Redmi Note 10 Xiaomi Redmi Note 10

1400/4/1 درود دوستان

توی جی اس ام آرنا دیدم و اینجا هم که احتمالا از همونجا کپی کردن، چرا توی مشخصات شبکه های این گوشی 4G اصلا نوشته نشده؟

اینا رو نوشته فقط:

شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - سیم کارت 1 & سیم کارت 2
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - International
HSDPA 850 / 900 / 2100 - India
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41 - International
1, 3, 5, 8, 40, 41 - India

این در حالی هست که توی تنظیمات نوع شبکه، گزینه‌ی LTE وجود داره و روی آنتن هم 4G رو میزنه!

Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 FE

1399/10/5 داداش به حرف اون استادی که گفت تعمیریه گوش نکن مشخصه که از آدماییه که روی هوا حرف میزنن

Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 FE

1399/10/5 برادر من اطلاعات غلط به مردم نده وقتی بلد نیستی
کی گفته این گوشی تعمیریه از خودت حرف در میاری؟؟؟؟ هنوز درست و حسابی تو بازار نیومده چطوری ریفربیشد شد یه کم اطلاعاتت رو ببر بالا بعد مردم رو راهنمایی کن

Xiaomi Redmi Note 9 Xiaomi Redmi Note 9

1399/8/25 سلام
توی تنظیمات APN وارد شو هر عددی توی پورت و پراکسی نوشته رو پاک کن و ذخیره رو بزن
حله داداش

Xiaomi Redmi Note 9 Xiaomi Redmi Note 9

1399/8/25 با سلام
برای بسیاری از گوشی های از جمله شیائومی باید به تنظیمات اینترنت و بخش APN یا نقطه دستیابی وارد بشید و در قسمت نام اپراتور کلیک کنید و توی اون اعداد داخل پورت و پراکسی رو پاک کرده و ذخیره رو بزنید
امیدوارم موفق باشید

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/12/11 سلام وقت شما بخیر
دوستان من دیروز A50 خریدم. ولی در کل اسپیکرش به نظرم صدای تیز و عاری از باس داره و کلا باید توی واتس اپ و گوش کردن به ویس حتما صدا رو زیاد کرد. اما توی تلگرام قویتره حتی از اینستاگرام هم بهتر

اما در کل صداش اون بم بودنی که زیبایی میده به موسیقی رو نداره. با گوشی همکارم هم امتحان کردم همینطور بود. آیا همه شون اینطوری هستن؟

Xiaomi Redmi Note 4X Xiaomi Redmi Note 4X

1396/8/11 سلام دوستان
من قبل این گوشی می 4 داشتم. اما این از نظر دوربین، نمایشگر و کیفیت صدا مخصوصا هنگام ارسال ویس در تلگرام به پای اون نمیرسه. صدا رو خیلی ضعیف ضبط میکنه و واسه همین باید حتما بلند صحبت کنی تا طرف صداتو بشنوه. آیا راهی داره که مشکل رو حل کرد؟

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/15 سلام باطری C5 اونقدرا هم ضعیف نیست که میگن! من دارم استفاده می کنم نرمال هست. سخت افزار C5 بهتره.

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/15 سلام دوست من

انجام وظیفه بود.

خیر به صورت فابریک این جور نیستش و باید یا سیم یا مموری باشه. اما من کلیپی دیدم که با برداشتن قسمت فلزی سیمکارت و گذاشتن اون پشت مموری (با رعایت جهت مورد نظر و دیدن کلیپ آموزشی) می تونید از هر دو استفاده کنید.

آنتن دهیش هم عالیه. ضمن اینکه همزمان شبکه نسل چهار روی یک سیم و نسل سوم روی یک سیم دیگه فعاله. البته شبکه اینترنت رو که انتخاب کنید خودکار میره روی 4 جی اما سیم دیگرتون برای تماس و پیامک 3 جی میشه که خیلی کمک می کنه توی برقراری سریع تر تماس و ارسال پیامک.

لوازم جانبی هم پیدا میشه اما ممکنه کمتر گیر بیاد به هر حال در صورت خرید مبارکتون باشه و سعی کنید مواظب گوشیتون باشید. هر مدل گوشی که باشه در صورت خرابی و تعمیر رفتن اون حس قبل رو به کاربر نمیده.

موفق باشید

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/14 سلام

به نظر بنده اگه با منوی انگلیسی مشکلی ندارید C5 بخرید. به این دلیل که فاصله قیمتی مدل 32 گیگش با مدل 2016 مد نظر شما ارزشش رو داره (رم C5 بالاتره و 4 گیگابایت هست، بدنه فلزی، باریک بودنش و ... در کل یه سر و گردن بالاتره)

ضمن اینکه بنده با دوستان بازاری خودم که در ارتباط هستم متوجه شدم سری حی 2016 در برخی موارد دچار اختلال در نمایشگر و در نتیجه هنگ کردن هستند. (البته به تعداد کم این مورد دیده شده)

دوربین C5 درسته که عرض کردم ضعیفه اما در مقایسه با گوشی های گرون قیمت بود نه مدل جی 2016
باز هم اگر بحث مالی نیست همون C5 رو پیشنهاد می کنم.

سوالی داشتید در خدمتم

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/14 سلام بله داره

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/13 یک مورد دیگه که باید به توضیحات قبلیم اضافه کنم اینه که توی قسمت تنظیمات باتری یک گزینه هست به اسم Fast Cable Charging که وقتی روشن باشه توی توضیحات هم نوشته که یاعث گرم شدن دستگاه موقع شارژ خواهد شد. اگه خاموش هم باشه گوشی با سرعت نسبتا کمتری شارژ میشه اما خنک تر می مونه.

توصیه می کنم فقط وقتی فرصتتون کم هست از این مد استفاده کنید تا همزمان با اینترنت 4G و شارژ کردن به دستگاه فشار نیاد.

یا علی

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/13 سلام گلکسی سی 5 در همه نسخه ها 4G هست. احتمال داره از رامتون باشه. ببرید رام هنگ کنگ براتون بزنن. اتفاقا به دلیل مودم پیشرفته این گوشی هنگام استفاده از 4G برای یک سیم کارت، خط دیگر بر روی 3G فعال خواهد بود که این امر به سهولت و کیفیت تماس هم کمک میکنه.

در خیلی از گوشی ها اگه یک سیم 4G باشه سیم دوم به اجبار روی 2G قرار میگیره که در این محصول این گونه نیست.

نسخه رام بنده C5000ZHU1AQC5 و آخرین نمونه موجود برای کشور هنگ کنگ هست.

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/12 با سلام
بنده به عنوان کسی که چند روز از این گوشی استفاده کرده می خوام تجربه خودم رو براتون بگم تا عزیزانی که قصد خرید دارند بهتر بتونن تصمیم بگیرن.

این رو هم بگم که خیلی علاقمند بودم به دلیل زیبایی و خوش دستی این مدل رو بخرم که خوشبختانه از طریق یکی از دوستان که موبایل فروشی دارند یکدستگاه دست دوم به رنگ سیلور (پنل جلو سفید و پشت نقره ای) جهت تست به من داده شد.

1- ظاهر گوشی علی الخصوص با این رنگ احساس بسیار خوبی به مصرف کننده میده و معمولا در مواجهه با دیگران هم باعث می شه که ازش تعریف کنن!

2- کیفیت ساخت، صفحه نمایش، بخش پشتی آلومینیومی و ... بسیار خوب و در حد پرچمداران هست.

3- باتریش اونقدرها هم که میگن ضعیف نیست و به نظر من خوبه. از صبح ساعت 7 که به محل کار میرم با وای فای روشن و بعضا مکالمه و استفاده از اپلیکیشن های ارتباطی و اجتماعی تا ساعت 5 عصر حدود 40 درصد از شارژش باقی می مونه. ضمنا با اینکه فست شارژ نیست اما خیلی سریع شارژ رو پر میکنه که به علت خروجی 2 آمپری شارژره.

4- تایید می کنم که دوربینش یه مقدار نویز داره و کلا در حد اعدادش نیست. باید بگم کلا زیر نور آفتاب بهتر عکس می گیره تا محیط بسته، به هر حال بی جهت نبوده که گوشی با دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی 870 تومن قیمتشه! پس توقعتون رو در حد پرداختتون نگه دارید.

5- رامش رو همون اول از طریق نرم افزار Odin و رام 4 فایله به آخرین نسخه کشور هنگ کنگ تغییر دادم که منوی فارسی نداره ولی کی برد فارسی رو پشتیبانی می کنه. شاید یه کوچولو لَگ نامحسوس داشته باشه اما فکر نمی کنم از سخت افزار باشه و احتمالا با بروزرسانی بعدی برطرف خواهد شد.

6- یکی از مشکلاتش داغ شدن هست. به ویژه زمانی که همزمان از شارژر و اینترنت 4G استفاده می کنید که بهتره از قاب درش بیارید تا یه مقدار خنک تر بشه! اما نگران هم نباشید چون اتفاقی نمی فته :)

7- سرعتش خیلی خوب و راضی کننده هست و با قدرت سخت افزاری مناسبش شما رو راضی خواهد کرد.

8- با تمام تفاسیر، من باز هم دوست دارم از این گوشی استفاده کنم و همین رو بخرم چون افت قیمت کرده و لازم نیست پول گوشی نو رو بپردازم.

امیدوارم مطلب بنده به درد دوستان بخوره. سوالی بود در خدمتم.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/1/29 با سلام
ممنون از پاسختون، خودم 64 گيگ فايو اس داشتم خيلي خوب بود. الان ميخوام يه گوشي ديگه بخرم البته خودمون 6 اس هم داريم كه باطريش خيلي خوبه و 6 هم داشتم اونم عاليه. اين ديگه حتما بهتره چون صفحشم كوچيكتره. البته باطري 5 اس 1560 و باطري اين 1642 هست كه ميشه 82 ميلي امپر بيشتر ولي به خاطر تكنولوژي پيشرفته تر عليرغم سخت افزار قوي تر باطريش بيشتر جواب ميده. تو gsmarena هم ديدم باطريش چند ساعت حتي از 6 اس هم بهتر دوام مياره در مجموع.
مرسي

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/1/27 سلام
لطفا دوستاني كه اين گوشي رو دارن بفرمايند كه جدا از سخت افزار قدرتمندش نسبت به 5 اس از نظر باطري و صفحه نمايش بهتر شده؟ چون صفحه نمايش 6 از 5 اس خيلي بهتر بود تو زاويه ديد و رنگ! اين رو هم خوندم كه همون صفحه نمايش 5 اس در اين گوشي استفاده شده.
پس لطفا باطري و زاويه ديد صفحه نمايش (وقتي از بالاي سمت راست به صفحه نمايش 5 اس نگاه كني به آبي متمايل ميشه ولي از سمت چپ اينجور نيست).
ممنون

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/1/23 ممنون
ميدونم از نظر كيفيت فرقي نداره، تا جايي كه من مطالعه كردم، پارت نامبرهاي كانادا CA و C هستن، CH هم چين هست. جالبه كه تو ليست پارت نامبرهايي كه تو سايتهاي مختلف هست اين پارت نامبر رو نديدم!!! ، دوشاخه شارژرش هم معموليه‌! كشورهاي آمريكاي شمالي دوشاخه خاص خودشون رو دارن و اين شكلي نيستن.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/1/23 سلام
دوستان كسي ميدونه پارت نامبر CN/A واسه كدوم كشوره؟

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/1/17 دوستان عزيز
ضمن تبريك سال نو
يه سري اطلاعات در مورد Refurbished بهتون ميدم
متاسفانه توي كشور ما كه مرجعي واسه پيگيري و شكايت بين المللي وجود نداره خيلي از فروشندگان اقدام به فروش گوشي هاي اپل ميكنن كه اكثر اونها با تعويض قاب اصلي گوشي (قسمت فلزي كنار و پشت گوشي) به شكلي نو در ميان و اخيرا من شنيدم دستگاه پلمپ كردن هم هست به قيمت خيلي كم (حدود 500 هزار تومن) كه براي همچين افرادي بسيار به صرفه هست! كه در اصطلاح عاميانه ما به اين گوشي ها ميگيم رفرش! اما معني اصلي رفرش كلمه refurbished هست كه زمين تا اسمون با كاري كه اين افراد سودجو ميكنن فرق داره! كارخونه اصلي گوشي هاي معيوب و اونايي كه گارانتي داشته و خراب شدن رو به عنوان تعويض از مشتري برميداره و خودش به صورت استاندارد و بسيار با دقت مجدداً نو ميكنه و با بسته بندي متفاوت از نمونه اصلي با حك كردن كلمه ي refurbished يعني مرمت شده (بازسازي شده) به بازار عرضه ميكنه.!
اما تو ايران گوشي ها با قاب هاي بي كيفيت و LCD‌ هاي بدتر از اونا نو ميشن كه در بسياري از موارد اصلا ارزش نداره 100 هزار تومن هم بابتشون پول داد.
هنگام خريد گوشي آيفون حتما حتما حتما حتما :) مخصوصا در مدلهاي 5 و 5 اس كه شماره سريال گوشي پشت قاب هم حك ميشه چك كنيد كه imei با پشت جعبه گوشي و داخل ستينگ يكي باشه. كدهاي حك شده روي كارتن با ستينگ يكي باشه و يكي از نشونه هاي اصل بودن هم چاپ كمرنگ (مايل به خاكستري) نوشته هاي روي كارتن گوشي هاي داراي كارتن سفيد (رزگلد، طلايي و سيلور) و شباهت اين رنگ و فونت در ليبل پايين و بالاي گوشي هست.

HTC One E8 HTC One E8

1395/1/12 دوستان كسي ميدونه ورژن رام چيني اين گوشي رو ميشه آپديت كرد يا نه؟ خيلي بده كه حتيsoftware update هم نداره حداقل چك كنيم بگه آپديت نداره، اندرويدش 4.4.2

LG G5 LG G5

1394/12/8 با سلام
گوشي بسيار خوبيه من فيلم تبليغاتيش رو ديدم. زيرش هم جدا ميشه ماژول هاي دوربين و اسپيكر هم بهش اضافه ميشه

LG Magna LG Magna

1394/11/21 سلام
گوشي منم اين صدا رو ميده به خاطر اينه كه اول يه صداي هواي كوتاه بعد از هر صدايي (نه فقط فشردن كليد) از اسپيكر تخليه ميشه و اون تق وقتيه كه صدا قطع ميشه. هانر 3x هم اينجوري بود البته بيشتر مدل سفيدش. نميدونم از چيه. اون دوستمون كه گفته مال من صدا نميده شايد رامش فرق داره يا كلا يه سري از اينا داراي اشكال سخت افزاري بوده. بهش توجه نكن :)))

HTC Desire 626 HTC Desire 626

1394/7/25 سلام
دوستان اين گوشي چراغ نوتيفيكشن داره؟ ميخوام مدل ايكس رو سفارش بدم. كدوم مدلش 2 گيگ رم داره؟

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/7/25 سلام
دوستان تفاوت پردازنده هاي ساخت سامسونگ و tsmc در مصرف باطري به شرح زير است:
Samsung vs. TSMC
Basemark OS II Full Battery Score 951 879 8.13%
Battery Lifetime 167 min 151 min 10.76%
GFXBench 3.0 Battery Performance 2866 frames (51.2 fps) 2857 frames (51.0 fps) 0.32%
Battery Lifetime 149 min 144 min 3.47%
Skin Temperature 118 ºF 120 ºF -1.67%

همونطور كه ميبينيد سامسونگ بهتره و فقط توي دما حدود 2 درجه فارنهايت كه ميزان بسيار ناچيزي هست گرمتر ميشه. در زمينه قدرت پردازش هم (عددي كه به صورت درصد اومده برتري يا ضعف پردازنده سامسونگ هست):
Basemark OS II Full Overall 2408 2433 -1.03%
System 5030 5127 -1.89%
Memory 1270 1319 -3.72%
Graphics 4355 4310 1.03%
Web 1209 1203 0.54%
Geekbench 3
Single-Core Geekbench Score 2545 2529 0.63%
Integer 2559 2544 0.57%
Floating Point 2526 2503 0.92%
Memory 2558 2554 0.18%
Geekbench 3
Multi-Core Geekbench Score 4455 4419 0.81%
Integer 5000 4947 1.07%
Floating Point 4873 4829 0.91%
Memory 2533 2546 -0.51%
3DMark: Ice Storm Unlimited Score 27958 27768 0.68%
Graphics 41780 41872 -0.22%
Physics 12957 12744 1.67%
GFXBench 3.0 Manhattan Offscreen 2452 frames (40.2 fps) 2455 frames (40.2 fps) -0.10%
T-Rex Offscreen 4430 frames (79.1 fps) 4473 frames (79.9 fps) -0.97%

كه ميبينيم فقط در برخي آيتم ها سامسونگ ضعيف تره. خودتون قضاوت كنيد مثال:
يك تفاوت 0.97 درصدي كه به 1% هم نميرسه چه كار خارق العاده اي ميتونه واسه ما انجام بده؟
فقط در زمينه باطري كه 10.76% tsmc قوي تر هست واقعا بايد دعا كنيم گوشي كه ميخريم از اين نوع پردازنده استفاده كنه وگرنه در باقي موارد تفاوت بسيار ناچيز هست.
براي تشخيص نوع پردازنده ابتدا برنامه Lirum Device Info Lite رو از اپ استور نصب كنيد سپس در قسمتي كه مدل رو ذكر كرده ببينيد كدوم رو شما خريديد:
N71AP: Samsung 6S
N71MAP: TSMC 6S
N66AP: Samsung 6S
اميدوارم كمكي به دوستان عزيزم كرده باشم. يا حق

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/7/19 با سلام
من حرفهاي شما رو قبول دارم البته تا حدودي هم متوجه صحبت اون دوستمون نشدين! ايشون گفته بود از كسي بخريد كه از نرم افزار و كلا گوشي هاي بلك بري اطلاعات داشته باشه يعني بتونه اگه سوالي يا مشكلي داشتيم كمك كنه.
نكته ي ديگه اينكه متاسفانه ما ايراني ها همه چيز رو جوري خراب ميكنيم كه ديگه هيچ اعتمادي بهش نيست. منظورم معني رفرش يا در اصل Refurbish (مرمت يا بازسازي) هست كه توي دنياي كامپيوتر كاملاً پذيرفته شده هست و به معني جمع آوري قطعات يا دستگاهها توسط كارخانه ي اصلي و تميز كاري يا تعويض قطعات با نمونه اصلي و دوباره فرستادن اون به بازار با قيمتي كمتر از نمونه ي آكبند هست. (مثل نمونه هاي PS3 كه چند سال پيش اومد و خيليا هم خريدن و مشكلي نداشت). اين مورد رو شما با مثال بازار امارات ذكر كردي كه متاسفانه بايد بگم اينطور نيست و اجناسي كه خارج از كشور ما!!!!!! فروخته ميشه همون Refurbished كه به معني مرمت شده (بازسازي شده) هستند و اصلا مشكلي ندارند. من در مورد اپل خوندم كه محصولاتش رو ميبره كارخونه جلا ميده نو ميكنه و حتي توي كارتني متفاوت از گوشي نو (دقت كنيد) مي فروشه و روش هم برچسب يا چاپ ميزنه Refurbished.
اين مطلب رو هم بخونيد كه از لينك يك سايت كپي كردم.
What is Refurbished? Webopedia
www.webopedia.com › TERM › R
In computer technology, refurbished refers to "old" or used computer equipment that has been restored to like-new working condition and/or appearance.
ترجمه:
مرمت به معني به شكل نو برگرداندن تجهيزات كهنه يا كاركرده ي كامپيوتري است.
ولي توي كشور ما رفرش يعني عوض كردن قطعات خراب يك گوشي با نمونه هاي كاملا تقلبي و بي ارزش است!!!!!!!!!!

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/7/17 سلام دوست من
بنده بعد از خريد و تعويض حدود 30 گوشي اندرويدي آيفون 6 خريدم. بايد بگم به جز اوايلِ خريد كه يه كم تو ساخت و داشتن اپل ايدي و يادگيري نصب برنامه ها بايد جستجو كني iOS يه لذت ديگه اي داره. هيچ تعصبي هم به برندش نداشتم و الانم منصفانه دارم نظر ميدم. دوربين اپل كيفيت خوبي داره و تا جايي كه من ميدونم one m8 دوربين پشتش 2 تا 4 مگاپيكسل هست و نميدونم شما اين چندمين گوشي اندرويديت هست اما ميدونم one m8 مثله one m7 دوربين معمولي داره. سلفيش خوبه چون 5 هست و طبيعتا شما رو راضي ميكنه. دوربين پشتي ايفون 6 كه قطعا از one m8 بهتره. (البته شما نظرت رو در خصوص دوربين سلفي 1.2 بايد تو قسمت آيفون 6 ميپرسيدي چون اينجا بخش نظرات آيفون 6s هست و اين گوشي دوربين فوق العاده 5 مگاپيكسلي سلفي داره (خودم نمونه عكس سلفيش رو توي بررسي تخصصي توسط سايت معتبر gsmarena ديدم). توي خريد آيفون و دوربينش شك نكن البته دوربين سلفي آيفون 6 با رزولوشن 1.2 كيفيت خوبي داره اما مثله دوربين سلفي one m8‌ شايد نشه ولي در كل مخصوصا تو نور آفتاب عكسهاي خيلي خوبي ميگيره. اگه ميخواي آيفون 6s بخري يه سر بزن تو بررسي تخصصي سايت gsmarena ببين تست هاي بنچ ماركش چه غوغايي به پا كرده.
در خصوص حجم حافظه هم بايد بگم خودم 16 گيگ دارم و اگه بخواي زياد باهاش فيلم بگيري و دسترسي به تخليه سريع حافظه نداري (مثلا زياد سفر ميري و ...) واسه اينكار كمه و بايد حتما 64 بخري دادش.

HTC Desire 626 HTC Desire 626

1394/4/6 سلام
دوستان اين گوشي تو همه ي مدلهاش چراغ نوتيفيكيشن داره؟

LG G4 LG G4

1394/2/14 با سلام
عرض بنده اين هست كه با تمام پيشرفت هايي كه هر نسل از برندها دارند اما پس رفت ها و مشكلات خاص خودشون رو هم دارند. وارد بحث هاي تخصصي نميشم چون خودمم حقيقتا خيلي نميتونم با ريزبيني اينها رو توضيح بدم اما من تعجب ميكنم چرا ايراد بزرگي كه اكثر موبايل ها دارند در ال جي جي 3 و جي 4 تكرار شد با اينكه در جي 2 اينگونه نبود؟ اسپيكر! بلند گوي استريو و مهم تر از اون محل استقرار بلندگوي گوشي كه پشت دستگاه هست تمام ذوق خريدش رو از بين ميبره! آخه گوشي با اينهمه امكانات بايد اسپيكرش پشت دستگاه باشه؟
الان اس 6 رو ببينيد (بنده طرفدار سامسونگ نيستم) اسپيكرش رو مثل اپل زير لبه ي پاييني گوشي گذاشته. اينكار علاوه بر جذابيت ظاهري مطمئنا باعث ميشه شما با خيال راحت گوشيتونو روي رختخواب قرار بديد و از مسدود شدن دهانه ي اسپيكر خيالتون راحت باشه ضمن اينكه كيفيت صداي بهتري هم خواهيد داشت.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/10/15 چرا اطلاعات اشتباه به مردم ميديد؟

http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_g6_4g-6168.php

اگه انگليسي بلدي داداش برو اين رو بخون ببين كجاش نوشته سي پي يو مدل 4G ايني هست كه نوشتي يا اندرويد كيت كت داره؟

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/10/15 سلام
خواهرم اين حرفا همش خيالبافي فروشنده هاس. حتما چون خودش نوع كتابيش رو داشته اينجور گفته. نگران نباشيد. هواوي جعبه هاش تو خيلي از مدلها تنوع شكلي داره همه هم اصل هستن. من جز G6‌ چند مدل ديگه مثل P7 ، P6 و حتي آنر (هانر خودمون) رو هم ديدم كه دو مدل جعبه دارن. اصلا از اين لحاظ به خودتون نگراني وارد نكنيد. فكر ميكنم به خاطر سري توليد يا بازار هدف اين گوشياس و از اونجا كه به كشور ما اكثر گوشيا قاچاقي وارد ميشه ممكنه مثلا گوشي سفارش يه كشوري بياد كه جعبش با بقيه فرق كنه. مثل سري شارژرها كه هر كدوم يه شكل هستن.
يا حق

LG G3 LG G3

1393/10/6 سلام
دوستان من اين گوشي و مدل ميني اش رو تست كردم هر دو تا صفحه نمايششون خيلي رنگ مشكي داره (يه جورايي زياده) و غير طبيعيه! در صورتي كه G2 و كلا گوشي هاي ديگه اينجوري نيستن. ميدونم كه يك قسمت هم براي تنظيم Tone رنگ ها هستش توي گوشي ولي باز هم بي فايده بود. من با خيلي از گوشي ها كار كردم يا داشتم ولي اين خيلي حيفه كه شما 1600 پول بدي ولي اينجوري صفحه با رزلوشن خيلي عالي Quad HD بخواد تو ذوقت بزنه. كسي ميدونه دليلش چيه؟ آيا با دانلود و تعويض تم ميشه اين مسأله رو حل كرد؟

Sony Xperia T2 Ultra dual Sony Xperia T2 Ultra dual

1393/9/18 سلام
شما برنامه Kingo Root رو دانلود كن (مخصوص كامپيوتر هستش)، درايورهاي گوشي رو كامل نصب كن و تيك usb debugging رو از منوي تنظيمات بخش developer options بزن. اگه بخش developer رو نداري توي تنظيمات قسمت درباره تلفن 7 بار روي گزينه ي build number كليك كني و برگردي منوي قبلش ميبيني كه developer اضافه شده. وقتي تيك usb debugging رو زدي برنامه Kingo Root رو اجرا كن و گوشي رو بهش وصل كن. صبر كن تا شناسايي بشه بعد گزينه ROOT رو بزن و صبر كن. گاهي ممكنه خيلي زمان ببره ولي گاهي خيلي سريع. اين برنامه مخصوص همه ي گوشي هاس و مارك خاصي براش تعريف نشده. اما بستگي به ورژن آندرويد هم داره. اما من خيلي از گوشي ها رو با ورژن هاي مختلف با اين برنامه روت كردم. نهايتا هم اگه خواستي روت رو برداري گوشيت رو با زدن تيك usb debugging و اجراي برنامه Kingo Root بهش وصل كن يه كم شناسايي ميكنه و گزينه Unroot رو بزني برات روت رو از بين ميبره.
توضيح: اگر منوي گوشيتون فارسي هست معادل كلمه ي developer options ميشه تنظيمات توسعه دهنده يا برنامه نويس و معادل usb debugging ميشه اشكال زدايي usb
سؤالي بود در خدمتم.

Sony Xperia M2 dual Sony Xperia M2 dual

1393/9/2 دوستان چرا دوربين اين گوشي (اندرويد 4.4.2) حتي با تنظيمات دستي و مودهاي مختلف تار يا بي كيفيته؟

Honor 3C Honor 3C

1393/6/4 سلام
دوستان لطفا بهم بگيد كيت سيمكارت اين گوشي كجا گيرم مياد؟ جاي سيم كارت گوشيم خراب شده، من شهرستانم اگه كسي ميدونه توي علاءالدين كدوم مغازه داره با ذكر شماره بهم بگه خيلي ممنون ميشم.
لطفا زود بهم جواب بدن...

Honor 3C Honor 3C

1393/4/15 صداي مكالمه كاملا خوبه. كيفيت موزيك رو تست نكردم اگه منظورتون با هدست هست؟! باطريشم با توجه به چيپست كم مصرف mtk عالي جواب ميده

Honor 3C Honor 3C

1393/4/15 منو داره ولي به سبك گوشي اپل فقط چپ و راست كه بكشي ميبيني. گزينه منو مثل سامسونگ و ... نداره. ولي با نصب لانچر مي توني منو رو بياري اگه ميخواي اون سبكي باشه

Honor 3C Honor 3C

1393/4/15 سلام
منظورتون اينه كه GPRS سيمكارت رو از طريق گوشي اشتراك ميزاريد سرعتش خوب ميشه؟

Honor 3C Honor 3C

1393/4/15 سلام داداش
من مدل U10 رو دارم كه رم دو گيگ داره اصلا همچين ايرادي توش نيست.

Honor 3C Honor 3C

1393/4/8 سلام
دوستان كسي ميدونه تنظيمات واسه روشن كردن كليدهاي كنترلي زير صفحه نمايشش كجاست؟ هميشه خاموش هستن؟

Honor 3C Honor 3C

1393/3/27 سلام
اون حالت ويبره كه فرموديد اضافه ميشه حتما به خاطر فعال بودن حالت "جيب" يا همون Pocket Mode هست. من خودم هنوز اين گوشي رو نخريدم اما توي گوشي هاي HTC و برخي مدلهاي سامسونگ اين امكان رو گذاشتن كه وقتي شما گوشي رو تو جيبت ميزاري بايد اين حالت رو از قبل فعال كني (يا به صورت پيش فرض فعاله) كه اگه صداي زنگ رو تو محيط شلوغ نشنيدي با ويبره متوجه بشي. شايد توي گوشي شما هم اين امكان گنجانده شده باشه. لطفا از توي تنظيمات و در قسمت صدا يا تماس دنبال اين گزينه بگرديد. غير فعالش كه كنيد ديگه حداقل ويبره نميزنه. ولي دليل قطع نشدن ويبره رو نميدونم چيه.
يا حق
موارد 1 تا 40 از مجموع 79 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا