مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : منصور n
  • تاریخ عضویت : 1391/8/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Alcatel Pop C5 Alcatel Pop C5

1393/8/29 الان حدودا دو ماه و نیمه که من این گوشی رو خریدم . خیلی گوشی خوبیه و بسیار ازش رازی هستم . تاچش خیلی قوی هست . صدای نسبتا خوبی داره . باتری در حد خوب. وقتی گوشی رو خاموش کنید و برای شارژ به برق وصل کنید، در حدود دو ساعت الی دو ساعت و ربع از صفر به صد در صد شارژ می رسه . پردازنده به نسبت خو و سریعی داره . چیزی که تا به حال در گوشی های مختلفی تجربه کرده بودم ولی توی این گوشی هنوز برام اتفاق نیفتاده، هنگ کردنه که با وجود دوسیمکارته بودن این گوشی، بسیار عجیب و حیرت آوره و از این نظر خیلی ازش راضی ام. دوربین خوبی داره ولی برای فیلمبرداری در حالت راه رفتن یا رانندگی، کمی ضعیف عمل می کنه . دریافت سیگنالهای شبکه رو به راحتی انجام میده. مهمترین مسئله ای که می تونم بگم ، با وجود اینکه سایز این گوشی 4.5 اینچه ولی بسیار خوش دست و کم جاگیره .
مطمئن باشید که از خریدش ضرر نمی کنید .
یه مورد دیگه هم که بخوام اضافه کنم اینه که از زمانی که این گوشی رو خریداری کردم ، قیمتش تا به حال هیچ فرقی نکرده اما بعضی گوشی ها مثل هواوی بعد از یک هفته قیمتشون شدیدا افت می کنه .
این گوشی اصالتا فرانسویه ولی مونتاژ چین هستش و اونائی که سنشون اقتضا می کنه یادشون میاد که گوشی آلکاتل اولین برند موبایلی بود که تو دنیا اومد و من بیشتر به این دلیل این گوشی رو خریداری کردم . چون مطمئنا یک چنین کارخونه ای با تکنسین های به این مهارت ، پیشرفت بیشتری نسبت به سایر تکنسین ها و مهنئسین الکترونیک در سراسر دنیا دارند .
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام