مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mahdi n
  • تاریخ عضویت : 1391/8/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 51

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 51 مورد

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1402/2/10 دوست عزیز، این گوشی، از لحاظ دوربین و پردازنده، از تمام گوشی ها تا رنج ۱۱ میلیون سرتر هست.من با این گوشی، بازی های ps2 رو با شبیه ساز اجرا ميکنم، با سرعت بالا. دوربینش تو روز عالیه. صفحه نمایشش کیفیت خوبی داره، البته اگر اولد ها رو در نظر نگیریم، تو صفحه نمایش غیر اولد، با کیفیت ترین هست. باطری ۶۰۰۰ میلی امپر که بعد از ۶ ماه استفاده، حداقل ۱۳ ساعت اسکرین با نت روشن می ده.
فقط وزن سنگین و حاشیه صفحه نمایش زیاد داره. وگرنه آخرین آپدیت آندروید رو هم داره و تا آندروید ۱۴ رو حداقل می گیره.
دیگه چطور باید باشه که بپسندید؟
اگر با وزن و کیفیت صفحه نمایش مشکل داری، برو دنبال A33
اگر با پردازنده و صفحه نمایش مشکل داری، برو دنبال M53
اگر قیمت و امکانات مناسب و متوازن می خوای، M33
اگر تا ۱۴ تومن پول می خوای بدی، بدون معطلی m52 رو بگیر
تا ۱۲ تومن، A33
,تا ۱۱ تومن M33
نکته: از لحاظ کارکرد پردازشی، هرسه تقریبا تو یه سطح هستن، ولی m52, با توجه به پردازنده اسنپدراگون، ساپورت بهتری ا، گیم داره.

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1402/1/24 گوشی شما ورژن هند هست و ابتدا باید با یک سیم کارت اپراتور هند، فعال و باهاش تماس برقرار کنی تا آنلاک بشه، بعد میشه سیم کارت داخلی گذاشت. باید بفرستی واسه شرکت وارد کننده و گارانتی کننده تایا برات انجام بدن یا با یه گوشی فعار جایگزین کنن.

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1401/9/6 A23 5g پردازنده sd695 داره و همین دوربین و صفحه نمایش.مشخصاتش بسیار عالیه

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1401/9/4 گشتم، رم 8 گیگ a23 اصلا تو بازار پیدا نکردم

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1401/9/4 یه m23 برای خانمم گرفتم،گوشی خوبیه.فقط رم ۶ داره،رم ۸ نداره.من رم ۸ میخوام. M33رم ۸ داره.

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1401/9/1 سلام دوستان
نظرتون درباره پک هند با رام ۸ چطوره؟ بگیرم یا تو این محدوده، گزینه بهتر هم هست؟
برای من به روز بودن مهمه و اینکه برای کار روزمره میخوام. به نظرم با توجه به باطری و ساپورت ۲ ساله خوب اومد.فایوجی و رم و پردازنده هم تا چند سال کافی به نظر میاد.
بعد،نظر شما درباره تکنولایف چیه؟ زده ۶۷۰۰.قابل اعتماد هست؟
جنس اوکی می فرسته؟ پاسخگو هستن یا نه؟ دیجی کالا ۷۱۰۰ میده،خیلی اختلاف داره

Honor 9X Honor 9X

1399/9/15 به انتخابتون احترام می زارم دوست عزیز. به نظر من هم شیائومی بهتر هست برای شما، امیدوارم که همیشه برای شما بدون مشکل کارکنه و حتما هم همینطور هست. همونطور هم که نوشتم، این یک تجربه شخصی بود و من براساس این تجربیاتم گفتم، نه بر اساس اعداد یا نظرات مثبت یا منفی اشخاص و سایت ها.
خوب بودن یا بد بودن، یک معیار نسبی هست و چون من شخص سختگیری هستم، با معیار من، شیائومی امتیاز کمتری گرفت، شاید در آینده بهتر بشه و از اپل هم جلو بزنه و اونوقت نظر من سختگیر رو هم به خودش جلب کنه.

Honor 9X Honor 9X

1399/9/14 احتمالا منظور دوستمون قابلیت چند پنجره بوده، وگرنه الان هم مولتی تسکینگ تو آندروید هست.

Honor 9X Honor 9X

1399/9/14 این برنامه رو امتحان کن.
sms organizer
ساخت مایکروسافت، با اینکه نسخه اولیه هست، ولی من از این استفاده میکنم، ظاهرش بهتر هست و امکانات بیشتری داره.

Honor 9X Honor 9X

1399/9/5 سلام دوست من.
من تجربه خودم رو خدمتتون عرض کردم.
بنده برای نوت ۸، ۴۰ روز نمایندگی بود و صفحه نمایش یکبار عوض شد و جایگزینش هم بعد دوماه مجدد سایه افتاد. درسته این مشکل زیاد شایع نیست، ولی برای من حدود ۲ ماه اتلاف وقت به همراه داشت و من دیگه اونقدر حوصله ندارم که حتی به احتمال ۱ درصد، مجدد تکرار بشه.
در زمینه تفاوت ۴جی و ۴ جی پلاس، در منطقه ما در اهواز، بسیار متفاوت هست. با ۴جی کمتر از یک مگابایت سرعت داره و با ۴جی پلاس حدود ۷ مگابایت.
همچنین شکستن شیشه دوربین یا بدنه گوشی های سری نوت، بسیار شایع هست و چیز عجیبی نیست. چون گوریلا گلس مقاوم در برابر خط و خش و ضربات هست، ولی در مقابل سقوط از ارتفاع، مقاومت بالایی ندارد و تست های این امر رو در یوتیوب می تونید ببینید.

نظر شخصی من اینه که کنترل کیفیت نهایی گوشی های آنر و هواوی، بسیار بهتر از شیائومی هست و حتی با گشت زدن در نظرات کاربران، می تونید تعدد مشکلات رو در گوشی های شیائومی ببینید، در صورتی که نهایت شکایت کاربران آنر، سخت افزار متوسط یا باطری ضعیف بوده، نه مشکلات عجیب و غریب.
باز هم تکرار میکنم، برای افراد حساسی مثل من شیایومی به دلیل مشکلات احتمالی مناسب نباشه، ولی اگر حساس نباشید، شاید حتی متوجه این مشکلات هم نشید و سال ها از گوشی شیائومی استفاده کنید.
جدای از مشکلات ذکر شده، من مشکل پرش صفحه، مشکل قطعی وای فای و ناسازگاری برخی برنامه ها رو هم داشتم که تو آپدیت ها رفع شد. نظرات من تو صفحه نوت ۸ موجوده.

Honor 9X Honor 9X

1399/8/21 اگر تمام صفحه میخوای ، حرف نداره، وگرنه اگر صفحه اولد بخوای و سبکتر، با همین سخت افزار و قیمت، Y8p بگیر، البته گوگل نداره. سوال داشتی با آیدی karoun تو تلگرام هستم

Honor 9X Honor 9X

1399/8/13 پسر خوب، من خودم نوت ۸ شیائومی داشتم. خوب بود، ولی پر باگ، اونقدر که بی خیالش شدم و آنر گرفتم. در ضمن آنر یه نکته مثبت داره و اون هم 4Gپلاس هست که متاسفانه گوشی های نوت تو ایران ساپورت نمیکنن. برای من که دانلود زیاد دارم، اختلافشون چشمگیر بود.
اگر حساس باشی مثل من، شیائومی واقعا رو اعصابه. همه چی سخت افزار و بازی نیست. مهم کار روزمره و دوام و پشتیبانی هست و من با این حجم باگ و پشتیبانی ضعیف ، بی خیالش شدم. پشیمان هم نیستم ابدا.
موارد ضعف نوت ۸ پرو و نوت ۸:
سیستم عامل سنگین و پر از تبلیغاتو باگ
باگ درابور صفحع نمایش که تو نوت ۸ باعث سایه انداختن میشه و تو نوت ۸ پرو، بسیار کم سایه می ندازه، ولی گاها باعث پرش صفحه موقع باز کردن قفل می شد.
تاچ اسکرین گاها خود به خود عمل می کرد که این هم باگ بود
گاها نوتیفیکشن بار کند و آهسته باز می شد.
عدم پشتیبانی آنتن های ۴جی پلاس در ایران
بدنه شیشه ای و دوربین برآمده که بدون قاب، با اولین سقوط قطعا یکیش میشکنه یا ترک برمیداره.
اینا برای من پیش اومد و هر روز رو مخ من بودن، حتی گارانتی هم فرستادم و کار به تعویض صفحه نمایش کشید و ۲ ماه تو شرکت موند، آخرش هم مشکلات پابرجا بود.
حالا هم اصلا پشیمون نیستم و همینکه گوشی ۲۴ ساعته و بدون باگ و با سرعت نت بالا و بدون هنگ دستمه، بعد اون همه مصیبت شیائومی، برای من خوشحال کننده هست.

Honor 9X Honor 9X

1399/8/12 دوستانی که می خوان از دابل تپ برای خاموش کردن گوشی استفاده کنند، از microsoft luncher استفاده کنند و تو تنظیماتش اونو فعال کنن. به راحتی با دبل تپ قفل میشه، ولی برای باز کردن قابل استفاده نیست. ولی باز هم بسیار به درد بخوره. لانچرش هم بسیار خوب و بهینه هست.

Honor 9X Honor 9X

1399/8/1 نوت ۸ پرو، تو بنچمارک ها حدود ۵۰ درصد قوی تر هست. بازی های پابجی و کالاف رو با گرافیک بالاتر اجرا می کنه. البته در کارکرد روزانه، با آنر تفاوتی حس نمیشه. فقط در بنچمارک و بعضی بازی ها که خدمتت گفتم.

Honor 9X Honor 9X

1399/7/30 دوست من، من هم شیایومی داشتم و هم آنر و هواوی.
از لحاظ سخت افزار، شیایومی قویتره، دوربین بهتری داره. ولی این بهتر بودن، به معنی بد بودن آنر نیست و در کار روزمره، تفاوتی حس نمی کنید. من به این دلیل آنر گرفتم که در دراز مدت امتحانش رو برای من پس داده. ولی نوت 8 که داشتم، بسیار باگ داشت و نکته مهمتر، 4جی پلاس نداشت و درنتیجه سرعت نت پایینتر داشت. پیشنهاد من اینه، اگر زیاد حساس نیستید و از گوشی هم خوب مراقبت می کنید، شیایومی گزینه خوبی برای شماست. ولی اگر با باگ و تبلیغات و مشکلات عجیب غریب نرم افزاری شیایومی نمیتونید کنار بیاید، آنر گوشی بسیار مطمین و بی شیله پیله ای هست و به راحتی چند سال کار شما را راه می اندازه.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/7/19 برای تغییر کانال، اگر تو نت، گشتی و نتونستی، به آیدی karoun تو تلگرام پیام بده. راهنماییت کنم.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/7/19 خواهش میکنم.لطف دارید.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/7/19 دوست عزیز، اگر منطقه رو ایران گذاشتی، بهترین کار اینه که تو تنظیمات مودم، کانال رو دستی بزاری روی عدد 1 تا 11، برای همیشه حل میشه. وگرنه منطقه رو روی هند یا امارات متحده عربی بزار، اونا منطقه ممنوعه برای کانال 11 به بالا ندارن.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/7/17 منطقه و کشور رو عوض کن یا تو تنظیمات مودم، کانال رو از خودکار بردار و روی دستی بین 1 تا 11 بزار. چون کانال 11 به بالا رو بعضی کشورها مثل ایران ممنوعه و تو منطقه ایران جستجوش نمیکنه.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/7/11 حل نمیشه، از شدتش کم میکنه. من داشتم و هر مدلی که انجام دادم حل نشد، تنها راه حلشنصبکاستوم رام هست و کم کردن تنظیمات رنگ کرنل نمایشگر. که مقداری روگ ها رو رنگ پریده تر می کنه و کنتراست رو کم میکنه.

Honor 9X Honor 9X

1399/7/9 من خودم آنر دارم و نوا رو هم از نزدیک کار کردم. صفحه نمایش جفتشون از یه مدل هست. ففط به دلیل سایز کوچکتر نوا، حس میشه که تراکم بیشتر داره و اشباع رنگش بهتره. ولی با تست یک عکس مشابه، با حداکثر نور، اختلافی بینشون مشهود نیست.
در رابطه با سرعت، به دلیل نبود سرویس های گوگل پلی، سرعت بالاتری دارا و لودینگش سریعتره و مصرف باطریش هم بهینه تره. ولی برای کاربری روزانه، هردو عملکرد خوبی دارن. حتی در بازی ها هم با اینکه نوا با کیفبت تر اجرا میکنه، به غیر از کالاف، تو بقیه این تفاوت محسوس نیست، مگر خیلی زوم کنید.
به شخصه، اگر گوگل پلی داشت، نه به خاطر سرعت یا رم بیشتر، بلکه به خاطر دوام باطری بهتر، تهیه اش می کردم. چون تو کارکرد عادی، باهم تفاوتشون محسوس نیست.

در زمینه اشغال رم، بهینه ساز emuiتوی تمام گوشی ها، حداقل حدود 40 درصد رم رو آزاد نگه میداره. مثلا تو گوشی با 3 گیگ رم، همیشه حدود 1 گیگش خالیه، با 4 گیگ حدود 1.5 گیگ و با 6 گیگ رم حدود 2.5 گیگ و در 8 گیگ رم، حدود 3تا 4 گیگ. این خاصیت نرم افزاری برای بهینه تر شدن گوشی هست و امتیاز یا ضعف محسوب نمیشه.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/7/8 لطف کنید تو تلگرام به آیدی karoun پیام بدید هم عکس سایه ها رو می تونم بفرستم و هم بنچمارک رو.
در کل توقع من از این گوشی بسیار بیشتر بود. سخت افزار sd665 و بدنه شیشه ای با گوریلا گلس ورژن 5، روی کاغذ فوق العاده بود، ولی در عمل با این باگ ها و مشکلات، من رو نا امید کرد.

Honor 9X Honor 9X

1399/7/8 درست می فرمایید. البته این قاب هم که گذاشتم، خیلی کیپ هست و احتمالا بی تاثیر نیست.
فقط من رنگ مشکی این گوشی رو دارم و چون بالای گوشی بازه برای دوربین، بالای گوشی پر از لک و اثر انگشت میشه و همیشه یه دستمال دستمه برای تمیز کردن بالای گوشی. واقعا رنگ مشکیش بسیار لک پذیره و سریع هم خودشو نشون میده.
در کل، من گوشی شیایومی نوت 8 داشتم، این گوشی سریعتر، بدون لگ و سرعت نت و واطفای بسیار بهتر هست. ولی از لحاظ شارز دهی برابرن. یعنی جفتشون از 100 تا 20، با کاربری اینستا، واتزآگ و تلگرام و وبگردی، حداکثر 9 ساعت شارژ میدن روی وایفای و بانت 4جی، حدود 7ونیم تا 8 ساعت.البته نوت 8 بسیار باگ و مشکل داشت و من توصیش نمیکنم.
اگر کسی بین این گوشی و سری نوت مونده، به نظر من، این مدل انتخاب بهتریه، حتی نسبت به نسخه نوت 8 پرو، روی کاغذ، ضعیفتره، ولی در عمل، این اختلاف اصلا به چشم نمیاد و با توجه به کیفیت ساخت بهتر، طول عمر بیشتری خواهد داشت و به قول معروف، سخت جان تر هست. بدنه پلاستیکی ضربه پذیری و شکنندگی کمتری نسبت به شیشه داره و به همین خاطر از نظر من، با توجه به وزن بالا و خطر سقوط، گزینه بهتری هست تا شیشه.البته اگر فلزی بود، بسیار بهتر بود.
تست سقوط سری نوت و این گوشی تو نت و آپارات و یو تیوب هست. شانس این که این گوشی از سقوط جان سالم به در ببره، بالای 90 درصد هست، ولی سری نوت، به دلیل بدنه شیشه ای، به راحتی در سقوط ها، ترک بر می دارن.

Honor 9X Honor 9X

1399/7/7 ممنون. ای کاش یه مقدار دکمه رو پایین تر طراحی می کردن که دستمون تصادفی روش نره.

Honor 9X Honor 9X

1399/7/6 سلام دوستان.
دکمه پاور گوشی شما هم خیلی حساسه؟ تا میخوام گوشی رو بلند کنم، با اینکه گوشی تو قابه، ولی دستم همش بهش میگیره و با کمترین فشار روشن میشه. شاید دکمش از گوشی های دیگه، دوبرابر نرم تر هست. طبیعیه؟ مال شما هم نسبت به گوشی های دیگه، نرم تره؟

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/7/4 با سلام خدمت دوستان عزیز.
این که می نویسم، تجربه استفاده 9ماهه من از این گوشیه.
در درجه اول، من هم با تعاریفی که ازش شنیدم، دل رو به دریا زدم و این گوشی رو گرفتم، با گارانتی مدیا پردازش.
در درجه اول، با جی کم، دوربین بسیار خوبی داره، و باطریش با نت روشن، حدود 9 ساعت اسکرین میداد. مشکل من باهاش، با پرش صفحه بعد از باز شدن قفل شروع شد، که با اپدیت بعد عید، مشکل حل شد. مشکل بعدی، مشکل سایه افتادن بود، از بعد عید شروع شد و به تدریج زیادتر شد. اول حاشیه صفحه نمایش بود، ولی بعد به کل صفحه کشید، که باز هم مشکل در حاشیه ها شدیدتر بود. گوشی رو برای گارانتی فرستادم و بعد 40 روز برگشت. صفحه نمایش تعویض شد و مشکل حل شد، ولی مجدد با همین صفحه نمایش جدید، از مردادماه مجدد شروع به سایه انداختن کرد و تا موقع فروشش، مشکل پا برجا بود.بنابراین احتمالا این هم یه باگ نرم افزاری باید باشه.
مشکل سوم، نت 4جی ضعیفش بود، که زیر یه مگ سرعت داشت، در صورتی که آنر با 4جی پلاس در همون نقطه، تا 7 مگ سرعت داشت.
مشکل چهارم، قطع و وصل هنگام میرورینگ بود که باعث میشد قیدش رو بزنی و بی خیال میرورینگ بشی.
مشکل پنجم هم، بهینه نبودن گوشی تو بعضی بازی ها مثل آسفالت 9 بود که واقعا با این سخت افزار عجیب هست.
و درنهایت انتظار بی پایان برای آپدیتی که این باگ ها رو رفع کنه که نیومد!
من هم از خیرش گذشتم و فروختمش، چون دیگه حوصله گارانتی و انتظار براب آپدیت نداشتم.
با تجربه داشتن این مدل و باگ هاش، کلا از خیر گوشی های شیایومی گذشتم، و با اینکه علاقه زیادی به نوت 8 پرو داشتم، ترجیح دادم یه مدل پایین تر با آپشن کمتر، ولی پایدارتر انتخاب کردم و آنر 9x رو گرفتم. با اینکه سخت افزارش متوسط هست، ولی بسیار روانتر و بدون باگ هست و تو کار روزانه، به شدت ازش راضی تر هستم و حتی با وجود سخت افزار نسبتا قدیمی، کلیه گیم ها رو کاملا روان اجرا میکنه، البته کالاف رو روی lowو پابجی رو روی hd میاره و آسفالت 9 رو روی high و همشون بدون افت فریم و روان هستند. حتی فورتنایت هم با اینکه لانچر اپیک اونو ساپورت نمی کنه، نصب و با فریم 25 تا 30، با کیفیت بالا، به راحتی اجرا شد.
واقعا از شیایومی بعید بود که گوشی با سخت افزار ضعیفتر از نوت، میانگین عملکرد بهتری داشته باشه. حتی بنچمارک آنر، 200000 بود و نوت 175000 و باز هم اینجا هم من رو متعجب کرد و از این من ففط یه نتیجه گرفتم و اون کم کاری شیایومی در پشتیبانی نرم افزاری از نوت هست، وگرنه این همه باگ و عملکرد ضعیفتر در مقابل یه گوشی با سخت افزار قدیمی تر، دلیلی جز این براش پیدا نکردم.
با تجربه داشتن این گوشی، تا زمانی که از کیفیت و پشتیبانی گوشی های شیایومی مطمین نشم، از این برند خریداری نمی کنم. علی الخصوص با قیمت های فضایی فعلی.
ممنون که همراه من بودید.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/4/4 مال من سایه مینداخت، گارانتی مدیا پردازش بود، فرستادم، صفحه نمایش رو تعویض کرد، ولی جدیده بازم تیانما هست. سایه انداختن شانسیه. اینکه بگیم نیست یا همه نوت 8 ها سایه میندازه هم اشتباهه. بالاخره وسیله برقیه و هر وسیله ای می تونه خراب بشه.در ضمن مال من بعد 3 ماه سایه انداخت و اصلا هم اهل بازی و اینا نبودم و خیلی هم رعایتش می کردم. هر کی خواست، آیدی تلگرامش رو بزاره، عکس از صفحه سایه دارش می فرستم که نگید دروغ میگه. در کل من از گوشیم به شدت راضیم و بازم اگه سایه انداخت، می‌فرستم گارانتی. گارانتی واسه همین وقت است.همیشه با گارانتی معتبر خرید کنید که مشکلی بود، خیالتون راحت باشه. در ضمن رایگان صفحه تعویض شد، ولی تو فاکتور هزینه صفحه با تعویضش 1650000 بود که به عهده گارانتی بود

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/1/4 من خودم نوت ۸ دارم و همسرم آ۳۰ اس.
آ۳۰ اس برای دست خانمها سبک تر، باریکتر و خوشدست تر و ظریف تر هست.
دوربین آ۳۰ اس بد نیست، ولی در مقاییه با گوگل کمرا در نوت ۸، بسیار ضعیف تره، ولی بازم میگم، به معنی بد بودن دوربین آ۳۰ اس نیست.
اگر نوت ۸ سبکتر و خوشدست تر بود، حتما پیشنهاد میدادم بهتون.ولی چون خانم هستید و میدونم ظاهر و وزن هم براتون مهمه، آ۳۰ اس بد نیست و اگر با جنس پلاستیکیش کنار بیاید، در عمل تو سرعت اجرا و برنامه ها، در حد میلی ثانیه با هم اختلاف دارن که اصلا به چشم نمیاد.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1398/12/13 برای کسانی که مشکل وایفای دارن و گوشی مودم رو پیدا نمیکنه:
مودم های وایفای ۱۳ کانال مختلف رو ساپورت میکنن که مودم بهترینش رو به صورت اتوماتیک انتخاب میکنه که از تداخل و کاهش سرعت با مودم های دیگه جلوگیری کنه.
تو بعضی از کشورها، یک سری از کانال ها از قبل رزرو شدن و برای دستگاه های دیگه ممنوع هستند.
دوستانی که گوشیشون مودم رو پیدا نمیکنه، احتمالا مودمشون رو کانال ۱۳هست و منطقه گوشیشون رو کشوری هست که کانال ۱۳ در اون کشور ممنوعه و گوشی اونو جستجو نمیکنه.
راه حلش اینه که دستی مودم رو روی کانالی غیر از ۱۳ بزارید یا منطقه گوشی رو عوض کنید که تو اون منطقه کانال ۱۳ ممنوع نباشه، مثل امارات. اونوقت گوشی به راحتی کانال ۱۳ رو هم جستجو و به اون وصل میشه.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1398/12/13 منطقه گوشی رو بزار روی ایران یا امارات.حل میشه

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1398/10/28 درسته، با نت 4g ساعتی ۸ تا ۱۰ درصد کم میکنه، با وای فای ساعتی حدود ۶تا ۷ درصد.در کل با استفاده معمولی وب گردی و تماس روزانه عادی و... حدود ۸تا ۱۰ ساعت صفحه نمایش روشن جواب میده.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1398/10/25 ورژن گوشی و پنلش چی هست؟

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1398/10/25 میشه تست کنید شما، مثلاً تو یه برنامه باشید مثل واتر آپ یا آپ های دیگه، بعد قفل صفحه رو قفل کنید و بعد مجدد با اثر انگشت باز کنید، ببینید صفحه برای یه لحظه چشمک میزنه یا پرش داره یانه؟ لطفاً چندبار تکرارش کنید،ممنون میشم جواب رو اینجا بنویسید.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1398/10/24 بله. مال من هم تیانما هست. ولی اشکال از صفحه نمایش نیست.
من امتحان کردم و با غیر فعال کردن صفحه قفل در گزینه های توسعه دهنده اوکی میشه، به نظر میرسه همیشه اول صفحه قفل رو بعد از باز شدن لود میکنه و بعد برنامه رو که این باعث این پرش میشه.یعنی اگر شما همیشه بعد از قفل صفحه اول وارد قفل صفحه بشید بعد قفل رو باز کنید، همه چیز عادی هست.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1398/10/23 دوستان شما هم وقتی تو صفحه ای غیر از هوم باشید، مثل واتزآپ یا تلگرام و اپ دیجی کالا و... بعد اونجا صفحه رو قفل کنی و با اثر انگشت باز کنی، صفحه نمایش بعد باز شدن یه لحظه رفرش میشه کامل. یعنی انگار صفحه یه لحظه میره و میاد. چند بار قفل کنید و باز کنید ببینید برای شما هم اینطور میشه؟ تو صفحه هوم اینطوری نیست و اوکی قفل و باز میشه

Honor 7A Honor 7A

1398/3/26 a10 جدیدتره، سخت افزارش قویتره و آندرویدش بالاتره. ولی اگر بخوای چیز بهتر بگیری، y7prime 2019، بهتره.قیمتش هم دیجی کالا ۱۹۴۰

Honor 7A Honor 7A

1398/3/26 راه حل آخر، اجرای برنامه ها، به صورت همزمان و در دو پنجره هست. مثلا Vpn رو اجرا و بعد با فعال کردن دو پنجره همزمان، vpn رو در پنجره اول باز نگه می داریم و برنامه های دسگه رو در پنجره دوم، اجرا میکنید.اینطوری هردو برنامه باز خواهند ماند.
فعال کردن دو پنجره: زدن دکه مولتی تسکینگ (مربع)، در بالای برنامه ها، عکس دو مستطیل موازی هست. بازدن اون، برنامه در یک پنجره مجزا باز میمونه و بعد در پنجره ظاهر شده در پایین، برنامه دلخواه دوم رو اجرا کنید. باکشیدن خط بین دو پنجره، سایز پنجره ها رو تنظیم کنید به طوری که برنامه دلخواهتون، ساسز پنجره اش بزرگتر باشه.

Honor 7A Honor 7A

1397/10/21 برای حل مشکل Vpn یا هر برنامه دیگه که بسته میشه، تو قسمت باطری،بخش راه اندازی، عملکردشون رو از حالت اتوماتیک به دستی بزارید، بعد از اینکار توی مدیریت دستی دسته ای تو همین بخش، برید و برنامه های که دستی گذاشتید رو ، همه تیک هاش رو فعال کنید و برای همیشه مشکل رو حل کنید.سوالی بود، درخدمتم

Honor 7A Honor 7A

1397/9/6 یه ریست کارخانه کامل انجام بده، اگر هنوز ادامه داشت، با یه هانور7 دیگه مقایسش کن. شاید زیاد سختگیر باشی و وضعیتش نرمال باشه. در نهایت اگر راضیت نکرد، با نمایندگیش مشورت کن، بزار چکش کنن.

Honor 7A Honor 7A

1397/9/5 آپدیتش کن. از طریق ota، بعد هم برنامه مدیریت باطری kasper battery life رو نصب کن و تو تنظیمات راه اندازی باطری، روی دستی بزارش. هم مصرف باطری 30درصد بهتر میشه و هم گرما تولید نمیکنه
موارد 1 تا 40 از مجموع 51 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا