مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : android fan x
  • تاریخ عضویت : 1391/7/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 75

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 75 مورد

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1393/10/21 طبق بررسی عمیقی که داشتم به این نتایج رسیدم
1- اندازه گوشی بسیار مناسب و خوشدسته و ظاهرش هم شیکتر از بقیه گلکسی هاست
2- صفحه نمایش با تراکم 312 که اچ دی هست از نظر میزان روشنایی و شفافیت فراتر از چیزی هست که فکر می کنید حتی به نظرم بهتر از اس 5 . چیدمان پیکسلهاش هم الماسی هست مثل اس 4 و مدلهای بالاتر که بسیار مناسب هست برعکس چیدمان اس 3 و نوت1
3 - طبق امتیاز هایی که در بنچمارک ها و بیس مارکهای مختلف آورده باز هم در صدر قرار میگیره و یکی از بهترینهاست و از نظر من رقیب نوت 4 و اس 5 و مخصوصا آیفون 6 هست .
4- دوربین این گوشی در بخش عکسبرداری یک 12 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت هست که حتی توی فضای داخلی هم با کمترین نویز عکس میگیره و من به شخصه تحت تاثیرش قرار گرفتم . در بخش فیلمبرداری هم 4K هست که عالیه اما فقط تا 4 دقیقه میتونه فیلم ذخیره کنه و از نظر کیفیت هم خوبه
5- باتری گوشی معمولی هست و میتونست بهتر باشه
6- قیمتش الان کمی بالاست .
دو هفته ی دیگه احتمالا میخرم و اگه بعدش سوالی بود در خدمتم

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/6/6 خیلی ممنون بابت پاسختون. صفحه نمایش این گوشی کیفیت خیره کننده ای داره و کاملا بالاتر از اس2 که داشتم هست و توی بررسی ها بهتر از اس3 و نوت1 تشخیص داده شد و حتی رنگهای گرمتری نسبت به اس4 داره و نمایش زیر نور آفتاب خیلی بهتری نسبت به همه ی سوپر آمولدها داره و فقط نمایش رنگ مشکیش که بازم عالیه مثل اس2 نیست دلیلشم حسگرهای اس پن اعلام شده .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/6/5 به نظرم دو ساعت و ده دقیقه زود هم شارژ میکنه چون گوشی من 2/5 ساعت از 0 تا 100 طول میکشه و تا حدودی شارژر گرم میشه که کاملا طبیعی هست و هیچ مشکلی هم پیش نمیاد فقط یه کاری میگم انجام بده بعدش خبرشو همینجا بهم بده
این برنامه رو دانلود کن
http://10android.com/نرم-افزار/تست-و-عیب-یابی-صفحه-نمایش-display-tester-pro-v3-6-0/
شب که شد اینو نصب کن رو گوشیت و توی قسمت Display quality گزینه ی اول که Defective pixel detection هست رنگهارو چک کن با کنار زدن هر رنگی تو صفحه رنگ بعدی میاد و زمانیکه رنگ سیاه اومد لا مپهارو خاموش کن و گوشی رو ببر یه جای خیلی تاریک مثل زیر پتو بعد رنگ سیاه رو نگاه کن ببین واقعل سیاه خالص مثل زمانی که صفحه ی گوشی خاموش هست میشه یا نه . مال من که نشد و نور کمی پس میداد که این بر خلاف گفته ی سامسونگ هست که میگه سوپر آمولد ها در نمایش رنگ سیاه نور صفر نمایش میدن ! البته توی یوتیوب هم دیدم که اشاره شده بود رنگ مشکی این گوشی ضعیفتر از سوپر آمولدهای دیگه مثل اس3 هست .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/6/5 مبارک باشه
چه رنگی و چه قیمت گرفتی؟
در جواب سوال شما :
برای اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد ابتدا وارد تنظیمات میشی بعدش Language and input توی این قسمت در کنار samsung keyboard یه علامت چرخ مانند هست که اونو میزی و وارد صفحه دیگه میشی که اونجا باید Input language رو بزنی و علاوه بر زبان انگلیسی که تیک دار هست تیک زبان فارسی رو هم میزنی و تمام . وارد کیبورد که شدی زبان انگلیسی هست و برای تغییر به فارسی باید روی اسپیس کیبورد انگشتتو به سمت چپ یا راست بکشی.

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/6/3 دوستان یکبار دیگه تاکید میکنم تراکم پیکسل هیچ ربطی به کیفیت رنگها نداره و فقط برای نمایش جزئیات بهتر کارایی داره که نوت 2 عالی عمل میکنه و هیچ پیکسلی براحتی دیده نمیشه مگه اینکه با چشم بری داخل گوشی یا با ذره بین نگاش کنی ! درمورد اس 4 هم از نظر روشنایی یک کمی بیشتر از نوت 2 هست 404 به 402 پس اصلا محسوس نیست ولی تراکم پیکسلیش بهتره و حتی اگه با چشم داخل گوشی هم بری چیزی نمیبینی ولی درمورد رنگها نوت 2 پر رنگتر و اشباع شده تر نشون میده اما اس4 کمرنگتر و طبیعی تر نشون میده که سلیقه ای هست و من بین این دو صفحه نمایش نوت 2 رو بیشتر می پسندم مخصوصا سایز صفحه نمایشو .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/6/2 دوست عزیزمن با هر دو تا گوشی کار کردم و باید بگم که درسته روی کاغذ نوت1 تراکم پیکسل بالاتری داره حدود 285 ppi و نوت 2 267 اما نوع پیکسلها مهمه که از این نظر نوت 1 با داشتن 2 زیر پیکسل pen tail و نوت 2 سه زیرپیکسل RGB کاملا با هم متفاوتن و نوت 2 کاملا شفاف هست و تقریبا هیچ پیکسلی دیده نمزشه اما نوت 1 اینطور نیست و پیکسلهاش براحتی دیده میشن و واقعا باید از سامسونگ بابت صفحه نمایش نوت 2 تشکر و حتی با مقایسه از نزدیک متوجه شدم که ازاس3 هم بهتره و بعد اس4 بهترین رزولوشن رو بین محصولات آمولد سامسونگ داره . پس از این بابت خیالت راحت.

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/19 دوستان قصد دارم نکاتی که در حال حاظر تجربه کردم و بگم
برخلاف بعضی دوستانی که میگفتن S pen گوشی از فاصله ی 4 سانتی کار میکنه و میشه توی منو ها و ... کار کرد گوشی من همچین قابلیتی نداره و فقط از فاصله ی دو سانتی نشانگر روی صفحه ظاهر میشه .
باتری گوشی 3100 هست که برای من حدود 2/5 الی 3 ساعت از 0 تا 100% شارژ میشه و زمان نگهداری شارژ هم در بین اندروید ها یکی از بهترینهاست شایدم بهترین . با مصرف معمولی تا دو روز جواب میده .
در نمایش فیلمهای فول اچ دی به دلیل نداشتن صفحه نمایش فول اچ دی این گوشی نتونست خوب عمل کنه و دچار لگ شد اما وقتیکه میخواهید فیلم رو از طریق کامپیوتر درون گوشی past کنید درصورتیکه گوشی توانایی پخش بدون لگ رو نداشته باشه دو تا پیغام میاد که copy and convert و no just copy هستن و میتونید با انتخاب کپی و کانورت بدون هیچ مشکلی فیلم رو توی گوشی ببینید .
درمورد داغی گوشی هم من چیزی ندیدم و فقط در صورت کارهای سنگین به میزان خیلی کمی گرم میشد و اصلا درست نیست بگیم داغ شده ! و از این نظر عالیه .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/19 دوست عزیز من نور گوشیو رو 100 گزاشتم و به هیچ وجه حتی توی شب تاریک زیر پتو نمیشد مرز بین صفحه نمایش و رنگ مشکی گوشید دید مگر اینکه یه عکس تماما مشکی که همه ی صفحه نمایش گوشی رو پوشش بده قرار بدی اونوقت در تاریکترین مکان ممکنه مثلا شب همه ی لامپها خاموش زیر پتو اونوقته که متوجه حرفم میشی و جایی خوندم که دلیل این کار وجود حسگر های S pen هست وگرنه همینجورش هم رنگ مشکی صفحه خیلی تیره از نور صفر بهترین ال سی دی هاست . لطفا اگه این گوشیو دارین تست کنین تا متوجه حرفم بشین .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/19 دوست عزیز گوشی منم بعضی فیلمهای فول اچ دی رو بدون مشکل نشون میده اما نمیتونه بعضی فول اچ دی های خیلی با کیفیت رو بدون لگ نشون بده حتی اچ تی سی وان هم توی تست نتونست خوب عمل کنه ولی اس4 و اکسپریا زد خوب بودن. من یه کلیپ 2 دقیقه و 32 ثانیه ای 154 مگی رو که wmv بود رو تست کدم نتونست بدون افت فریم نشون بده و البته کلیپ من هم خیلی سنگین بود و تا الان به جز کامپیوترم هیچ دستگاهی نتونسته درست نشونش بده

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/18 دوست عزیز من پنجشنبه غروب این گوشیو به قیمت 1650 از گرگان خریدم بدون گارانتی رنگ خاکستری تیره ساخت ویتنام . رنگ سفید با گارانتی تا 1700 هم بود . تقریبا یکروز با گوشی کار کردم و نظراتمو به مرور زمان میگم . امروز صفحه نمایش و دوربین رو توضیح میدم.
صفحه نمایش : با بقیه سوپر آمولدهای قبل خودش کمی متفاوته . چینش مناسب پیکسلها باعث بهبود جزئیات شده و دیگه پیکسلی دیده نمیشه مگر اینکه از فاصله ی خیلی نزدیک با دقت تمام نگاه کنی و از این نظر بعد اس4 بهترین سوپر آمولد هست - نور صفحه نمایش بیشتر از بقیه سوپر آمولدهاست و فقط کمی کمتر از اس4 هست که اونم نامحسوسه - کنتراست صفحه نمایش بسیار بالاست - رنگ سفید به نسبت اس2، اس3، نوت1 بهتر شده و دیگه ته رنگ سبز و آبی نداره ولی هنوز هم به پای بعضی ال سی دی ها نمیرسه - اما میرسیم به جای اصلی یعنی رنگ مشکی که من خیلی روش حساسم ! در نگاه اول صفحه نمایش این گوشی در حالت خاموش نور رو انعکاس میکنه که زیاد جالب نیست و رنگ صفحه هم سیاه کامل نیست و تقزیبا سرمه ای تیره هست ( البته رشته ی من هنر هست و خیلی با رنگها سر و کار دارم پس با دقت بسیار بالا نگاه میکنم ) و زمانیکه توی فضای باز با گوشی کار میکنی با اینکه خیلی بهتر از همه ی سوپر آمولدهای دیگه رنگهارو نشون میده اما سیاه رو بعلت بازتاب نور نمیتونه 100% نشون بده ولی توی فضای معمولی داخلی سیاه کاملا عمیقه اما برای امتحان دقیقتر یه عکس کاملا سیاه توی گوشی ریختم و توی فضای کاملا تاریک اونم زیر پتو ! رنگ مشکی گوشیو تست کردم تا ببینم آیا پیکسلهای گوشی 100% مثل اس2 خاموش میشن و صفحه ی گوشی مثل وقتیکه خاموشه کاملا بی نور و سیاه میشه که متوجه شدم با اینکه خیلی تیره نشون میده اما پیکسلها خاموش نشدن و مثل اس2 نیست و به میزان خیلی کم ناخالصی توی رنگ سیاه وجود داره که برام عجیب بود و از دوستانیکه این گوشیو دارن درخواست میکنم تست کنن و نتیجشو بهم بگن فقط دقت کنن که با یه عکس تماما سیاه حتی بدون یک نقطه رنگ دیگه توی فضای 100% تاریک تست کنن .
دوربین ( عکاسی ): از کیفیت بسیار بالایی برخورداره و بعد اس4 و آیفون 5 به نظرم بهترینه . هم از نظر رنگ بندی و هم از نظر جزئیات و نویز خیلی خوب عمل میکنه فقط توی فضای کم نور بدون فلش افت کیفیت داره و نمیتونه به خوبی اس4 و آیفون 5 عکس بگیره ولی بازم قابل قبوله و از خیلی گوشیهای دیگه بهتره . توصیه میکنم از نرم افزار HDR camera استفاده کنید و توی تنظیماتش سایز عکس رو 8 کنید و در گزینه ی Noize reduction رو روی None قرار بدین .
( فیلمبرداری ): کلا مثل عکاسیش عالیه و کاملا در سطح آیفون 5 و اس3 و کمی بهتر از اس4 فیلم میگیره . کلا فیلمهاش از روانی خوبی برخورداره و حتی توی فضاهای تاریک هم خوب عمل میکنه به عنوان یک گوشی .
البته گوشی به نسخه ی اندروید 4.1.1 مجهز بود که الان از طریق خود گوشی داره آپدیت میشه به 4.1.2

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/14 دوست عزیز منم از کسایی هستم که گفتم کف قیمت این گوشی 1500 هست و فرصت مناسبی برای خرید هست که متاسفانه این مدت خیلی اندک بود و دوباره قیمتها داره بالا میره . الانم میگم بهتره تا هنوزم تو رنج 1500 تا 1600 هست خرید کنیم تا گرونتر نشده . اگه هم ارزونی باشه ایشاالله برای سال 93 هست . متاسفانه پول دستم نرسید تا زودتر بخرم و قراره فردا بدستم برسه تا اقدام به خرید کنم . درضمن من فروشنده موبایل هم نیستم

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/8 یعنی چی جو میدی ! طاقت دیدن نظرات دیگرانو نداری مجبور نیستی بخونی
رنگ سفید ارزونتر از رنگهای دیگست و اینم دلیل داره ! دلیلشم استقبال کمتر از این رنگه
منم اس2 ساخت ویتنام داشتم آخ نگفت ولی مال دوستانی که کره ای داشتن کلی ایراد داشت !!! گوشی من نصف گوشی اونها هم داغ نمیکرد و هیچ گونه باگ یا مشکل سخت افزاری هم براش پیش نیومد .
وقتی خود شرکت سامسونگ اعلام میکنه هیچ فرقی بین محصولات کره ای ، ویتنامی و چینی وجود نداره حالا اگه شما بیشتر از مسئولان شرکت سامسونگ میدونی اون دیگه بحثش جداست . درضمن قیمت فروشنده های همین سایت رو بخون تا قیمتها دستت بیاد تازه تو بازار ارزونتر هم گیر میاد

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/7 سلام مبارک باشه
100 تومن گرون گرفتی البته اگه بدون گارانتی باشه
رنگ سفید دخترونست و من نوک مدادی و مشکی رو بیشتر میپسندم که البته سلیقه ای هست
امیدوارم فروشنده بخاطر ساخت ساخت کره بودن گرونتر بهت نداده باشه چون بازم به شدت تاکید میکنم هیچ فرقی ندارن فقط باید made by samsung باشه حالا چه ساختش توی چین یا ویتنام باشه

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/5 دوستان خواهشا دیگه نگید کره ای اگه گیر بیاد بهتر از ویتنامی هست و ...
یکبار برای همیشه میگم هیچ فرقی بین کره ای با ویتنامی نیست فقط بهتره گوشی سری اول نباشه مثلا یه زمان اس2 تازه در اومده بود هر کی خرید بعد یکسال بعضی پیکسلهای صفحه نمایشش سوخت یا رنگش به زردی زد اما گوشی من که ویتنامی بود و سری اول هم نبود مثل ساعت کار میکرد و کوچکتریت مشکلی حتی یکبار هنگ هم نکرد و الان هم کسایی که اس4 گرفتن ظاهرا مشکلات کوچیکی باهاش دارن ولی تو سری های جدیدتر برطرف میشه

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/4 شما مطمئنی تا این حد کاهش پیدا میکنه ! اگه فکر میکنید به دلیل حذف ارز مرجع دولت ارز مبادله ایش بیشتر میشه و موبایل فروشها دیگه با ارز آزاد معامله نمیکنن و با قیمت مبادله ای گوشیهاشونو خرید و فروش میکنن فکر میکنم در اشتباهی چون ارز مبادله ای کاملا محدود هست و به این راحتی ها به موبایل فروشیها نمیدن و بازم با ارز آزاد معامله صورت میگیره و فقط پایین اومدن قیمت دلار آزاد میتونه قیمتهارو کاهش بده که اونم نیاز رفع تحریمها یا فعالیتهای اقتصادی مثل بالا رفتن صادرات و ... فعلا که مشخص نیست قیمتها به کدوم سمت خواهد رفت و باید تا چند ماه اول دولت جدید صبر کرد تا بعضی چیزها مشخص بشه

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/5/3 دوستان وقت خرید شروع شده لطفا از دست ندید چون این گوشی الان تو رنج 1500 تا 1600 هم گیر میاد و دیگه ارزونتر از این حداقل به این زودی ها نمیشه

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/29 سلام دوستان
خب همونطور که گفته بودم برای اولین بار بعد مدتها قیمت این گوشی به پایینترین حد خودش رسید و الان فروشگاه هستی تل تو همین سایت 1580 قیمت زده و امید است که پایینتر هم بیاد . کلا به نظرم الان وقت خرید شروع شده و تو رنج 1500 واقعا قیمتش مناسبه البته احتمال پایین اومدنش بازم هست .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/28 فکر نکنم جایی گیر بیاری . درضمن خیلی گوشیو زشت کرده بود !

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/28 واقعا دو ماه سر همین موضوع مرددی؟!!!
بیخیال داداش بیا برو همون بدون گارانتیشو بگیر خیالت راحت هیچ مشکلی پیش نمیاد . درضمن اگرهم گوشیت گارانتی داشته باشه و مشکلی براش پیش بیاد باید هفت خان رستم رو رد کنی و ماهها منتظر بمونی !

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/28 بهتره اس4 رو هم اضافه کنید چون اینطور که معلومه برای شما 5 اینچ صفحه هم کافیه و از نظر مالی هم مشکلی ندارید . الان قویترین گوشی توی بازار اس4 هست و منم به شما پیشنهاد میکنم . اکسپریا زد تنها برتریش نسبت به اس4 ضد آب بودنشه و در بقیه چیزها کلا پایینتره . اچ تی سی وان از اکسپریا زد بهتره ولی به اس4 نمیرسه حتی یه جا دیدم تو نمایش فیلم فول اچ دی مشکل داشت . به نظر من :
1- اس4
2- گاکسی نوت2
3- اچ تی سی وان

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/26 اینکه دیگه فکر کردن نداره قطعا نوت2 بهتره

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/26 جواب شما لینک زیر :
http://gsm.ir/news/show/21825/آخرین+شایعات+از+زمان+معرفی+و+اطلاعات+گلکسی+نوت+3+(Galaxy+Note+III)

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/26 خب این چکاریه که بچه ها برات آپلود کنن !!!
بیا این لینک بررسی دوربینشو ببین و با بقیه گوشیها هم میتونی تو همین لینک مقایسش کنی .
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_ii-review-824p9.php

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/26 احتمالا مشکل از گوشی شماست یا شاید هم هر دوربینی که پر رنگتر بگیره ( اشباع شده ) از نظر شما با کیفیتتر باشه !
به هر حال به این لینک یه سری بزن و عکسهاشو دانلود کن و ببین ، حتی میتونی با گوشیهای دیگه هم مقایسه کنی هم از نظر عکاسی و هم فیلمبرداری .
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_ii-review-824p9.php

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/25 سلام
نمیدونم منظورتون از اینکه میگین دوربینش کیفیت نداره و نویز زیادی داره !!! چیه ! و از یه گوشی 5 مگا پیکسلی بی کیفیتتره !!!!
مگا پیکسل همون سایز عکس هست و اگه توی کامپیوتر عکس رو با سایز واقعی نگاه کنید نوت2 جز بهترین 8 مگاپیکسلیهاست در کنار آیفون5 و رنگها و نویز عکسهاش در بهترین شرایط ممکنه هست و فقط عکاسیش تو شب کمی ضعیفتره درعوض فیلمبرداریش عااااااااااالیه بطوریکه میتونم بگم بهترین گوشی تو این زمینه هست حتی کمی بهتر از اس3 و آیفون 5 ، البته اس4 هم فیلمبرداریش خوبه اما در سطح پایینتری نسبت به بهترینها هست .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/23 ظاهر xperia z از این گوشی زیباتره ولی از نظر کیفیت اون چیزی که فکر میکنی نیست
من که نوت2 رو بیشتر ترجیح میدم و اگه قیمتش زیر 1500 در طی دو هفته ی آینده نیاد مرگ یه بار شیون یه بار صبر میکنم نوت3 بیاد تا اونو بگیرم نهایتا بین 2 تا 2500 برام خرج بر میداره ولی از همه لحاظ بی نظیره .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/20 سلام . مبارک باشه
متاسفانه [بعضی] فروشنده ها این روزها فقط به فکر جیبشون هستند و از هر راهی که بتونن جیب مردم رو خالی میکنن مثلا همین 45 تومنی که از شما به بهانه ی نصب ستاپ اورجینال گرفته ! مخصوصا فروشنده های تهرانی ... بعنوان مثال یادمه 4 سال پیش یکی از دوستام تو پاساژعلاءالدین بیشتر مغازه هارو قیمت کرد تا کا850 بگیره و مغازه ای که ارزونتر از همه قیمت داده بود رفت و بعد خرید گوشی فروشنده 25 تومن اضافی بابت ریختن برنامه و محافظ صفحه گرفت و گفت چون کا850 صفحش تاچ هست حتما باید محافظ بگیری !! خوبه دوستان میدونن کا850 تاچ نیست و فقط سه تا حسگر لمسی زیر صفحه نمایش داره . به هر حال در مجموع گوشی 740 برات تموم شده که خیلی گرون به حساب نمیاد .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/17 میدونم تو بازاره ولی بازم تاثیرشو رو قیمتها میذاره هرچند خیلی کم . به هر حال من فقط پیشنهاد دادم 20 روز بیشتر صبر کنیم و بعدش قیمت هر چی بود بخریم وگرنه اگه واقعا خیلی علاقمندی همین الان این گوشی رو داشته باشی پیشنهاد میکنم همین امروز برای خریدش اقدام کنی

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/16 دوست عزیز این روزها شرایط قیمت ها اصلا صعودی نیست و بنا بر دلایلی نزولی هم هست پس به یکماه بیشتر صبر کردن می ارزه
1- جدیدا اعلام شد که ارز تک نرخی خواهد شد و احتمالا اگه درست اجرا بشه بازار دچار کاهش قیمت میشه
2- با تجربه ای که من داشتم معمولا هر سال ماه رمضان قیمتها کمی افت میکنه
3- از 12 مرداد ماه دولت جدید هدایت کشور رو بدست میگیره و از نظر روانی بازم شاهد کاهش قیمت هستیم
4- با اومدن محصولات جدیدتر مخصوصا شرکت سامسونگ مثل اس4 و گلکسی مگا و زمزمه های معرفی نوت3 بازم باعث کاهش قیمت نوت2 و سایر محصولات قدیمی تر میشه.
پس به نظرم می ارزه تا یکماه دیگه صبر کرد و نهایتش اگه قیمتها کاهش هم نداشته باشه که داره کسی ضرر نمیکنه جز موبایل فروشیها

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/16 دوست عزیز این روزها شرایط قیمت ها اصلا صعودی نیست و بنا بر دلایلی نزولی هم هست پس به یکماه بیشتر صبر کردن می ارزه
1- جدیدا اعلام شد که ارز تک نرخی خواهد شد و احتمالا اگه درست اجرا بشه بازار دچار کاهش قیمت میشه
2- با تجربه ای که من داشتم معمولا هر سال ماه رمضان قیمتها کمی افت میکنه
3- از 12 مرداد ماه دولت جدید هدایت کشور رو بدست میگیره و از نظر روانی بازم شاهد کاهش قیمت هستیم
4- با اومدن محصولات جدیدتر مخصوصا شرکت سامسونگ مثل اس4 و گلکسی مگا و زمزمه های معرفی نوت3 بازم باعث کاهش قیمت نوت2 و سایر محصولات قدیمی تر میشه.
پس به نظرم می ارزه تا یکماه دیگه صبر کرد و نهایتش اگه قیمتها کاهش هم نداشته باشه که داره کسی ضرر نمیکنه جز موبایل فروشیها

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/14 فقط نوت 2 بگیر . اگه غیر از این بگیری و بعدش با نوت 2 از نزدیک کار کنی به شدت پشیمون میشی . من خودمم تو ماه رمضان یکی میگیرم . به نظرم رنگ مشکی یا همون خاکستری تیره رو بیشتر می پسندم . به نظرم اواسط ماه رمضان قیمت این گوشی تا 1400 احتمالا افت داره ، اگه به این قیمت نرسید به هرحال چیزی که معلومه حتما افت میکنه پس ارزش صبر بیشتر رو داره .

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/4/8 اصلا شک نکن اس4 بگیر چون نوت 2 برای خانوما شاید خیلی جذاب نیاشه . درضمن از همه نظر اس4 نسبت به نوت2 برتری در کیفیت داره .

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/12/4 میدونم . گوشی منم اوایل که خریده بودم اندروید 4 از اول روش بود و براویاش هم کار میکرد ولی چند باری که با برنامه فلش تولز رامشو عوض کردم متوجه این مشکل شدم که دیگه براویا کار نمیکنه و بعد از اون هر کاریکه میشد انجام دادم تا براویاش موثر بشه اما نشد که نشد و برای اولین بار که روش رام 2.3.7 نصب کردم براویاش فعال شد و الان اگه بازم رام 4 روش نصب کنم بازم براویاش بی تاثیر میشه و الان منتظرم ببینم جلی بین چطوره . اگه با جلی بین هم همین مشکل پیش بیاد با همین رام 2.3.7 می سازم و ارتقاش نمیدم چون بد هم نبوده و همه چیزش خوبه حتی مصرف باتریش .

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/12/3 ما دو مدل چینی داریم . یکی مونتاژ و تحت لیسانس کشور صاحب شرکت هست که همون محصول اصلی هست فقط به دلایل دستمزد کمتر کارگر و ... توی چین ساخته میشه ، و یکی هم گوشی که کاملا یه کپی شبیه اصل هست که به هیچ وجه کیفیت اصلو نداره و تحت لیسانس هم نیست . درضمن من گفتم براویا تو گوشیم روی اندروید 4 بی تاثیر میشه چون کلا براویا یه نرم افزار هست و حتی میتونی روی بعضی گوشیهای شرکتهای دیگه هم نصب کنی مثلا خودم روی گلکسی اس2 نصب کردم و خوب هم بود . اما وایت مجیک جزء سخت افزار صفحه نمایشه و اصلا براش مشکلی پیش نمیاد و کلا کارش نمایش خالص رنگ سفید هست که بخوبی انجام میده . تنها مشکل صفحش فقط تغییر رنگ در افزایش بالای 70% روشنایی هست .

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/12/1 من از این چیزهایی که شما میگی سر در نمیارم . معلومه که اطلاعاتتون بسیار پایینه . یعنی چی وایت مجیک گوشیتون کار نمیکرد ؟ !!! وایت مجیک فقط یک ساب پیکسل سفید رنگ هست که به سایر ساب پیکسلهای RGB ( قرمز ، سبز و آبی ) اضافه شده که با یه سرچ کوچیک تو اینترنت بهتر منظورمو متوجه میشید . قبول دارم برخی اوقات وقتی رام گوشیو تغییر میدید براویا انجین بی تاثیر میشه مثلا برای خودم روی اندروید 4 کار نمیکنه ولی روی 2.3 کار میکنه ... یعنی چی که میگی در حد 3 مگا هم نبود . من دوربین گوشی خودمو با گلکسی نوت مقایسه کردم واقعا بهتر بود میتونید مقایسمو تو لینک زیر ببینید در کل یکی از بهترین 8 مگاپیکسلیهاست
http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=258652
احتمال میدم گوشی شما اصل نباشه چون واقعا اینهمه مشکل !!! گوشی من از نظر کیفیت واقعا بالاتر از قیمتشه .

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/11/28 دوست عزیز این مشکلاتیکه گفتی به ندرت برای کسی پیش میاد و ظاهرا شما خیلی بدشانسی . منم این گوشیو خریدم و بدون تعصب میگم بی نهایت از خریدم راضیم و با اینکه تو نصب برنامه و عوض کردن رام پدر گوشیمو درآوردم ولی حتی کوچکترین مشکلی براش پیش نیومده شاید باورت نشه تو یک روز بالای 5...6 بار رامشو عوض کردم . فقط تنها مشکلی که داره عکاسی با فلش هست که اگه از نزدیک عکس بگیرم نصفش سیاه میشه که این مشکل هم حل شدنیه . حتی باتری گوشیم هم براحتی 3 روز کامل میره و این خیلی خوبه .

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/11/8 دوست عزیز درواقع رنگها تا نور 71 % بدون افت کیفیت و تغییر هستند اما وقتی بالاتر از 71% بشه رنگها تغییر میکنن و میزان کنتراست به شدت پایین میاد . بهتره یه عکسی از صورت انسان تو گوشی بریزی و با اون تغییراتو در میزان نورهای مختلف امتحان کنی . توصیه میکنم تا زمانیکه این مشکل برطرف نشده هیچوقت نور گوشیو بیشتر از 70% نکنید .

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/11/3 ضد خش هست اما نه از نوع گوریلا گلس

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/11/1 1- وایرلس این گوشی عالیه
2- برای من تا دو روز هم تو حالت عادی دووم میاره اما در حالت پر مصرف ( نهایت مصرف ) کمتر از یک روز .
3- به جز حالت ضربدری که از گوشه ها بهش نگاه کنی در بقیه حالتها یعنی عمودی و افقی که اصل کار هم همینه بسیار عالیه و اصلا رنگها تغییر نمیکنه . فقط رنگ مشکی تو این گوشی بسیار ضعیف نمایش داده میشه که اگه این مشکلو نداشت قطعا میتونستم بگم یکی از بهترین صفحه نمایشهاست .
4- هیچ معایب خاصی نداره شاید اگه کمی باریکتر بود و باتری قویتر داشت بهتر میشد .
5- مزایا هم همین بس که با این مبلغ یه گوشی کامل میگیری که اگه مارکش سامسونگ یا ... بود باید بالای میلیون میخریدیش .
6- اندروید ساندویچ بستنی جدیدترین رام اندروید بعد آبنبات ژله ای هست .

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1391/10/28 سلام . منم حدود یک سال این گوشیو داشتم و 4 ماه پیش فروختمش ولی به هیچ وجه مشکل صفحه نمایش نداشت و این چیزهایی که میگید رو برای اولین بار میبینم برای کسی اتفاق افتاده . البته گوشی من ساخت ویتنام بود و کلا هیچ مشکلی نداشت و از همه نظر عالی بود .
موارد 1 تا 40 از مجموع 75 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا