مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ناصر ا
  • تاریخ عضویت : 1391/7/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/8/17 دوست عزیز از نوشته جالب شما لذت بردم ای کاش ما این مورد رو نه تنها در مورد گوشی همراه بلکه در مورد کلیه اجناس رعایت میکردیم و متوجه می شدیم که تمامی قیمت های فعلی کاذب و واسطه ها و سودجو ها رو از گردونه خارج می کردیم و حداقل خودمان شرایط را بای خودمان سختتر نمی کردیم.

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/7/30 دوست عزیز کمی بیشتر تحقیق کردم در موارد خاص مشکل شما پییش میاید برای رفع ان: بصورت موقت: در حالیکه گوشی روشن می باشد سیم کارت را بصورت نیمه یا کامل از جایگاه خارج کنید و بدون وارد کردن سیم کارت گوشی بصورت خود کار دوباره ری استارت میشود پین کد را وارد نمایید بعد از وارد کردن روشن نمودن وای فای مشاهده خواهیید نمود به راحتی کانکت می شویید البته فراموش نکنیید از طریق wep و pass word . مشکل فقط بدلیل اندروید ورژن 4 میباشد که گاها این مشکل را برای بعضی از کاربران ایجاد می کند.
گاهی هم با خارج و داخل کردن سیم کارت این مشکل بصورت موقت حل میشود.باز گوشی در حالت روشن.

برای رفع مشکل دائمی می بایسی سعی کنید از طرق up date نمودن گوشی این مشکل را به مرور حل نمایید. امیدوارم نحوه up date نمودن گوشیتان را بدانید در صورت نیاز لطفا بفرمایید تا ان را هم عرض نمایم.
با تشکر موفق باشیید.

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/7/27 دوست عزیز من تا حالا با کانکت شدن هیچ مشکلی نداشتم غیر از ان ایامی که گوگل قطع شده بود . با توجه به cpu دو هسته ایی 1.5 GHZ سرعت اتصال به شبکه بسیار بالا می باشد.
نمی دونم دوست عزیز ولی ایا شما در درجه اول دارای اکانت جی میل هستید چون این یکی از تنظیمات اولیه و پیش نیاز های برازر در اینترنت گوشی های همراه می باشد در غیر اینصورت لطفا شبکه سرور و یا مودم سییستم وایرلس را چک نمایید چون واقعا من هیچ مشکلی در سیستم وای فای این گوشی نمی بینم الان با گذشت حدود دو ماه از خریدنش هر رو از از خریدم بیشتر احساس رضایت میکنم. موفق باشید

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/7/18 با سلام دوست عزیز قطعا Acro s به دلایل مشخصات برتر و دلیل منحصر به فرد ت مقاوم بودن در مقابل اب و گرد و خاک در خصوص سیم کارت این گوشی قابلیت پشتیبانی از میکرو و سیم کارت عادی را هر دو را دارد ولی توجه داشته باشید در حالت استاندارد از سیم کارت عادی باید استفاده کرد . در صورتیکه سیم کارت شما میکرو می باشد از مبدل موجود در لوازم همراه با گوشی باید استستفاده نمایید در غیر اینصورت به گوشی صدمه خوا هید زد. با تشکر
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا