مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سام س
  • تاریخ عضویت : 1391/7/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

GLX Sky GLX Sky

1391/7/26 با سلام خدمت دوست عزیزم فضل الله
در ابتدا باید بگم که من هیچ طرفداری از هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی نمی کنم .اما در مورد اظهار نظرتون باید بگم که هیچ یک از دوستان در اینجا مونتاژ بودن این محصول رو کتمان نمی کنند اما یک سوال آیا شرکتی مثل نوکیا همه قطعات رو خودش تولید می کنه ویا نه، اون هم مثل این شرکت دروغ میگه چون پردازنده اکثر گوشی های نوکیا با سیستم عامل Symbian ، پردازنده arm هست که ساخت شرکت بریتانیایی است ویا باطری این گوشی که برند نو کیا است اما در اصل ساخت ژاپن است و شرکت این رو هم اعتراف کرده و یا قطعات الکترونیکی بکار رفته در گوشیهای نوکیا که متعلق به شرکت تایوانی Foxconn هست و ... آیا باز هم می توان گفت که نوکیا فقط مونتاژ میکند و تنها کاور گوشیها رو خود می سازد ویا نه؟ شما که عرق ملی تون گل کرده وکامنت های مختلف در مورد بد بودن این گوشی فرستادید و بی اعتمادی نسبت به این محصول کردید .!!!!!!!!! ولی درعین ناباوری گفتید که این گوشی رو می خرید باید بهتون بگم که شرط اول تجارت اعتماد هست پس از تصمیمتون صرف نظر کنید. امیدوارم ناراحتت نکرده باشم.
ممنون

GLX Sky GLX Sky

1391/7/25 با سلام خدمت دوست عزیزم Milad s
باز ما سنگ شرکت ایرانی رو به سینه میزنیم و برای ایران عزیزمون تلاش می کنیم شما چی تو ایران زندگی می کنید و از شرکت های خارجی دفاع می کنید شما هم مثل هزاران نفر دیگه بدون هیچ اطلاعات قبلی از چیزی و به صرف چیزهایی که از دیگران به دروغ می شنوید درباره چیزی نظر می دهید این نطق هم برای خودت نیست و سرچشمه اون گفته های کاذبانه دیگران است که به خودت تلقین کردی ...

GLX Sky GLX Sky

1391/7/24 با سلام خدمت دوست عزیزم Milad s
شما که کامنت مخرب کننده علیه شرکت نوپای جی ال ایکس میدی که گوشی تولید خود شرکت نیست و تولید کشور چین هست دوست عزیزم باید چند تا نکته رو بهت یادآوری کنم .اول اینکه چینی ها فقط جنس بد و آبکی تولید نمی کنند بلکه تولیدات برتری هم نسبت به تکنولوژی های روز دارند دوم اینکه همین کشور چین که از اون بد میگید در جهان در حیطه علم و فناوری و تکنولوژی رتبه دوم رو دارند اما ایران رتبه نوزدهم که امید است تا سال 1397 ایران رتبه چهارم در جهان رو پیدا کنه سوم اینکه حتی شرکت بزرگی مثل سامسونگ هم امتیاز تولید برخی از اسمارت فون های خود را به شرکت های چینی داده مثل گوشی Samsung Galaxy Ace
و اما در آخر حتی اگر شرکت جی ال ایکس این گوشی رو به گفته شما از چین یا هند کپی کرده باشه اما باز هم یک سری تغییرات روی اون اعمال کرده هر چند در برخی موارد از نظر مشخصات از اون پایین تر قرار گرفته اما باز هم راضی کننده است .شما که این کامنت رو گذاشتید ای کاش تو همون سایتی که میگید اول تحقیق می کردیدو بعد کامنت میگذاشتید . امیدوارم ناراحتت نکرده باشم .
ممنون

GLX Sky GLX Sky

1391/7/23 دوست عزیز امروزه تمامی وسایل الکترنیکی بی سیمی مثل موبایل. تبلت . لپ تاپ و.. دارای این فناوری اند اما این فناوری به یک سیستم خانگی باید مجهز باشه تا بتونی چیزی رو به اشتراک بگذاری برای مثال اگه بخوای یک فیلم توی موبایل رو روی تلویزیون ببینی بایداسمارت تی وی داشته باشی. اما تمامی اندرویدی ها دارای این امکان هستند . این گوشی هم احتمال زیاد باید این فناوری رو داشته باشد اما برای گرفتن جواب باید منتظر معرفی کامل این گوشی در پایان این ماه بمانیم. اطلاعاتی هم که من دارم اطلاعاتیست که جسته و گریخته از شرکت درز می کنه.

GLX Sky GLX Sky

1391/7/22 باسلام
آیا منظورت اینه که با DLNA میخوای گوشی رو به تلویزیون یا اتومبیل یا هر وسیله ارتباطی کانکت کنی و بعد عکس و ویدیو ویا آهنگی روبه اشتراک بگذاری و مشاهده کنی.

GLX Sky GLX Sky

1391/7/13 با سلام خدمت دوست عزیز
زمان دقیق عرضه این اسمارت فون رو باید از خود شرکت بگیرید اما احتمال زیاد این گوشی خیلی زود تر از سایر گوشی ها عرضه خواهد شد. اما در مورد تبلت ها ، شرکت GLX قول داده تا پایان سال جاری حدود 25 در صد نبض بازار گوشی و تبلت در ایران را در دست بگیرد ، پس اهداف بالایی رو شرکت دنبال می کند وتا آخر سال جاری تمامی محصولاتش را همزمان عرضه خواهد کرد.

GLX Sky GLX Sky

1391/7/13 با سلام خدمت دوست عزیزم حسام
منبع من داده های شرکت GLX هست .
پیروز باشید.

GLX Sky GLX Sky

1391/7/13 با سلام خدمت دوست عزیز
اطلاعاتی که دادید رو نمی دونم از کجا آوردید اما دراستای گفته هاتون چند مسئله وجود داره، اولا شتابدهنده Mali برای کمپانی ARM هست نه allwinner
دوما فناوری ARM v7 یک نوع معماری است که پردازنده ها رو بر پایه اون می سازند حتی پردازنده کمپانی مشهور Qualcomm با نامAdreno ۲۲۰ رو از نوع و دستورالعمل های ARM v7 ساخته اند ؛ پس حتی اگر گفته شما هم صحت داشته باشه باز هم در پردازنده این اسمارت فون ARM v7 استفاده شده حال با برند allwinner ساخت چین ویا غیره سوما خود شرکت ارتباط همراه گویا اروند پردازنده v7 رو برای این اسمارت فون معرفی کرده نه چیز دیگه رو.

GLX Sky GLX Sky

1391/7/11 با سلام خدمت دوستان عزیز.
و اما دور از حاشیه پردازی و سنگ پرانی های برخی از دوستان درمورد این گوشی که نه آن را از نزدیک دیده ونه اطلاعاتی کافی از آن دارند،اطلاعات تکمیلی از این گوشی رو براتون شرح میدم.
1. صفحه نمایش TFT با وضوح نسبتا خوب با قابلیت لمس با چند انگشت
2.پردازنده 1ghz تک هسته ای از نوع ARM cortex . A7
3.پشتیبانی از تمامی نرم افزار ها آندروید (البنه سازگاربا رزولوشن این گوشی)
4. پشتیبانی از آفیس و امکان ویرایش اسناد آفیس و پشتیبانی از پی دی اف
5.دو سیمکارت همزمان فعال بر خلاف آنچه که دوستان از Gfive بیان کردند که دو سیمکارته است ولی اینگونه نیست.
6.قابلیت شارژ از طریق کابل USB
7. پشتیبانی چهاربانده از GSM و سه بانده از 3G
اما بدون هیچ جانب داری از برند ها باید بگم که این گوشی نه از لحاظ شکل ظاهری و اندازه صفحه نمایش و برند قطعات استفاده شده در اون بلکه از لحاظ سخت افزار ها و میزان قدرت پردازنده و رزولوشن ، سيستم عامل،حافظه داخلی و جانبی، دوربين،اينترنت، ارتباطات و... در حد گوشی شرکت سامسونگ با نام Samsung Galaxy S Duos S7562 است وحتی در برخی از موارد از اون هم پیشی می گیره که قیمت Galaxy S Duos حدود یک میلیون تومان است .
اما در آخر در مقایسه بین این دو نیازی به ذهن نابغه نیست چون sky از لحاظ کارایی از این گوشی گران قیمت بالاتره اما با قیمت خیلی پایین تر از گوشی کهکشانی سامسونگ.
ممنون.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا