مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میترا م
  • تاریخ عضویت : 1391/6/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1391/7/16 سلام به همگی. من مطمئنم تا وقتیکه این تحریمها تو ایران هست، این گوشی و دیگر گوشیهای قدیم سری لومیا وارد ایران نمی شن. مثلاً لومیا800 یک سال از تاریخ عرضه اش نگذشته که دیگه تو ایران یافت نمی شه. در ضمن من متوجه شدم که هرآنچه گوشی لومیا که در ایران هست(مثل فروشگاه موبایل علاء الدین) به هیچ عنوان گارانتی اصل نیستند و تماماً ساخت چین هستند(حتی ساخت مجارستان هم نیستند چه رسد به فنلاند. از این بابت مطمئن باشید چرا که اینو از یک منبع موثق که در خود بندر عباس هست شنیدم). خلاصه اینکه باید آرزوی خریدن گوشی لومیا رو در ایران به گور برد )-:

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1391/7/3 به نظر من که ظاهر لومیا 920 اونقدر معرکه هست که به هیچ عنوان نباید گفت این گوشی اچ تی سی، کپی برداری از اون بوده. به نظر من اگه لومیا 920 بیاد باید بالای 1میلیون و چهارصد قیمتش باشه. والا، وقتی لومیا 800 در بدو ورودش یک میلیون بود...
ولی من کلاً از خرید گوشی منصرف شدم، هیچ گوشی ای نتونست مثل لومیا800 راضیم کنه. اونم که الآن فقط موبایل علاء الدین هرمزگان داره. در ضمن من از یک منبع موثق شنیدم لومیاهای این فروشگاه چینی هستند. نه فنلاندی و نه حتی مجارستانیش تو ایران پیدا نمی شه ...

Nokia Lumia 800 Nokia Lumia 800

1391/6/29 کسی هست که از موبایل علاء الدین هرمزگان این گوشیو سفارش داده باشه؟ تا چه حد می شه مطمئن بود که گارانتیش اصله؟
فروشگاهی که گارانتی اصل می ده و تو خود تهران هست می شناسید؟ ترجیح می دم از همینجا بگیرم

Nokia Lumia 800 Nokia Lumia 800

1391/6/29 سلام به همگی.
من هفتۀ پیش رفتم جمهوری برای خرید گوشی برای برادر زادم. قصدم این بود که تا دو هفتۀ دیگه لومیا800 را برای خودم بخرم. هر جا پرسیدم، نداشتند. کار به جایی رسید که یکی گفت نگرد چون هرچی هم که قبلاً اومده گارانتی اصل نبوده و از راه قاچاق وارد ایران شده.
این مسئله حقیقت داره؟ جایی را می شناسید که این گوشیو با گارانتی اصل در تهران بفروشند؟ این قیمتی که الان خورده(749هزار تومان) قیمت بدون گارانتیش هست؟
هیچ گوشی دیگری با این امکانات و این قیمت نتونسته راضیم کنه؛ واقعاً ممنون می شم اگه جواب بدید.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا