مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امين د
  • تاریخ عضویت : 1391/6/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/9/16 باسلام
من کامنتهای دوستان را خوندم ، در پاسخ این عزیزان پیشنهاد میکنم کامنتهایی را که گذاشتم بخونن. اما در مورد صفحه و وضوحش باید بگم نسبت به xperia s مقداری contrast و زاویه دید ضعیفتر هست. در مورد وای فای ، تا قبل از آپدیت هیچگونه مشکلی نداشت ، اما بعد از آخرین آپدیت بعضی مواقع که گوشی را روی حالت پرواز قرار میدم و بعد از حالت پرواز خارجش میکنم ، وای فای مشکل پیدا میکنه ، که با یکبار ریست حل میشه.

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/8/2 جناب آقای omran h , نسنجیده حرف زدن درست نیست. اولاً:من از 11/07/1391 یکعدد گوشی xperia sl رنگ سفید گارانتی پارس کامتل خریدم به قیمت 1.200.000 تومن. این تا اینجا. دوماً شرکت sony هیچ ادعایی حتی در مورد optinal(انتخابی) بودن ابزار موجود در جعبه گوشی برای به قول شما تبدیل سیم کارت به میکروسیم کارت نکرده, می تونید خودتون برید یه سری به سایتش به آدرس sonymobile.com بزنید و whitepaper هر گوشی را که حاوی تمامی مشخصات هست را دانلود و مطالعه کنید.

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/7/29 مایه تعجب هست. ابزاری برای تبدیل(!!!) اونم تو جعبه خود گوشی. این دیگه از اون حرفهاست. ابزاری هست که سیم کارت معمولی را درونش قرار میدید و سیم کارت را برش میزنه طوری که اندازش(صرفا اندازش) اندازه میکرو سیم کارت میشه.ولی این ابزار تو هیچ جعبه گوشی نیست.نه گارانتی دار و نه بدون گارانتی. مراکز فروش گوشی این ابزار را اکثرا دارند و میتونن این کار را براتون انجام بدن

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/7/23 سلام .
در پاسخ hatef h که پرسیده بودند امتیاز اکسپریا اس چند هست , با گوشی اکسپرسا اس آپدیت شده به آندروید 4 و 320 مگابایت حافظه آزاد رم امتیاز ثبت شده توسط نرم افزار antutu بالاتر از 6805 نرفت. ضمناً با شرایط مذکور امتیاز ثبت شده توسط اکسپریا اس ال خودم امتیاز 7238 ثبت شد.

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/7/20 سلام. حقیقتش من بین این گوشی و اکسپریا اس مردد بودم. آخرش هم اینو خریدم . دلایلم هم اینهاست.
1-این گوشی august یا همان اوت release شد . یعنی حتی جدیدتر از acro و حتی ion هستش . 2-اندروید 4 روش نصبه پس قضیه تطبیقی که در مورد اکسپریا اس (آندروید 2.3) با اندروید 4.0 مطرح بود خود به خود منتفی است. سرعت cpu هم که 1.7 هستش . 3-مشکل وای فای که در اکسپریا اس (حتی با آپدیت به اندروید 4.0) مطرح بود و من خودم چندین مرتبه دیده بودم با اینکه بعد از آپدیت به نظر میرسید کمتر شده ولی بازهم ظاهرا وجود داره, ولی تو گوشی خودم تا حالا ندیدم. راستی 4-یه مطلب جالب, اکسپریا اس آپدیت شده به آندروید 4.0 و حتی نصب برنامه مخصوص و انجام تنظیمات تو قسمت developer از منوی apps رو بعضی برنامه ها وقتی هنگ میکرد حتما باید گوشی را خاموش و روشن کرد(یا حتی هارد ریست کرد, که وارد محیط safe میشه), ولی در مورد این گوشی پیغام میده و خارج میشه یا بعد از چند ثانیه معطلی از کاربر سوال میکنه چیکار کنم؟ منتظر بمونم یا از برنامه خارج بشم. در مورد امتیازش نسبت به اکسپریا اس بذار تا با گوشی همکارم تست کنم رقمی که خودم دیدم را بهتون اطلاع میدم.

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/7/19 من این گوشی رو تو گرونی با برچسب وزارت بازرگانی و گارانتی و پک پارس کامتل خریدم 1.200.000 تومن. حالا چرا تو ارزون شدن دلار (18/7/91) اینقدر گرون شد یدفعه!!؟

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/7/19 سلام , در مورد بلوتوث فایلی حدود 20 مگابایتی با nokia n8 و xperia s ترانسفر کردیم که ترانسفرش با n8 حداقل 50% سریعتر بود.ضمنا تو سایت sonymobile.com که سایت خود سونی هست اگه whitepaper مربوط به xperia sl رو دانلود کنی , تو صفحه 11 نسخه بلوتوث را 3.0 نوشته , ضمناً بردازندش هم armv7 rev 4 هست مطمئن باش. با نرم افزار Elixer هم میتونی تست بزنی و مدل پردازنده رو ببینی. ضمناً تو بازی asphalt 7 نسبت به xperia s کمتر داغ کرد که میتونه نشوندهنده پردازنده نسل جدید باشه.

Sony Xperia SL Sony Xperia SL

1391/7/16 من اين گوشي رو 5 روزه كه خريدم ، پردازندش نسل چهارم armv7 هست . با antutu benchmark امتياز 7240 را ثبت كرد كه به نظرم امتياز خوبيه ، اگر صرفا تماس و پيامك باشه تا 3 روز هم دوام مياره(با روشنايي صفحه 40%) ، كيفيت ساخت بدنش (من البته رنگ سفيدشو دارم) به نظرم خوبه ، 3تا تاچ پايينش اگر عادت كنيد بهش بد نيست ولي براي كسي كه با گلكسي و ... كار كرده باشند به خورده غير عادي به نظر مياد ، مشكل واي فاي ظاهرا حل شده (من 3 ، 4 تا تست روش امتحان كردم).كمي به نظر بزرگتر و ضخيمتر از اكسپريا اس هست. بازي asphalt 7 را خيلي عالي و روون اجرا كرد.دوربينش هم تفاوت چنداني با اس نداره. كيفيت صداشو من پسنديدم . بلوتوس ورژن 3 داره. در كل خيلي ازش خوشم اومد و راضيم.

Sony Xperia T Sony Xperia T

1391/7/9 قيمت اين گوشي در تاريخ 13 سپتامبر 2012 براي پيش فروش در آمريكا حدود 415 پوند بوده كه به قيمت امروز ، هر پوند 4700 تومن يه چيزي حدود 1.950.500 تومن ميشه !!! ، اين گوشي بياد تو ايران چه قيمتي پيدا ميكنه !

http://www.knowyourmobile.com/blog/1587360/sony_xperia_t_hits_preorder_with_confirmed_price.html
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا