مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حمید رضا ع
  • تاریخ عضویت : 1391/6/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 98

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 98 مورد

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/17 سلام

viperS 1.6.3 بر پایه رام رسمی سنسیشن نیست و از وان اس c2 پورت شده که سنس 4.1 داره و 4.0.4 هست امکانات اضافی زیاد و خوبی داره مثل کوئیک سیتینگ اضافی ، تم ، آیکون پکهای زیاد برای قسمتای مختلف و ... درکل قابلیت شخصی سازیش خیلی خوب و بالاست.
cyanogenmod 10.1 هم که متعلق به گروه معروف سیانوژن هست و بر پایه آندروید خام 4.2.2 هست و از لحاظ سرعت جابجایی تو منوها و اینا از رام رسمی بهتره و سبک تره (حجمش تقریبا نصف رام رسمیه)
ARHD 7.3 هم که بر پایه آخرین ورژن رام رسمیه و 4.0.3 و سنس 3.6 که خیلی بهینه تر شده و کارایی و سرعت و مدیریت استفاده از رم و باتری و ... خیلی بهتر شده

این که میگم فعلا ARHD 7.3 رو بنصبید برا کسایی هست که اولین بار میخوان رام کاستوم بریزن تا تفاوتهای رام رسمی و اینو درک کنن و بعد اگه خواستن رامهای دیگه رو هم تجربه کنن. در کل بهترین رام کاستوم ، رامی هست که برپایه رام رسمی باشه چون کمترین باگ رو داره و بهترین بهینه سازی.
مصرف باتری تو این رام از رسمی خیلی بهتره و الان برای استفاده روزانه و طولانی مدت از یه رام مهمترین ویژگیش مصرف باتری هست. وقتی طرف اول اینو بنصبه و بعدا رامهای دیگه رو هم امتحان کنه به خیلی چیزاشون پی میبره و اکثریت دوباره بر میگردن به همین رام. ولی در کل این خود طرف هست که با امتحان کردن رامها تصمیم میگیره که به نسبت و طرز استفاده از گوشی کدوم رام براش بهتره و ممکنه یکی یه رام دیگه رو بپسنده و بهتر بدونه و من اصراری رو این رام ندارم که حتما فقط اینو بنصبید و اینا.
اون دوتا رام دیگه هم با اینکه جز کم باگ ترین رامهای این گوشین ولی به نسبت این رام باگ دارن.
و هر دوتاشون توی باتری یکم مشکل دارن. اما مطمئنن امتحانشون ضرری نداره.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/16 سلام
بوتلودر به همون محیطی که توش اس-آف یا آن و لاک و اینا رو نوشته میگن. که با ولوم پایین و پاور واردش میشی.
401 بیلد اینترنشنال انگلیش هست و متعلق به اروپاست.
اون لینکی هم که گفتی خودم قبلا دادم. فقط به ما هم بگید کجای اون لینک شما ruu با بیلد 415 میبینید که ما نمیبینیم.
"خودم cid کردم رو 401" ای که گفتی یعنی چه ؟؟ :)

دوستان لطفا درست و کامل مشکلشون رو بگن و دو پهلو صحبت نکنن چون از این به بعد جواب همچین سوالایی رو نمیدم. چون کسی که زورش میاد برا حل مشکلش چند خط بنویسه اصلا حقش نیست بهش جواب بدیم اونم یه صفحه جواب.

اگه منظورت اینه که تغییر سید دادی به HTC__001 که اولا برا تغییر سید یا سوپر سید نیاز به اس آفه.
اما اگه اس آف کردی و تغییر سید دادی که اشتباه کردی و باید سوپرسید ینی 11111111 میکردی.
شما گفتی قبلا کاستوم رام ریخته بودی پس احتمال زیاد داره که اس آف و سوپرسیدش کردن برات و بعد که میخواستن رام رسمی بنصبن دوباره اس آن کردن. وقتی هم که رسمی بنصبی لاک میشه و اون بالا مینوسه لاکد.
از لینکی که میدم میری چک میکنی ببینی سید گوشیت چیه اگه 11111111 بود هر رامی میتونی بنصبی و اگه HTC__001 بود همون بیلد 401 رو مینصبی. بیلدهای دیگه رو هم اگه اقدام به نصب کنی وقتی گوشیت سوپرسید نیست اصلا نصب نمیشن پس امتحانش هم مشکلی نداره.
تا جایی که ممکنه 415 بنصب
http://and-roid.ir/Forum/thread22050-2.html

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/16 سلام

شما کامنتای منو از تاریخ 3 مرداد بخون بیا بالا و کارایی که به آقای majid k گفتم رو دقیقا انجام بده.

رام viperS 1.6.3 هم که آقای hadi p گفتن رام خوبیه اما شما الان بهتره که همون ARHD 7.3 رو بنصبی.
رام cyanogenmod 10.1 هم که چندتا دولوپر درست کردن که بهترینش albinoman887 هست.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/16 سلام

اینم آخرین ورژن رام رسمی عربی با بیلد 415 و سافتور نامبر 3.33.415.151

http://www.pars-
support.com/dl/flash/htc/orginal/sensation_xe_pyramid_le/RUU_PYRAMID_LE_ICS_35_S_HTC_ARA_3.33.4
15.151_Radio_11.76A.3504.00U_11.24A.3504.31_M_release_286386_signed.exe

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/14 سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت
امید وارم که دیگه مشکلی پیش نیاد براتون

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/14 سلام
اینجور گه میگید پس گوشیتون هم اس آفه و هم سوپر سید شده پس هر بیلد نامبری رو میتونی بنصبی.
فقط قبل از نصب رام رسمی اگه گوشی آنلاک هست بهتره دوباره ریلاک بشه (مخصوصا اگر قصد آپدیت به صورت ota باشه)
چون بهترین پشتیبانی از فارسی و عربی رو 415 داره پس 415 بنصب.
ruu فایل کامل رام و به صورت exe هست و از طریق کامپیوتر نصب میشه.(طریقه نصب و اینا رو هم چند کامنت قبل تر گفتم)
ota آپدیت از طریق خود گوشی و یه فایل کم حجم تر نسبت به ruu هست که گوشی رو به آخرین ورژن آپ میکنه.
مثلا آخرین ورژن بیلد 415 نسخه 3.33.415.151 هست ولی فایل ruu مربوط به این نسخه که آخری هست در دسترس نیست و نسخه 3.32.415.115 در دسترسه. که باید اینو دانلود و بنصبی و بعد با خود گوشی آپدیتش کنی به آخرین ورژن. که ممکنه چند بار فایل آپدیت بده و چند بار نیاز به آپدیت باشه تا برسه به نسخه آخر. فایلهای آپدیت رو هم میتونی بعد از دانلود شدن و قبل از ری استارت برا نصب کپی کنی تو کامپیوتر تا داشته باشی شون. بعدا میتونی به ترتیب با تغییر اسم فایل آپدیت به PG58IMG.zip و گذاشتنش توی صفحه اصلی مموری کارت و ورود به بوت لودر دوباره عملیات آپدیت رو در صورت نصب ruu به راحتی انجام بدی. وقتی وارد بوتلودر شی خودش فایل آپدیت رو پیدا میکنه و پیغام آپدیت میده و ...
بعد هم اون فایل رو حتما از صفحه اصلی مموری پاک میکنی.
اینم ruu با بیلد 415
http://bugsylawson.com/files/file/1811-ruu-pyramid-le-ics-35-s-htc-ara-332415115-radio-1169a350400u-1123350407-m2-release-257539-signedexe/

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/14 سلام
خیلی ممنون
عکس ها که میگه درست نصب کردی.
کد آنلاک رو دوباره میتونی از سایت htc بگیری یا از طرفی که خریدی بخای از تو ایمیلش برات بفرسته تش
البته اگه ایمیل رو پاک نکرده باشه. ولی گفتم که نیازی به آنلاک نیست. گوشی خودمم لاکد هست.
با پاک کردن اون دوتا کش چیزیت پاک نمیشه انجامش بده شاید درست شد. اگه نشد به نظرم دوباره رام رو بنصب. همه وایپ ها رو انجام بده و مموری کارتت رو هم فورمت کن (فقط اطلاعات خودت رو کپی کن رو کامپیوتر بعد دوباره بریز توش). این دفه هم که دیگه فقط فایل رام رو باید بنصبی و مثلا فریمور و اینا دیگه نیاز نیست.
از توی نرم افزار system tuner pro (یا kernel tuner یا set cpu) نگاه کن ببین ماکزیمم فرکانس روی 1566 باشه نه بیشتر که هرچی کمترش کنی گوشی کمتر گرم میشه و باتری کمتر مصرف میشه (البته متناسب پردازش) و سرعت گوشی کمتر میشه.
بعد یه مدت که خوب رامو تست کردی برا تست گاورنور سی پی یو رو بذار رو badass و حالت balance با همون فرکانس 1566 مگاهرتز . مصرف باتری بهتر میشه اما یکم سرعت گوشی کمتر میشه و گوشی کمتر گرم میشه . اگه راضی بودی رو همین حالت بمون وگرنه که میتونی برگردی به همون ondemand (ولی فک نمیکنم بر گردی)
همه کارایی که کردی برا معمولیش هم میشه انجام داد. اما همه چیز باید به ترتیب انجام بشه تا مشکلی پیش نیاد. در ضمن این رام سنسیشن معمولی رو تبدیل میکنه به xe با همون فرکانس و بیتس.
برا نصب این فریمور هم نیاز به اس آف و سوپر سید هست.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/13 سلام
locked درسته
وقتی گوشیت لاک هست دیگه چه ریلاکی.
اگه گوشیت رو نو خریدی و دست دو نبوده و کاری باگوشیت نکردی (مث نصب کاستو رام و اینا) و همه چی کارخونه ای هست و نمیتونی آپ کنی اول یه بار فکتوری ریست کن بعد بیا آپ کن. اما قبلش بکآپ و اینا.
اگه کارایی مثه نصب رام و اینا انجام دادی یا دست دو گرفتی و نمیدونی نفر قبلی چیکار کرده باید فایل کامل رام رسمی متناسب با بیلدنامبرت که به صورت فایل اگزه هست رو دانلود و به راحتی نصب کنی بعد اگه نیاز به آپدیت هم داشت آپدیتش کنی. یه لینک و آموزش نصب هم چند کامنت قبلتر به ashkan_atc o دادم

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/13 سلام
سنسیشن معمولی دیگه تولید نمیشه ولی xe هنوز تولید میشه و اواخر 2011 اومده. کیبورد htc توی آندروید 4 هم فارسی نداره باید از کیبوردی که گفتم استفاده کنی. (شما یه سوالو چندبار میپورسی عزیزم اگه کامنتا رو بادقت بخونی اینقد سوالای مشابه و تکراری برات پیش نمیاد)
وقتی آپدیتی برا گوشی ای میده بیرون از اون به بعد تو خط تولید هم اعمال میشه این که دیگه یه چیز کاملا مشخصه. حتی اگه مشکلی تو گوشی باشه از اون به بعد فیکسش میکنه. حتی ممکنه برا فیکسش چند روز خط تولیدشو متوقف کنه(اما همچین چیزی خیلی نادره چون اگه مشکل بزرگی باشه به کل خط تولیدشو میخابونه و چون گوشیا قبل از تولید انبوه کاملا تست میشن پس معمولا مشکلات خیلی بزرگ هم ندارن). مثلا همون اوایل که این گوشی با آندروید 2.3 میومد بیرون میگفتن بعد یه مدتی خاک میره زیره صفحش اما درستش کردن و دیگه همچین مشکلی نیست پس .....
ریزولوشن صفحش 960 در 540 و تراکم 250 پیکسل در هر اینچ مربع و از نوع سوپر ال سی دی هست وکیفیتش خیلی خوبه. ولی ال سی دی هم یه چیز سلیقه ای هست که ممکنه یکی آمو ال ای دی بپسنده و یکی چیز دیگه. در کل بین گوشیایی که موندی باید باهاشون کار کنی تا بتونی انتخاب کنی و اینکه همه چی به مشخصات روی کاغذ نیست. این گوشی هم مثل گوشیهای هم ردش زیر نور آفتاب باید روی حداکثر روشنایی باشه تا بشه ازش استفاده کرد.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/11 سلام
:))
اگه احتمال نداشت که نمیگفتم. اگه میخوای مطمئن بشی که نرم افزاری نیست اینکارا رو بکن که دیگه اگه نشد با خیال راحت بدی دست تعمیر کار اچ تی سی که سر در میاره.
ولی همونجور که گفتم به نظرم احتمال سخت افزاری بودنش نسبت به نرم افزاری بودن تو گوشی شما بیشتره.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/11 سلام
1- اگه دقت میکردی اینو جواب دادم- من که گفتم "به خاطر همین کارخونه تست میکنه و انتخاب میکنه چه سنسی و با چه قابلیت هایی بذاره"
کارخونه میتونه روی همین رام 4.0.3 برای سنسیشن سنس 4 هم بذاره اما همونجور که گفتم هم سخت و پیچیده و زمان بره و هم به خاطر سیاست هاشون این کارو نمیکنن. عدم آپدیت یه گوشی به ورژن آندروید یا سنس بالاتر صرفا به خاطر عدم توانایی گوشی نیست.
البته فک میکنم بعضی از ورژن های سنس بر پایه آندرویدهای مختلف باشه. در این مورد کاملا مطمئن نیستم اما مثلا سنس 5 رو روی جلی بین سوار کردن و ممکنه نشه روی ساندویچ بستنی سورارش کنن یا حداقل تغییرات زیادی باید توش بدن برا اینکار که همونجور که گفتم به خاطر سیاستهاشون ...
وان وی دارای آندروید 4.0.3 و سنس 4
2- تو آندروید خام از 4 به بالا فارسی هم پشتیبانی میشه و تو کیبردش فارسی هم داره. اما این که شما میگی کیبردش مال اچ تی سی هست به خاطر همین فارسی نداره. اما فارسی نداشتن کیبردش دلیل بر عدم پشتیبانی نیست. کیبرد smart keyboard pro رو بنصب خیلی خوبه همه چی هم داره.
3 - سال ساخت و اینا تو در گوشی حک شده. از لینک زیر هم میتونید استفاده کنید
http://219.80.249.25/IMEIQuery/IMEIQuery.aspx?ct=zh-CN
4- گوشیه خوبیه هنوز هم اونقدا قدیمی نشده ولی اگر خود کارخونه به 4.1.2 آپش میکرد کاراییش خیلی بهتر میشد و سنس +4 هم روش سوار میکرد با کرنل 3.4.10 . کشش این گوشی برا 4.1.2 خیلی خوبه ولی به خاطر سیاستها و وضعیت مالی خیلی بد.....
که اونوقت رامهای کاستوم خیلی بهتری هم .....
5- دراین مورد خودتون باید با چندتاشون کار کنید و هرکدوم احساس کردین بهتره براتون همونو بگیرید چون تفاوت چندانی هم با هم ندارن. آقای سیامک شاید بهتر بتونه کمکت کنه اما من گفتم ...
6- رام کاستوم رامی هست که افرادی به جز کارخونه برای یه گوشی درست میکنن که هم ممکنه بر بایه رام رسمی باشه هم نباشه. اگه بر پایه رسمی باشه معمولا باگ نداره یا خیلی کمه و کاراییش معمولا بیشتر از رسمیه مث همون رام ARHD که گفتم. ولی اکثر رامهایی که بر پایه رسمی نیستن پر از باگن.
کسی هم ملزم به تعویض رام نیست چون اچ تی سی کلی رام هاش رو تست میکنه و تقریبا رامهای خوبی برا گوشیهاش میده. در ضمن این کار هم کار ساده ای نیست و خطراتی مثل بریک کردن گوشیتون هست (تبدیل به آجر)
7- رم گوشی تقریبا نرماله گرچه اگه یک بود خیلی بهتر بود ولی همینم بدیش نیست.
رم گوشی هم مثه کامپوتره دیگه

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/11 سلام
کامنتای قبلیمو ببینی قبلا یه لیست نرم افزار دادم
یکی از دو کرنل سباستین یا سلطان رو بنصبید
اینم سلطان
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2079851

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/11 سلام
تو گوگل سرچ کن آپلود عکس ، هزارتا سرور رایگان میاره. آپلود کن و لینکشونو بذار اینجا. به همین راحتی و سرعت.
این فریمور لینکش تو همون لینک رام روولوشن بود بالای لینک دانلود رام و رادیو و اینا نوشته فیمور و لینک داده. قبلا هم گفته بودم فریموره داخل لینک رام ....
مشکلی نیست چون خودشون این ورژن اچ بوت رو اس آف کردن اسمشونو به اچ بوت اضاف کردن و ورژن اچ بوتشونم پایین تر بود. اما این یکی فریموریه که همون روولوشن داده و اصلیه و تغییری توش نداده و 1.29 هم هست و لاک. که حالا که اس آفی مهم نیست که لاک باشه ولی خیلی راحت با همون آنلاک کدی که داری میتونی دوباره آنلاکش کنی. که نیازی هم نیست. فقط لاک و آنلاک اگه اشتباه نکنم باعث فکتوری ریست هم میشه که همه چی پاک میشه.
برا بیتس هم شما یه بار cache , dalvik cache رو وایپ کن ببین درست میشه.
یا یه بار فکتوری ریست کن.
یا کلا رامو یه بار دیگه بنصب.
اما قبلش اسکرین شات...

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/10 سلام
سنس این گوشی الان توی آخرین آپدیت 3.6 هست که قبلا که آندروید 2.3 داشت اگه اشتباه نکنم 3 بود
پس قابل ارتقا هست ولی این خود اچ تی سی هست که سنس رو روی آندروید سوار میکنه و اصلا هم کار ساده ای نیست سوار کردن سنس روی آندروید تا حدودی پیچیده هست و ممکن بدتر باعث کندی گوشی بشه به خاطر همین کارخونه تست میکنه و انتخاب میکنه چه سنسی و با چه قابلیت هایی بذاره. تو آپدیتی هم که برا گوشیهاش میده هم میتونه سنس رو آپدیت کنه هم نکنه ولی بیشتر وقتی سنس رو آپدیت میکنه که ورژن آندروید رو هم آپ میکنه. اینجوری هم نیست که تا یه ورژن جدید سنس میده برا بقیه هم پورتش کنه.
آخرین ورژن سنس هم الان 5 هست که ظاهرا سرعتش خیلی خوبه و لگ نمیزنه که بجز وان قراره برا چندتا دیگه هم پورتش کنه که یکیش وان اس بوده که انگار از لیست خارج شد.
البته این گوشی توانایی اجرای آندروید 4.1.2 رو به خوبی داره و اگه آپدیت میشد سنس به +4 آپ میشد که تو این ورژن آندروید و سنس ، هم سرعت گوشی بالا میرفت و هم خیلی از مشکلاش حل میشد و هم باتری بهتر میشد اما به نظرم دلیل آپ نشدن این گوشی وضعیت بد این کمپانی تو این یکی دو سال هست. چون آپدیت یه گوشی مثل این به یه ورژن بالاتر و تغییرات اساسی خیلی بیشتر از اونچه که شما فک میکنید طول میکشه. تقریبا مثل ساخت یه گوشیه دیگه میمونه.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/10 سلام
خواهش میکنم
رامی که دانلود کردی درسته (اگه همینی که به آقا مجید داده بودمه)
ولی این لینک سوپر وایپ کجا بوده که خرابه!!! اگه رفتی کامنت های قبلیم رو خوندی و اونجا همچین لینکی دادم که باید به اینم دقت میکردی که اون موقع ورژن این رام 6.8.0 بوده و الان 7.3 که دیگه الان اسکریپت سوپر وایپ رو داخل رام گذاشته و میتونی موقع نصب رام انتخابش کنی تا قبل از نصب رام سوپر وایپ هم انجام بده.
اگه لینک رام که به آقا مجید داده بودم رو نگاه میکردی تو قسمت چگونگی نصب اینو نوشته و دیگه خبری از فلش جداگانه سوپر وایپ نیست. به خاطر همینم حتما اسکریپت سوپر وایپ رو از سرور حذف کردن.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/10 سلام

به احتمال زیاد مشکل شما سخت افزاریه. جا بودن فیش تاچ هم نمیگه که تاچ سالمه یا نه.
اما قبل از تعویض تاچ به نظرم کاری که به آقا مجید گفتم رو انجام بده یعنی اون رامو بنصب با کرنل سباستین.
شاید افاقه کنه. آخه این گوشی تا حدود خیلی کمی مشکل تاچ داره و دلایل مختلف. یکی از دلایل سطح بالا هم کرنل هست. اگه با این کرنل سباستین هم نتیجه نگرفتی با کرنل سلطان هم امتحانش کن.
بعد از این کارا اگه نشد دیگه سخت افزاریه. خبرشو بده.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/10 سلام
این نرم افزار sms time fix که الان آخرین نسخش هم 2.4.4 هست همون کاریو میکنه که من گفتم اما چون رو دو تا گوشی با رام کاستوم امتحانش کرده بودم و جواب درستی نگرفتم اینجا نگفتم. البته رو این گوشی و رام رسمی تستش نکردم اما شما اگه میگی درست کار میکنه که خوبه پس ازش استفاده کنید.
ولی من میخواستم مشکلو از ریشه حل کنیم به خاطر همین گفتم زنگ بزنید به مرکز خدمات همراه آخر ببینید چی میگن. چون به احتمال زیاد میتونن درستش کنن ولی ...
بازم به نظرم زنگ بزنید بهتره شاید ...

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/10 سلام

شاید ورژن معمولیش رو موقع نصب انتخاب کردی نه xe رو. به خاطر همین بیتس نداره. ینی هندزفری هم زدی و آرم بیتس نیومد؟
چندتا اسکرین شات از هاردور اینفو و قسمت بیلد نامبر و کرنل بذار تا بگم
شما که بازم میخای این دو تا اپراتور رو جدی بگیری که :) بابا اینا فقط تو پول گرفتن اصلا گیج نمیزنن.
البته باید افتخار کنی که این درپیت ها گوشیو به اسم کمپانی معروف T-mobile میشناسن :)))))
گفتم که جدی نگیر هم مال من و هم سنسیشن معمولی و xe رو به همین نام میشناسه. هم موقعی که رام رسمی بود و تو همون رام ARHD 7.3 . پس نگران نباش تی موبایلو ننصبیدی.
بله فایلا فریمورشون یکیه اما اچ بوتشون و چیزای دیگه مثل رادیو متفاوته. آخر نگفتی اون که من گفتمو نصبیدی؟ اگه اون که من گفتمو مینصبیدی....
شمام داری کم کم حرف گوش نمیدی ها :)) اونی که گفتمو همون بابا که رامو درست کرده داده و همه چیزشون با هم متناسبن. حالا شما برداشتی از سایتای دیگه دانلود کردی.
اما گفتم که فرقی ندارن. نیاز نیست.
منظورم این فریموره
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1412618
که آخریشو ینی 3.33 رو میدانلودی با کلیک روی همون 3.33
در مورد gprs - mms هم متوجه هستم که نپرسیده بودین ولی هم کلی گفتم و هم مرتبط با همون قضیه تنظیمات و تی موبایلو اینا بود. این گوشی بدون هیچ تنظیماتی gprs ایرانسلش وصل میشه اما mms مشکل داره که با اون نرم افزار ...
در ضمن گودلاک هم تکه کلامم نیست همینجوری محض خالی نبودن عریضه هست :)
آقایی هم از خودتونه
گوود لاک (گرچه به نظرم فارسیو پاس بداریم بهتره اما بعضی وقتام باید بره جای زاپاس تا قدرشو بدونیم:)

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/9 سلام
پاسخ من به kashef
"با ریست فکتوری مشکلت حل میشه اما اگه نمیخوای با این کار همه چیزت پاک بشه یه کار دیگه هم میتونی بکنی و اونم پاک کردن cache و dalvik cache هست که دو راه داری
اگه احیانا ریکاوری و اینا نصب کردی رو گوشیت برو از تو ریکاوری این دوتا رو وایپ کن
اما راه دیگه بدون ریکاوری باید گوشیت روت باشه و از نرم افزای مثل titanium backup یا rom toolbox استفاده کنی
با پاک کردن این دو مورد به احتمال 90 درصد باید مشکل حل شه"

شما هم اگه این دو کش رو انجام بدی سرعتت یکم بهتر میشه
یه نرم افزار دیگه هم که تا حدودی بدرد میخوره LagFix premium هست که نیاز به روت داره
اما کلا این ویژگی بارز رام رسمی هست. و کلا نصب زیاد نرم افزارها باعث کاهش سرعته چه تو کامپوتر و چه گوشی.
در مورد وان ایکس پلاس هم دقیقا نمیتونم نظر بدم چون هم باهاش کار نکردم هم کلا این سوال یه چیز شخصی هست و خود طرف بسته به نیازاش تصمیم میگیره که چه گوشیو بگیره. مثلا برای من پشتیبانی از کارت حافظه خیلی مهمه اونقد که بین وان و اس4 ، اس4 رو انتخاب میکنم. البته نه الان که
HTC One Dual Sim اومده و کارت حافظه هم میخوره :)
اما میدونم گوشیه خیلی خوبیه ولی ارزش تعویضشو خودت تعیین میکنی
در این مورد فکر میکنم آقای siyamak s بهتر بتونه راهنماییت کنه

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/9 سلام

پاسخ من به شما هم مشابه آقای " وحید ر " هست. مطالعه بفرمایید

درضمن در مورد کیبورد من خودم از smart keyboard pro استفاده میکنم و مشکلی نداره و خیلی هم کیبورد خوبیه .

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/9 سلام
توی همون توضیحاتی هم که میگین گفته بودم برای اطلاعات بیشتر و کاملتر رجوع کنید به کامنتهای قبلیم (با کلیک رو اسمم)
اگه کامنتهای قبلیمو نگاه میکردی حداکثر نیم ساعته به جوابت میرسیدی نه الان که ...

" کرنل پیشنهادی هم SebastianFM 1.5.2
که فلش و هارد و موس و کیبرد و ... همه رو ساپورت میکنه(حتی موس و کیبرد بلوتوسی یا وایرلس) و بر پایه کرنل اصلی اچ تی سی هست و بهینه تر شده و امکاناتی هم بهش اضافه شده البته چون گوشی مثل n8 نیست که بتونه تغذیه فلش و ... رو تامین کنه باید از تغذیه خارجی استفاده کنی مثلا خود شارژر گوشی . میتونید یه کابل usb otg سامسونگی بگیرید با یه هاب اوختاپوسی که ورودیش دو تا usb داره که یکیش قرمزه که مال تغذیه اضافی هست و میتونید بزنید به شارژر و سر دیگه رو میزنید به کابل otg که وصله به گوشی حالا میتونید فلش و هارد و ... رو وصل کنید به ورودی های هاب . البته توی sdcard یه پوشه به اسم usb بسازید حالا وقتی فلشو میزنید فایلاش میره sdcard/usb/
وقتی موس هم وصل میکنی موس رو نشون میده و میتونی باهاش تو گوشی کار کنی
اطلاعات بیشتر رو حتما ببینید و بخونید
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424345
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1820375
"

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/9 سلام
ظاهرا مشکل از اپراتور همراه آخر هست که ساعت شبکش که مربوط به sms و mms هست یک ساعت جلو هست. البته اون ساعتش که گوشی ساعتشو باهاش هماهنگ میکنه درسته و فقط 4 دقیقه از ایرانسل جلوتره. ایرانسل به همراه آخر درسته اما همراه آخر به همراه آخر و همراه آخر به ایرانسل یک ساعت جلو تره.
زنگ بزنید به همراه آخرتون ولی بدونید که همتون تنهایید (ایرانسل) (((::)))
این اپراتورها فقط پول گرفتنو خوب بلدن چی بگم....
زنگ زدید نتیجه دعواتون رو هم به ما بگید :)
اگه توی تنضیمات داشته باشه که نسبت به تاریخ و ساعت گوشی مرتب سازی کنه اس ها رو نه ساعت سند شده از اپراتور درست میشه ولی فک نمیکنم گزینه ای تو تنظیمات مسیجینگ براش باشه و پیش فرض تنظیم شده هست ولی بازم نگاه کنید شاید باشه. چون من رام رسمی ندارم. رام من بر اساس ساعت گوشی مرتب میکنه مثلا از همراه آخر که اس میاد وقتی جزییاتشو نگاه کنی میبینی که ساعت سندش یه ساعت جلوتر از ساعت رسیوش هست. البته اشتباه نکنیدا این قابلیت گوشیه منه که یه ساعت قبل از اینکه طرف بخواد اس بده گوشیه من گرفته ، نشونش داده و پاکش کرده :::)))))))

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/9 سلام

خواهش میکنم قابلی نداشت

شما اگه فریمور رو از لینک داخل همون لینکی که داده بودم و مال توضیحات رام در xda بود دانلود و مینصبیدی ورژن اچ بوت همون 1.29 میشد اما نگرانش نباش و مشکلی نیست همینم درسته. فرق چندانی هم ندارن اینا.
شما مطمئن باش لینکی که من بدم مشکل نداره.
شما انگار خیلی ایرانسل رو جدی گرفتی :))) بابا همین که با یه برند دیگه اشتباه نمیگیرتش خیلیه.
احتمالا اولین سنسیشنی که باهاش رجیسترش کردن تو سیستمشون دزدیده شده از تی موبایل بوده به خاطر همین دیگه همه سنسیشنا رو تی موبایل میشناسه :)))
البته خدا رو چه دیدی شایدم مدت کانتراکتش تموم شده بوده بعد آوردنش تو ایران :)
اگه نسخه تی موبایل بود هم تو اسم فایلی که دانلود کردی بود هم توی ابوت فون و هم بیلد نامبرش 531 بود. برای ورود دقیق تنظیمات gprs و mms هم میتونی از setgprs که توی بازار هست استفاده کنی.
موفق باشی
یا علی (ع)

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/7 سلام

با ریست فکتوری مشکلت حل میشه اما اگه نمیخوای با این کار همه چیزت پاک بشه یه کار دیگه هم میتونی بکنی و اونم پاک کردن cache و dalvik cache هست که دو راه داری
اگه احیانا ریکاوری و اینا نصب کردی رو گوشیت برو از تو ریکاوری این دوتا رو وایپ کن
اما راه دیگه بدون ریکاوری باید گوشیت روت باشه و از نرم افزای مثل titanium backup یا rom toolbox استفاده کنی
با پاک کردن این دو مورد به احتمال 90 درصد باید مشکل حل شه

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/7 سلام

من گفتم ساده و راحته ولی شما دیگه خیلی ساده گرفتیش :)))
این کاری که شما میخوای بکنی با وای فای دایرکت میکنن که مثه بلوتوث میمونه و نیاز به نرم افزار خاصی نداره. و هر دو گوشی باید داشته باشن. که هیچکدوم از این دو گوشی که گفتی وای فای دایرکت ندارن.
وقتی میگم نرم افزار فلان ینی اینکه روی دوتا گوشی باید نصب بشه. بعد یکی هات اسپات میشه و یکی دیگه به هات اسپات وصل میشه وقتی اتصالا انجام شد حالا میرین سراغ نرم افزار و ارسال که برای اینکار هم نرم افزار مذکور باید در هر دو گوشی باز باشه.
پس شما اگه میخواین بین دوتا گوشی با سیستم عامل مختلف انتقال فایل بدین باید از نرم افزاری استفاده کنین که همزمان نسخه هر دو سیستم عاملش موجود باشه.
باید بگردی همچین نرم افزاری پیدا کنی که متاسفانه من از سیمبین خبری ندارم آخه بنده خدا سیمبین هم که چیزی نداره. آندروید به سیمبین : بابا به ما نمیخوری :)))))) :))))))
نرم افزارای مشترک آندروید و آی او اس و ویندوز فون نسبتا زیادن ولی سیمبین ...

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/7 و علیکم سلام
نماز روزه شما و بقیه دوستان هم قبول باشه ان شاءا...
لینک سایت اصلی رام فیلتره اما لینک دانلود رام که تو سایت گذاشته نه . شما میتونی با فریگیت سایتو باز کنی و بعد فریگیت رو ببندی و دانلودش کنی اما من لینکی که تو سایت گذاشته رو هم برات میذارم
http://www.androidrevolution.nl/downloader/download.php?file=Android_Revolution_HD-Sensation_7.3.zip
شما فعلا همین رامو نصب کن چون بر پایه رام رسمی هست و فقط بهینه تر شده تقریبا باگی نداره بقیه راما بدون باگ نیستن . رام سنس دار برای استفاده روزانه به نظرم همین بهترینه.
بعدها برای تجربه هم میتونی رامهایی مثل viperS و elegancia رو بنصبی اما بعدا.
برنامه ای مثل فلش تولز که مشترک باشه برا گوشی های اچ تی سی فعلا که نیست اما برا هر گوشی یه سری دولوپر یه چیزایی درست کردن اما زیاد بدرد بخور نیستن. برا این گوشی هم دو سه تا هست اما کارایی کاملی ندارن. به نظرم انجام دستی این کارا فعلا بهتره.
شما این ریکاوریو دست کم گرفتی. دیگه این کارای رام کاستوم و روت و کرنل و نرم افزار و توییک و بکاپ کامل از رام و محتویاتش و بازگردانی سریع(nandbackup) و وایپ قسمتای مختلف گوشی و ... رو خیلی راحت با ریکاوری انجام میدی.
کرنل فایل img نیست که با این روش نصب بشه. مثلا ریکاوریو با این روش میشه نصب کرد
fastboot flash recovery recovery.img
یا نصب فایل بوت
fastboot flash boot boot.img

کرنل یه فایل زیپ هست که تو ریکاوری و از install from sdcard و بعد انتخاب فایل زیپ فلش میشه. به همین راحتی. نصب رام کاستوم هم همینجوریه. در ضمن همونجور که گفتم با خود این رام چندتا کرنل هست که میتونی یکیشونو موقع نصب انتخاب کنی پس نیاز به فلش جداگانه کرنل نیست.
یادت نره قبل از نصب رام اول فایل فریمور رو بنصبی البته این به روش PG58IMG.zip هست نه ریکاوری

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/5 سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت خوبی از خودته
در مورد کرنل باید بگم که تو این رامی که گفتم قابلیت انتخاب چندتا کرنلو برا نصب داری از جمله کرنل اصلی و یه کرنل دیگه به اسم sebastianFM که همون کرنل اصلی هست فقط بهینه تر شده و یه چیزای دیگه مثل usb otg و اینا رو بهش اضافه کرده و به نظرم خیلی بهتر از کرنل اصلی هست.
اونقدهام که از تو آموزشا به نظرت اومده پیچیده و وقت گیر نیست. اگه زمان دانلود رام و فایلهای مورد نیاز دیگه رو حساب نکنیم بقیه کاراش نهایتا چهار پنج ساعت با خوندن آموزشا و اینا وقت میگیره ولی ارزشش رو داره. میتونی یه روز بذاری فایلا دانلود شن و بعد یه روز دیگه که وقت کردی بشینی کاراشو انجام بدی تا الاف دانلودهم نشی.
در مورد اس آن هم بگم که شبیه همون آنلاک هست که بعد از آنلاک باید این قفل رو هم باز کنی تا اس آف بشه و کامل گوشی آزاد بشه. سوپرسید هم میاد بیلد نامبر گوشی رو عوض میکنه تا دیگه هر رامی با هر بیلد نامبری رو گوشیت نصب بشه مثل بیلدنامبرای 401 یا 707 یا 720 یا 415 یا ... که خیلی ساده و سریع بعد از اس آف با یه کلیک انجام میشه.
در ضمن اون چند خط آخرو اصلا خطاب به شما نگفتم و برای بقیه دوستانی که اون کامنتو میخونن نوشتم که با خوندن یه کامنت جوگیر نشن و بزنن گوشیشونو بریک یا ... کنن. همین تازگی هام یه خانوم دیگه که کامنت منو که به یه دوست دیگه داده بودم برای اضافه کردن قابلیت usb otg به گوشی که با نصب اون کرنله هست رو خونده بود برداشته بود کل رامشو وایپ کرده بود و اومده بود اینجا و میگفت که گوشی رو آرم اچ تی سی گیر کرده و بالا نمیاد که منم گفتم شما الان دیگه رامی رو گوشیتون نصب نیست که گوشی بخواد بیاد بالا و چیزای دیگه ازش پرسیدم تا بهش آدرس یه رام رسمی بدم بدانلوده و بنصبه تا گوشیش بیاد بالا. که دیگه جواب نداد که بخوام اینا رو بهش بگم و احتمالا برده بیرون درستش کنه.
گفتم که چند تا کامنتاتو نگا کردم پس اگه متوجه نشده بودم که مبتدی نیستی اینا رو برات نمیگفتم.
کلا من از نحوه سوال کردن طرف تا حدودی متوجه میشم طرف مبتدی هست یا نه. و صرفا این که یه نفر تو یه برند تازه وارد باشه و از یه برند دیگه اومده باشه بهش نمیگن مبتدی.
امید وارم بدرت بخوره.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/5 سلام

شما گوشیت رو ریست فکتوری کردی ببینی درست میشه یا نه؟؟؟
اکه نه که اول ریستش کن.
احتمال اینکه مشکل شما سخت افزاری باشه به نظرم خیلی کمه و نرم افزاری باید حل شه.
اگه ریستش کردی و درست نشده از لینک زیر رام رسمی گوشیت ( ورژن خودت ینی 707 ) رو دانلود کن و اونجور که میگم بنصب. و بعد یه مرحله آپدیتش کن با وای فای تا بشه آخرین ورژن ینی 151
http://htc.vi8.info/Sensation-XE/
اول که بکاپ از اطلاعاتت مثه اس و کانتکت و ...
سیم کارتت رو در بیار و تا بعد از آپدیت به 151 نذار توی گوشی
یه بار ریست فکتوری بعد فورمت مموری
باتری رو کامل شارژ کن
نرم افزار htc sync رو بنصب
اتصال اینترنت کامپوترو قطع کن
از ستینگ و دولوپر گزینه usb debugging رو فعال کن
گوشی رو با کابل به کامپوتر وصل کن و روی htc sync
فایل اگزه رام که دانلود کردی رو اجرا کن و منتظر باش تا گوشی رو بشناسه
بقیش هم دیکه خیلی راحته مثه نصب یه نرم افزار ساده میمونه یه چندتا نکست و اینا داره و بعد نصب.
در طول مراحل نصب گوشی رو به هیچ وجه از اتصال USB جدا نکن.
بعد از نصب گوشی رو از اتصال USB جدا کرده و اونو ریبوت کن.
بعد از ریبوت هم یه مرحله آپدیت با وای فای.
بعد از آپدیت بذار گوشی بیاد بالا بعدا خاموش کن و سیم کارتتو بذار توی گوشی.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/3 سلام

شما باید گوشی رو آپدیت کنی به آخرین ورژن.
ینی بیلد نامبر یا سافتور نامبر گوشی که تو ابوت فون نوشته باید با 3.33 شروع بشه مثلا 3.33.707.151

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/3 سلام

سنس رو که نمیتونی پاک کنی(ینی به این سادگیا نیس که از تو خود رام پاکش کنی) لانچر دیگه هم که بنصبی و دیفالتش کنی باز سنس کامل بسته نمیشه چون خیلی از قسمتا به سنس وابسته شدن.
اما به نظرم نرم افزار quick system info pro خوب رم رو خالی میکنه و کاربردای دیگه هم داره.
در کل اگه به دنبال رم ،کارایی ، روونی ، باتری و ... بیشتر و بهتر هستی توصیه شدیدی میکنم به نصب رام کاستوم Android Revolution HD 7.3 که دقیقا بر پایه ی رام رسمی هست فقط خیلی بهینه تر شده.
قبلا هم گفتم وقتی اینو بنصبین حسرت میخورین که چرا زودتر ننصبیدینش :) و مطمئننا ارزش دردسرایی مثل اس آف رو داره.
رو اسمم بکلیک و کامنتای قبلی که برا دوستان دیگه توضیح دادمو از قدیمیتر به جدیدترین بخون. اونجا لینکا و آموزشا رو دادم. در ضمن تا کامل آموزشا رو نخوندی شروع به کار نکن. و همه کارا رو مرحله به مرحله و به ترتیب و کامل انجام بده تا نه به مشکل بخوری و نه سوالی برات پیش بیاد.
فقط الان آخرین ورژن این رام 7.3 و آخرین ورژن ریکاوری 4EXT_Recovery_Touch_v1.0.0.5_RC9
همونجور که تو کامنتای قبلیم گفتم تو لینک آموزش اس آف یه ریکاوری دیگه رو گفته اما باید اینو بنصبی. روش نصبش هم فرق نمیکنه. ولی بعد از آنلاک میتونی گوشی رو روشن کنی و برنامه 4EXT Recovery Control رو بنصبی و باهاش این ریکاوری رو نصب کنی که راحت تره چون خودش آخرین ورژنو میدانلوده و مینصبه.
کارایی که باید برا نصب این رام انجام بدی به ترتیب
آنلاک توسط سایت خود htc >>> ریکاوری ای که گفتم >>> روت >>> اس آف >>> سوپر سید

بهتره قبلش یه فکتوری ریست بزنی و مموری رو هم بفورمتی.
بعد از این کارا اول فایل فریمور که گفته رو مینصبی (آخرین نسخش ینی 3.33 ) بعد رام رو مینصبی (ورژن معمولی رام رو نه ورژن مخصوص اپراتور T-Mobile ) . رادیو هم نیاز نیس چون با خود رام نصب میشه.
انگار تقریبا همه چیزو دوباره گفتم پس لینک اصلی رام و لینک آموزش اس آف رو هم میزارم دوباره ولی برا توضیحات و آموزش و لینکهای بیشتر رجوع کن به کامنتهای قبلی.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849
http://and-roid.ir/Forum/thread28108.html
چون(با خوندن چندتا از کامنتای قبلیت) احساس کردم کسی هستی که اینا بدردت میخوره و انجامش میدی دوباره گفتم وگرنه خیلی اینا رو تکرار کردم و از تکرار زیاد هم خوشم نمیاد. اگه این کارا رو کردی و رام رو نصبیدی بیا نتیجه کار باهاش و رام رسمی رو برا بقیه هم بگو.
البته دوباره میگم افراد خیلی مبتدی و کم دقت و بی حوصله از این کارا پرهیز کنن و با همون رام رسمی سر کنن. گفتم که نه دردسر برا خودتون درست کنین نه برا ما. مثه اون بابایی که ما و تو لینکای آموزش میگفتیم این کارو بکن و اون بر میداشت هر کار خودش میخواست و صلاح میدونست و ناقص انجام میداد. آخرم برداشته بود ورژن مخصوص t-mobile رو نصب کرده بود و هی میومد اینجا و سوالای الکی و بی خود میکرد. سر چی ، سر اینکه بعضیا حوصلشون نمیشه یه آموزشو اول تا آخرش بخونن و بعد یه کارو انجام بدن فقط همین که یه چیز خوب میبینن یا پیدا میکنن میخوان اون کارو بکنن. من همه جوره کمکش کردم و مشکلشو حل کردم ولی در مورد همچین کسایی باید بگم که جواب خیلی از سوالای الکی رو نمیدم. پس تو کاراتون دقت کنین. منم زیاد سر نمیزنم حالا یه چندروزی هست که هر روز میام اینجا سر میزنم وگرنه مثلا هفته ای یه بار میام نگا میکنم و جواب سوالای نسبتا مهم و تخصصی رو میدم. (نمیخام کلاس بزارم پس به کسی هم بر نخوره بالاخره حقیقت باید گفته شه)

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/3 سلام

لینک آموزش تعمیر و باز و بست این گوشی برا تعویض lcd
که دوتا هست و نیاز به قند ش ک ن هم داره :)))
http://www.reviewgsm.com/how-to-repair-htc-sensation-lcd-screen/

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/2 و علیکم سلام
ما هم تا قسمتی ابری خوبیم . ان شاء ا... که همه مریضا تو این ماه سلامتیشونو بدست بیارن.
شما هم کارایی که گفتمو انجام بدید. که احتمالا فقط مرحله آخرو باید انجام بدی چون اون نرم افزار هم فک نمیکنم دردی از شما دوا کنه ولی بازم انجامش ضرری نداره.
من خودمم خیلی وقت پیشا ان 73 برادرمو که همین مشکلو پیدا کرده بود ال سی دیشو باز کردمو لایه هاشو خیلی ظریف و با دقت شستمو تمیز کردمو بستمشو درست شد اما حالا باز کردن این گوشی کجا و ان 73 کجا . مثل باز کردن بنز در برابر آردی :)))))))) منظورم اینه که خیلی دردسر داره و حوصله هم میخاد و گرنه کار خاصی هم نداره. تازه باز و بست کردن ال سی دی هم یه ریسک پنجا پنجاس.
اگه خواستین بگید تا لینک آموزش تعمیر و باز و بست این گوشی برا تعویض lcd رو بزارم
تا جایی که ما فهمیدیم که با کلی سند و مدرک باز گفتن اون هاله سبز نور شایعه بوده که :)))))))
ینی شما میگی وجود داره (داشته)
ما که هیچی شما هم هیچی فک نکنم کس دیگه ای هم بتونه هاله نور رو از بین ببره :))))
جدا از شوخی شما هم گزینه فریزر رو دارید که باز گفتم شانسیه و چیزی صد در صد نیست اما احتمال درست شدنش هم هست که اگه نشد دیگه تعویض ال سی دی

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/2 سلام
ناراحت نشیا ولی شما الان به نظر خودت خیلی اطلاعات دادی؟؟؟؟
این چیزایی که شما گفتی فقط بیلدنامبر و بیس باندشو میگفتی کافی بود و میگفتی رام رسمیه .
چیزای مهمترو نگفتی مثلا s-off یا آنلاک یا روت یا سوپرسید و اینا
یا کسایی که گوشیشونو دست دوم میگیرن حداقل بگن تا بگیم از فلان جا این چیزا رو نگا کنن وبگن
مثلا تو بوتلودر میتونید اس آف و اس آن و لاک و آنلاک رو ببیند(خاموش و باتری خارج و دوباره داخل و ولوم پایینو نگه داری و دکمه پاور رو بزنی تا وارد بوتلودر بشه)
اصلا این که شما کلی میگید گوشی فلش شد تو آندروید معنی نداره. کرنل ، رادیو و ... فلش میکنن ولی منظور از گوشی فلش شد کاملا مفهوم نیست. گفتم که بدونید . حالا اون تعمیر کار بیسواد که کارش نوکیا و سیمبین بوده و حالا ... یه چیزی گفته
اینکه بعد یه هفته دو باره اینجوری شده ممکنه به خاطر نصب نرم افزارها باشه که باعث میشه مصرف و جریان کشی گوشی بیشتر بشه و مشکل باتری ...
شما تا کار اولو انجام ندی و مطمئن نشی که مشکل از باتری نیست که نمیشه که برادر من. شما کمک خواستی ما هم مرحله به مرحله میگیم چیکار کن این که انجام نمیدی دیگه به ما مربوط نیست. شما یه باتری از کسی که گوشیش سالمه بگیر تست کن روش تا مرحله بعد. اگه نشد بگو تا یه کار دیگه بگم انجام بدی .
شما کوشی رو فکتوری ریست کن ببین دوباره یه مدت درست میشه یا نه.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/2 سلام

wi-fi hotspot گوشی رو تبدیل به یه اکسس پوینت یا نقطه دسترسی میکنه تا دستگاههای دیگه وقتی وای فایشون رو روشن میکنن بتونن گوشیت رو پیدا کنن و بهش وصل شن. انتقال فایل با وای فای هم کاری نداره حتی از بلوتوس هم راحت تر و سریعتره . با سرعت 1 تا 2 مگابایت به ثانیه . که نرم افزارای مختلف یکم سرعتشتون متفاوته ولی معمولش اونیه که گفتم.
اصل اول تو انتقال فایل رو رعایت نکردین و اون هم برقراری اتصال دو گوشی هست و تنها نرم افزار که برا شما کاری نمیکنه. یه گوشی باید wi-fi hotspot رو روشن کنه و دومی وای فای رو ، و وصل بشه به هات اسپات. تو تنظیمای هات اسپات یه پسورد ساده و 8 تایی انتخاب کنید که وقتی میخواید با وای فای بهش وصل شید هم یادتون باشه و هم سریع وارد کنید. سیو پسورد رو هم بزنید تا دیگه به محض روشن شدن وای فای و هات اسپات وصل شن. حالا که دو گوشی وصل شدن به هم میتونید برید سراغ نرم افزار و انتقال فایل. نرم افزارای مختلف هم کار میکنه از جمله همون که گفتی ولی بهترین نرم افزار که چند منظوره هم هست ، نرم افزار محبوب و پر طرفدار Es file explorer v3.0.5 هست . تو همین یکی دو روزه هم میخوام یه ایمیل بهشون بزنم که یه تغییر تو قسمت مدیریت اپ ها بدن و چند تا چیز دیگه هست که تو این قسمت اضافه کنن. ولی تم کلاسیک رو براش از تو خودش دانلود کنین چون خیلی قشنگتر و بهتره ، من که اصلا با تم دیفالتش تو ورژن 3 حال نمیکنم.
نرم افزار AirDroid هم نرم افزار عالی هست برا مدیریت کامل گوشی با کامپیوتر با وای فای
یه نرم افزار عالیه دیگه هم میخوام بهتون بگم که کیف کنید و اون wi-fi talkie هست که هم واکی تاکی هست بین دو گوشی و کار انتقال فایل را باسرعت بالا انجام میده . بدون استفاده از اینترنت و تا جایی که وای فای دو گوشی جواب میده میتونین مکالمه کنین ، مسیج بدین و انتقال فایل. تو فضای باز حدود 50 تا 70 متر جواب میده.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/2 سلام

این چنین سوالا که تک جنبه ای هستن و مشکل مربوط به سخت افزارایی مث cpu یا ... نیست لازم نیست که مثلا ورژن کرنل یا رام و اینا رو بدید و اینکه میگم اطلاعات و مشخصات و توضیحات صرفا معنای این رو نمیده. معنیش این هم میشه که آیا با گوشی کارای غیر متعارف انجام دادین یا نه . یا مثلا کارای حرفه ای رو ناشیانه و با ریسک انجام دادین یا نه. یا مثلا cpu و gpu رو آورکلاک کردین یا نه. یا... شما توضیحی که دادین بد نیست.
به نظرم دلتو به این کم و زیاد شدنشون خوش نکن. مشکل شما هم به احتمال زیاد از لایه های lcd هست و اگه با چیزی درست بشه اون همون فریزری هست که گفتم نه کولر . اتفاقا کولر و این چیزا بد تر هم هست چون بخار و رطوبت هم برا lcd و هم برا قطعات دیگه گوشی مضر هست. چند کامنت قبل رو بخون و همونجور که به دوستان گفتم فریز کن و انجامش بده. 1 تا 2 روز

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/5/2 سلام

گفته بودم که این کارا شانسیه. و شانسی جواب میده. اصلا این مشکلا راه حل صد در صدشون همون تعویض هست و کسی تعمیرشون نمیکنه. اما بازم نا امید نشو و به فواصل زمانی میتونی چند بار دیگه این کارا رو انجام بدی ان شاء ا... که درست میشه.
اون نرم افزار هم بیشتر روی پیکسلهایی که رو یه رنگ اصلی گیر میکنن جواب میده.
روش فریزر هم که تا حالا همونطور که گفتم برا چند نفر جواب داده پس شاید با تکرار جواب بده.

گوود لاک

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/4/31 سلام
ینی شما فریزر رو هم امتحان کردید و هیچ نتیجه ای نگرفتید؟؟؟؟
چون من گزارشهایی دارم که با این کار مشکلشون حل شده . البته نه همه ولی مثلا یکی که یه خط سفید از بالا تا پایین داشته نصف شده و یکی دیگه که درحد چند پیکسل بوده کاملا برطرف شده .
در کل من مراحل رو به ترتیبب اولویت نوشتم تا در آخر اگه مشکلت حل نشد برسی به مرحله فریزر که مرحله ی اصلیه و بقیه رو نوشتم تا برسم به این مرحله که ظاهرا شما انجامش ندادی
در مورد دستگاه تولید میدان مغناطیسی یکنواخت هم که گفتم چیزیه که معمولا تو آزمایشگاههای فیزیک تو دانشگاهها پیدا میشه اونم نه هر دانشگاهی . و منظورم این نبوده که برید پیداش کنید هم محض اطلاع بوده و هم محض رسیدن به مرحله آخر و اینا

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/4/31 سلام
شما هم مگه مشکله behrouz g رو دارید ؟
اگه مشکل مشابه دارید اول کامل توضیح دهید و مشخصات و اطلاعات گوشی رو هم بگید
اگه کاملا فریز کنید و توش آب ، بخار یا رطوبتی نباشه که باعث یخ زدگی بشه مشکلی نیست
تو کامنت قبلیم هم گفتم که این پیکسلهای سفید مثه چی میمونن و این کارا برا جا به جا کردن یا از بین بردن یا راه اندازی دوباره پیکسلهاست
این مشکل باید از لایه های زیری ال سی دی باشه که ظاهرا فریز کردن تا حدودی باعث منظم و هماهنگ شدنشون میشه

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/4/31 سلام
شما یه ریست فکتوری کن احتمالا درست میشه
اگه نشد اطلاعات و مشخصات و توضیحات گوشیت رو بده تا کمکت کنیم

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/4/31 سلام
یه دونه باتری عوض کردن مشخص نمیکنه که ایراد باتری نیست چون اکثر باتریهای موجود تو ایران چینی درجه آخرن خداروشکر
یه باتری از رفیقات جور کن تست کن
وقتی گوشی میخواد زنگ بخوره ، یهو همه قسمتهای گوشی میخوان شروع به کار کنن و یه لحظه جریان بالایی میکشن که همین جریان لحظه ای رو وقتی باتری همون لحظه نتونه بده (که خصوصیت باتریهای بی کیفیته) گوشی ریست میکنه چون یه لحظه باتری کلا جریانو به خیال اتصال کوتاه قطع میکنه یا کم میاره و دشارژ میشه .
دلیل نرم افزاری هم میتونه داشته باشه مثله فرمور ، رادیو ، ریل ، کرنل ، رام و ...

من نمیدونم تا کی باید بگیم که آخه مسلمونا ما نه معصومیم نه علم غیب داریم نه چیز دیگه که بدونیم شما با گوشیتون چیکارا کردید (مثلا اس آف ، آنلاک ، روت ، کرنل ، رادیو ، رام و ... انجام دادین یا نه)
یا اطلاعات و مشخصات گوشی شامل بیلد نامبر و ورژن کرنل ،ورژن رادیو و رام رسمی یا کاستوم و ...
روی صحبتم با همه هست ، میاین اینجا و نصف خط یه چیز مینویسین و انتظار دارین بقیه هم با علم غیبشون بقیه چیزاتونو بفهمنو جوابتونو بدن. به خاطر همین هم خیلی هاتون به جوابتون نمیرسین

وسسلام
گوود لاک
موارد 1 تا 40 از مجموع 98 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا