مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : یعقوب ق
  • تاریخ عضویت : 1391/6/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Xiaomi Redmi K40 Gaming Xiaomi Redmi K40 Gaming

1400/7/10 البته اینو هم بگم که شیائومی قیمت هاشو زیاد نکرده و به همون قیمت قبل داره میده، این دلالها و فروشنده‌ها هستند که قیمت گوشی های شیائومی رو زیاد کردند و حتی بعضی مدلها رو با بیشتر از دو برابر قیمت دارن میفروشن، نسخه گلوبال این گوشی یعنی پوکو اف۳ جی تی رو میدن ۱۹ میلیون، در حالیکه قیمتش ۹ میلیون هم نیست.

Xiaomi Redmi K40 Gaming Xiaomi Redmi K40 Gaming

1400/7/10 تا ۱۲ یا ۱۳ تومن ارزشش رو داره، وقتی دستت میگیری و باهاش کار میکنی بخصوص وقتی که بازی میکنی متوجه میشی، واقعاً یه گوشی فوق‌العاده است ریلمی هم عالیه و بعضی مدلهاش شاید بهتر از این باشه اما وقتی داخل کشور نمیاد و لوازم جانبی براش پیدا نمیشه چاره ای نمی مونه و مجبوری با قیمت بیشتر همین گوشی شیائومی رو بگیری

Xiaomi Redmi K40 Gaming Xiaomi Redmi K40 Gaming

1400/7/10 راستش از ریلمی هم خیلی خوشم میاد هیچ گوشی به روونی ریلمی نیست من هم میخواستم بگیرمش فقط بخاطر لوازم جانبی این گوشی رو گرفتم چون نسخه پوکو این گوشی قرار بود وارد بشه پس لوازمش هم وارد میشه، اما ریلمی حتی یه قاب هم نمیشه براش پیدا کرد و باید از چین سفارش بدی.

Xiaomi Redmi K40 Gaming Xiaomi Redmi K40 Gaming

1400/6/21 با سلام ، دوستان عزیز من این گوشی رو دو ماه پیش از بست چاینا سفارش دادم از لحظه سفارش دقیقاً ۵۶ روز طول کشید تا بدستم برسه ۲۵ روزش توی گمرک فرودگاه مونده بود گفتند بخاطر کرونا گمرک هر بسته ای رو که میاد ۲۰ روز نگه میداره نمیدونم این چجورشه، از گوشی بخوام بگم همه چیش عالیه، ظاهرش، باتری، کارایی و... در استفاده سنگین هم داغ نمیشه فقط گرم میشه مثل همه گوشی ها که کاملاً عادیه.
یک و نیم میلیون هم هزینه گمرک و پستش شد که موقع تحویل توی پست پرداخت کردم.

Xiaomi Redmi K40 Gaming Xiaomi Redmi K40 Gaming

1400/4/27 یعنی چیپستی به اسم دایمنسیتی۱۲۰۰ وجود نداره؟ چون توی نظرات اسم این چندبار گفته شده و یکیم SD870 ازش اسم برده شده، نکنه اینو گفتی وجود نداره؟ داش چی زدی؟ الان برنگردی بگی گوشی به اسم K40 Gaming وجود نداره؟ 😂😂😂

Xiaomi Redmi K40 Gaming Xiaomi Redmi K40 Gaming

1400/4/27 نصب و اجرای برنامه ها و بازیها و وی پی ان در این گوشی، هیچ تفاوتی با گوشی‌هایی که نسخه گلوبال هستند نداره.
اگه از اون سایت بخری موقع دریافت گوشی، باید ۱۶ درصد قیمت گوشی رو (در حدود یک و پونصد تا ۲ تومن) بعنوان حق گمرک به اداره پست پرداخت کنی تا گوشی رو رجیستر کنن.

Honor View 20 Honor View 20

1400/2/23 دوربین رو که باز کردی در قسمت «بیشتر» گزینه«وضوح بالا» رو بزن تا دوربین ۴۸ مگاپیکسل بشه.

Honor View 20 Honor View 20

1400/2/23 دوست عزیز، وقتی دوربین رو باز کردی در قسمت «بیشتر» گزینه «وضوح بالا» رو بزن تا دوربین ۴۸ مگاپیکسل بشه، همین.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/1/30 الان قیمت نسخه ۲۵۶ گیگ با رم ۱۲ بدون احتساب هزینه رجیستری حدود ۲۹ میلیون هست.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1399/12/19 مطمئناً، مدتی بعد از ورود این گوشی، نسخه‌ پرو فایو جی صددرصد خواهد اومد و بعدش هم ردمی نوت 10T فایو جی هم صددرصد میاد

Xiaomi Redmi 9C Xiaomi Redmi 9C

1399/9/25 این گوشی قیمتش یک میلیون بالاتر از قیمت واقعی اون هست، یعنی با احتساب هزینه های واردات و گمرک و سود ۲۰ درصدی قیمت این گوشی در حدود ۳۳۰۰ درمیاد نه بیشتر، پس با قیمتی بالاتر از این نخرید. در موردش هم باید بگم دوربینش و صفحه نمایش ضعیف و لی کیفیتی داره، شارژ سریع نداره و شارژش خیلی طول میکشه و موقع شارژ داغ میکنه. من خودم گوشی شیا دارم اما این گوشی با این قیمت ارزش خرید نداره.

Samsung Galaxy Tab S7 Samsung Galaxy Tab S7

1399/9/10 واقعاً همینطوره که دوستمون گفت تبلت ویندوزی واقعاً یه چیز دیگه است و کار کردن باهاش خیلی لذت بخشه، اندروید برای گوشی عالیه، ویندوز برای تبلت

Honor 9X Honor 9X

1398/5/10 قیمتش حدود ۱۸۰ یورو هست و برخلاف گفته یکی از دوستان، فست شارژ هم داره، اما زیادی بزرگ و سنگینه و دوربینش هم با توجه به مشخصات ذکر شده قابلیت های بالایی نداره.

Lenovo Z5 Lenovo Z5

1398/2/29 من گلس هواویy7 انداختم دقیقا اندازه هست . البته الان که سامسونگ و هواوی گوشی های جدیدشون اومده گلس اونا هم بهش میخوره از گلس گوشی های ۶.۲ اینچی هر دوتاشون میتونی استفاده کنی اکثراً به این گوشی میخورن.

Lenovo Z5 Lenovo Z5

1398/2/29 سلام به همه دوستان
من این گوشی رو ۴ ماه هست که دارم با رام چین، حتماً توصیه میکنم که با رام چین خریداری کنید در زبان انگلیسی هیچ قست از برنامه های اصلی و منوی دستگاه زبان یا نوشته چینی نداره فقط یکی‌دو‌تا برنامه و نرم‌افزار مخصوص کشور چین‌داره(فروشگاه و شبکه‌های اجتماعی و چت و ...) که به زبان چینی هست که به درد ما نمیخوره و راحت میتونید حذفشون کنید، از نظر ظاهر گوشی زیبا و خوش دسته و از نظر کارکرد به دلیل سخت افزار و رم ۶گیگابایتی بسیار روان و سریعه. دوربینش واقعا خوبه ، باطریش خوبه و شارژ سریعش فوق‌العاده است برای من از ۲۰درصد تا ۹۰درصد فقط نیم ساعت طول می‌کشه تا شارژ بشه.فیس آنلاک داره.صفحه نمایشش واقعا عالیه و روشنایش خیلی عالی و زیاده و زیر نور آفتاب هم به راحتی دیده میشه و خواناست.
خلاصه بگم با این قیمت بهترین انتخابه

Honor 8X Honor 8X

1398/1/5 گوشی من هم همون مدله اما توی هیچ بازی داغ نمیکنه پابجی رو بعضی وقتها چهار پنج ساعت پشت سر هم بازی میکنم اما اصلا داغ نمیکنه گوشی فقط یه کم گرم میشه

Honor 8X Honor 8X

1398/1/5 گوشیم هم L22 C636 هست توصیه میکنم حتماً به اندروید ۹ آپدیت کنید

Honor 8X Honor 8X

1398/1/5 سلام، دیشب آپدیت اندروید ۹ برام اومد باEMUI9
پس از آپدیت ظاهر گوشی تغییر چندانی نکرده اما سرعت گوشی بیشتر شده و مهمتر از همه مصرف باتری کمتر شده تم هایی که داشتم هم اکثراً دیگه درست کار نمیکنن

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/11/16 سلام
من چهار ساله که از گوشی‌های شیاومی استفاده میکنم چون خیلی راضی بودم ساعت هوشمند و تی وی باکس و پاور بانک شیائومی رو هم گرفتم. در خرید محصولات این برند اصلاً شک نکنید واقعاً نسبت به قیمتشون عالی هستن و ارزش خرید بالایی دارند بخصوص این گوشی.
اینم بگم که توی این چهار سال از دوستان و آشنایان هرکی دیده خوشش اومده و تعداد ۱۲ نفر از گوشی‌های این شرکت گرفتن و همه هم راضی بودن و هیچ کدوم از گوشی هاشون مشکل نداشته و خراب هم نشدن.

Oppo Find X Oppo Find X

1397/4/25 چرا ضخامتش اینقد زیاده؟

Oppo Find X Lamborghini Edition Oppo Find X Lamborghini Edition

1397/4/25 واقعا توی دنیای اسمارت فون ها یه غوله ،
اما با توجه به حجم باتریش، ضخامت گوشی خیلی زیاده.

Lenovo K5 play Lenovo K5 play

1397/4/22 انگار این سایت لنوو رو بیخیال شده گوشی که ۵_۴ ماهه معرفی شده و خیلی وقته وارد بازار شده رو نوشته ورود به بازار به زودی و چند مدل دیگه که معرفی و وارد بازار هم شده مثل S5 و Z5 رو هنوز معرفی نکرده که هر کدوم دو مدلند و Z5 که خدای گوشیه و واقعا یه گوشی عالی و مناسب و زیباست.

Xiaomi Mi Pad 4 Xiaomi Mi Pad 4

1397/4/22 واقعا فوق العاده و زیباست اما حیف که فروش جهانی نداره لااقل به ایران نمیاد وگرنه به محض ورود یکی می‌گرفتم ۹/۷ اینچی بزنه که نور علی نور میشه. من سه سال هست که از گوشیهای شیائومی استفاده میکنم و خیلی راضی هستم البته گوشی‌های میان رده مثل ردمی نوت۳،ردمی نوت۴، ردمی۴x, و mi A1 . حالا ببین رده بالاهاش چی هستن.قبلش سامسونگ استفاده میکردم مثل S3 , S5 , A8 و غیره اما غیراز دوربینشون از بقیه چیزاش زیاد راضی نبودم بخصوص باتری سامسونگ افتضاحه درست عکس شیائومی که باطریشون فوق العاده است.
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا