مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مسعود ا
  • تاریخ عضویت : 1391/6/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 26

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/20 سلام دوستان، من قبلا زنگ گوشیم را میتونستم عوض بکنم، ولی الان اصلا اجازه چنینی کاری نمیده و فقط همونسه تا زنگ پیش فرض گوشی را میزاره انتخاب بکنم!! قبلا منطقه را عوض میکردم و حتی میذاشت زگ گوشی دانلود بکنم حالا نمیزاره از همونا هم استفاده بکنم!!! چیکار باید بکنم؟

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/2/6 گوشی عالی هست، از نظر کیفیت عکس صدا پردازش زیبایی و...
کیفیت عکس باید خودتون تنظیم بکنید و Otg هم ساپورت میکنه.
سوالی داشتید شماره من را ذخیره بکیند و فقط داخل واتس آپ پیام بدید جواب میدم
16475582232+
یا حق

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/1/2 سلام نظرتون درسته، گلس هم خیلی وقته داخل بازاره، خوش بگذره

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/1/2 هیچ فرقی نداره

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/1/2 بدون شک و تردید همه بروزرسانی ها را بزنید تا رفع باگ و امنیت بشه

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/1/2 کشور مهم نیست چک کنید مدل SM-A515F/DSN باشه! اصلا من متوجه کشور مالزی نمیشم! یه هند یه ویتنام یه چین داریم !جی پی اس هم روشن بوده و نبوده مهم نیست و عادیه! موقعیت دستگاه برای سرور ارسال میشه.
سخت نگیر لذت گوشی را ببر

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/1/2 SM-A515F/DSN (Global); SM-A515F/DS (LATAM); SM-A515F/DST (Brazil); SM-A515F/DSM (Russia); SM-A515F/N (Australia)

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/9 سلام من بین خرید این گوشی (Redmi Note 8 Pro) و گوشی ( Samsung Galaxy A51) دوچار ترید زیادی شدم، اول از همه کیفیت صفحه نمایش برام مهمه، بنظرتون صفحه نمایش این گوشی چقدر از سامسونگ آمولد ضعیف تره؟ دوم قدرت سخت ازفاری انی گوشی چقدر بهتره؟ و آیا میشه در کل به کیفیت شیائومی اطمینان کرد؟ و در آخر این گوشی ضد آبه و گواهی برای مقاومت در برا آب داره؟
ممنون

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1395/11/13 خیر چنین چیزی وجود نداره اگر گوشی با این مشخصات دیدی بدون که فیکه و اصلی نیست، قبل از معرفی ایفون 7 شایعاتی بود که ایفون 7 پلاس دو سیمکارته اما بعد از معرفی متوجه شدیم که این موضوع یک شایعه کذب بوده، در حال حاضر ایفون ها همگی یک سیمکارت هستند

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1395/11/11 در پشت جعبه همون قسمت که پارت نامبر گوشی هست یه قسمت هست به اسم مدل که جلوش مدل را به صورت یک عدد 4 رقمی ذکر کرده

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1395/11/4 آقا فرشاد واقعا عالی میتونه شما را راهنمایی بکنه ولی تشخیص اصل بودن محصولات اپل و لوازم همراه محصول نیاز به دقت زیاد داره و موارد زیادی را باید چک بکنید
بنظرم با توجه به قصد خرید چند میلیونی که دارید فقط از دیجیکالا خرید بکنید چون محصولات دیجیکالا از بهترین مدل ها هست و همه چیز اصل هست و لوازم داخل جعبه محصول هم عوض نشده
فقط نسبت به بازار یه اختلاف قیمت جزئی داره و اونم بخاطر اینکه محصولاتش همگی با گارانتی هست و دقت بکنید همین محصول با گارانتی داخل بازار گرونتر از دیجی کالا هست و محصولاتی که در بازار از دیجی کالا ارزانتر هست بدون گارانتی هستند
باز میتوانید از راهنمایی های آقا فرشد برای تشخیص محصوصل استفاده شایانی بکنید

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1395/11/3 اپل دیجی کالا پیدا نمیکنید چون اسم را توی استور به اشتباه وارد میکنید و غلط نگارشی دارد باید اسم را DIGIKALA وارد بکنید
میتوانید از لینک زیر هم مستقیم وارد بخش دانلود برنامه در اپستور بشیود

https://itunes.apple.com/us/app/digikala-big-store-in-your/id1016290651?mt=8

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/8/19 دوست عزیز مشکل اتصال فورجی ایرانسل در نسخه 9.1 سیستم عامل ios که منتشر شده، رفع شده است. می توانید گوشی آیفون خود را به این نسخه یا بالاتر بروزرسانی کنید و به فورجی متصل شوید.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/8/8 سلام اگر خواستید با پیشنهاد ali k گوشی خود را تنظیمات کارخانه بکنید حتما توجه داشته باشید که
همونطور که می دونید دستگاه های اپل اگر با Apple ID سینک شده باشند بعد از ریستور اگر Apple ID رو نداشته باشیم دستگاه اکتیو نخواهد شد و در حالت iCloud میمونه.

بعد از اپل , سامسونگ هم همین (اسکی) امنیت رو در سری جدید گوشی های خود بکار برده و گالکسی S5 اولین گوشی هست که از این امنیت استفاده می کند .
اگر دستگاه شما با Samsung Account سینک شده باشد دستگاه بعد از هارد ریست و فلش اکتیو نخواهد شد.

پس قبل از فلش و هارد ریست حتماً این مورد رو بررسی نمایید . چون تا به امروز فعلاً هیچ دستگاهی باز کردن این مورد رو ساپرت نمی کنه .

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1394/7/28 سلام من حدود 2200 تا 2300 توان خرید دارم، نمیدونم چند روزی صبر کنم و یه ایفون 4 با حافظه 64 گیگ بخرم یا یه آیفون 6 اس با حافظه 16 گیگ؟
بنظر میاد با این کیفیت عکس و ... 6 اس حافظه 16 کم باشه و بهتره با این بودجه ایفون 6 با حافظه 64 بخرم؟ درسته؟

Samsung Galaxy S5 Plus Samsung Galaxy S5 Plus

1394/4/25 سلام این مدل تک سیمکارته یا دو سیمکارت؟

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1394/1/8 دوستانی که در خصوص رام های رسمی عرضه شده برای این نسخه سوال می پرسند می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند و رام های که عرضه شده را مشاهده و دانلود کنند:
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G900FD

کاملاً روشنه که کشور های بسیاری هستند که الویت بالاتری نسبت به ایران دارند پس پیشنهاد می کنم در حال حاضر از رام روسیه آندروید 5 استفاده کنید و در آینده رام ایران که عرضه شده دانلود و نصب کنید!مشکلی هم پیش نمیاد.

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1394/1/4 سلام
دوستان عزیزی که G900FD که همین مدل دو سیمکارته این گوشی را دارید میشه بهم بگید که این مدل دوسیمکارت مموری کارت هم میخوره را خیر؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/12/25 سامسونگ کل اطلاعات اگزینوس را منتظر نکرده به همین خاطر توسعه دهندگان ریسک نمی کنند و رفتند سراغ اسنپ دراگونها.
مطالع تاریخ نیاز نیست! شما همین حالا برای دو مدل g900h وh900f سرچ بزن مشاهدی میکنی رام های عرضه شده برای g900f بسیار بیشتره! کلا نسخه اروپا بهتر ساپورت میشه و قابلیت مهم تر 4g هست که در حال حاظر مشهدی و تهران و بسیاری از شهر های دیگه می توانند استفاده کینند و تا چند ماه آینده در اکثر شهر ها پیاده سازی میشه و این 4g را هم مدل f داره!
موفق باشی

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/12/22 اسنپدارگون چهار هسته ای خیلی بهتره، کلا اسنپدارگون بهرته
مدل: g900f را خریداری کنید هم اسنپدارگون چهار هسته ای هست هم 4g ساپورت درضمن ساپورت بهتری میشه و آندروید جدید زود تر نسبت به مدل های دیگه براش عرضه میشه البته با گارانتی پیدا نمی کنید و قیمتش هم نسبت به باقی نسخه ها کمی بالاتر است

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/12/22 سلام ...
اگر در پوش این اس 5 خراب بشه می توانید از بازار خرید کنید قیمت هر در پوش حدود 35 هزار تومن هست.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/12/19 سلام علی آقا!
اشتباه نمی کنید که نسخه 32 گیگ این اسمارت فون را به دوستان پیشنهاد می کنید؟
تا آن جایی که من اطلاع دارم و مشاهده کرده اصلا این اسمارت فون نسخه 32 گیگنداره و تبلت آن است که نسخه 32 گیگ داره.
درضمن کاش الان قیمت گوشی همینی بود که شما می فرمائید! امروز حدود1300 هزار تومن قیمت این گوشی بدون گارانتی بود.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/12/18 سلام.
زد 3 کامپیکت نسبت به زد 1 کامپکت، وزن کمتر و ضخامت کمتر و طراحی بهتر را دارد که خوش دست تر میشه | چیپست جدیدتر و قدرت و فرکانس بالاتر در پردازش | صفحه نمایش بزرگتر و کیفیت بسیار بالاتر | قابلیت ساپورت حافظه جانبی دو برابر | باتری بی نظیر و فوق العاده | دوربین بهتر (البته در عمل) | بدون شک خیلی بیشتر از z1 کامپکت ساپورت میشه | صدا و اسپیکر های قوی تر.
الان اگر قیمت این گوشی را میانگین 1400در نظر بگیریم متوجه میشیم که کاربر از z2 و g3 و G Flex و S4 و E8 و بسیاری از گوشی های سطح بالا چشم پوشی کرده و با این اتخاب معلوم میشه کاربری خاصی مد نظر است!بدون شک برتریتی نصبت به تمام این گوشی ها داره و شما که این موضوع را از سونی درک کرده اید پس زیاد به اعداد کاغذی توجه نکنید و مطمعا باشید Z3 کامپکت برتری های بسیاری توی عمل داره که تمام اون رقبا را زیر پا میگذارد! جالبه که یه کامپکت داخل رینگ رفته و پرچم دارها را به زانو در میاورد! این یک عجوبه است، من به شخصه اصلا با صفحه های خیلی بزرگ میانه ندارم چون خوب میدونم این چیزی که هر روز و همه جا باید همراه خودم داشته باشم و راحتی حمل هم مهمه، بدون شک توی این اندازه و یه گوشی جمع و جور یکی از بهترین ها نیست بلکه تنها بهترین است و هیچ گوشی توان رقابت با این اسمارت فون را نداره.
درسته روی کاغذ تفاوت چندانی با نسل قبل خود نداره اما توی عمل تفاوت ها فاحش و خوشحال کننده است،
مهرداد جان بدون شک XPERIA Z3 COMPACT را انتخاب کن لذت ببر

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/12/17 چی!هنگ در سونی این امکان نداره! اونم در پرچم دارهای سونی و سریZ!یک نقد غیر منصفانه در خصوص سونی هست.
هنگ،لگ و فورس کلوز در برندهای مطرح شاهکار سامسونگ هست.در خصوص برندهای دیگه که کلا هواوی چینی بخاطر قیمت پایینش درایران بفروش میره و برندهای دیگه هم اصلا در ایران مطرح نیست نوکیا در اندروید خراب عمل کرده و اچ تی سی هم زیاد مورد پسند ایرانی های نیست و ساپورت قابل قبولی هم نداره. برندهای دیگه هم در اندروید اصلا رقیب سونی نیستند و نبوده اتفاقا سونی بخصوص در سری Z بسیار عالی پیش رفته و خبری از این حرفها نبوده! رابط کاربری عالی که هزار مرتبه تاچ ویز سریع تر و روان تر هست رابط کاربری سونی فقط یک عیب داشت که اونم ظاهر آن بود که سادگی زیادی داشت و باز همین مورد هم بسته به سلیقه افراد داشت که در آندروید 5 رابطه کاربری سونی رنگ و لا آب جدیدی گرفته.
سونی در عرضه های نسخه جدید پرچمدار های خود قابلیت های چند برابری عرضه نمیکنه که روی کاغذ سونی را بالا ببره اما همیشه بالاترین کیفیت را داشته و در عرضه های جدیدی این کیفیت را تقویت کرده.
خیالتان تخت سونی کامپکت انتخاب هوشمندانه و عالی هست.
قدرت و سخت افزار فوق العاده، کیفیت و طراحی بی نظیر.

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1392/1/28 کرنل جدید tegra3 و usb on the go که عرضه بشه دیگه همه چیز حله.
من از پیشنهاد شگف انگیز دیجی کالا این گوشی را خریدم، تجربه کار با S III و ONE X را داشتم و حالا از 4X HD خیلی راضی هستم.
طراحیش واقعا اکثریت پسند هست، سخت افزار فوق العاده که همونطور که عرض کردم با آپ tegra3 رقیب می طلبه، در مورد usb on the go هم نگران نباشید و مطمعا باشید تا چند وقت دیگه روی این گوشی فعال میشه (نیاز هم به این آمپر و دینام برق سه فاز و... که بعضی ها میگند نداره) وان ایکس هم فقط با یه آپ به این قابلیت دست پیدا کرد.
منم مشکی رنگ خریدم و روی بازی های سنگین تست کردم، مشکلی نبود تاپ تاپ، فوق الخلق☺
قیمتش شگفتی آوره! به جرعت میشه گفت با توجه به نرخ گوشی های الان الان قیمت این گوشی حالا یک میلیون و پانصد و پنجاه هم بود بنظر همه عادی بود!
به کره ی اصل اعتماد کنید، فقط یه نقطه ضعف داره اونم ساپورت ضعیف ال جی که امیدوارم حل بشه ولی اینقدر نقاط قوت داره که منم رام باز کاستوم رامی مجاب به خرید این گوشی کرد.
این حرفها را زدم برای دوستانی که قصد خرید دارند و نیاز داشتن نظر کسی که با این گوشی کار کرده را بدوند! امیدوارم صحبتهای این حقیر بکارتون آمده باشه.

HTC One X HTC One X

1391/8/26 داداش اپلیکیشن GO SMS را دانلود و نصب کنید، با این برنامه ارسال مسیج داشته باشید
واقعا عالی هست و خدمات عالی به شما می دهد...
لذت ببرید
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا