مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سارا ج
  • تاریخ عضویت : 1391/6/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

HTC Wildfire S HTC Wildfire S

1391/6/19 سلام
wildfire s اولین گوشی منه و تجربه دیگه ای ندارم. این گوشی خوبیه ولی بخاطر سی پی یو پایینش به درد کسایی که از نرم افزارهای خاص استفاده میکنن یا علاقه مند به بازیهای پر حجم هستند نمی خوره . خواهر من live with walkman داره و فوق العاده ازش راضیه. البته برادرم هم nokia 603داره که حدود یه ماه پیش با گارانتی 440000 تومن خریده و بسیار با کیفیت . البته wildfire s از هر دوشون قشنگ تر و با کلاس تره.من که از این گوشی راضیم و حاضر نیستم اینو حتی با بهترین گوشی های سامسونگ عوض کنم. امیدوارم شما هم هر انتخابی که داشته باشی تو رنج خودش بهترین باشه.

HTC Wildfire S HTC Wildfire S

1391/6/4 سلام
برای گوش دادن به رادیو هندزفری این گوشی هم مثل بسیاری از گوشی های دیگه بعنوان آنتن عمل میکنه و فقط با اون میشه رادیو گوش کرد .
خواهش می کنم جواب سوال قبلی من رو هر کی میدونه زودتر بگه . ممنون

HTC Wildfire S HTC Wildfire S

1391/6/3 سلام
من یک ماهه که این گوشی رو خریدم و واقعا ازش راضیم و دوسش دارم . wildfire s اصلا قابل مقایسه با galaxi gio ,fit ,ace نیست و خیلی شیک و خوش دسته . من یه مشکل دارم خواهش میکنم کمکم کنید. دیروز عصر متوجه شدم که یک قسمت از قاب پشتش احتمالا بخاطر حرارت جمع شده . فروشنده گفت که قاب این گوشی تو بازار نیست . من تهران زندگی نمیکنم و می خواستم از شما دوستان بپرسم که واقعا قابش تولید نشده. خواهش میکنم زود جواب بدین . منتظرم. مرسی
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام