مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohsen s
  • تاریخ عضویت : 1391/6/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 20

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

HTC Desire Eye HTC Desire Eye

1394/8/3 با سلام و عرض ادب

با خوندن نظر شما هم خندم گرفت هم متعجبم کرد
من عادت به طرفداری از برند خاصی رو ندارم و تقریبا تمام زیرو بم یگوشی رو در میارم تا دربارش نظر بدم
اینکه شما داری دوربین گوشی سال 2014 رو با گوشی 2011 مقایسه میکنی و میگی لنز 8 مگاپیکسلی او از لنز 13 مگاپیکسلی این گوشی که اصلی ترین شعار ساخت و تبلیغش دوربینش بوده بهتره هم جای تعجب داره هم خنده،ذ هیچ عقل سلیمی نمیتونه این حرف رو قبول کنه
نمیخوام بگم که این گوشی دوربینش تکه و بالاتر از اون نیست، به هیچ وجه کما اینکه ال جی جی 3 بدلیل فکوس لیزری لنز پشت گوشی کیفیت تقریبا بیشتری از دیزایر آی داره، اما دوست عزیز یه سرچ مختصر که تو نت بزنی متوجه میشی دوربین سلفی این گوشی تقریبا تکه
از پاسخ به این نظر بگذریم، یه تجربه ی کوتاه از کار با این گوشی رو براتون میگم:

اول این که تو این رنج قیمت گوشی های با کیفیت و هم رده ای که میتونید بخرید جی 3، اس 5، ام 8، ای 8 هست، گوشیای دیگه هم هستا اما از الک که ردشون کنیم اینا میمونن

دوم هم اینکه این گوشی از سخت افزاری استفاده میکنه که تمام پرچمدارای سال 2014 کمپانی های مطرح سازنده ی گوشی اندرویدی از همین سخت افزارها استفاده کردن پس شکی تو سخت افزار قوی و قدرتمند اون نکنید

سوم ایمکه برهمگان واضح و مبرهنه که عموما، تاکید میکنم عموما نه همه ی گوشی های اچ تی سی از کیفیت ساخت بالای برخوردارند من جمله دیزایر آی، پس شکی هم تو طراح خوشدستی و کیفیت ساخت اون نکنید

چهارمم ینکه یه تورقی تو دنیای تکنولوژی که بزنید متوجه این خواهید شد که تو گوشی های اندرویدی چون پایه ی همه ی ائنا سیستم عاملیه به اسم اندروید چیزی که اونا رو توسرعت و خدمات مطلوب نرم افزاری متمایز میکنه رابط کاربریشونه که خداروشکر رابط کاربری اچ تی سی(سنس) در این زمینه صاحب امتیاز بسیار بالاییست و تقریبا میشه گفت اوله و کمترین میزان لگ و هنگی رو داره و امکانات فوق العاده ای رو به شما ارائه میده

حرف آخر:
تو این رنج قیمت و مشخصات
اگر اچ تی سی میخواید:
اگر دوربین براتون مهم نیست ام 8 بخرید چون طراحی و جنس بدنش فوق العادس
اگر مهمه دیزایر آی بخرید
اگر ال جی میخواید جی 3
اگر هم نه اس 5 سامسونگ

این نظرو به عنوان کسی که چندین سال متمادی که با گوشی های ال جی سامسونگ سونی و اچ تی سی کار کرده و پدر همشونو تو تست گرفتن از همه لحاظ دراورده میگم

امیدوارم کمکی به انتخابتون کرده باشم

HTC One V HTC One V

1391/6/14 سلام
خیلی ممنون از احساس مسئولیتتون!

HTC One V HTC One V

1391/6/14 سلام
ساخت سخت افزاری گوشی ربطی به اینکه رام گوشی شما مال کجاست نداره یعنی میتونه خود گوشی مال یه کشور و رام گوشی شما مال یه کشور دیگه باشه!!
ملاک های متفاوتی هست که تعیین میکنه رام گوشی مال چه کشوری باشه!

HTC One V HTC One V

1391/6/11 سلام خانم
ببخشید واقعا شرمندم یه اشتباه کوچیک کردم و آپدیت رو با ریست فکتوری اشتباه کردم یعنی برای ریست کردن باید بک آپ بگیرید نه برای آپدیت یعنی با آپدیت کردن چیزی از گوشی شما پاک نمیشه!!!!!

ولی در کل برای بک آپ گرفتن راه های متفاوتی هست!! هم میتونید با استفاده از کامپیوتر و نرم افزار HTC Sync ین کارو انجام بدید و هم میتونید با نرم افزار های موجود برای خود گوشی این کارو انجام بدید مثل app backup & restore !!

بازم عذر میخوام واسه ی اشتباهم!!!!!

HTC One V HTC One V

1391/6/10 سلام
هر کی گفته اشتباه گفته برای اینکه زبون نوشتنش فارسی بشه باید کیبورد فارسی روش نصب کنید

HTC One V HTC One V

1391/6/10 سلام
1- لازم نیست ولی باشه بهتره
2- همچین چیزی درست نیست با خیال راحت آپدیت کنید
3- نکته ی خاصی لازم نیست فقط حواستون باشه قبل از آپدیت باید از نرم افزارها و کانتکت هاتون بک آپ بگیرید چون بعد از آپدیت پاک میشن!!!
تا امروز 4 تا آپدیت واسه این گوشی اومده!
موفق باشید!

HTC One V HTC One V

1391/6/7 سلام
دو تا پیشنهاد واسه بلوتوثتون البته نمیدونم درس بشه یا نه اگه نشد باید برید نمایندگی بدین درست کنن:
1- یه دور گوشیتون رو به کامپوتر وصل کنید و رم گوشی و حافظه ی خود گوشیتون رو با یه آنتی ویروس خوب و آپدیت شده مثل eset smart security or avira or kaspersky اسکن کنید یه دور هم با آنتی ویروس خود گوشیتون که آپدیت شده باشه مثل netqin or kaspersky اسکن کنید اگه درست شد که خوش به حالتون اگه نشد پیشنهاد دوم رو عمل کنید
2- reset factory البته حواستون باشه قبل از ریست کردن یه backup ز نرم افزارها و کانتکت های گوشیتون بگیرید چون پاک میشه و بعد از این کار دوباره 4 مرحله ی آپدیت گوشی رو انجام بدید و بعد بلوتوث رو امتحان کنید

امیدوارم درست بشه!!

HTC One V HTC One V

1391/6/7 سلام
settings--> storage--> factory data reset

HTC One V HTC One V

1391/6/5 سلام داداش
مبارکت باشه بالاخره خریدیش!
با گارانتی یا بی گارانتی خریدی؟! قیمتش چقدر شده؟!!
منم مثل شما اون اوایل که خریده بودمش داغ بودم و هرچی نرم افزار که میدیدم شاید یه روزی به دردم بخوره رو دانلود میکردم اما به مرور زمان که میدیدم خیلی شده و کم کم داره سرعت گوشی رو میاره پایین و بیخودی حجم اشغال میکنه شروع کردم دونه دونه پاک کردنشون پیشنهاد میکنم بیخودی حجم اینترنتت رو حروم نکنی!!!!!!!!
خخخخخخخخخخ!
:دی

HTC One V HTC One V

1391/6/4 سلام
خواهش میکنم!
از فایل منیجری به اسم bluetooth file که به blue ftp هم مشهوره فقط یه چیزی اونم اینکه اگه ورژن قدیمیش رو نصب میکنید حتما از طریق نرم افزار بازار آپدیتش کنید!

HTC One V HTC One V

1391/6/4 سلام
چند وقت پیش یه فایل pdf تو سایت gsm.ir پیدا کردم که توضیحات نسبتا خوب و زیادی درباره ی سیستم عامل android داده فکر میکنم به دردتون بخوره!!
حالا تا وقتی که اونو دانلود کنید این دوتا سوالتون رو جواب میدم:
برای آپدیت کردن بعد از اینکه با گوشی به اینترنت متصل شدید به نحو زیر عمل کنید:
settings -->about -->software updates -->check now
بعد خود گوشی آپدیت رو پیدا میکنه و میتونید آپدیتش کنید لازم به ذکر است که این گوشی تا امروز 4 مرحله آپدیت براش عرضه شده!!
برای فارسی کردن، این گوشی به طور پیش فرض از فونت فارسی بهره میبره یعنی شما در مشاهده ی وب های فارسی و یا دریافت پیامک های فارسی مشکلی نخواهید داشت فقط میمونه تایپ فارسی که اونم اگه یه سرچ مختصری تو اینترنت بزنید نرم افزار های کیبورد فارسی رو میتونید دانلود و استفاده کنید!

HTC One V HTC One V

1391/6/4 سلام
اسلیپم رو 15 ثانیس!
پاور سیورم از نرم افزار go power master استفاده میکنم!
ولی دوست اگر همه ی این کارا رو هم بکنی باز شاید استفاده های دیگه ی شما از گوشی با استفاده های من از گوشی فرق داشته باشه!!!
اگر میخوای اون نرم افزار رو دانلود کنی میتونی نرم افزار بازار رو رو گوشیت بریزی و از اون طریق دانلود کنی!!!
امیدوارم باطری گوشیت یه عمر برات کار کنه!

HTC One V HTC One V

1391/6/4 بازم سلام
بابا این مشکل بلوتوث شما منم داره دیوونه میکنه از یه طرف از دوستام که این گوشی رو دارن میپرسم این مشکلو ندارن تا از نزدیک بتونم ببینم مرگش چیه از یه طرف هم حس کنجکاویم هی قلقلکم میده ببینم مشکل از کجاس!!!!!!!
خود من تا حالا با آپشن خود گوشی بلوتوث نکردم و از همون اول با نرم افزار اینکارو میکردم که اوایل این مشکل برا منم پیش اومد که بعد فهمیدم به خاطر اینه که نرم افزار ورژنش قدیمیه بعد از آپدیت نرم افزار درست شد!!!!!!
حالا دارم به این نتیجه میرسم که برم از آپشن گوشی به گوشی هایی که دور و برم هست بلوتوث کنم ببینم که واسه منم همین طوریه یا نه؟؟!! تا چند روز دیگه نتیجه ی کار رو میگم!
راستی آپدیت چهارم این گوشی هم اومده!!

HTC One V HTC One V

1391/6/3 سلام دوست من
بله واقعا انقدر کار میکنه!!!!
البته اینم بگم مقایسه ی شارژ گوشی های هم نوع که مورد مصرف چند کاربر مختلف هست ردست نیست چراکه ماندگاری شارز باطری به عوامل زیاد و مختلفی بسته داره از جمله:
-نوع و کیفیت والپیپر
-میزان نور صفحه
-آنتن دهی و پوشش شبکه ی مخابرات در اون منطقه
-میزان زمانی که گوشیه شما در حالت sleep قرار میگیره
-نوع بازی ها
-تعداد نرم افزارهایی که در حالت آماده به کارند و میزان استفاده اونها از سی پی یو
-و......
حالا کارهایی رو که عمر و مصرف باطری رو بهینه میکنه میگم امیدوارم که به دردت بخوره:
-استفاده از پاور سیور(من رو 30 درصد تنظیم کردم)
-تا باطری گو شی کامل شارژ نشده اونو از شارژ بیرون نکشید
-و هروقت که کامل شارژ شد اونو از داخل شارژ بیرون بکشید و نگذارید بیشتر به شارژ بمونه
-ویبره ی گوشی رو تو بازی اس ام اس یا زنگ میتونید غیرفعال کنید
-نور صفحتون در حد معمول باشه
-نگذارید شارژ گوشی تموم بشه بعد بزنید به شارژ و زمانی که لوگلوی باطری تغییر رنگ داد به شارژ بزنید
-و.....

HTC One V HTC One V

1391/6/3 سلام
در مورد گرم شدن گوشی اصلا نگران نباشید که این اتفاق تو اکثر اسمارت فون ها به خصوص اونایی که نازک ترن هست و به خاطر نزدیک بودن سی پی یو و هسته ی مر کزی به قاب گوشی هست شما اگر S2 و s3 رو داشته باشید تازه میفهمید داغی یعنی چی!! حتی موردی رو هم داشتیم طرف چند ساعت hd بازی کرده انقدر گوشیش داغ شده که ال سی دیش آب شده گوشیشم s2 بود!!!!
در مورد لیو والپیپر هم این امکان از منوی گوشی حذف شده که علتش رو نمیدونم ولی شما میتونید خودتون روش نصب کنید کما اینکه من کردم و کیفیت فوق العاده ای هم داره!!
و اما زرد شدن صفحه نمایش که در گوشی های xperia s & arc s & ipone 4 هم دیده شده! شرکت سونی در مورد گوشی خودش گفته که اگر گوشی در دمای بالای 40 درجه قرار بگیره این اتفاق می افته که رسما عذرخواهی کرده و گفته اونایی که این مشکل رو دارن برن نمایندگی و بدون هیچ هزینه ای درستش کنن ولی htc و ipone هیچی اعلام نکردن ولی احتمالا اونا هم به خاطر بالا رفتن دماس!!!
در مورد بلوتوث هم دو تا سوال دارم اونم اینه که آیا شما با نرم افزار خاصی این فرایند رو انجام میدین یا نه با آپشن خود گوشی بلوتوث میکنید؟! سول دوم:شما گوشیتون رو آپدیت کردید اگر کردید لطفا ورژن software گوشیتون رو از قسمت settings بگید؟

HTC One V HTC One V

1391/6/3 سلام
رم گوشی 4 گیگه و سه گیگش به خود دستگاه و برنامه ها اختصاص داره که این حجم کم نیست و یک گیگ باقیمانده واسه کاربره!
بازی سه بعدی خیلی نکردم فقط یه بار اونم چون از بازی خوشم نیومد پاکش کردم ولی از دوستام چند نفر این گوشی رو دارن از اونا که آمار گرفتم میگن بد نیست تو سه بعدی مطلوبه!!!
شما اینم در نظر بگیر که سی پی یو یکه و تک هسته ای انتظار زیادی نباید داشت ولی این اطمینان رو میدم که تو این قیمت و محدوده ی گوشی های موجود با این مشخصات گوشیه خوبیه!!!
در خصوص آندروید آبنبات ژله ای هم خود کمپانی هنوز نظر قطعی در مورد هیچ کدوم از گوشی هاش نداده حتی one x رو هم گفته داریم بررسی میکنیم!!!

HTC One V HTC One V

1391/6/2 سلام
من از نظر دادنم قصد بدی نداشتم فقط گفتم شاید نظر من هم رو انتخاب اون بنده خدا تاثیر داشته باشه!!!
درمورد htc sense این گوشی باید به خدمتتون عرض کنم که با توجه به بررسی های تخصصی انجام شده روی این گوشی به این نتیجه میرسیم که اندکی تاکید میکنم اندکی از قابلیت های sense حذف شده که این محذوفات تاثیر مستقیم و چندانی روی سرعت گوشی نداره و عموما به زیبایی و effect های اون مربوط میشه درضمن اینم در نظر بگیرید که htc sense این گوشی آخرین ورژن sense است و این کم چیزی نیست و مزییت و امکانات قابل ملاحضه ای رو داره!
درمورد مشکلاتی که فرمودید زرد شدن صفحه نمایش عموما در گوشی های ساخت چین دیده میشه حالا میشنمیدونم گوشیه شما تایوانیه یا چینی؟
مشکل بلوتوثتون رو میشه یکبار دیگه دقیق بفرمایید که نمیتونید بگیرید یا بدید؟!

HTC One V HTC One V

1391/6/2 سلام رفیق
سولات رو به همون ترتیبی که خودت نوشتی جواب میدم
1. تو آپدیت شدن هیچ مشکلی نداره از 4 تا آپدیتی که برای این گوشی اومده 3 تاشو با gprs ایرانسل و یکیشو با وای فایم کردم و هیچ مشکلی ایجاد نشد
2. اگه منظورت از فروشگاه همون play store خودمون باشه باید خدمتت عرض کنم که ایران تو این زمینه هم تحریمه و اصلا این قابلیت تو اسمارت فون های داخل ایران کار نمیکنه و نرم افزار ایرانی بازار جایگزین اون شده که خیلی هم خوبه
3. باتریش 1500 هست و نسبتا خوب و راضی کنندس البته باید دید که شما عموما با گوشی چه کارهایی و چقدر انجام میدی به عنوان مثال من روزی یک ساعت بازی و حدود 20 تا اس ام اس و نیم ساعت موزیک و یک بار تماس کوتاه دارم که با این وضعیت باتری حدود دو روز دووم داره!!!
4. بدنش از فیبر کربنه و شنیدم که خیلی مقاومه ولی آخه شما مگه با گوشی میخوای گردو بشکنی؟
مقاومتش قابل قبوله!

HTC One V HTC One V

1391/6/1 سلام!
مشکل wifi one v با آپدیتی که برای اون اومده حل میشه آپدیتشم 46 مگ هست!
من حدود 1 ماه و نیم هست one v تایوانی رو دارم خیلی هم ازش راضیم!

HTC One V HTC One V

1391/6/1 سلام!
تو تیر ماه امسال one v رو با گارانتی کامتل خریدم البته تایوانیشو!!
این گوشی محصول 2012 هست پس یه مزیت بزرگ نسبت به evo 3d که 2011 هست داره و اونم اینه که خیلی از باگ هایی که توی اون گوشی هست رو نداره و همچنین با آپدیت های جدید htc سازگاری بیشتری داره کما اینکه evo 3d ممکنه به علت 2.3 بودن اندرویدش اصلا آپدیتایی که one v میشه رو قبول نکنه!
اگرهم در آینده evo 3d به اندروید 4 ارتقا پیدا کنه تازه میرسه به one v و دیگه بالاتر نمیره در صورتی که one v باز هم بالاتر میره!
این گوشی کیفیت صفحه و رزولوشن و کیفیت صدای بسیار بالایی داره به خصوص با هنذفری!
تو سرعت و هنگ من تا حالا هیچ مشکلی باهاش نداشتم هر چند که این گوشی چهار سری آپدیت میشه و خیلی از مشکلات و باگ هایی که داره تو این آپدیتها رفع میشه و حتی روون تر هم میشه. چون خودم هر چهار بار رو آپدیت کردم میگم!!!!
در مورد بازی هم باید بگم تا حالا هر بازیی که روش ریختم حتی بازی های hd رو بدون هنگ و مشکل و با همون کیفیتی که برای بازی در نظر گرفته شده به مرحله ی آخر رسوندم!
در مورد دوربینش هم باید بگم که کیفیت فیلم برداریش عالیه ولی عکسش از فیلمش ضعیف تره!!!!
تازه به گفته ی خود شرکت htc گوشی های سری one این شرکت کم اشکال ترین و به صرفه ترین گوشی هاش هست!!!!!!!
در کل با تحقیقات زیادی که من کردم تو این رنج قیمت گزینه ی خیلی خوبیه و نسبت به evo 3d هم بهتره مگر اینکه ملاک انتخابتون ظاهر و باکلاس بودنش باشه!!
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا