مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : هادی ا
  • تاریخ عضویت : 1391/5/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/4/27 سلام دوستان . میخوام بدونم کسی مشکلی که توضیح میدم رو داره یا نه ؟
مشکل اینه که وقتی قابلیت دبل تاچ فعاله و گوشی تو جیبمه واسه خودش کلی اسکرین شات و باز کردن برنامهای مختلف و غیره داره که به خاطر تاچ های ناخواسته س . البته قابلیت کاهش تاچ های ناخواسته هم تو منوهای گوشی وجود داره که با این وجود به نظرم درعمل کارایی نداره . اگه کسی راه حلی برای این مشکل داره لطفا مارو بی نصیب نذاره

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/9 اصن گفته ها رو ول کنید چون متاسفانه اکثرا اهل تحقیق نیستیم و صرفا نقل قول میکنیم . اما در این مورد همونطور که دوستمون گفتن چیپ 7904 هست

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/9 سلام حتما آپدیت کنید چرا بخواد مشکلی پیش بیاد اتفاقا آپدیت تو گوشی ها خیلی لازمه و همه دنبال اینن که گوشیشون آپدیت بشه چون بعضی مشکلات واقعا حل میشه برعکس ویندوز که همیشه با آپدیت وضعیت سیستم عامل بدتر میشه !!

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/9 بله دوست عزیز چیپ استفاده شده 7904 هست که تو نرم افزار cpu_zچیپ رو 7885 نشون میده . در مورد صفحه نمایش هم نمیدونم شما این دوتا گوشی رو در کنار هم و با تنظیمات یکسان مشاهده کردید یا نه اما تعصب رو بایست کنار گذاشت . من این کار رو کردم و بدون هیچ شکی هنوزم میگم کنتراست نمایشگر این گوشی یه خرده پایین تره اما همونطور که گفتم در مجموع به خاطر کیفیت رنگ بهتر تصویر نهایی برای دیدن زیباتره

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/9 سلام . خیلی خلاصه بخوام بگم یه فناوری صوتی هست که بیشتر روی تفکیک نقاط پخش صدا متمرکزه . این لینک کاملا توضیح داده در مورد این فناوری که اتفاقا واسه خوده mobile.ir هم هست .
https://www.mobile.ir/news/view-2047-dolby-atmos-surround-sound-audio-technology-overview.aspx

در مورد اینکه خیلی مهم باشه بستگی به خودتون داره که چقد به مقوله صدا اهمیت میدین وگرنه در ظاهر و با اسپیکر گوشی هیچ فرقی نداره و فقط با هندفری میشه ازین فناوری تو گوشی ها استفاده کرد .

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/9 بله داره . به نظرم اگه کار خاصی ندارین باگوشی عوض نکنین بهتره چون خیلیم بالاتر از note 5 نیست .

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/8 سلام به دوستان
من حدود 1 ماهه این گوشی رو خریدم و تقریبا طرفدار همیشگی سامسونگ بودم . مونده بودم بین a30 و redmi note 7 که بالاخره اینو خریدم . نکاتی که معمولا تو تبلیغات نوشته نیست و شاید به درد دوستان بخوره :
_ ظاهر شیکی داره و انصافا جنس بدنه ش خوبه و البته بسیار خوش دسته
_ کیفیت صدای اسپیکرش اونجور که انتظار داشتم نیست و یه جورایی انگار رو حالت سه بعدیه !! اما خب نسبتا بلنده . در ضمن همه جا گفتن با آپدیت کیفیت صدا و کارکرد gps گوشی بهتر میشه که حقیقت نداره ینی گوشی من که تا امروز آپدیت شده این مشکلاتش برطرف نشده
_ کیفیت تصویرش خوبه اما عالی نیست این رو با قاطعیت میگم به طوری که با گوشی قبلیم که s3 neo بود مقایسه میکنم کنتراست گوشی قبلی به نظرم بهتره( گول عدد ppi رو نخورید! ) اما کیفیت رنگ این بهتره و تصاویر واقعا چشم نوازن
_ کارکرد gps گوشی خیلی دقیق نیست و تو مسیریابی بعضی جاها استاپ میخوره و بعدش یهو حرکت میکنه
_ گوشی دارای فناوری Dolby Atmos هست که اکثر جاها تو تبلیغات نوشته نیست و این فناوری رو صرفا برای سری M نوشتن . خودم با هندزفری چندبار خواستم کیفیتش رو تست کنم اما با اینکه خیلی به کیفیت صدا حساسم متوجه فرق خاصی نشدم یا شایدم هنوز درست استفاده نکردم .
_ هندزفری گوشی ازین مدل قدیمیاس که مثه تبله و گوش آدم رو میخواد زخم کنه !
_ سرعت شارژ باطری خوبه و ماندگاریشم واقعا خوبه
_ منوهای گوشی خیلی روان و سریعه فقط دو سه بار دایالر گوشی هنگ کرده بود و بالا نمی اومد !
_ چیپست گوشی برخلاف چیزی که تو سایتها منتشر شده Exynos 7904 نیست بلکه 7884 هست که این عدم اطلاع رسانی میتونه به لابی گری قدرتمند سامسونگ در سطح جهانی مرتبط باشه چون خیلی از سایت های معتبر که اطلاعاتشون رو از منابع مختلفی هم میگیرن همشون دارن اطلاعات اشتباه به کاربرا میدن .
_ گوشی چراغ نیتیفیکیشن نداره که بعد از یه جستجوی ساده دیدم نرم افزارهای زیادی مثل Led Blinker Pro وجود دارن که این ضعف رو کاملا فراتر از نیاز شما پوشش میدن (این مورد برای خودم واقعا مهم بود و خیالم واقعا راحت شد)
_ سرعت نت گوشی بر خلاف سری M که مخصوص کشور هنده و تو دست یکی از دوستان این ضعف رو به عینه دیدم که در بهترین حالت اونم گاهی اوقات 4G میشد واقعا خوبه و تقریبا همیشه رو 4.5G هست مگر زمانی که آنتن گوشی واقعا پایین بیاد که اون وقت تازه میشه 4G
*****
به نظرم قبل از خرید حتما از یه آشنا یا مغازه دار اطلاعات بگیرین و به مطالب تو سایتا زیاد اعتماد نکنین
تا اونجا که یادم می اومد نکات مورد نظرم رو نوشتم اگه بازم سوالی بود در خدمت دوستان هستم .

Alcatel One Touch Snap Alcatel One Touch Snap

1393/2/20 من میخوام این گوشی رو بخرم . لطفا کسی که این گوشی رو داره یه نظری چیزی بذاره که بقیه از جمله خوده من رو از این بلاتکلیفی دربیاره . موارد مبهم :
1 - باطری این گوشی قابل تعویضه یا نه ؟
2 - پشتیبانی از زبان فارسیش تو اس ام اس و دفترچه تلفن چطوره ؟ آخه یه کاربری گفته بود اسامی فارسی دفترچه تلفن رو در زمان تماس معکوس نشون میده و اس ام اس فارسی رو خالی می فرسته !
3- کیفیت صدای مکالمه چطوره ؟
4- دو سیمش همزمانه یا نه ؟

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/7/5 سلام عزیز . خواستم بگم منم دقیقا تو همین دوراهی گیر افتاده بودم و مونده بودم بین این دوتا کدومو بخرم . خلاصه بعد از کلی جستجو تصمیم گرفتم wave y رو بگیرم اما در دقیقه 91 پشیمون شدم رفتم به سراغ s5360 و خریدمش و الانم از خریدم واقعا راضیم . یکی از دلایل خیلی مهمی که گلکسی رو به wave ترجیح دادم این بود که فهمیدم سامسونگ بادا رو گذاشته کنار و این گوشیهای بینوا یتیم می مونن !!!

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/6/7 آقا من این گوشی رو دو هفته س خریدم . در مورد این گوشی یه چیزایی مینویسم شاید به درد بقیه بخوره . همونطور که بقیه گفتن و احتمالا میدونید این گوشی هندزفری تو جعبه ش نیست . صفحه نمایش با رزولوشن نسبتا پایینی داره اما خیلی زود واستون عادی میشه به طوری که اصلا متوجه رزولوشن پایینش نمیشید اما متاسفانه با اندازه کوچیک صفحه نمایشش نمیشه کاری کرد و احتمالا هم همیشه این اندازه کوچیک آزار دهنده خواهد بود حداقال برای من که اینطوریه !! برنامه اس ام اسش خیلی خوب و راحته وبرای نوشتن اس ام اس گزینه auto rotate واقعا کمک میکنه که انگشتتون به کیلدهای بغلی برخورد نکنه !! . شماره گیر ساده و خوبی داره که خیلی راحت میشه باهاش شماره گرفت (حتی واسه انگشتای بزرگ) . دفترچه تلفشم کاملا نیاز آدم رو برطرف میکنه و نیاز به نصب برنامه جایگزین احتمالا نیست . cpu شم برای کارهای عادی کاملا جواب میده اما تو بازیها و اینجور چیزا نمیدونم در چه حدیه چون خودم زیاد اهل بازی نیستم . گوشی فوق العاده خوش دستیه و با دست گرفتنش احساس داشتن یه گوشی کلاس بالا بهتون دست میده . صدای گوشی شفاف اما ضعیفه اما کیفیت صداش تو مکالمه خوبه . در مورد نرم افزار هم هر چی بخواید میتونید روش نصب کنید (البته باید آندروید باشه !!) و محدودیتی به جز نیاز به آندروید 4 نداره . یکی از ضعف های این گوشی به نظر من پلیر نازیباش هست که با نصب پلیرهای زیادی که پیدا میشه مثل mxplayer عملا این ضعف هم برطرف میشه . باطری محشری داره که هر چی کار میکنید انگار خم به ابرو نمیاره !! لمس فوق العاده نرمی داره که برای یه گوشی برای با این رزولوشن خیلی خوبه . بلوتوث نسخه 3 که سرعت خوبی برای مبادله فایل داره و خوب جواب میده . دوربین 2 این گوشی در حد خودش خوبه و عکساش رنگ طبیعی داره . فیلمبرداریش هم با این اندازه در حد خوبیه . روی هم رفته به نظر من بزرگترین ضعف این گوشی صفحه نمایش کوچیکش هست که البته اگه سامسونگ میخواست lcd بزرگتری بهش بده این قیمت رو واسش نمیذاشت !!

Samsung Wave Y S5380 Samsung Wave Y S5380

1391/5/19 من میخوام این گوشی رو بگیرم . خواهش میکنم یکی که این گوشی رو داره بگه که ازش راضیه یا نه ؟ کلا چجوریه ؟

Samsung Galaxy Ace 2 I8160 Samsung Galaxy Ace 2 I8160

1391/5/10 روی صحبتم با بعضیاس که میگن گوشی w از ace 2 گویتره !!!‌ من هیچکدوم از این دوتا گوشی رو ندارم که بخوام از یکیش تعریف کنم . واقعا خنده داره که آدم بخواد در موردش توضیح بده که کدوم بهتره ؟! واقعا این خیلی سخته که آدم بفهمه مقدار 4000 از 1400 بیشتره ؟!!! این خیلی سخته که آدم بفهمه 3.8 از 3.7 بیشتره ؟!!! این خیلی سخته که آدم بفهمه یه cpu دوهسته ای (سرعت کلاک 800 مگاهرتز برای هر هسته ) که مجموعش میشه 1600 مگاهرتز یا همون 1.6 گیگاهرتز سرعتش از یه cpu تک هسته ای 1400 مگاهرتز بیشتره ؟!!! ( لازم به توضیح دیدم که یک cpu چند هسته ای برای پردازش در صورتی که حجم پردازش از مقدار پردازش یکی از هسته ها بیشتر بشه از مجموع دو هسته برای پردازش استفاده میکنه حالا اجرای بهتر بعضی برنامه ها و بازیها به خاطر دو هسته ای بودن و قابلیت multi tasking بماند!!). دیگه ساده تر از این به خدا امکان توضیح دادن نبود . به امید این که سئوال مجدد تکرار نشه و مطالب جدید و مفیدی مطرح بشه !!
با اجازه همگی
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا