مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مازیار ک
  • تاریخ عضویت : 1391/5/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Apple iPhone 5c Apple iPhone 5c

1392/7/14 گوشی بسیار عالی هم از نظر ترکیبی رنگ برای با سلیقه ها؛ هم از نظر کارایی. حالا جند نکته در موردش بگم:
1- باتری در این گوشی نسبت به ایفون 5 بهتر شده چون سایز باتری افزایش پیدا کرده.
2- از اونجایی که می دونید در ایفون 4 تا 5 اس آنتن در باند دور گوشی قرار گرفته بود ولی در ایفون 5 سی انتن ان در کل قاب گوشی قرار گرفته شده پس انتن دهی اون بهتر شده
3- از لحاظ گرم شدن گوشی چون از جنس پلاستیک استفاده شده نسبت به ایفون 5 خیلی کمتر گرم میشه چون رسانایی گرمایی جنس فلزی خیلی کمتر نسبت به پلاسنیک و شیشه (ایفون 4 و 4اس) می باشد.
4- به قیمت و دلار الان در بازار واقعا به صرفه است چون اولا در نظر بگیرید که حدود در هفته است که در امریکا به فروش می رسد به قیمت 549 دلار (انلاک) که با دلار 3000 تومانی الان حساب کنید صرف نظر مالیات (کشوری که خریداری شده) و عوارض ورود به کشور (بصورت رسمی) یا گمرک.. در می اید حدود 1.647.000 تومان پس حدودا 1800 تا 1850 قیمت بسیار عالیه.
5- ایفونی که شما از 20 سپتامبر اکتیو کنید شامل 5 برنامه رایگان اپل:
(pages که برنامه word اپل ؛ numbers که برنامه exel اپل ؛ keynote که برنامه Powerpoint اپل ، imovie برنامه ادیت فیلم حرفه ای اپل ؛ iphoto که برنامه ویرایش عکس حرفه اپل در حد photoshop ورژن موبایل . که 50 دلار (150 هزار تومان) نرم افزار به صورت رایگان هدیه داده می شود و در اپ استور می توانید بصورت رایگان دانلود کنید!!! ( با خرید یا اکتیو کردن گوشی جدید پس از 20 سپتامر)

معایبی که فرموده شد در بعضی از سایت ها: دوربین ؛ اسپیکر صدا ؛ پلاستیک بکار برده خیلی خط و خش میفته. اولا دوربین همون دوربین Iphone 5 هستش که فوق العاده بود. تعداد پیکسل درکیفیت تاثیری نداره فقط در اندازه عکس تاثیر داره که دوربین اپل روی کیفیت کار کردن نه اندازه رسولوشن عکس.
اسپیکر ایفون 5 سی با 5 فرقی نمی کنه فقط تعداد سوراخ ها کم تر شده که در ایفون 5 تفاوت در تعداد سوراخ ها در بدنه ان فقط برای تزیین ان بوده. خط و خش افتادن خوب هرچی شما بطور صحیح استفاده کنی سالم می مونه. ولی چند تا قیلم scrach test رو ببینید که ازمایش خط و خش بروی ایفون 5 سی و عالی بوده !

دوستانی که ایفون 4 اس به پایین رو فبلا داشتن یا دارند و قصد تعویض ان رو دارند بهترین انتخابی که می توانید داشته باشد جون نصبت به ما و تفاوت گوشی قدیمی و جدید پول کمتری پرداخت می کنید. و این رو بگم دوستانی که ایفون 4 اس به پایین رو داشتن یک تفاوت بسیار بالایی رو احساس می کنید هم در سرعت ، باتری ؛ دوربین ، سبکی گوشی و تصویر بسیار زیبا.!!

دوستانی که ایفوت 5 داشتند و قصد تعویض رو به هر علتی دارند این گوشی پیشنهاد نمی شود چون از چز قیافه هیچ تفاوتی را احساس نمی کنید شاید در مصرف باتری و ظاهر رنگارنگی آن!

امیدوارم تونسته باشم یک توضیحی در مورد این محصول بدم برای دوستانی که قصد خرید دارند داده باشم.

موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام