مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسين ز
  • تاریخ عضویت : 1391/5/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

BlackBerry Bold 9780 BlackBerry Bold 9780

1392/12/20 دوست عزیزم بنده برنامه هارو با فیلتر شکن از خود سایت بلک بری دانلود کردم. این تنها مشکل من نیست بلکه تو سایتها خیلی سرچ کردم و فهمیدم که خیلی از چینی ها و مردم خاور میانه این مشکل رو دارند. مشکل این هستش که بروزر گوشی کار میکنه بسیار خوب و عالی ولی اینترنت با اپلیکیشن ها مشکل پیدا میکنه مانند وایبر و واتس اپ و در کشورهای دیگه فیس بوک و توییتر و ... هم این ایراد رو پیدا میکنه. برای اینکه درست بشه هر چند ساعت یک بار باید گوشی رو ریبوت کنید. بنده بعد از ریبوت کردن تونستم فعال بکنم برنامه ها رو ولی بعد از چند ساعت دوباره ارور میده که اینترنت شما مشکل داره و باید گوشی رو ریبوت کنم تا دوباره به اینترنت وصل بشه. این روند هر چند ساعت یک بار تکرار میشه.
به محض اینکه شما به یه شبکه وای فای دیگه هم وصل بشید متوجه میشید که باید دوباره گوشی رو ریبوت کنید و بنده هم همش در حال ریبوت کردن گوشی هستم که حسابی کلافه ام کرده.
متاسفانه هیچ سایتی در هیچ کجا نتونسته راه حلی ارائه بده و بنده نیز گرفتار این قضیه شده ام.

BlackBerry Bold 9780 BlackBerry Bold 9780

1392/12/17 سلام من یه مشکل بزرگ دارم
whatsapp و viber نصب کردم ولی نمیتونم فعال کنم. ارور میده که اینترنت شما مشکل داره در صورتی که میتونم با اینترنت گوشی مرورگر باز کنم و هر کاری انجام بدم. کسی میتونه راهنمایی کنه که دقیقا باید چیکار کنم؟؟؟
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا