مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید محمد م
  • تاریخ عضویت : 1403/1/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/1/9 افت سرعت در کامپیوتر کوانتومی هم اتفاق می افتاد چرا ؟! چون قطعه الکترونیکی چه از بیت بسازد چه کیو بیت به هر حال یک مجموعه ترانزیستور سه پایه است که با قطع و وصل دو پایه ۰ و ۱ می سازد و این قطعه با الکترون کار می کند پس بعد از مدتی بعضی از این ترانزیستور ها که در مورد تلفن همراه هر روز کوچکتر می شوند این کوچک شدن بدون مشکل نیست چون صدها ترانزیستور در یک قطعه به نام ماسفت کوچک می شوند این ماسفت ها ظریفتر می شوند و با کوچکترین افزایش و کاهش ناگهانی الکترون های ورودی آن قطعه یا چنتا قیمتش از کار می افتند یا کلا یک ماسفت می سوزد و هر ماسفت چند ماسفت بک آپ دارد که مجبور می شوند کار آن را بر دوش بکشند و این باعث افت پردازش می شود. این اتفاق برای خانه های رم می افتد و می سوزند و پردازش گر کلی که خودش مجموعه ۱۰۰۰ ماسفت فشرده کنار هم است اگر over load بشود بعد از داغ شدن مرحله بعدی برای اینکه دستگاه را خاموش نکند چون ادامه پروسه با drupe کردن مقداری از داده ها یا کندتر انجام دادن است اگر این کار را نکند که پردازنده over heat می شود و بعد از درجه بالایی shut down می کند و این دستگاه دیگر پی سی نیست که این کار بی هزینه باشد و یک shut down ناگهانی مقدار زیادی داده های در حال پروسه بود را بدون save رها می کند و این گاهی برای تلفن همراه یک فاجعه است .

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/1/9 شما اشتباه می کنید گوشی را برای کارهای مثل بازی می خواهید و به سراغ سامسونگ می روید و این اشتباه محض است مگر اینکه ۷۰ میلیون هزینه بکنید ولی کافیه یک پرچم دار شیامی بخرید با ۲۵ میلیون که برابر است با سامسونگ ۶۵ میلیونی و شیامی به علت های خاص اقتصادی نمی تواند گرون بفروشد و مجبور است دو برابر تکنولوژی سامسونگ را نصف قیمت سامسونگ بفروشد .
من تابستان ارزانترین پرچم دار شیامی Note 12 pro pulse 5g را خریدم و با تنظیماتش را بالا high performance گذاشتم و الان ۱۰۰ برنامه که ۵ تا برنامه به سنگینی ماکروسافت همزمان در یک صفحه مثل لپ تاپ شناور می کنم و تا به حال یک بار هنگ نداشتم و باطری در آن تمام روز را جواب می دهد و با شارژر خیلی قوی باطری سوپر فست از ۱ تا ۱۰۰ فقط ۱۸ دقیقه طول می کشد . ۸ تا رم هم از دستگاه برای مواقع اضطراری قرض کردم . و ۲۰۰ مگاپیکسل دوربین دارد که هیچوقت آن را فعال نمی کنم چون فایل خیلی سنگین می شود و نکته دوربین در اسکن انواع مخطلف کارت شناسایی و سند ها رسمی به صورتی که آن را پروسه کند و به عنوان یک مدرک قابل ارائه به سازمان ها باشد .این تکنولوژی را هر گوشی ندارد و سامسونگ پول موقت میگیره و من با ۲۵ میلیون صاحب پرچم دار شدم و سامسونگ از من این تکنولوژی دوبرابر پول می گرفت .
شیامی ۶۵ میلیونی بخرید تا قدرت یک گدجت را در تلفن همراه احساس کنید .من با همین دارم استفاده لپتاپ میکشم و هیچ لپتاپی تمام ۱۰۰ برنامه همزمان باز نمی کند و پنج تا را با هم بتواند ران کند . من که از لپ تاپ ها و حتی پی سی ها نداشتم .ولی تنظیمات خاص باید روی گوشی شیامی بکنی تا قدرت واقعی آن را ببینی و یکی از آنها memory extension است و هزار تنظیم دیگر تا مثل من در ایران بتوانی شیامی اکانت بسازی تا آپدیت ها را دریافت بکنی و کمتر شیامی اندروید ۱۴ آپدیت شده و این forge کردن شخصیت خارجی مانند انگلیسی با سیم کارت انگلیسی و ای پی ثابت انگلیس و آدرس انگلیسی واقعی تازه به شما اجازه ساخت اکانت شیامی و دریافت آپدیت می دهند.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام