مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali H
  • تاریخ عضویت : 1402/11/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1403/1/25 باسلام
عزیزانی که با آپگرید کردن به هایپر به باگ هایی برخورد کردند توصیه من اینه که دانگرید به قبل نکنید چون به گوشی فشار میاد اینکار. در آینده نزدیک این باگ ها که اصلی ترینش مصرف زیاد باتری و روشن نشدن صفحه هنگام زنگ خوردن و کمی افت عملکرد تو گیم رفع میشه. الان تقریبا یک ماهی میشه که بعد از نسخه پایه آپدیت هایپر یعنی همون ۱.۰.۲.۰ نسخه ۱.۰.۳.۰ اومده قاعدتا باید همین روزا بروزرسانی جدید بیاد و انشالله باگ ها رفع بشه.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1403/1/9 سلام چنین چیزی برای این گوشی و هیچ گوشی دیگه ای صحت نداره که اگه زیاد بازی کنی سی پی یو بسوزونه. قطعا همه وسایل عمر مفید مصرفی دارند که با اتمام رسیدن اون کم کم عملکرد اون بخش مختل و نهایتا نیاز به رسیدگی داره سی پی یو گوشی ها چیزی نیست که به این سادگی با بازی کردن خیلی زود بسوزه ولی عملکرد سی پی یو هم مثل باتری با گذشت زمان زیاد و بروز شدن برنامه ها و سنگین شدن بازی ها رفته کمتر میشه و نیاز به تهیه یه گوشی با سخت افزار به روز تر حس میشه.
اگه از گوشی درست استفاده کنی یعنی از رطوبت و گرمای و سرمای شدید و نوسانات برقی موقع به شارژ زدن و نصب نکردن کاستوم رام و روت کردن گوشی صرف نظر کنی هم این گوشی هم هر گوشی دیگه تا سال های سال بدون مشکل در بازی کردن یا چیز های دیگه کارشو انجام میده.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1403/1/9 سلام عزیز. به نظر نمی‌رسه راه حل قطعی برای غیر فعال کردن دائمی اعلان بروزرسانی گوشی وجود داشته باشه. سیاست خود شرکت سازنده است که کاربر مجاب بکنه حتما بروز رسانی دانلود و نصب بکنه ولی گزینه برای پنهان کردنش برای زمان محدود چند ساعته هست که باید روش نگه دارید تا تنظیمات مربوط به این کار به نمایش در بیاد.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/12/9 عزیزان امروز چک کردم 1.0.3.0 آپدیتش اومده. انشالله که باک های قبلی برطرف شده باشه اونایی که نسخه اولیه هایپر آپدیت داشتن یه نگاه بندازن ببینن باگ ها برطرف شده یا نه.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/11/13 سلام دوستان. آقا احتمالا این مشکلات زمانی که شیائومی بخواد بروز رسانی پچ امنیتی جدید این ماه بده برطرف میشه. طبیعی بود که آپدیت بزرگی مثل این که هم اندروید گوشی ارتفاع میده هم رابط کاربری گوشی عوض می‌کنه خالی از باگ نباشه. مطمئن باشید خیلی از کاربران مثل شما همین مشکلات براشون پیش اومده و دارن این موارد به شیائومی اطلاع میدن تا توی آپدیت بعدی فیکس بشه. توصیه میکنم شما ها هم به سایت رسمی شیاومی برید و در قسمت نظرات این مواردی که براتون پیش اومده رو ذکر کنید ترجیحا به انگلیسی
توی کامیونیتی خود شیائومی هم که حکم forum داره هم میتونید موارد اطلاع بدید.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا