مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان ص
  • تاریخ عضویت : 1402/9/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1402/9/12 سلام ،همه مطلب شما رو خوندم منم همه مشکلات شما رو دارم. دیدم شما نوشتین که فروختین و خلاص شدین.چون نظراتتون صادقانه بود خواستم بفرمائید بعد از فروش چی خریدین؟ چون منم درگیرم با گارانتی و همین مشکل اما انگار دیگه لازم نیست برم شکایت و اتحادیه و غیره چون شما رفتی دیگه و تهش رو تجربه کردی. من عاشق سامسونگ هستم.خیلی ساله سامسونگ رو دوست دارم اما الان گیج شدم.منم گول این بررسی ها رو خوردم و 22 تومن خدایی پول با زحمت از دستم رفت و این خطوط افقی رفته رو روانم.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1402/9/12 با سلام خدمت اساتید ، به یک ایراد عجیب برخوردم که موقعی که نور صفحه رو خیلی کم میکنم نویز افقی رو صفحات سفید دارم که جوری هم هستش که وقتی تاچ رو لمس میکنم این نویز ها ایجاد میشه.الان گذاشتمش گارانتی مایکروتل گفتن ال سی سالمه و گفتن حالا باید بردش رو هم چک کنیم.همون تعمیرکار شرکت رو بردم فروشگاهشون توی بازار موبایل چون چند تا پلاک با هم فاصله دارند ،از اون گوشی هایی که اونجا برای نمایش گذاشتن نشونش دادم سالم بود. گفتم شما که میگین ما تلاش خودمون رو میکنیم اما به نظر این a73 ها مشکل ساختاریشون ممکنه این باشه چرا پس این نمونه ها که برای فروش هستش این مشکل رو نداره؟ همه نمونه ها هم پشتش زده بود ویتنام، (حالا منظورم این نیست که ویتنام بهتره و غیره )گفت اینا دمو هستش گوشی نیست.من که حرفش برام سند نشد.اونجا هم پرسیدم این نمونه ها ساخت کجاست گفتن ویتنام.گفتم شما که میگین پس فرقی نداره خب ایرادش رو پیدا کنید.حالا مونده گارانتی همراه سرویس خاورمیانه شرکت مایکروتل.گارانتی vipهم داره.اگر کسی تجربه ای داره یا برده تعمیر به من هم بگه.گوشی من a73 ساخت هند هستش.تا الان هم اصلا هیچ مشکلی نداشته جز این مورد.ممنون میشم از تعمیرکارا از مصرف کننده ها کسی با این مشکل روبرو شده بگه ما ببینیم باید چه کنیم.چون دیدم بعضی ها اندروید 14 زدن و اشاره داشتن که این نویز برطرف نشده.بعضی ها هم گفتن همچین نویزی اصلا ندیدن.ممنون از اینکه تو این سایت تجربیاتتون رو میگید.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1402/9/12 ممنون از شما بابت پاسختون .رقم هفت و هشتش 59 هستش.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1402/9/11 سلام، دوستان من یک سوال دارم ،چند تا گوشی رو imei من تو سایت های مختلف چک کردم، از این سایت های مثل imei.info و غیره، اما هیچکدوم کشور سازنده رو با اونی که ما دستمونه برابر نمیزنه، مثلا گوشی a73 ساخت هند که پشت قاب گوشی هم ایندیا خرده تو این سایت ها میزنه ساخت برزیل،یا گوشی که ویتنام خورده رو میزنه ساخت کره،میشه اساتید چک کنن و بگن به جز روی جعبه و چیزی که پشت گوشی خورده،چطور میشه از روی imei که شناسه جهانی یک محصول هستش واقعا چطور باید فهمید گوشی ساخت کجاست؟ تو مدل های دیگه هم من مشکل رو دیدم تو فقط ایران.کلی سایت برای چک کردن imei هست همشون مثلا گوشی ساخت هند که پشت دربش خورده رو میزنن ساخت برزیل.آدم شک میکنه این چه وضعیه.ممنون میشم یک استادی ما رو راهنمایی کنه.گیج شدیم.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام