مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محیا م
  • تاریخ عضویت : 1402/8/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/11/1 سلام دوستان
من چند هفته ای هست که این گوشی و خریدم. خیلی سریعه و اگر ده تا کار و همزمان باهاش انجام بدم، خودم هنگ میکنم اما اون نه! یه مقدار در استفاده روزانه حتی داغ میشه. شارژ رو در استفاده معمولی حدود 16 ساعت نگه میداره. کیفیت عکس ها تعریفی نداره و یه مقدار زیادی رنگ زرد و تیره داخل عکس ها هست. فرقی نداره در روز عکس بگیرید یا شب. من اپلیکیشن دوربین های مختلفی رو نصب کردم تا بتونم این مشکل و حل کنم و عکس ها رو سفیدتر و سردتر کنم.
رابط کاربری شیائومی هم اولین بارم هست باهاش مواجه میشم. دارم سعی میکنم بهش عادت کنم ولی یه سری مشکلاتش غیرقابل درمانه! مثلا هنوز نتونستم در سابقه تماس های قدیمی، تاریخ و ساعت دقیق و طول مدت مکالمه رو پیدا کنم. راستی آپدیت هایپر هم برام اومد اما انجامش ندادم چون هنوز بهش مطمئن نیستم.
آنتن دهی با سیم کارت همراه اولم عالیه، اما رایتل یه مقدار به نسبت گوشی قبلیم ضعیفتره.
اما اما اما بزرگترین نقطه ضعفی که به شدت باهاش درگیرم صدای اسپیکر مکالمه است! واقعا ضعیفه. یعنی وقتی تو خیابون باشید و کسی زنگ بزنه نمیتونید صداش و بشنوید. آیا کسی راه حلی برای این مشکل داره؟ واقعا غافلگیر شدم چون قبلا ندیده بودم کسی این مشکل و داشته باشه.
گلس هم براش گیر نیوردم چون دوست ندارم حاشیه صفحه ام با گلس هایی که حاشیه مشکی دارن گرفته بشه. اشتباه مهلکم این بود که هیدروژلی که روش بود و کندم تا کیفیت صفحه واقعیش و چک کنم :( شما این کار و نکنید!

Xiaomi Redmi Note 12 Pro Xiaomi Redmi Note 12 Pro

1402/10/4 ما این گوشی و حدود یک ماهه برای مادرم گرفتیم. باتری رو 48 ساعت نگه می داره که خیلی جالبه چون کم هم کار نمیکنه با گوشیش. خیلی هم خنک هست و اصلا داغ نمیشه.
چیزی که اصلا انتظارش و نداشتم دوربین خوبش بود. اولویتمون هم دوبین نبود چون مادرم زیاد درگیر کیفیت عکس ها نیست اما چند شب قبل یعنی شب یلدا چنان عکس های با کیفیتی گرفت که منم راضی کرد.
چیزی که دوست نداریم رابط کاربریشه. یه مقدار سخته اما داریم بهش عادت میکنیم چون واقعا شیائومی رقیب های جدی نداره تو بازه 10 تا 22 تومن و شما اگر بخواید تمام جوانب و در نظر بگیرید و نکات ضعف و قوت هر برندی رو بررسی کنید متوجه می شید که ترجیحا رابط کاربری سخت باشه بهتره تا مشکلات دیگه ! ما رنگ آبی و خریدیم چون بنفش به نظر پک چین هست. کیفیت صفحه نمایش هم خوبه. سرعت تاچش هم فعلا خوبه و تا الان لگ و باگی هم ندیدیم. تمام آپدیت ها رو هم همون ابتدا بدون هیچ مشکلی انجام دادیم.
خواهرم a54 داره. این گوشی به نسبت a54 به نظر من ظریف تره، صفحه نمایش و دوربین اصلی بهتری هم داره. باتریشم هم حقیقتا از a54 بهتره. اما به نسبت سامسونگ یه پیچیدگی های بیخودی داره! مثلا اینکه شخصی سازی تم ها و ویجت ها خیلی ابتداییه و یه مقدار که بخواید وارد جزییات بشید باید صد تا مرحله اضافه تر طی کنید.
امیدوارم نظرم بتونه تو تصمیم گیری کمکتون کنه.

Xiaomi 13 Lite Xiaomi 13 Lite

1402/9/23 خیلی ممنونم از راهنماییتون. هنوز نتونستم انتخاب کنم و خرید نکردم. فکر کردم با اومدن 14 ، سری های قبلی از جمله 12t pro ارزون میشن که نشد!
درباره 13tپردازنده مدیاتک باعث میشه مطمئن نباشم به خریدش. 13لایت هم اگر قرار باشه همش بزنم به شارژ نمیارزه اصلا، حتی با وجود دوربین سلفی خوبش.
درباره f5 هم احتمالا حق با شماست، من فقط میزان روشنایی صفحه رو چک کردم و نمیدونستم تنظیمات دیگه ای هم باید بررسی بشه. این سری که برم حتما f5 pro رو هم چک میکنم، به نظر جذاب میاد!
کلا گوشی خریدن تو ایران خیلی سخت شده!

Xiaomi 13 Lite Xiaomi 13 Lite

1402/8/28 سلام دوستان
میشه راهنمایی کنید بین این مدل و Redmi 12 pro plus 5g کدوم بهتره؟
چیزهایی که برای من مهمه:
کیفیت صفحه نمایش، دوربین به خصوص سلفی، نداشتن لگ و باگ، مقاومت نسبی در برابر ضربه (افتادن)
در ضمن من اصلا بازی نمیکنم.

پ.ن: 12 pro plus رو تو چارسو دیدم و دوربین سلفی خیلی خوبی داشت ! نمیدونم چرا به نظرم اونقدر خوب بود در حالیکه روی کاغذ چیز خاصی نیست. poco f5 رو هم دیدم و کیفیت صفحه نمایشش و دوست نداشم، دلیل این و هم نمیدونم :)
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام