مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : SoOoDi .
  • تاریخ عضویت : 1402/7/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/11/7 همچنین یادی کنیم از اپل نوردی برخی کمپانی های بقول دوستان چشم بادامی و اسیایی !

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/11/7 خیلی جالب هست که با مطالعه همه نظرات شما تو فروم ایفونی همچنان میفرمایین از تعصبات بی جا خوشم نمیاد.حداقل یچیزی بنویسین دونفر ادم که پیشینه شما رو در مورد ایفون میدونن به این حرف شما ... من واقعن متوجه نمیشم شما دوتا عزیز چرا تو فروم های ایفونی خیمه زدید؟
ایفون بد،ایفون سرشار از کپی،ایفون گران،ایفون فقط واسه مد و پز، شما چرا باید همیشه اینجا باشین و بخواین همه گوشی های برندی که عاشقش هستین رو با اپل و ایفون مقایسه کنین؟جز اینکه ایفون و اپل هر ساله مرجع و رفرنسی برای مقایسه سایر گوشی ها باهاشه؟!!!!

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/8/6 همچنین عزیزم

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/8/6 زومیت اگه منبع نیست چرا ازش لینک میذاری؟بقیه لینک بذارن منبع نیست اما خودت بذاری لابد منبعه نه؟....هر کاربری اینجا داره بهت یچیزی میگه و رد میشه اما واسم جالبه خودتو زدی به اونراه

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/8/3 سلام دوباره
دومین روز استفاده مستمر من از گوشی ایفون ۱۵ پرومکس گذشته
داغی که راجع بهش صحبت کرده بودن اصلا مشاهده نشده حتی حین بازی کال اف
مشکلات قطعی و وصلی وای فایی که گزارش شده بوده مشاهده نشده حتی یکبار
مشکل پیکسل سوخته یا زردی تو السیدی ایفون مشاهده نشده
کم کم به سایز بزرگ گوشی عادت کردم و لذت بخش تر شده
هیچ باگ و لگ و کندی و ریست و ناپایداری هم تو گوشی مشاهده نشده
اون دوست عزیز جناب مصطفی که که تو کامنتشون گفته بودن بجز ایفون همه گوش ها گیم و بازی ها رو با پایداری بیشتر و حرارت کمتر اجرا میکنن بایستی عرض کنم که اتفاقا ایفون من تو بهترین شرایط پایداری و کمترین میزان حرارت داره همه بازی های سنگین منو اجرا میکنه بدون کوچترین باگ و لگ و کندی.
این گوشی رو باید تو دست گرفت و تست کرد.همونطور که تو کامنت اولم نوشتم،با توجه با اخبار منتشر شده تو فضای مسموم اینترنت،جرات نمیکردم سمت این گوشی برم و پس از کش و قوص فراوون اینو خریدم و واقعن هیچ مشکلی ندیدم تو این دو روز استفاده.
با تشکر

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/7/30 سلام من یه تجربه ۳ ساعته کار با این گوشی داشتم الانم نوشتم پست کردم و دقیق هم همه چیو نوشتم واسه دوستان و هیچ مشکلی ندیدم

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/7/30 با سلام میخوام تجربه سه ساعت کار با این گوشی رو به دوستان به اشتراک بذارم امیدوارم بدرد کسایی که تصمیم خرید دارن بخوره.
بعد از جندین روز کش و قوس امروز بالاخره موفق شدم این گوشی رو از چارسو بقیمت ۷۰ تومن بخرم.حافظه ۲۵۶ رنگ تیتانیوم بهمراه یه کلگی ۲۰ واتی و یه مگ سیف با دوتا کاور و یه قاب.همچنین یه دانگل هم خریدم واسه روز مبادا.بجز ۷۰ واسه خود گوشی نزدیک ۴ تومن دانگل و کاور و قاب شدن و نزدیک ۲ و نیم هم برای
گلگی ۲۰ واتی و مگ سیف اورج هزینه کردم. جمعن شد ۷۶ و نیم.
همچنین گوشی قبلی من ایفون ۸ هست که دادم اونجا باتریشم عوض کردن و یه دستمالی کشیدم روش و مثل روز اولش شد.نزدیک ۸۰۰ هم خرج این شد که سر جمع امروز ۷۷ و ۳۰۰ خرج کردم که بنظرم در مقابل خریدن
ایفون ۱۳ پرومکس ۲۵۶ گیگ خاکستری دوسیم که فقط اسم رجیستر رو داره و ۱۳۰ میلیون میگفتن خیلی خرید با صرفه ای انجام دادم!
انباکس گوشی خیلی لذت بخش بود.همه چی روان و عالی.دوتا سیم کارت هم انداختم روش و با اینکه میدونم دیگه رجیستر نمیشه اما واسم مهم نیست انتنمم بره چون هم دانگل خریدم و هم اینکه ایفون ۸ ام هم هست و اینترنتش رو هات اسپات میکنم بهش بیرون رفتنی.
تو منزل هم که وای فای برقراره و گوشی همیشه وصل هست بهش. مشکلی از این بابت نمیبینم.

لمس جنس تیتانیوم واقعن واسم لذت بخش بود.اولش یکم سایز گوشی واسم انرمال بود ولی کم کم عادت کردم.

بعد از خوندن مطالب زیادی تو سایت ها و توییتر ها و کانال های یوتیوبی امروز اولین کاری که کردم ios رو اپدیت کردم به 17.1 و از ظهر ساعت ۱۲ تو منزل بکوب دارم تا همین الان که ساعت نزدیک ۳ هست باهاش همزمان هم واتزپ چت میکنم هم اینستا دایرکت چک میکنم هم موزیک گوش همزمان و لابلای اینا هم call of duty بازی میکنم از هر ده دقیقه یربع.
با این توضیح که یسره گوشی به مگ سیف شارژر و کلگی ۲۰ واتی هم وصل هست.

از عمد قاب گوشی رو هم در اوردم ببینم بعد از این دو سه ساعت کار مداوم داستان چیه.
بجز حرارت طبیعیه گوشی که موقع کار حین شارژ ایجاد میشه هیچ داغی انرمالی مشاهده نشد.همون مقدار حرارتی بود که تو ایفون ۸ منم تولید میشه.هیچ لگ و باگ و قطعی و وصلی وای فای مشاهده نشد . هیچ ماندگاری تصویر و سایه و پیکسل سوخته ای هم روی ال سی دی مشاهده نکردم برخلاف اخباری که برخی منتشر میکنن تو کانال ها و اخبار.

نزدیک ۳ ساعت کار مدارم باهاش کردم.بجز سایز بزرگ گوشی برای منی که سالها ایفون ۸ کوچیتر داشتم و بعد از یمدت عادی شد واسم هیچ مشکل دیگه ای مشاهده نکردم و سعی میکنم تا شب این روند حفظ بشه و یه تجربه ۱ روزه رو بعدن اینجا باهاتون به اشتراک میذارم
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا