مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ه
  • تاریخ عضویت : 1402/7/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Nokia X30 Nokia X30

1402/8/14 یه نکته ای که در گفتگو با هوش مصنوعی دریافتم! اینه که ممکنه علت ممنوعیت واردات گوشی نوکیا، ممنوعیت گمرک است!
"در واقع گوشی‌های دارای مشکل مسیریابی سرشماره‌های اضطراری هستند. یعنی وقتی کاربر می خواهد تماس اضطراری با شماره های ۳ رقمی تعریف شده در کشور ایران برقرار کند با مشکل مواجه می‌شود و به عنوان مثال نمی‌تواند با مرکز اورژانس و آتش نشانی و... تماس بگیرد. این مشکل البته بنا به گفته انجمن واردکنندگان با همراهی اپراتورها به راحتی قابل حل شدن است و آنطور که مدیران این انجمن می‌گویند، هزینه خاصی هم برای آنها دربر نمی‌گیرد."
نمیدونم چه مقدار این مسئله درست یا غلط هست ولی با توجه به توزیع محصولات نوکیا در کشورهای همسایه، ممکن است خود نوکیا برای ایران همکاری نکنه. متاسفانه یه خبرنگار هم نیست این مسئله را پیگیری کند! یکی دو ماهه وب را شخم زدم ولی همه نوکیا را بایکوت کردند! محصولات موجود هم قدیمی هستند.

Nokia G60 Nokia G60

1402/8/12 این گوشی در امارات حدود 270 دلار آمریکا و در بازار اروپا ناموجود! هست. توی بازار ایران اگه موجود بشه حدود 13 میلیون قیمت میخورد. متاسفانه این گوشی فعلا موجود نیست. کاشکی یه وارد کننده حرفه ای پیدا بشه، محصولات نوکیا را موجود کنه. تنها موبایل با اندروید وان هست (البته پیکسل گوگل هم هست ولی قیمت ش خیلی گرونتره و اونم کم وارد میشه.)

Nokia X30 Nokia X30

1402/8/12 این گوشی در بازار امارات با قیمت 450 دلار و در بازار اروپا با قیمت 400 دلار (تخفیف خورده) موجود هست. اگه لنز زایس داشت می ارزید. البته احیانا کیفیت دوربینش با این قیمت خوب باشه. نمیدونم چرا توی ایران موجود نمیشه اونم با قیمت مناسب! اگه بخوای با سایت های وارد کننده از آمازون و چین خرید کنی، با هزینه گمرک و رجیستری و حمل و نقل، حدود 4 تا 5 میلیون گرانتر میشه که با توجه به نیاز به قطعات یدکی اصلا نمی ارزه. اگه شرکتها وارد کنند حدود 20 تا 21 میلیون قیمت میخوره.

Nokia G42 Nokia G42

1402/8/12 الان این گوشی در بازار اروپا حدود 240 دلار آمریکا قیمت داره و اگه بصورت عمده وارد بشه قیمتی حدود 10800 ت. متاسفانه لنز Zeiss نداره. توی بازار امارات هم نیست ظاهرا. بالاترین و به روزترین گوشی نوکیا موجود در بازار، فعلا G21 هست. به نظرتون در یکی دو ماه آینده وارد میشه؟

Nokia X20 Nokia X20

1402/8/12 متاسفانه بعد از شهریور قیمت این گوشی از 9.5 تا 10 میلیون به 12.5 به بالا تغییر کرده! با اینکه این گوشی متعلق به 2.5 سال پیش است و دیگه از رده خارج بحساب میاد! گوشی های دیگر در این رده از نوکیا هم پیدا نمیشه. میخوام یه گوشی اندروید وان با نمایش خوب و دوربین خوب بگیرم ولی نمیدونم چطوری هست که نوکیا در خیلی از کشورهای همسایه و حتی آمریکا بصورت کامل عرضه نمیشه و فقط برخی از گوشی هاش موجوده. ولی در بازار اروپا تقریبا حضور کامل را دارد.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام