مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان ا
  • تاریخ عضویت : 1402/6/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1403/1/7 سلام. برنامه chromecast را نصب کن و راحت به تلویزیون وصل شود. البته برای میراکست یا کروم کست باید تلویزیون و گوشی به یک وای فای مشترک وصل باشند.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/12/14 سلام. بین F5 و X6 PRO کدوم برای بازی بهتره؟

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/12/13 سلام دوستان. لطفا کسایی که گوشی را دارن و باهاش بازی میکنن بگن:
۱. گوشی با دو ساعت بازی کالاف تا چه حد گرم یا داغ میشه؟
۲. موقع گرم شدن یا داغ شدن آیا لگ و افت فریم داره؟
۳. با هر ساعت بازی کالاف چند درصد باطری کم میشه؟
میخوام بخرم بین این گوشی و f5 موندم کدومو بخرم؟

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/6/27 حتما الان می فرمائید باتوجه به خرابیهای بسیار بالای گوشی، دیگه تولید نمیشه و در بازار کمیاب شده و الان قیمتش رفته بالا و ....
میگن با یه گل بهار نمیشه. یا کلاه گذاشتن سرت یا داری کلاه میذاری سرمون

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/6/18 دقیقاً کدوم ریزش قیمت؟؟؟!!!
من روزی ده بار سایتها را برای قیمت چک میکنم. منتظر پول هستم. ولی الان تقریباً قیمتها ثابت هستش. اوایل بخاطر کمبود موجودی بازار، قیمتش بالا بود ولی الان که دیگه زیاد شده قیمتش هم ثابته. ریزش بابت خرابی هم که شما میگی مشاهده نشد.

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/6/16 ممنون از راهنماییت. دمت گرم.
من با poco X3 NFC چهارساعت یک سره کالاف میزنم. البته با پایین ترین سطح گرافیک و .... هیچ مرگیش هم نشده بعد دوسال. اگر اینو بگیرم که دیگه خودمو خفه میکنم
میخوام ببینم پیوسته بتل رویال را کسی حداقل دوساعت بازی کرده که عملکردشو بدونه و پایداری گوشی را بتونه طبق تجربه بگه به چه صورتیه؟

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/6/14 میشه تجربه بازی کردن را بگی. من روزانه چندساعت کالاف میزنم.حداقل دوساعت. میشه بگی در این مدت گوشی از نظر پایداری چطور بوده؟ آیا افت فرم و لگ بعد از مثلا یکساعت بازی داشتی؟ داغ شدن چطور؟ ممنون

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/6/13 شما که جای دیگه گفتی خودت ۱۴ ساله تعمیرکار موبایلی پس چرا اسیر تعمیرگاهها هستی؟ جالبه که هم تو این صفحه هم برای گوشی های دیگه میری نظر میدی و جالبتر اینه که همه گوشی هم داری!!!!
بذار اونایی که گوشی را دارن بیان درمورد تجربه استفادشون نظر بدن تا مابقی بتونن بهتر انتخاب کنن. اینقدر بدگویی این گوشی را نکن. اکثر متخصص ها و یوتیوبرها دارن از این گوشی تعریف میکنن شما فقط اومدی مدام بدشو میگی!!!

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/6/11 واقعاً چقدر همه ناآگاهن. تو فقط آگاهی!!!!
چیپست ساختن که دمپایی پلاستیکی نیست که درجه کیفی داشته باشه و کیفیت بالا و پایین! واقعاً بچه ای. درسته یه چیزی شنیدی که جنس چینی بی کیفیته ولی نمیدونی قضیه چیه. وقتی یه شرکتی گوشی موبایل میسازه نمیتونه بره از سوپری سر محلشون قطعات بگیره بندازه توش. باید از تولید کننده هاش بخره و یک گوشی تا قبل از ارائه به بازار باید کلی استاندارد را پاس کنه. البته استانداردهای 85 گانه خودروهای وطنی منظورم نیست. استانداردهای اروپایی و آمریکایی. در ضمن مگه کارخانه ساخت چیپست و پردازنده مثل کارخانه های معمولی تولید قطعات الکترونیکی هستش که بشه همه جا راه انداخت و با هر کیفیتی تولید کرد؟؟؟!! کلا معلومه از پروسه تولید این قطعات هیچی نمیدونی و فکر هم میکنی همه مثل خودتن.
من یه عمری سونی داشتم ولی الان دوساله پوکو x3 nfc دارم و خداییش خیلی راضیم. هیچ کندی و لگ و باگی هم توش ندیدم. روزانه 2 ساعت تا 4 ساعت پیوسته هم کالاف میزنم. درسته که گوشی من یه میانرده قدیمی محسوب میشه و ضعیفه ولی این خبرهایی که تو میگی تو فشار سنگین هم براش اتفاق نمیوفته. اگر زورم میرسید همون سونی را میگرفتم ولی متاسفانه به دلیل مسائل مالی نمیتونم.
در مورد خرید سامسونگ و اپل قسمت سامسونگشو خوب اومدی. اولاً که اگر سام و اپل دوست داری برو بخر چرا میای اینجا شر و ور مینویسی؟؟!! دوماً همون سامسونگ که سنگشو به سینه میزنی یکی از بزرگترین کلاهبرداری گوشی هست. گوشی خوب هم البته زیاد داره ولی همون بیکیفیتی که گفته در چیپست ساختن وجود داره یک نمونه اش در کارخانه سامسونگ جونت بود که افتضاح Snapdragon 8 gen 1 که در کارخانه سامسونگ تولید انبوهش صورت گرفت دچار مشکلات فراوانی شد و باعث شد این پردازنده دیگه استفاده نشه 8+ gen 1 و بعد از اون 8 gen 2 ساخته بشه. در مورد اپل نظر خاصی ندارم. کلاً سیستمش جداست و معایب و محاسن و طرفدارای خودشو داره.
یوتیوبرها هم همشون دروغگو هستن جز تو یک نفر!
وقتی میگم اطلاعات نداری برای اینه که میگی فریم پلاستیکی انتن دهی خوبی نداره!!!! ولی فلزی داره!!! الان دو تا شاخ رو سر من تصور کنید. گوشیهایی که فریم فلزی دارن مجبورن برای افزاش آنت دهی و جلوگیری از مشکلات ناشی از فریم فلزی از نوارهای پلاستیکی استفاده کنن. اونوقت تو میگی فریم پلاستیکی بده؟؟؟؟!!! بابا دوتا سرچ ساده بزن وقتی میخوای داستان بنویسی. برو حداقل تصاویر همون گوشی های اپل را ببین که به دلیل فریم فلزی از نوارهای پلاستیکی استفاده کردن.
وقتی از پلاستیک در بدنه استفاده میکنی، وقتی دوربین های قوی نمیذاری رو گوشی، وقتی حاشیه سودت را کم میکنی، وقتی در تولید خودکفایی و هزینه کارگریت کمه و وقتی از تبلیغات در نرم افزارهای گوشی استفاده میکینی در نتیجه قیمت گوشی میاد پایین. این رمز قیمتهای پایین گوشی های چینی در برندهای معتبری مثل شیائومی و هوآوی هست.
شما هم دوست نداری نخر و نیا اینجا چرت و پرت بنویس. بذار ماهایی که پولمون به گوشیهای سامسونگ و اپلی که دست شماست نمیرسه همین قاتل پرچمدارای پوکو و ... را بخریم و باهاش حال کنیم.
خدا انشااله روزی شما را جای دیگه حواله کنه....
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام