مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بهمن ب
  • تاریخ عضویت : 1402/5/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/6/3 واقعا بعضی از دوستان هیچ اطلاعاتی در زمینه گوشی ندارن
در مورد ساخت هند و ویتنام هم چقدر حرف خنده دار خوندم اینجا ، سامسونگ در خیلی از کشورها خط تولید داره ، هند ، ویتنام ، اندونزی ، برزیل و ... جالبه بدونید که خط تولید هند بزرگترین خط تولید سامسونگه . تو ایران فقط هند و ویتنام وارد میشه . بازار آمریکا گوشی های ساخت برزیل وارد میشه . که چون بعضی از دوستان اصلا سامسونگ ساخت برزیل به گوششون نخورده ، به احتمال زیاد میتونن بهش بگن آشغال !
در مورد گوشی های سامسونگ هیچ فرقی نمیکنه ساخت کجا باشه ، کیفیت همشون یکیه ، چون زیر نظر سامسونگ تولید میشن .
البته در مورد گوشی های اپل و شیامی این مسئله فرق می‌کنه و گوشی های ساخت هند شیامی واقعا فرق می‌کنن با نسخه گلوبال ، اونم نه از نظر کیفیت ، فقط از نظر مشخصات سخت افزاری بسته به کشور تولید تفاوت دارن.
کل یوتیوب رو بگردید هیچ کدوم از این بلاگرهای خارجی نیومدن یه ویدیو بسازن که سامسونگ ساخت کدوم کشور بهتره ! چون این موضوع فقط برا ایرانیاس و سودجوها راش انداختن که جیب مردم رو خالی کنن .
در مورد این که چرا کمپانی ها در کشورهای مختلف خط تولید میزنن میشه به پرداخت مالیات کمتر ، هزینه حمل و نقل راحت تر و ... اشاره کرد .
همتون برید نسخه هند بخرید و خیالتون راحت باشه . من خیلی آشنای موبایل فروش دارم و خودمم در زمینه سخت افزار فعالیت میکنم . به چیزایی که میگم ایمان دارم .
در مورد مصرف باتری چند نکته بگم که بعضی دوستان مشکل داشتن :
گوشی همتون به احتمال زیاد سالمه چون خیلی خیلی کم پیش میاد گوشی های امروزی مشکل سخت افزاری داشته باشن .
مشکل اصلی در دکل هاییه که تو ایران استفاده میشه ، چون معمولا سیگنال ضعیفه و سیگنال ضعیف در گوشی های امروزی باعث میشه گوشی زیاد درگیر باشه و داغ کنه . از هر برندی گوشی بگیرین این مشکل اذیتتون می‌کنه و مختص گوشی خاصی نیست .
از اینا گذشته چند سالیه مقداری سیستم مصرف باتری گوشی های تغییر کرده و در یک ماه اول باتری گوشی زودتر خالی میشه تا به الگوی مصرف شما توسط هوش مصنوعی پی ببره و خودشو با توجه به مصرف شما از گوشی اداپته کنه. گوشی های اپل و سامسونگ و شیامی الان اینطوری شدن .
البته دقت کنید که از جاهای معتبر برنامه هارو دانلود کنید .
یکی از دلایل عمده مصرف بیش از حد باتری اینه که گوشیتون رو به محض دریافت آپدیت ، آپدیت نمیکنید ! خیلی از آپدیت های به خاطر مسائل امنیتیه ، که وقتی آپدیت نمیکنید ممکنه گوشی آلوده بشه و تاثیر منفی در مصرف باتری بذاره . اینو خود سامسونگ در سایتش اشاره کرده .
در مورد باتری نگران نباشید چون خیلی بعید به نظر میرسه باتری گوشی ای که استفاده نشده خراب باشه . فقط اطلاعتتون رو در مورد نحوه مصرف بهینه از باتری بالا ببرید . ماه پیش که گوشی رو گرفتم حس میکردم زودتر خالی می‌کنه ولی با یه سری کارها و گذاشتن بعضی از برنامه هایی که زیاد استفاده نمیکنم در حالت deep sleep مصرف باتری عالی شده .
در مورد داغ شدن گوشی هم نگران نباشید ، داغ شدن گوشی های امروزی تا ۵۰ درجه عادیه و آسیبی به گوشی و باتری نمیزنه . لپ تاپ های گیمینگ تا ۸۰ درجه داغ میشن و براشون کاملا عادیه ، ولی میبینم که یه عده خیلی از این داغ شدن میترسن . وقتی نانومتر چیپست ها هر سال داره در گوشی ها کوچیک تر میشه باعث افزایش ترانزیستور ها میشه که در نتیجه قدرت بیشتری بهتون میده ، طبیعتاً گرمای بیشتری هم تولید می‌کنه . کاملا طبیعیه و اگه اذیت میشید با انتخاب کاور مناسب و گلس خوب این مشکل تا حد زیادی رفع میشه . پاینده باشید

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1402/5/31 اطلاعاتی که بعضی از دوستان اینجا در مورد A33 و A34 دادن کاملا خلاف واقعیته
بنده چندین ماه با A33 کار کردم و الان هم A34 دارم . هر دو گوشی بدون هیچ مشکلی برای من کار کردن . در مورد گرمای گوشی این نکته رو بگم که گوشی های امروزی به خاطر پردازنده قوی گرمای زیادی تولید میکنند . مثلا قبلا A10 داشتم که موقع بازی کردن فقط کمی گرم میشد ، گوشی های a33 و a34 هم هر دو توی بازی داغ میشن و تا ۴۵ درجه میرسن ، البته در استفاده معمولی هم ۴۰ درجه میشه دماشون ، همه گوشی های شیامی هم به همین درجه میرسن ، کاملا طبیعیه و اثر منفی روی باتری نداره.
کسایی که مردد هستن a33 انتخاب کنن یا a34 ، پیشنهاد میکنم صددرصد a34 انتخاب کنن ، چون لگ و باگش کمتره و در اجرای بازی های سنگین عملکرد بهتری داره،
میتونم بگم a34 از نظر عملکرد سخت افزاری تفاوت محسوسی داره و واقعا بهتره
یکی از دوستان گفته بود a34 خوش دست نیست ، نمیدونم این حرفا واقعا از کجا درمیاد !! هر دو گوشی اتفاقا از نظر من خوش دست هستن.
از نظر کیفیت ساخت هر دو گوشی عالی ان
هر موقع هم آپدیت اومد ، آپدیت کردم عملکرد گوشی بهتر شد ، نمیدونم چطور میشه بعضی ها میگن آپدیت کردیم خراب شد !!
در مورد آنتن دهی هم هیچ مشکلی از a33 و a34 ندیدم
از نظر دوربین اصلی هم a34 مقداری بهتره ، سلفی a34 خیلی بهتر از a33 هستش .
سرعت شارژ a33 از a34 در حد ۲۰ دقیقه بیشتره
کیفیت صفحه نمایش هر دو یکیه ، فقط a34 بزرگتره و حاشیه کمتری از قسمت پایین داره که برا من جذاب تر بود
هر دو گوشی ساخت هند بودن ، در حد خودشون عالی بودن، هر کدوم رو بگیرین راضیتون می‌کنه ولی a34 قوی تره

Samsung Galaxy A34 Samsung Galaxy A34

1402/5/27 این موضوع کاملا طبیعیه ، چیز اذیت کننده ای نیست . به خاطر عبور نور شدید از صفحه این اتفاق میوفته

Samsung Galaxy A34 Samsung Galaxy A34

1402/5/23 بعد از حدود یک ماه استفاده سنگین :
روزی حدود ۵ ساعت گیم های سنگینی مثل efootball 2023 و PUBG رو بازی می‌کنم، ۶۰ تا ۴۵ فریم معمولا ثابته / در اسکرین ۱۲۰ هرتز بعد نیم ساعت به خاطر این که زیاد داغ میشه فریم ریت بازی رو به شدت کاهش میده که گوشی رو خنک کنه ، ولی وقتی اسکرین رو گذاشتم روی ۶۰ هرتز خیلی راحت بدون افت فریم بازی هارو تا ۵ ساعت هم که اجرا داشتم مشکلی پیش نیومد.
گوشی برای وب گردی و یوتیوب و شبکه های اجتماعی بسیار اوکیه و خیلی روان اجرا میشه ، فقط نمیدونم چرا گاهی روی اپ دیجی کالا لگ داره! که فکر میکنم اپ دیجی کالا اون طور که باید بهینه سازی نشده
صفحه نمایش کیفیت بسیار بالایی داره / اسپیکرها خوبه و راضیتون می‌کنه ، بیس رو هم احساس میکنید که لذت بخشه
از نظر باطری خیلی عالیه ، من که الان در حالت ۱۰ درصد نور صفحه نمایش و اسکرین ۶۰ هرتز و اینترنت موبایل دارم باهاش کار میکنم ، هر ۸ دقیقه ۱ درصد کم می‌کنه
حرارت گوشی در اجرای بازی های سنگین تا ۴۵ درجه هم میرسه ، البته بررسی کردم دیدم اکثر گوشی ها تا این درجه میرسن
دوربین پشت گوشی عملکرد متوسط رو به بالا داره / تصویربرداری در حالت 4K تقریبا تفاوت زیادی با 1080P داره . در تصویربرداری 1080 چمن و درختان در حالت زوم کمی آبرنگی به نظر میرسن ولی در تصویربرداری 4K اینطوری نیست و جزییات واقعا عالی هستن/ بعد از عکسبرداری، هم در دوربین اصلی و هم در سلفی ، تصاویر توسط هوش مصنوعی بهینه میشن و نورپردازی در عکس ها دقیق تر میشه / تصاویر عکس های سلفی کیفیتشون عالیه / لرزشگیر دوربین هم خوب عمل می‌کنه
گوشی از نظر ساخت کیفیت خوبی داره و خیلی زیباست
من غیر از ۲ مورد هیچ مشکلی با این گوشی نداشتم / اول این که به نظرم گوشی زیاد هم خنک کار نمیکنه ، مثلا وقتی مسیریاب روشنه و چند برنامه همزمان کار میکنن حرارت گوشی معمولا روی ۴۰ تا ۴۲ درجه ثابته .
و دوم هم موقع شارژه که گاهی سرعتش کاهش پیدا می‌کنه ، با آداپتور و کابل اصل خود سامسونگ شارژش میکنم . با همون کابل و شارژر ، گوشی A33 هم شارژ میکنم که اصلا این مشکل رو نداره. مثلا وقتی سرعت شارژ رو کاهش میده ، هر ۲ دقیقه ۱ درصد شارژ می‌کنه . البته در سایت سامسونگ به این نکته اشاره کرده که شارژر بر اساس شرایطی ممکنه سرعت شارژ رو کاهش بده و این طبیعیه . حالا نمیدونم دوستان به این نکته توجه کردن و این مشکل رو دارن یا نه .. البته این اتفاق خیلی کم رخ میده مثلا از هر ده بار شارژی که انجام میدم یه بار اتفاق میوفته
گوشیم پک هنده ، با رم ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگ / پک هند و ویتنام هم اصلا تفاوتی با هم ندارن . من در این سال ها هر دو پک رو استفاده کردم ، کیفیت یکسانه و گول حرفای فروشنده ها رو نخورید!
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا