مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Sin L
  • تاریخ عضویت : 1402/3/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/3/26 بد نام شده بخاطر poco f4 gt این پردازنده رو شیاومی ۱۲ هم هست که داره به بهترین شکل ممکن کار می‌کنه چون همه poco f4 gt خریدند از این نسل فکر میکنن پردازنده بدیه بعد هم برای بحث دما گوشی شیاومی ۱۲ دما کاملا معمولی و اف پی اس ثابت داره این بحث هم بهتره تموم کنید خیلی مقایسه واضحی هست .
من خودم ۴ گوشی که دایمن بوده داشتم ( فقط سری های فلگ شیپش) اگر میخواستم با اسنپ دراگون کل بزارم حداقل اسم دایمن ۹۲۰۰+ می اوردم که از اسنپ دراگون نسل ۲ هم سر تره دایمن ۸۱۰۰ هیچ چیزی نداره که داری با پردازنده های جدید اسنپ دراگون مقایسه میکنی.

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/3/23 راجب بحث مدیاتک و اسنپ دراگون باید بگم که گیم ها بر اساس اسنپ دراگون اوپتیمایز میشن ولی مدیاتک در این سال ها برای خودش خوش درخشیده اما اگر بخواهیم رقابت بین این دو رو بررسی کنیم اسنپ دراگون کاملا جلو تره حتی اگر لیدر بورد پروسسور هارا ببینید مدیاتک حضور بشدت کمرنگی داره و دستگاه های لیتوگرافی بشدت بروز تر اسنپ دراگون کاملا این رقابت میبره پس این مقایسه اشتباه. مدیاتک cpu بشدت خوبی داره اما چیزی که کسی راجبش حرف نمیزنه و مهم ترین چیزه سری گرافیک این پردازنده هاست بیشتر گیم ها بر پایه فشار بر بخش گرافیک کار میکنند که سری mali گرافیک نه چندان خوبی داره اما اسنپ دراگون با سری adreno قول بخش گرافیکی موبایل هاست . در بخش گیم اسنپ دراگون برتری بشدت بیشتری از مدیاتک داره . ممنون که این مطلب خواندنید.

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/3/22 میتونید 12t pro overheating سرچ کنی و متوجه بشی و اینکه شما احتمالا با گوشی با این رزولوشن کار نکردی خیلی فرق داره و لانچر هیچ ربطی به رزولوشن نداره و اینکه لطفا مشخصات درج شده در سایت اصلی ببنید کیفیت این صفحه WQHD+ و خیلی با فول اچ دی فرق داره .

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/3/22 اگر این گوشی تو همین مدت فروش نره و موجود نشه ارزش خریدش بشدت پایین میاد و بهتره با ۲۲ تومن اینا به فروش گذاشته بشه

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/3/21 سلام بعد از دیدن نظرات خواستم که یک سری موضوعات مشخص کنم
۱ پردازنده این گوشی از 12T pro سر تره دقیقا مثل این میمونه که مسیر با سرعت بیشتر شروع کنی ولی بعد سرعتت بیاد پایین سری جن ۱ مشکل اور هیت دارن و اگر کسی مخالف حتما اور هیت های وحشتناک 12t pro ببینه پس داخل این سری استیبل بدون مشکل اساسی بود که به نظر میاد حل شده
۲ به نظرم قیمت تقریباً جای خوبی قرار گرفته ولی مانور زیاد رو صفحه نمایش منو نگران میکنه صفحه نمایش این گوشی کاملا در بازه خودش سر تره و هیچ رقیبی نداره اما امیدوارم که بعد از گرفتن این گوشی به مصرف کننده این حس نده که همه پول روی صفحه نمایش مصرف شده تا رنج ۳۰ میلیون فعلا رقیبی نداره پ بعید میدونم پیدا کنه و به نظرم اگر از صفحه نمایش و دوربین میزد میتونست gen 2 استفاده کنه در کل عملکرد فوق العاده استیبل در بازی ها شگفت انگیزه اوریج fps86 برای codm واقعا رقم خوبه ارزش خرید به شدت بالا داره اما لازمه بگم که قیمت فروش این گوشی به نظر میاد پایین باشه و شاید موقع عوض کردن گوشی یکم اذیت شید . ممنون که این مطلب خوندید .
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام