مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن م
  • تاریخ عضویت : 1402/1/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Honor 70 Honor 70

1402/5/28 برای رفع مشکلم، یه سیم کارت همراه اول خریدم و اونو همزمان استفاده میکنم با ایرانسل. یعنی در حد اینکه تو گوشی فعاله وگرنه تماس و اینا باهاش انجام نمیدم و فقط و فقط با ایرانسل کار میکنم. به این شکل مشکلم حل شد ظاهرن ولی علتشو نفهمیدم. شاید اگر پوکه سیم کارت ایرانسل رو هم عوض میکردم، مشکل حل میشد.

Honor 70 Honor 70

1402/1/30 من گوشی رو قبل عید از طریق ترب و سایت موبایل صد و چهل گرفتم. رو گوشی گلس نصب بود و حتی رو دوربیناش و اینکه نمیدونم از چه جنسی و چقد محافظت خواهد کرد. محافظ یا گارد ژله ای هم همراهش بود و ب شخصه باهاش راحتم. در کل پیشنهادت خوبه و مرسی تجربتو گفتی

Honor 70 Honor 70

1402/1/30 سلام من این گوشی رو آخرین روز اسفند گرفتم و فوق العاده س. الان چند روزه که بقیه باهام تماس میگیرن، در دسترس نیست رو میگه و فایو جیشو هم غیرفعال کردم و حتی دیتاهم متصل باشه این اتفاق میوفته. خطم ایرانسله و قبلن که گوشی هانر داشتم هیچ مشکلی ازین لحاظ نداشتم. الان چیزی ب ذهنم نمیرسه که مساله از کجاس. ممنون میشم تجاربتون رو در اختیارم بذارید. الان مجبورم هر ساعت یه بار گوشی رو حالت هواپیما بذارم و بردارم تا بشه تماس بگیرن باهام. ذصلن مشکل پرش آنتن و یا اینکه خودم نتونم با کسی تماس بگیرم رو ندارم. فقط هرکی باهام تماس بگیره میزنه در دسترس نیستم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام