مشخصات کاربر
 - نام کاربر : اژدر پ
- تاریخ عضویت : 1401/12/27
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
-
معرفی Honor Pad X7 – تبلت 93 دلاری آنر با SD 680، باتری 7,020mAh و شارژر معکوس سیمی
واللا به نظرم ربطی به فروشنده نداره. من که اینترنتی خریدم یه مدتی ویبره داشتم و مشکلی نبود . بعدش یهو متوجه شدم دیگه ویبره نداره. ویبره ندادن ضد حاله ولی خب اونقدر هم بحرانی نیست.
آقا حسین بله CIT رفتم متاسفانه fail شد.
گارانتی بردن ریسکه . نمیدونم شاید ببرم شایدم همینجور بگذرونم.
یه چیزی در مورد miui 14 بگم که متاسفانه ایراد fps drop داره و مواقعی لگ میده که باید رفرش ریت رو بیارم ۶۰ و دوباره بذارم ۱۲۰ تا درست بشه.
فعلا غیر از این ایراد دیگه ای ندیدم.
در کل گوشی خوبیه.
البته ویبره درست نشده و مطمئن شدم سخت افزاره ولی غیر از اون همه چیز اوکیه.
فکر نمیکنم راه حلی غیر از تعویض موتور ویبره وجود داشته باشه.
از طرفی میترسم بفرستم گارانتی یه عیب رو کم کنن ۳-۴ تا عیب جدید اضافه کنن.
گوشی فوق العاده قدرتمند و جذابیه. تنها مشکلش برای من همین ویبره است.
شاید بعد تعطیلات ببرم گارانتی. کسی برای این مشکل به گارانتی مراجعه کرده حل شده باشه ؟