مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حامد ح
  • تاریخ عضویت : 1401/12/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Apple iPhone 14 Pro Max Apple iPhone 14 Pro Max

1401/12/6 نظر شما رو به دو خبر جلب میکنم :

گوشی Cat S75 رونمایی شد؛ ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و امکان شست‌وشو با آب و صابون

گروه تجاری Bullitt همانطور که پیش‌تر وعده داده بود، جدیدترین گوشی سری Cat را با پیام‌رسانیِ ماهواره‌ایِ دوطرفه رونمایی کرد. GSMArena می‌نویسد Cat S75 اولین گوشی دنیا است که چنین قابلیتی دارد. ارتباط ماهواره‌ای را پیش‌تر در گوشی‌های دیگری نیز دیده‌ایم، اما آنچه در Cat S75 ارائه می‌شود نسخه‌ی پرکاربردتر این فناوری است.
برخلاف سیستم ماهواره‌ای اپل که صرفا ارتباط با اورژانس را در ناحیه‌های دور افتاده امکان‌پذیر می‌کند، سیستم گوشی Cat S75 به شما امکان می‌دهد در جاهایی مثل بیابان یا وسط اقیانوس که پوشش‌دهی شبکه وجود ندارد، به دوستان و خانواده‌ی خود پیام ارسال کنید.

گجت Motorola Defy Satellite Link

گجت Motorola Defy Satellite Link که ابعادش به ۷۰ در ۵۰ در ۱۱ میلی‌متر می‌رسد و تنها ۷۰ گرم وزن دارد، به مودم NTN مدیاتک مجهز است تا از سیستم ارتباط ماهواره‌ای جدید Bullitt Satellite Connect پشتیبانی کند. این گجت GPS داخلی دارد و از سیم‌کارت الکترونیکی نیز پشتیبانی می‌کند.
گجت جدید موتورولا به بند ویژه‌ای مجهز است تا بتوانید آن را دور گردن بیاندازید یا به کمربند شلوار وصل کنید. Motorola Defy Satellite Link که به باتری ۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است، به‌راحتی با گوشی‌های مختلف سازگار می‌شود. این دستگاه کلید فیزیکی برای مواقع اورژانسی دارد و موقعیت مکانی را پایش می‌کند.

حالا بیایین ایفون 14 ممنوع کنید تا یکسال آینده 80 درصد برند موبایل و مودم های همراه رو ممنوع باید کنن

Apple iPhone 14 Pro Max Apple iPhone 14 Pro Max

1401/12/5 توجه کنید که در ایران قابل استفاده نیست . برای استفاده از اینترنت ماهواره ایی نیاز به یکسری پاسخ دهنده در اون کشور نیاز هستش که وقتی اعلام کنند که اینترنت برای گوشی ها اوکی شده اون تجهیزات داخل اون کشور باید نصب بشن .

این پاسخ از طرف بخش پشتیبانی اینترنت ماهواره ایی گلوب استار هستش :
The problem is that getting that help is a bit more complicated as it relies on other factors, such as whether emergency responders in a given country or region are equipped for it.
It’s also important to remember that satellites only bounce signals back to the earth’s surface. There need to be ground stations to pick these up, and since Apple and Globalstar are building an entirely new satellite network, they also need to prepare the necessary stations on the ground

مشکل این است که دریافت آن کمک کمی پیچیده‌تر است، زیرا به عوامل دیگری بستگی دارد، مانند اینکه آیا پاسخ‌دهنده‌های اضطراری در یک کشور یا منطقه خاص برای آن مجهز هستند یا خیر.
همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که ماهواره‌ها فقط سیگنال‌ها را به سطح زمین باز می‌گردانند. باید ایستگاه های زمینی برای جمع آوری اینها وجود داشته باشد، و از آنجایی که اپل و گلوبال استار در حال ساخت یک شبکه ماهواره ای کاملاً جدید هستند، آنها همچنین باید ایستگاه های لازم را روی زمین آماده کنند.

حالا هر گوشی که قابلیت اینترنت ماهواره داشته باشه اگر در ایران باشه غیر قابل استفاده هستش مثل هر چیزی که تا الان دیدم.

داستان رجیستر نشدن هم به خاطر کلیپی بود که وقتی یکی بین صخره ها گیر افتاده بود با این قابلیت موقعیت خودشو (در امریکا به دلیل نصب پاسخ‌دهنده‌های اضطراری) به ماهواره اعلام کرد و بعد از مدت زمانی یک هلیکوپتر اومد و طرف رو برد و این داستان برای حاکمیت یاد آور ثبت موقعیت برای جا به جایی جاسوسان با استفاده از از این طریق هستش و از طرف اطلاعات ایران فعلا دستور جلوگیری اومده و تمام .

و ای باش با سوادهایی بودند در بین ایناها که با پیگیری میفهمیدن که این امکان قابل استفاده در ایران نیست و نیاز به یکسری زیرساخت ها با کمک کشور مبدا و مقصد هستش .
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام