مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ک
  • تاریخ عضویت : 1401/11/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Apple iPhone 14 Pro Max Apple iPhone 14 Pro Max

1401/11/30 عرض سلام و درود
مطلبی خواستم با شما به اشتراک بگذارم. به نظرم با ورود اینترنت ماهواره ای موبایلی در آینده ای نه چندان دور، خرید پرچمدار فاقد این تکنولوژی بخصوص در این مملکت که هر روز به محدودیت های دسترسی آزادانه به اینترنت بین المللی افزوده می‌شود، کار بسیار نادرست و به دور از منطقه.
اگر به خاطر داشته باشید از ارائه اولین پرچمداران دارای تکنولوژی 5G مدت زیادی نمیگذره، من باب مثال این قابلیت در آیفون ها از نسل ۱۲ شروع شد و بعد از مدت کوتاهی، امروزه شاهد این تکنولوژی حتی در دیوایس های پائین رده نیز هستیم.
همین امر در فراگیری تکنولوژی اینترنت ماهواره ای موبایلی هم صادق هست.
با هزینه های گزاف بجهت خرید دیوایس پرچمدارانی همچون آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا، دلخوش به رجیستر بودن اونها نباشید.
مسئله اینترنت ماهواره ای موبایلی اگر چه در حال حاضر از اهمیت کمی برخورداره اما در آینده ای نه چندان دور همه دیوایس های موبایلی رو در بر خواهد گرفت و این گزینه به مهمترین عامل و مهمرین قابلیت یک موبایل هوشمند بدل خواهد شد علی الخصوص در ایران با توجه به محدودیت های روز افزون دسترسی به اینترنت آزاد.
جالب توجهه الان قیمت دیوایس آیفون ۱۳ پرو مکس گران‌تر از نسل جدیدتر، یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس هست. چرا؟ چون رجیستر هست و اون نیست.
وقتی تکنولوژی ماهواره ای موبایلی ارائه شد، وقتی دسترسی اینترنت آزاد روز به روز محدودتر و به موازات اون ارزش رجیستری هم کمرنگ تر شد، مسلما ورق به نحو دیگری بر خواهد گشت.
دیدگاه دور اندیش بنده حقیر این هست که فقط به واسطه طرح رجیستری، بجهت خرید پرچمدارانی که این قابلیت مهم رو ندارند خودداری کنید.
منطقی ترین خرید دیوایس فاقد این تکنولوژی اینترنت ماهواره ای، میتونه یک دیوایس رده پائین یا میانرده باشه که به لحاظ ارزش مادی فعلا منطقی تر به نظر میرسه چون با خرید پرچمداران، بخصوص پرچمداران اندرویدی فاقد این تکنولوژی بسیار مهم، در آینده بسیار متضرر خواهید شد.
بعد از ارائه اندروید ۱۴، به طور قطع شاهد این تکنولوژی در سری خانواده گلکسی اس ۲۴ هم خواهیم بود.
موفق و تن درست باشید.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام