مشخصات کاربر
 - نام کاربر : peyman s
- تاریخ عضویت : 1401/4/16
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
-
معرفی CMF Phone 2 Pro: طراحی ماژولار، 2TB فضای ذخیرهسازی و دوربین تلهفتوی 50MP
-
معرفی Honor X70i – میانردهای با Dimensity 7025، باتری 6,000mAh و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
-
معرفی Realme GT7 – محصولی پیشرفته با باتری حجیم 7,200mAh، تراشه +Dimensity 9400 و IP69
-
معرفی Realme 14T با صفحهنمایش AMOLED، باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی و بدنه IP69
-
معرفی Motorola Razr 60 و Motorola Razr 60 Ultra – فلیپفونهایی با ظاهر کمنظیر
-
معرفی Redmi Turbo 4 Pro با پردازنده جدید Snapdragon 8s Gen 4 و باتری 7,550mAh
-
آشنایی با Honor GT Pro – پرچمداری با Snapdragon 8 Elite اورکلاکشده و چهار دوربین 50MP
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه