مشخصات کاربر
 - نام کاربر : peyman s
- تاریخ عضویت : 1401/4/16
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
-
معرفی موتورولا Moto G Power (2026) با بدنه مقاوم IP68/IP69 و پردازنده دیمنسیتی 6300
-
معرفی Narzo 90 و Narzo 90 X پایینردههای 5G ریلمی با باتریهای 7,000mAh و شارژر 60 واتی
-
آشنایی با vivo S50 – میانردهای پیشرفته با Snapdragon 8s Gen 3 و سه دوربین 50 مگاپیکسلی
-
معرفی vivo S50 Pro Mini با پنل 6.31 اینچی LTPO، باتری 6,500mAh و پردازنده Snapdragon 8 Gen 5
-
معرفی Reno 15c با Snapdragon 7 Gen 4، سه دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 6,500mAh
-
معرفی Honor X8d با باتری حجیم 7,000mAh، نخستین اسمارتفون مجهز به تراشهSnapdragon 6s 4G Gen 2
-
بازتعریف کوالکام از ردههای پایین و میانی با تراشههای Snapdragon 6s 4G Gen 2 و Snapdragon 4 Gen 4
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه
بعد از دو ماه مشکل اینترنت 4 جی ایرانسل بالاخره یه راهکار پیدا کردم
مشکل: اینترنت همش رو h و h+ هست به جز مواقعی که از شهر خارج میشم که میاد رو 4G در صورتی که بقیه گوشی ها روی 4G هستند
کار هایی که انجام دادم:
1. تماس با سامسونگ که گفتند مشکل از ایرانسل هست.
2. تماس با ایرانسل که هر دو سه روز زنگ میزنن پیگیری میکنن که آیا مشکل حل شده یا نه.
راه حل ها موجود که جواب گرفتم. دو مورد هست که خودم مورد دوم رو پیشنهاد میدم.
1. نصب نرم افزار forceLTE که اگر مود LTE Only رو انتخواب کنیم سیم کارت ایرانسل فقط 4g ثاپورت میشه و دیگه گوشی زنگ نمیخوره تا گوشی رو خاموش و روشن کنید.
2. راه حل پیشنهادی که چند روزی هست کشفش کردم. از مسیر setting - connection -mobile network - access point names اول سیم کارت اول یا دوم رو انتخواب کنید حالا هر کدوم که ایرانسل هست بعد apn ها رو باز کنید و delete کنید. ***مهم حالا گوشی رو خاموش و روشن کنید*** دوباره به تنظیمات APN برگردید و یک APN جدید بسازید گزینه name و APN رو هر دو را mtnirancell تایپ کنید و حالا اینترنت رو روشن کنید. تبریک میگم امروز رو از اینترنت لذت ببرید و دوباره فردا همین کار رو تکرار کنید تا سامسونگ یه آپدیت بده و مشکل رو حل کنه یا ایرانسل تنظیمات شبکه خودش رو با گوشی های به روز منطبق کنه