مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Ahmad G
- تاریخ عضویت : 1401/2/17
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی سهتاشوی سامسونگ: از فرم لولاها تا صفحهنمایش خارجی
-
معرفی Realme C85 5G و Realme C85 Pro با باتریهای 7,000mAh و بدنه IP68/IP69
-
معرفی vivo Y19s پایینرده 5G ویوو با صفحهنمایش 90 هرتزی، باتری 6,000mAh و قیمت 124 دلاری!
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به سپتامبر 2025 - رشد 8 درصدی درآمد و آینده روشن با کاهش تعرفهها
-
گزارش مالی سامسونگ از سهماهه سوم سال 2025 - رکورد درآمدزایی با تقاضای خروشان در چیپهای حافظه
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه سوم 2025 – نخستین فصل 100 میلیارد دلاری با رشد دورقمی کسبوکارها
-
گزارش مالی مایکروسافت از سهماهه منتهی به سپتامبر 2025 – صرف هزینه بیشتر برای توسعه زیرساختها
به عنوان کسی که بیش از 12 میلیون تومن هزینه کرده ام تا یه موبایل به نسبت با کیفیت بگیرم حق اعتراض به مشکلی که خیلی های دیگه هم عنوانش کردند رو ندارم؟
به عقیده شما اگر کسی مدت طویلی هست که اکانت نداره دیگه حق ساخت اکانت و نظر دادن نداره چون
جدید محسوب میشه و از نظر شما منفعتش در تخریب این گوشی هست :(
کسایی که میگن این موبایل به درد نمیخوره و تخریبش میکنن همونقدر حرفشون غلطه که حرف امثال شمایی که بدون هیچ دلیل فقط میگید این گوشی مشکلی نداره
اگر شما به خودت زحمت خوندن نظر رو به صورت کامل میدادی متوجه میشدی که مقصود استفاده از تجربیات کسایی بوده که از گارانتی استفاده کردند تا یه موقع فروشنده دبه نکنه
بنده هم گوشی رو برای گارانتی بردم و گفتن که رامش رو عوض میکنن ببینن مشکلش حل میشه یا نه و اگر حل نشد عوض میکنن
من سه چهار روزه که این موبایل رو خریدم اما گاهی اوقات موقع تماس یا وقتی دارم توی اینستاگرام میگردم صفحه پرپر میزنه و گاهی اوقات هم تاچش درست جواب نمیده
از دوستان کسی هست بدونه چطور باید از گارانتی برای تعویض گوشی استفاده کرد؟