مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Ahmad G
- تاریخ عضویت : 1401/2/17
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
معرفی vivo T4R با نمایشگر خمیده AMOLED، باتری 5,700mAh با شارژر 44W و دوربین سلفی 4K
-
معرفی ارزانقیمتهای Redmi 15 ،Redmi 15 5G و Redmi 15C با باتریهای 6 و 7 هزار میلی آمپر ساعتی
-
گزارش مالی مایکروسافت از سه ماهه منتهی به ژوئن 2025 – رشد درآمد در سایه عملکرد درخشان Azure
-
گزارش مالی متا از سهماهه دوم 2025 – رشد دورقمی درآمد و سود خالص، افزایش سرمایهگذاری در AI
-
گزارش مالی سامسونگ از سهماهه دوم 2025 – کاهش 55 درصدی سود، قرارداد 16.5 میلیارد دلاری با تسلا
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به ژوئن 2025 – فروش سه میلیارد آیفون، احتمال خرید یک شرکت AI
-
گزارش Canalys از بازار اسمارتفون چین در سهماهه دوم 2025 – بازگشت هواوی به صدر جدول
به عنوان کسی که بیش از 12 میلیون تومن هزینه کرده ام تا یه موبایل به نسبت با کیفیت بگیرم حق اعتراض به مشکلی که خیلی های دیگه هم عنوانش کردند رو ندارم؟
به عقیده شما اگر کسی مدت طویلی هست که اکانت نداره دیگه حق ساخت اکانت و نظر دادن نداره چون
جدید محسوب میشه و از نظر شما منفعتش در تخریب این گوشی هست :(
کسایی که میگن این موبایل به درد نمیخوره و تخریبش میکنن همونقدر حرفشون غلطه که حرف امثال شمایی که بدون هیچ دلیل فقط میگید این گوشی مشکلی نداره
اگر شما به خودت زحمت خوندن نظر رو به صورت کامل میدادی متوجه میشدی که مقصود استفاده از تجربیات کسایی بوده که از گارانتی استفاده کردند تا یه موقع فروشنده دبه نکنه
بنده هم گوشی رو برای گارانتی بردم و گفتن که رامش رو عوض میکنن ببینن مشکلش حل میشه یا نه و اگر حل نشد عوض میکنن
من سه چهار روزه که این موبایل رو خریدم اما گاهی اوقات موقع تماس یا وقتی دارم توی اینستاگرام میگردم صفحه پرپر میزنه و گاهی اوقات هم تاچش درست جواب نمیده
از دوستان کسی هست بدونه چطور باید از گارانتی برای تعویض گوشی استفاده کرد؟