مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Ahmad G
- تاریخ عضویت : 1401/2/17
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به مارچ 2025 – رکوردشکنی بخش خدمات اپل در کسب درآمد
-
آشنایی با vivo Y19 5G – پایینردهای مستحکم با Dimensity 6300 و فلش پرنور
-
گزارش Canalys از روند ثابت و رشد سالانه 0.2 درصدی بازار اسمارتفون در سهماهه نخست 2025
-
ورود Realme C75 با بدنه مستحکم IP68/IP69 و یک باتری قدرتمند به بازار ایران
-
رونمایی از iQOO Z10 Turbo و iQOO Z10 Turbo Pro – میانردههایی با باتریهای حجیم و دوربین 50MP
-
آشنایی با nubia Z70S Ultra – پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Elite و تمرکز بر عکاسی
-
معرفی CMF Phone 2 Pro: طراحی ماژولار، 2TB فضای ذخیرهسازی و دوربین تلهفتوی 50MP
به عنوان کسی که بیش از 12 میلیون تومن هزینه کرده ام تا یه موبایل به نسبت با کیفیت بگیرم حق اعتراض به مشکلی که خیلی های دیگه هم عنوانش کردند رو ندارم؟
به عقیده شما اگر کسی مدت طویلی هست که اکانت نداره دیگه حق ساخت اکانت و نظر دادن نداره چون
جدید محسوب میشه و از نظر شما منفعتش در تخریب این گوشی هست :(
کسایی که میگن این موبایل به درد نمیخوره و تخریبش میکنن همونقدر حرفشون غلطه که حرف امثال شمایی که بدون هیچ دلیل فقط میگید این گوشی مشکلی نداره
اگر شما به خودت زحمت خوندن نظر رو به صورت کامل میدادی متوجه میشدی که مقصود استفاده از تجربیات کسایی بوده که از گارانتی استفاده کردند تا یه موقع فروشنده دبه نکنه
بنده هم گوشی رو برای گارانتی بردم و گفتن که رامش رو عوض میکنن ببینن مشکلش حل میشه یا نه و اگر حل نشد عوض میکنن
من سه چهار روزه که این موبایل رو خریدم اما گاهی اوقات موقع تماس یا وقتی دارم توی اینستاگرام میگردم صفحه پرپر میزنه و گاهی اوقات هم تاچش درست جواب نمیده
از دوستان کسی هست بدونه چطور باید از گارانتی برای تعویض گوشی استفاده کرد؟