مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Moh J J
  • تاریخ عضویت : 1401/2/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy Tab S7 FE Samsung Galaxy Tab S7 FE

1401/2/16 من گرفتم این رو دستم. خیلی دراز هست به نظر من. باید سر رو بچرخونی موقع خوندنش تو دست. ولی صفحه و قیافش خیلی قشنگه.

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1401/2/16 مشکل تاچ ای گوشی واقعی هست. برید بازار فروشنده ها یی که دیگه ندارن بهتون میگم ولی اینجوری نیست که همه خراب باشن. ولی احتمالا خرابی یک گوشی اگر یک در هزار باشه برای این یک در بیست هست. شانسش کمه ولی خیلی بیشتر از خالت عادی هست. اگه خود سامسونگ تو ایران بود یه حرفی ولی نیست. شرکت های گارانتی هم اگر گوشی مشکل داشت کاری براتون نمیکنن چون سامسونگ ادعاش اینه که این مشکل نرم افزاری هست. فقط اگه نرم افزاری چرا در یک ورژن اندروید بعضی ها دارن و بعضی ها ندارن که جور در نمی اد. شما میخوای ۱۳ تا ۱۵ میلیون پول بدی. یک گوشی که سابقه پاکی داره و از این دنگ و فنگا نداره به نظر من بگیرید.

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1401/2/16 بزرگترین مشکلش نبود نسخه ۲۵۶ گیگ هست به نظر من. پردازنده های اگزینوس هم به تجربه مصرف باتری بیشتری دارن و گرمتر میشن. به خاطر شرایط بد امسال سامسونگ کلا از پردازنه های اگزینوس داره استفاده میکنه. حالا رو این مدل چطور هست رو من نمیدونم باید زمان بگذره نظر خریدار های واقعیش رو دید.

Samsung Galaxy A52 Samsung Galaxy A52

1401/2/16 من این گوشی رو یک هفته هست تهیه کردم. اول مشکلاتش رو میگم. سنسور اثر انگشتش دقیق هست ولی یک ثانیه طول میکشه صفحه رو باز کنه. دوربینش کیفیت خوبی داره ولی معجزه نیست یعنی شما انتظار عکس خوب رو داشته باش ولی اگر زوم کنی دیگه خیلی خوب نمیشه. البته من در بازار گوشی های گران تر از همین مارک و بقیه رو مقایسه کردم باید بگم تا رنج قیمتی بیست و خورده ای میلیون شما فقط یک لنز تلفوتو میگیری که هر چی به سمت بالاتر می ریم کیفیت لنزی که برای تلفوتو استفاده کردن به کیفیت لنز دوربین اصلی نزدیک تر میشه. در عکس برداری راحتی خوبی ایجاد میکنه که از دور میتونی عکس با کیفیت دوربین اصلی بگیری ولی خوب کلی پول بیشتر میدی. اخرین مشکل من با این گوشی وزنش هست. سنگینیش رو قشنگ میشه حس کرد تو دست. نوا ۹ هواوی خیلی سبک تر به نظر میاد و ظریف تر برای مقایسه. بدنه پلاستیکی داره ولی به نظر من خیلی هم قشنگه و حس بدی نمیده من تو قاب گذاشتم برای ضربه خوردن و اصولا بدنش رو هم نمیبینم. همه رنگاش به جز بنفش به نظرم قشنگن. پردازندش به نظر تو تست در مقایسه با رقیباش ضعیف تر هست.
حالا نکات خوبش رو میگم. گوشی واقعا خوب و روان کار میکنه و هیچ مشکل سخت افزاری مثل پرپر زدن، مشکل تاچ، رفرش ریت صفحه نداره. کیفیت صفحه نمایش عالی هست و بسیار روشن. Hdr10+ نداره چون صفحش ۱۰۰۰ نیت به بالا نور نمیده ولی به نظرم استفاده طولانی از این قابلیت در گوشی هایی که ممکن هست؛ عمر صفحه را کاهش میده. کیفیت و بلندی اسپیکر گوشی فوق العاده هست. تو خونه ۲۰۰ متر صداش از این ور تا ان طرف خونه شفاف میره. میکروفون گوشی هم خیلی با کیفیت صدا ضبط میکنه. جک هدفون هم داره. باتری وقتی باهاش کار نمیشه هم خوب نگه میداره بین ۱ تا ۴ درصد بسته به اینکه شبها به شبکه و وای فای وصل هستید کم میکنه. موقع استفاده هم بسته به استفاده ۶ تا ۹ ساعت میتونه sot بده برای کار های عادی. منظورم اینه اگه به دیتا وصل باشید اینترنت گردی کنید با نور متوسط رو به بالا و سینک روشن باشه و [vp[n هم روشن ۶ ساعت روش حساب کنید. اگر با نور رو به پایین در حالت تاریک بدون اینترنت کتاب مثلا بخونید ۹ ساعت یا حتی بیشتر ممکنه. با شارژر خودش ۲ ساعت تا کامل شارژ شده ولی شارژر ۲۵ واتی بگیرید مثل اینکه نیم ساعت کمتر میشه.
عملکرد پردازنده هم برای بازی های عادی که سنگین نیستن مثل پاب جی فرقی انچنان با یک گوشی گرون نداره. خصوصا اینکه صدا بی نظیر هست و استریو. من خودم plant vs zombie و temple run دارم با یک امولیتر برای بازی های کنسول های قدیمی که تبلیغ و سکه و از این جور چیزا نداره فقط برای وقط گذشتن وقتی بخوام. دوربین سلفی هم عکس های خوبی میگره. گوشی های سامسونگ در نهایت bixby routine دارن که یک سری اتوماسیون های ساده رو مجانی انجام میده. البته نرم افزار مشابه پولی با ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومن خرج کردن با قابلیت های خیلی بیشتر داریم مثل tasker.
گوشی خودم رو هم از تکنولایف خریدم پک هند بود برای سویس. اول نگران کیفیت ساخت هند بودم ولی الان که گرفتم میبینم خیلی خوب ساخته شده. تو بازار به اسم ویتنام الکی پول میگیرن البته اگه بتونید ریجن هند یا تایلند بگیرید ضبط صدا با صدای عالی پیش فرض فعال هست و دردسر نخواهید داشت.
در مجموع برای قیمت فعلی ۸۶۵۰ ورژن ۲۵۶ نسبت به گوشی های دیگه بازار بیشترین امکانات و کیفیت رو برای پولتون بهتون میده. مدل بالاتر این گوشی a52s دو و نیم میلیون بیشتر با پردازنده ۴۰ درصد سریع تر صفحه ۱۲۰ هرتزی ۵جی و شارژ نگه داری کمتر و پرپر زدن هنگام ۲جی برای این امکانات.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا