مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ع
  • تاریخ عضویت : 1401/2/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Xiaomi Poco X5 Pro Xiaomi Poco X5 Pro

1403/1/6 به هایپر os آپدیت کردم . گوشی خیلی نرم و روونتر شده. اهل بازی نیستم که ببینم پر بازیها لگ میزنه یانه. خیلی خوب شده. اصلا گرم نمیشه حتی در مکالمات فورجی.فقط کمی مصرف باتریش بیشتر شده

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/5/27 بعضی از این مدل گوشی با گارانتی کاوش تیم رام تایوانه و مشکل آپدیت نشدن miui داره که خودت باید آنلاک کنی و رام فست بزنی (مثل مال خودم). ولی بعد از انجامش گوشی عالی هست. بهترین رام این گوشی رام تایوانه، اصلا هنگ نداره، مصرف باتری نمیگم عالی ولی خیلی منطقیه و خوبه مصرفش و بسیار روان و پرقدرت در رنج خودش هست. کیفیت فیزیکیش هم عالییست.
هیچ کدوم از گوشیهایی رو که نام بردی هم اصلا نباید با این مقایسه بشن. سی پی یو این گوشی به همه اونا می‌چربه. من نوت۱۰ پرو و پوکو ایکس تری ان اف سی گوشی قبلیام بوده. من معمولا نهایتا سر پنج شش ماه گوشیام رو عوض میکنم ولی فعلا نه ماهه دارمش و دلم نمیاد عوض کنم مخصوصا بخاطر رام تایوان

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/5/27 سلام من توی تهران چند جا ۵جی شده بود تست دانلود گرفتم یه فیلم رو با سرعت ۵۸م‌ب دانلود میکرد که بنظرم خیلی فوق‌العاده هست. گوشی من در تهران دایم فورجی پلاس یا ۴.۵جی هست(۴.۵جی مینویسه رو صفحه). در اجرای بازی هم که نام بردی هیچ مشکلی نداره. اگر هم گارانتی کاوش بود و آپدیت نمیشد رام تایوان هست و فقط هم رام تایوان بزن که این رام عالیه. خیالت راحت

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/5/27 نه آقا جان نه، لاک نکن. از گوشیت سیر شدی مگه🤔😱

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/2/19 آقای احسان عزیز یه سر به صفحه نظرات mi 10 lite 5g بزن و کامنت ها رو بخون. این مشکل یه مسئله جهانی هست که متاسفانه شیائومی هنوز حلش نکرده ولی داره در مسیر حل این مسئله تلاش میکنه(آپدیت از اندروید ۱۰ به ۱۱).
ببینید اگر انلاک کنید گارانتی باطل میشه و شرکت در صورت پیش آمدن مشکل دیگه پذیرش نمیکنه (البته انلاک هم که نشه معمولا از پذیرش خودداری میکنن).
تازه این در صورتی هست که بتونید بصورت صحیح فلش کنید، اگر فلش را صحیح انجام ندید گوشی بریک میشه و هیچ کاری دیگه انجام نمیده و قفل میشه، اونوقت دیگه با گوشکوب چندان فرقی نداره و باید ببری پیش مثلا متخصص های بازار که معلوم نیست چه بلایی سر گوشی میارن و هزینه های کزایی و فضایی هم دریافت میکنند.
اگر کمی صبر و تحمل کنی بنظرم بهتره ان شااله که مشکل رو خود شیائومی حل میکنه و آپدیت بصورت ota برای شما و دیگر همدردان میاد ان شاالله.
اگر هم مثل من عجولی و نمیتونی صبر کنی یه راه تماسی بده تا با شما تماس بگیرم و راهنمای کنم شما رو، چون این کار کمی تخصصی هست و از حوصله خارجه که بتونم بنویسم. نرم افزارها ی مورد نیاز بخاطر تحریم هایی که هستیم نسخه های اصلیش کمی سخت با می اکانت مچ میشن و رو رایانه فعال میشن(البته من اینطور فکر میکنم). نرم افزار اصلی معمولا فعال و اجرا نمیشن و من از نرم افزارهایی که در سایتهای فارسی مناسب سازی شده بودند استفاده کردم که بحمدالله مشکل من بطور کامل حل شده.
ولی این کار چیزی نیست که نشدنی باشه و شدنی هست همینطور که مال من شد.
حالا تصمیم با شماست بنظر من کمی صبر کن اگر هم نمیتونی یه شماره، ایمیل یا چیزی بده که با شما ارتباط برقرار کنم. ببینید الان که گوشی من نرمال شده، تنها تفاوتی که با قبل داره اینه که براش آپدیت اومده و سیستم عامل بروزه و البته کمی مصرف باتری بهتر شده. در ظاهر و عملکرد چندان تفاوتی نداره و بازم البته آپدیت میویی ۱۳ هم اومده و من هنوز انجام ندادم، نمیدونم شاید ۱۳ خیلی تفاوت داشته باشه ولی من فعلا انجام ندادم.
یا حق

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/2/18 من از خود کاوش تیم گرفتم. من ۶ ساله که با شیائومی هستم و راضیم.
از شروع تا اتمام سه تا نرم افزار می اسیستنت، می انلاک و می فلش تولز باید رو رایانه نصب بشه و رام فست بوت هم دانلود بشه.
اصلا نگران نباش، البته یه کم سخته ولی انجام میشه و همه نگرانیت رفع میشه.
یه راهی برای تماس من با خودت بگو تا تماس بگیرم با شما

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/2/18 من هم همین شیوه ای که شما گفتی رو امتحان کردم، هر کاری کردم نشد. گارانتی من کاوش تیمه، هر چی هم بهشون گفتم قبول نکردن.
آخرش خودم آنلاک کردم گوشیرو و فلش کردم رام تایوان ۱۲.۵.۲ زدم.
خداروشکر الان نرمال شده، همه آپدیتا هم اومده. مشکلی هم نیست. دوباره هم لاک کردم.

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/2/17 من آنلاکش کردم و رام تایوان ۱۲.۵.۲ فلش زدم و دوباره لاک کردم.
همه چی نرمال شده.
آپدیت ۱۲.۵.۵ اومد که آپدیت کردم و الان اعلان میویی ۱۳ اومده.
گزینه ریجن نداره بخاطر اینه که رام تایوانه و رام بسیار عالیست و اصلا باگ نداره و گوشی فعلا که بسیار روانه نه داغی داره و نه کندی.
در تماس ها گزینه رکورد تماس داره، کیبورد مخصوص شیائومی داره، پیامکش هم با رام گلوبال متفاوته یه کم، که من بیشتر میپسندم.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/2/13 (یعنی دستی باید آپدیت بشه)
دستی دیگه چجوریه؟

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/2/9 ۵۹۰۰
ولی رام تایوانه که آپدیت نمیشه
چکار باید کرد که آپدیت بشه؟ آیا کسی میدونه؟

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/2/7 از کاوش تیم گرفتم
خیلی عالیه این گوشی
مشگل فقط آپدیت نشدنه

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1401/2/6 سلام من گرفتم
مشگل داره و آپدیت نمیشه ۱۲.۰.۳ هست.رامش رام تایوان هست
تماس هم میگیرم میندازه گردن کمپانی. میگن کمپانی باید آپدیت بده
حالا راهش چیه. چکار باید کرد؟
باید بسوزیم و بسازیم؟
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا