مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : معصومه ه
  • تاریخ عضویت : 1401/1/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Apple iPad Pro 12.9 2021 Apple iPad Pro 12.9 2021

1401/3/16 ابتدا تو این سایت به صورت اینترنتی شکایت کردم
https://ttu.ir/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/
و بعد خودشون بهم زنگ زدن،درسته که گارانتی خیلی اذیتم کرد ولی خداروشکر با یه دستگاه جدید تعویض کردن،حتما اگر به همچین مشکل هایی خدایی نکرده رو به رو شدید پیگیری کنید تا حقتون رو بگیرید! چقدر از افرادی که ایرپاد مشکل دار خریده بودن و گارانتی پاسخگو نبود و اینقدر با بهانه و مغلطه و زرنگ بازی جواب مشتری رو میداد که انگار نه انگار گارانتی باید خدمات ارائه بده!
خود فروشنده علاالدین من رو راهنمایی کرد که چطوری شکایت کنم ازشون و اونطور که معلوم بود فروشنده ها هم از کار با این شرکت گارانتی آوا طنین همراه راضی نبودن.

Apple iPad Pro 12.9 2021 Apple iPad Pro 12.9 2021

1401/3/16 من به صورت اینترنتی اطلاعاتم و اتفاقی که برام افتاد رو تو سایت اتحادیه اصناف وسایل هوشمند قسمت شکایات آپلود کردم که ۵ روز بعد با من تماس گرفتن که آیپد رو ببرم و یکی از مسئولان گارانتی هم اومده بود،آیپد را زیر یک دستگاهی مثل میکروسکوپ گذاشتن و چک کردن و گفتن در اثر ضربه بوجود نیومده و از هر ۱۰۰۰ دستگاه یکی اینطوری میشه،خلاصه که من پیگیری های زیادی کردم و اتحادیه گارانتی رو ملزم کرد که یه آیپد جدید بهم بده و تو یک اردیبهشت صاحب یک آیپد بی نقص شدم و شانس آوردم وگرنه که مسئولان این گارانتی خیلی مغلطه کارانه و بد با من برخورد کردن!

Apple iPad Pro 12.9 2021 Apple iPad Pro 12.9 2021

1401/1/27 سلام دوستان من ۱۷ اسفند یه آیپد پرو ۱۲.۹ با گارانتی شش ماه تعویض شرکت آواطنین همراه از طبقه ششم علاالدین خریدم.همون شب با عوض کردن والپیپر به رنگ سفید متوجه پیکسل سوختگی به اندازه‌ی دو میلی متر در وسط صفحه شدم و ۴ روز بعد بردم گارانتی که بهانه آورد خانم شما خودت به این ضربه وارد کردی!با پا از روش رد شدی! از دستت افتاده!(در حالی که همون موقع براش گلس ضد ضربه انداختم و نه گلس و نه اسکرین خود آیپد یک خراش کوچیک نداره و خم هم‌نشده!)خلاصه هر بهانه دروغ و تهمتی که بود به من نسبت دادن که از دادن خدمات شونه خالی کنن و ته لطفشون این بود که بگن ۶ میلیون بده برات همین الان تعویض کنیم!انگار مثلا ما پول مفت داریم...یا خودت برو اپل استور دبی برات تعویض کنن!این گارانتی واقعا ... هست و کارمندان ...داره!به هیچ عنوان وسیله ای رو با گارانتی این شرکت نخرید!معلوم نیست چجوری اجناس رو وارد میکنن که اینقدر دچار مشکل میشن چون با چند نفر آدم شاکی از این گارانتی تو توییتر هم آشنا شدم.و اینکه به اتحادیه هم شکایت اینترنتی کردم و میخواستم بپرسم که آیا شما هم تجربه مشابه داشتید؟ و اینکه هر راه دیگه ای هم برای شکایت باشه لطفا بهم معرفی کنید تا انجام بدم.خیلی ممنون✨️
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا