مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیرحسین م
  • تاریخ عضویت : 1391/4/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 107

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 107 مورد

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/4/8 دوست من فروشنده‌ها با دونستن این قضیه که شایعه شده این گوشی هواکسینگش مشکلی نداره و تیاناما صفحش داغونه از مردم متاسفانه کلاه برداری میکنن.
مدل ne کلا یک تولید کننده صفحه نمایش داره.
دوستان لطفاً حواستون باشه و گول این فروشنده‌های خدا نشناس رو نخورید.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/3/24 ... ریلمی جی‌تی مستر قابل مقایسه با این گوشی نیست. حتی از نظر دوربین هم جی‌تی با لنز اصلی ov64b شرکت چینی Omnivision حرف زیادی برای گفتن در برابر imx582 سونی نداره. لنز ماکروش هم که در مقابل اف۳ در حد شوخیه.
راجب قدرت و سرعت حافظه و بازار فروش و قطعات و تعمیرکار و... هم فکر نکنم چیزی نیاز باشه بگم!
کلمه "ادبیات اسمارت فون" واقعا بنده رو متاثر کرد!😂
فریز و کرش هم اصطلاحاتی هست که همه جای دنیا استفاده میشه قرار نیست حتما اون معنی مدنظر رو داشته باشه. مثلا همین کلمه "باگ" که به وفور استفاده میشه به معنی حشره‌است!
... با آرزوی موفقیت

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/3/24 میتونم بگم بیشتر دوستان دقیقا نمیدونن بلک کراش چیه و هرجای یک ویدیوی دارک یا تاریک که تکه تکه یا شطرنجی (pixelated) نشون داده میشه رو فکر میکنن بلک کراشه! این مشکل بخاطر کیفیت بالاتر صفحه نمایش نسبت به ویدیو در محتوایی که مرز بین تصویر تاریک و روشن به خوبی تفکیک نشده یا رزولوشن پایین‌تره و بصورت دستی بالاتر برده شده(مثلا ۷۲۰ رو تبدیل به ۱۰۸۰ بکنی) و... رخ میده. پنل این مدل فقط یک تولید کننده داره و من دو عدد تا حالا خریداری کردم یکی برای خودم و یکی برای یکی از آشنایان. صفحه نمایش هیچ مشکلی نداره. البته بگم صفحه نمایشش بهترین نیست و توقع صفحات اولد گوشیای بالارده و پرچمدار رو نداشته باشین و در نظر داشته باشین که رنگ سفید رو به خوبی پنل ال‌سی‌دی یا IPS نشون نمیده. در کل در حد قیمتش رضایت بخشه. اینطوری هم نیست که یهویی بخواد خراب بشه صفحش!
فقط سعی کنید گوشی رو با گارانتی معتبر بخرید که یه وقت اگه ایرادی داشت با مشکل مواجه نشین. یا اینکه اگه خیلی میترسین حضوری بخرین و صفحه نمایش رو در حضور فروشنده کامل تست کنید. تست starfield یا تستای دیگه‌ای در یوتیوب هست که میتونید با انجامشون از عدم وجود بلک کراش مطمئن بشید.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/3/11 دوست عزیز اگه با مفهوم کنتراست آشنایی دارید قائدتا متوجه هستین که همه صفحات OLED کنتراست بی‌نهایت دارن و از این نظر تفاوتی با هم ندارن؟!

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/3/11 صفحه نمایش گوشی من که هیچ مشکلی نداره. با پوکو اف۳ هم مقایسه کردمش که صفحه E4 سامسونگ داره، تفاوت چندانی مشاهده نکردم. این مدل رو برای یکی از اقوام هم خریداری کردم اونم هیچ مشکلی نداشت و صفحه نمایش واقعا خوب بود.
جسارتا اگه قصد تخریب نداشته باشید، دستگاه شما مطمئنا مشکل داره. بهتره کلا گوشی رو با گارانتی معتبر خریداری کنید که اگه چنین مشکلاتی داشت بتونید تعویضش کنید.
در ضمن دوست عزیز این فقط یه گوشیه... دلیلی نداره کسی بخاطر یه دستگاه که مدت کوتاهی دستشه بخواد فحش بده یا از حقیقت! بترسه و... کلا قابل درک نیست برام واقعا.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/3/2 خواهش میکنم. از نظر پردازنده و گرافیک خب برتری با 11T هستش اما بنظرم اگه چندان اهل بازی نیستید اونقدری نیست که AI ، پایداری و مصرف باتری بهتر ۷۷۸جی رو بهش ترجیح داد.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/3/2 ۱. اگه عمدتا از هدفون و هندزفری سیم‌دار استفاده میکنی و استفادت هم زیاده مسلما کمی اذیت میشی. ولی خب چه میشه کرد همه گوشیا دارن به این سمت حرکت میکنن
۲. خیر من که ندارم
۳.هرکدوم معمولا ۳ تا ۵ درصد
۴. سخت نیست ولی واسه آنلاک کردن باید درخواست بدید و یه مدت منتظر بمونید. البته برنامه‌های سیستمی خاصی نداره که اذیت کننده باشه و نشه پاک کرد. کلا پیشنهاد نمیکنم روتش کنی همینطوری عالیه.
۵. معمولا نزدیک به ۵۰ درصدش اشغال شده. از نظر مالتی تسکینگ هم خوبه و مشکلی نداره.
۶. لطفاً به مزخ.رفات "علی ه" هم توجهی نکنید.
موفق باشید

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/2/30 ببینید 11T یه مقداری سنگین و زمخته. چیپستش هم نسبت به اسنپ ۷۷۸ با اینکه حدود ۲۵ درصد قوی‌تره (بیشتر از نظر GPU)، از بهینگی و پایداری کمتری برخورداره.به این هم توجه کنید که بازی‌ها برای اسنپ و آدرنو بهینه میشن. نسبت به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری‌ای که داره دوام باتری چشمگیری هم نداره (امتیاز ۹۸ gsmarena).

اگه با این مسائل مشکلی ندارین 11T بخاطر صفحه نمایش بهتر ، فریم فلزی ، گوریلا گلس ویکتوس ، سرعت شارژ بالاتر و حافظه سریع‌تر ufs 3.1 میتونه انتخاب مناسب‌تری باشه براتون.
از نظر دوربین هم تفاوت خاصی ندارن و میشه گفت تقریبا در یک حدن. شاید اگه dxomark رو در نظر بگیریم کفه ترازو کمی به سمت ۱۱ لایت سنگینی کنه که اونقدرام زیاد نیست.
اما در هر صورت ۱۱ لایت فوق‌العاده سبک و خوش‌دسته و بخاطر سخت‌افزار بهینه حتی با ظرفیت کمتر باتریش، نگهداری شارژ بهتری رو از خودش نشون میده.
امیدوارم نظرم براتون مفید بوده باشه.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/2/30 اگه بابت حرفاتون منبعی دارین قرار بدین ....

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/2/29 چی بخریم؟ لابد m52 نه؟!! عضویتتون هم مبارک👍

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/2/29 من مشکل خاصی ندیدم، بعد آپدیت مثل قبل سریع و بدون باگه. بنظرم آپدیت کنید

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/2/28 آره خب سری m این مشکلم بسته به منطقه می‌تونه داشته باشه. پشتیبانیش هم اصلا مثل سری A نیست که دل آدم حداقل به آپدیتش خوش باشه. ظاهرش هم اصلا دلچسب نیست. آدم یچی میخره بنظرم حداقل باید از ظاهرش خوشش بیاد! روی گوشیم تعصب ندارما ولی تو این رنج قیمت اگه بخوام دوباره گوشی بخرم بازم همینو میخرم. واقعا رضایتم رو جلب کرده

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/2/28 دوست من همونطور که گفتم لنز دوربین اصلی هر دو گوشی "یکیه". میشه مگه کیفیت m52 اینقدر که شما میگی بهتر باشه؟ فکر نمیکنید dxomark "یه مقداری" معتبرتر از چندتا یوتیوبر باشه؟
من توی رابط کاربری مشکل خاصی نمی‌بینم. هرچی که میخوام رو داره سریع و زیبا هم هست و به oneui سامسونگ ترجیحش میدم. واقعا هم باگی مشاهده نکردم. نمیدونم شما چه اپلیکیشن‌هایی روی گوشیتون نصب کردین یا چه کاری باهاش انجام میدین که میگید لگ و باگ دارین.

مسلما با سخت‌افزار یکسان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری دوام بالاتری از یه باتری ۴۲۵۰ میلی آمپری داره. اما واقعا من از باتریش راضیم و ترجیحش میدم به ضخامت و وزن بالاتر. یه سر به gsmarena بزنید می‌بینید که از نظر باتری اونقدرا هم با هم متفاوت نیستن.

راجب صفحه نمایش هم تا از محتوای با کیفیت و ساخته شده با تکنولوژی‌هایی مثل hdr10+ و dolby vision استفاده نکنید متوجه برتری‌های صفحه این گوشی نمیشید. البته در هر صورت صفحه نمایش m52 از نظر ساختار پیکسل‌ها مقداری برتری داره ولی متاسفانه هم مقدار رنگهایی که نشون میده به مراتب کمتره هم از هیچ تکنولوژی بهبود تصویری بهره نمیبره. رفرش ریت بالاتر هم مصرف باتری رو خیلی افزایش میده. مخصوصا m52 که صفحش برخلاف ۱۱ لایت adaptive هم نیست! من که صفحه گوشیم روی ۶۰ هرتزه. سلیقه‌ایه این مسئله البته.

راجب قیمت هم 11 lite ne یه مدت چون توی بازار کم شده بود قیمتش کشیده بالا من چند روز قبل عید ۷،۱۰۰ خریدم نسخه ۱۲۸ ، ۸ گیگش رو. الان نم نم داره ارزونتر میشه.
در هر حال فاصله قیمتشون در حال حاضر با حافظه یکسان حدود ۸۰۰ هزار تومنه. به علاوه اینکه شما باید یه شارژر ۲۵ وات هم بخری که همون نزدیک ۴۰۰ هزینشه. یعنی حدود ۱،۲۰۰ بیشتر در میاد.

یکمی هم اگه تحقیق کنید متوجه میشید که سری m چون برای بازار هند ساخته میشه بسیاری از مدل‌هاش در نقاطی از کشور از نظر آنتن‌دهی و پشتیبانی از شبکه 4.5G ایران با مشکل مواجهن.

برتریای 11 lite 5g ne نسبت به m52 :
۱.کیفیت ساخت و متریال بهتر ۲.طراحی بسیار زیباتر ۳‌.وزن و ابعاد ۴.شارژ سریع‌تر ۵.لنز ماکروی بهتر ۶.گواهی ip53 م ۷.اسپیکر دوگانه ۸. بلوتوث ۵.۲ ۹.یک سال پشتیبانی نرم افزاری (اندروید) بیشتر.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/2/26 با احترام با نظرتون مخالفم
تجربه خودم رو اگه بخوام توی این چند ماهی که این گوشی دستم هستش رو بگم:
۱. باتریش راضی کنندس. من تا ۸ ساعت و نیم هم ازش اسکرین تایم گرفتم
۲. اصلا تا حالا مشکل افزایش دما نداشتم و از این نظر واقعا عالیه. سخت افزارش هم‌ که کاملا با m52 مشابهه.
۳. صفحه نمایش کاملا راضی کننده‌اس. در مقایسه با m52 از تکنولوژی dolby vision و hdr10+ پشتیبانی میکنه و ۱۰ بیت هم هست که اگه اهل تماشای ویدیوهای با کیفیت در YouTube یا Netflix باشید متوجه کیفیتش می‌شید.
۴. رابط کاربری تا الان بدون نقص بوده و مشکلی باهاش نداشتم. در کل این مورد سلیقه‌ای هستش ممکنه یکی با miui راحت باشه یکی دیگه با oneui. و اینکه شخصا نیازی نمی‌بینم که فست شارژش رو غیرفعال کنم
۶. هر دو گوشی m52 و 11 lite از لنز GW3 سامسونگ بهره می‌برن و قائدتا تصاویر مشابهی رو ثبت میکنن. این گوشی از نظر دوربین واقعا راضی کنندس. بیخود نیست که امتیاز ۱۱۱ رو از dxomark گرفته. ماکروش هم که دیگه نگم... خودم تا چند روز پیش نمیدونستم تله‌فوتو ماکروئه!
۷و۸و... در کل فکر نمیکنم نیاز باشه از زیبایی، کیفیت ساخت و سبک بودنش و... چیزی بگم.

در مجموع باید بگم که خرید گوشی کاملا به سلیقه و نیاز هر شخص برمی‌گرده. M52 هم گوشی خوبیه و برتریای خودش رو داره. راجب باتری هم تا یادم نرفته بگم که بعد چند بار شارژ کردن به مرور بهتر میشه در قضاوت عجله نکنید. با سپاس

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/2/18 دوستان به نظرات "علی ه" توجه نکنید. بیشتر چیزایی که میگن اصلا هیچ پایه و اساس منطقی و فنی نداره. به عنوان کسی که در رشته نرم‌افزار تحصیل کرده این حرف رو میزنم. جای دیگه‌ای دنبال حل مشکلاتتون باشید.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/31 دوست من، ماکروش نمیگم بده فقط اینکه انتظار داشتم وقتی اسم super macro رو روش گذاشتن بهتر از اینا باشه. من پوکو اف۳ و نوت ۱۰ پرو رو هم تست کردم این دوتا جزئیات بهتری رو ثبت میکنن و انگار فوکوس بهتری هم دارن
در کل من از گوشیم راضیم و اگه دوباره به عقب برگردم بازم همینو میخرم ولی مثل بعضی از دوستان روش تعصب ندارم و اگه مشکلی داشته باشه و در مواردی ضعف داشته باشه صادقانه بیان میکنم. امیدوارم اگه انتخابتون این گوشیه مردد نشین و تهیه‌اش کنید و از زیبایی و خوش دست بودنش در کنار دوربین خوب و پردازنده مناسبش لذت ببرین. با سپاس

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/31 نمیدونم چرا ما ایرانیا هرچی میخریم روش تعصب پیدا میکنیم!
حق با شماست من تخصصم عکاسی با ماکروی پوکو اف۳ هستش و بخاطر همینه که عکسای ماکروش از گوشی خودم یعنی ۱۱ لایت ne بهتر و با جزئیات بیشتر از آب در میان!

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/28 نظر شما محترمه ولی بنده خودم تست کردم حتی با پوکو اف۳ که متاسفانه ۱۱ لایت ضعیف‌تر بود. نمیدونم چرا اسم super macro رو روش گذاشته شیائومی

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/26 بجز سنسور مجاورت که مجازیه و زیاد دقیق نیست مشکل دیگه‌ای نداشتم و از گوشی راضیم

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/17 دوربین 11 lite که یکمی بهتره!(امتیاز ۱۱۱ در مقابل ۱۰۸ گوشی 11t از dxomark)
باتری هم که باز 11 lite ne امتیاز بهتری آورده از نظر gsmarena!(امتیاز ۱۲۲ در برابر ۹۸!)
صفحه نمایش هم هر دو امولد ۱ میلیارد رنگ هستن و تفاوتشون جزئیه.

چطوری واقعا شما برای ایشون که اهل بازی نیست و دوربین و باتری و کیفیت صفحه براشون مهمه و خودشون دوتا گوشی نام بردن که بینشون انتخاب کنن 11t رو پیشنهاد کردی؟ آیا پدرکشتگی دارین با ۱۱ لایت ne؟

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/16 تمام معیارهای برتری gt برای بنده و بسیاری از کاربرانی که استفاده "عادی" از گوشی دارن اهمیت خاصی نداره. توضیحات من فکر میکنم حدودا کامل بود. باز اگه نقدی دارید راجب هر مورد خوشحال میشم منطقی صحبت کنیم. با سپاس

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/12 با خیال راحت خرید کنید هیچ مشکلی نداره صفحه نمایش این مدل.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/12 با سلام

✓سرعت حافظه تاثیرگذاره ولی کاربر عادی چندان نمیتونه احساسش کنه.بیشتر تاثیرش برای گیمرا و کسایی که فایلای حجیم زیادی انتقال میدن اهمیت داره.

✓دوربین gt ساخت شرکت چینیِ omnivison و کد لنزش هم ov64b هست که روی redmi note 10s هم استفاده شده که تجربه عکاسی باهاش رو هم دارم. لنز بدی نیست ولی قابل مقایسه با لنز gw3 سامسونگ که روی ne استفاده شده و امتیاز 111 رو از سایت dxomark گرفته نیست. گوشی 10s که لنزش مشابه gt هست امتیاز 92 رو گرفته. ماکرو و سلفی بهتر ne هم که جای خود داره.

✓شارژر ۶۷ وات قابلیت خوبیه ولی از نظر بنده معیار مناسبی برای انتخاب گوشی نیست. همون ۳۳ وات برای اکثر کاربرا کفایت میکنه. اینم بیشتر به درد گیمرا میخوره.

✓رفرش ریت ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز اونقدرا هم از هم قابل تمیز نیستن. من پوکو اف۳ رو با ۱۱ لایت مقایسه کردم خیلی تفاوت جزئی بود و باز هم برای یه کاربر عادی کم اهمیت. من که خودم معمولا روی ۶۰ هرتز میزارم بخاطر مصرف کمتر باتری.

✓خیر صفحه نمایش این گوشی نه تنها مشکلی نداره بلکه بخاطر ساپورت از تکنولوژی dolby vision و hdr10+ و نمایش یک میلیارد رنگ، تصاویر معرکه‌ای رو به نمایش میزاره. درسته gt از صفحه ips خوبی بهره می‌بره ولی برتری ne کاملا محسوسه.

✓از نظر وزن و طراحی هم خب دیگه مسلمه. ne اگه نگیم بهترین، یکی از خوش ساخت‌ترین، زیباترین و خوشدست‌ترین میانرده‌های بازاره. هرچند gt هم کیفیت ساخت خوبی داره.

✓محافظ صفحه هم شخصا برای بنده معیار خرید گوشی نیست.فکر نمیکنم کسی گوشی رو تنها بخاطر مقاومت صفحش بخره. ولی داشتن گوشی مقاوم‌تر خالی از لطف نیست

✓از نظر قدرت سخت‌افزاری خب مسلما برتری با gt هستش و بحثی درش نیست. مدیاتک هم از نظر من پیشرفت‌های خوبی کرده. ولی خب ne هم گوشی ضعیفی نیست و به خوبی از پس کارهای روزمره و حتی گیم هم برمیاد.

✓ne یک سال ساپورت نرم‌افزاری بیشتری داره. از کارت حافظه هم پشتیبانی میکنه هرچند این روزا شاید خیلی هم مهم نباشه

نتیجه اینکه بنده gt رو برای افرادی که بیشتر به دنبال گیم و کارای سنگین با گوشی هستن و بودجه تنگی دارن پیشنهاد میکنم. هرچند پوکو f3 هم البته با کمی پول بیشتر با توجه به صفحه امولد و اسنپ ۸۷۰ رقیب قدری برای gt هستش.
اما از نظر من برای کاربرای عادی 11 لایت ne با توجه به مزایای فوق گوشی مناسب‌تری به نظر میرسه.
موفق و پاینده باشید.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/1/9 جلل خالق!
شما ایرفونت رو باید ریست کنی مشکل از گوشی نیست.
احتمالا redmi airdots داری درسته؟ این مدل زیاد به این مشکل میخوره. داخل دفترچه راهنماش نوشته چطور باید ریستش کرد. موفق باشی

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/1/7 ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
علی ه:
23بهنام جان اگر شما هم نسبت به گفته های من شک داری، مقاله مهمی که در همین رابطه در سایت رسمی انتشار یافته را مطالعه کنید، خودتان پی به حقیقت خواهید برد و دیگر بازیچه دست آدمهای چشم تنگِ گروه نخواهید شد. ولی اگر مثل بقیه خودتان را به خواب زده اید متاسفانه قادر نخواهم بود به شما کمکی بکنم.
خلاصه: بیان دلیل اصلی خرابی آپدیت ota ، راه های جلوگیری از بروز مشکل و دلایل بروز مشکل
https://c.mi.com/thread-3857418-1-0.html
توصیه می کنم تمام تست های موجود در سایت را شخصن انجام دهید تا خودتان پی به حقایق ببرید.

همچنان منتظرم به بنده بگین کجای اون لینکی که فرستادین سایت رسمی و مقاله‌اس!!!
معنی مقاله تو این سالهای تحریم تغییر کرده آیا؟ چرا نام اکانت شخصی که داخل این فروم یا انجمن اون پست رو گذاشته همنام شماست؟ چرا پستش پر از غلط گرامریه؟
انصافا از این حرفایی که داخل همه صفحه‌ها میزارید چه سودی می‌برید؟

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/7 بجز دوربین ماکرو که ۱۰‌پرو کمی بهتره از بقیه جهات ۱۱ لایت ne انتخاب بهتریه.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/7 برای من معمولا حدود ۷۰ درصده و از ۱۰۰ تا ۲۰ درصد کمی بیشتر از ۸ ساعت اسکرین میده. راستی من از وای فای استفاده میکنم بیشتر

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/7 دوست عزیز دیگه خیلی داری متعصابه نظر میدی. مبارک باشه خیلی گوشی خوبی داری ولی اینطوری هم که شما میگی نیست
✓از نظر باتری ne امتیاز بالاتری گرفته توی سایت جی اس ام آرنا. ما هر دو رو داریم تفاوت خاصی از نظر باتری حس نکردیم
✓ne به هیچ وجه گوشی ضعیفی نیست و منی که گاهی کالاف میزنم اصلا مشکلی نداشتم حتی روی گرافیک وری های و فریم ریت مکس. در کل برای یه کاربر عادی تفاوتی نمیکنه این مقدار قدرت بیشتر. توی رابط کاربری هم من تفاوت خاصی حس نکردم. این نکته رو هم باید بگم که پردازنده ۷۷۸ از نظر AI یا هوش مصنوعی در رده چهارمه و از ۸۷۰ بهتر(منبع antutu).
✓نسخه ne مشکل پنل نداره از این نظر هیچ نگرانی نیست. صفحه ne از دالبی ویژن پشتیبانی میکنه و رنگ های به مراتب بیشتری رو نسبت به صفحه اف۳ نمایش میده. از نظر صفحه هم هر دو خوبن و تفاوت محسوسی ندارن
✓مجزا نبودن اسپیکر بالایی دیگه از اون ایرادات بنی اسرائیلیه! فکر نمیکنم برای یه کاربر عادی مهم باشه.
✓اگه به فروش گوشی هم اهمیت میدی باید بری سامسونگ بخری! اکثر مردم یه گوشی میخرن چند سال استفاده کنن همه که خوره گوشی نیستن مدام تعویض کنن. من به شخصه دوست دارم گوشیم دست آدمای کمتری باشه
✓اگه ne میانرده محسوب میشه و f3 پرچمدار! پس چرا ne یک سال بیشتر پشتیبانی نرم افزاری میشه؟ هر دو میانرده هستن دوست عزیز خودتون رو درگیر القاب نکنید
✓به دوربین هم که هیچ اشاره‌ای نکردین! دوربین اف۳ اصلا حرفی برای گفتن نداره در مقابل ne

در کل از نظر من کسی که دوربین ، زیبایی ، سبکی و خوش دستی براش مهمه و در کل یه کاربر عادیه و آنچنان اهل گیم نیست ne براش گوشی مناسب‌تریه
ولی کسی که سرعت و قدرت سخت افزاری براش اولویت اوله و عاشق گیم زدن با گوشیه f3 انتخاب بهتریه واسش
ببخشید اگه طولانی شد. بطور کلی هر دو گوشیای خوبی هستن و ارزش خرید خیلی بالایی دارن. سخت نگیرین. با آرزوی موفقیت

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/5 از نظر کیفیت ساخت تفاوتی نمیکنن. هر دو انتخاب خوبی هستن. منم بین همین دوتا مونده بودم که ۱۱ لایت رو انتخاب کردم
ولی برای شما اگر که دوربین چندان مهم نیست و با وزن ۱۹۶ گرمی پوکو مشکلی ندارین که البته آنچنان زیاد هم نیست ، از نظر من پوکو اف۳ میتونه انتخاب بهتری باشه.
در کل ما هر دو رو توی خانوادمون داریم هردو عالین. بین این دوتا انتخاب بدی وجود نداره. موفق باشین

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/12/24 فقط یه توصیه میتونم بهت بکنم:
Do_Not_Feed_The_Troll#

Xiaomi Redmi Note 10S Xiaomi Redmi Note 10S

1400/12/23 مدیاتک شاید به اسنپ نرسه ولی فاصله خاصی با اگزینوس نداره و پیشرفت‌های خوبی کرده.
من برای مادرم note 10s گرفتم کاملا راضی هستیم. پیشنهادم اینه که سمت نوت۹ نرین که قدیمی شده دیگه الان نوت۱۱ اومده! نوت ۱۰ اس رو بگیرین راضی کنندس نگران نباشین. یا اینکه صبر کنید سری ۱۱ به قیمت متعادل‌تری برسه اگه عجله ندارین.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/12/22 خواهش میکنم مبارک باشه. ایشالا که به سلامتی استفاده کنن🙏

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/12/22 خواهش میکنم. ببینید نگهداری باتری یه چیز نسبیه نمیشه گفت حتما بیشتر از یک روز نگه میداره یا نه. همه‌چی بستگی به نحوه استفاده و تنظیمات دلخواه کاربر داره.
ولی بطور میانگین از نظر بنده میتونید برای یک روز روش حساب کنید.
این گوشی مخصوصا برای خانوما انتخاب خیلی مناسبیه. زیبا، سبک و خوش دسته و تو این رنج قیمت دوربین فوق‌العاده‌ای داره. حتما خوششون میاد.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/12/21 هندزفری بیسیم که با بلوتوث وصل میشه ربطی به جک هدفون نداره
باتریش نسبت به گوشی‌ای مثل پوکو اکس ۳ پرو (گوشی قبلیم) کمی ضعیف‌تره. ولی یک روز رو جواب میده در صورت استفاده عادی

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/12/21 من تازه خریدم این گوشی رو باید بگم که اصلا مشکل بلک کراش نداشتم. چندتا ویدیوی dolby vision و hdr10+ هم تو یوتیوب تماشا کردم واقعا عالی بود.
یکمی فقط سنسور مجاورتش موقع تماس اذیت میکنه. بجز این مشکل دیگه‌ای نداشتم

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/12/18 کلا به کامنتای اینجا زیاد توجه نکن. متاسفانه تازگیا بلانسبت پر شده از ترول
برو راجب گوشی‌ای که میخوای بخری چنتا بررسی توی یوتیوب و سایتای بررسی موبایل مثل جی‌اس‌ام آرنا یا موارد مشابه وطنی ببین، یکمی هم واسه محکم کاری اخبار پیرامون گوشی مورد نظرت رو دنبال کن ببین مشکلی واسش پیش نیومده باشه بعد انتخاب کن و بخر. اینقدر درگیرش نشو. منم تازگیا گوشیم رو تعویض کردم بین ۱۱ لایت ۵جی و پوکو اف۳ مونده بودم ولی چون چندان اهل گیم نیستم ۱۱ لایت ۵جی ne رو خریدم که البته هنوز دستم نرسیده. من شیائومی زیاد داشتم به مشکل خاصی تا حالا بر نخوردم. موفق باشی

Xiaomi Redmi Note 10S Xiaomi Redmi Note 10S

1400/10/9 خیلی عذر میخوام ولی لینکی که گذاشتی نه مقاله‌اس و نه سایت رسمی. صرفا یه فروم یا انجمنه که هرکسی میتونه داخلش عضو بشه و پست بزاره. متن داخل پست هم پر از اشتباه گرامری بود و جالب اینکه اسم نویسنده پست هم "Ali" بود.. چه تصادفی "علی ه" عزیز!

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/4/26 پسر خوب سوتی دادی در حد المپیک! بین نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گوشی Poco x3 pro هیچ تفاوتی بجز میزان حافظه و رم وجود نداره و هردو از یک سخت افزار (Snap 860) ، دوربین ، نرم افزار و... بهره می‌برن. یه گوشیه که در حافظه‌های مختلف تولید شده!
شما قطعا Poco x3 nfc رو با این گوشی اشتباه گرفتی
قبل اینکه بیای به قسمت نظرات کاربران و شروع به صدور فتوا کنی لطفاً یه نگاهی به قسمت "مشخصات" همین سایت بنداز.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/4/24 استاد ممکنه با ذکر منبع بهمون بگی فرق نسخه ۱۲۸ با ۲۵۶ به جز میزان حافظه و رم چیه؟
آدم شاخ در میاره بعضی از نظرات رو می‌بینه!

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/4/17 توی مملکت ما متاسفانه انتخاب همیشه بین بد و بدتره
درسته دیجیکالا چندان خوب نیست ولی گزینه دیگه‌ای نیست که خرید ازش حدودا بی دردسر باشه و حداقل راحت بتونی چیزی که خریدی رو مرجوع کنی. من این گوشی رو چند وقت پیش از دیجیکالا خریدم با همین گارانتی مدیا ، همه چی اوکی بود مشکلی نداشتم
راجب مدیاپردازش هم باز همین قضیه صدق میکنه. حداقلش اینه که قدمتش زیاده و تو هر استان نمایندگی داره. یه جی پلاس q10 داشتم توی چند هفته اول به مشکل خورده بود بردمش نمایندگی شهرمون بعد تقریبا ۱۰ روز واسم تعویضش کردن بدون هزینه و دردسر.
در کل این شرکتای به اصطلاح گارانتی نباید اصلا وجود داشته باشن و خود شرکت اصلی باید بطور مستقیم فعالیت داشته باشه و خدمات پس از فروش بده ولی چاره‌ای نیست اینجا ایرانه.
موارد 1 تا 40 از مجموع 107 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا