مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ب
  • تاریخ عضویت : 1400/11/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy A12 Nacho Samsung Galaxy A12 Nacho

1400/11/19 سلام رفیق اشتباه نکن اگر گفتن با a22 تعویض میکنند تردید نکن حداقل با a12 معمولی sm-125 تعویض کن تموم ناچوها مشکل دارند برای ما که تعویض نکردند و افتادیم تو پروسه شکایت از داریا همراه

Samsung Galaxy A12 Nacho Samsung Galaxy A12 Nacho

1400/11/19 سلام در رابطه با مشکل دارک مود موبایل ناچو برای دومین بار شرکت گارانتی داریا همراه بدون دست زدن به موبایل و بررسی آنرا پس فرستادند و میگن باگ نرم افزاریست و ممکنه در آپدیت بعدی یا بعدی های سامسونگ رفع بشه خدمت دوستان عرض کنم افرادی که این مشکل را دارند که تعدادشون کم هم نیست میتونن از دو طریق اتحادیه موبایل شهر خود و اداره تنظیمات مقررات و رادیویی به صورت جداگانه ثبت شکایت کنند تا یکبار برای همیشه این انحصار و مصونیت قضایی که شرکت های ارائه دهنده گارانتی بالاخص داریا همراه برای خود قائل هستند برداشته بشه و یاد بگیرن به تعهدی که در قبال مشتری دارند عمل کنند
حق گرفتنی ست نه دادنی. موفق باشید

Samsung Galaxy A12 Nacho Samsung Galaxy A12 Nacho

1400/11/17 سلام دوست عزیز مواردی که در مورد گارانتی داریا همراه گفتید کاملا درسته بنده تجربه این شرکت گستاخ و بی ادب را دارم. نمیدونم پشتشون به کجا گرمه که از زیر تعهد مشتری شانه خالی میکنند. بار اول روی موبایلم یه نرم افزار زدند و برام ارسال کردند چون مشکل دارک مد رفع نشده بود دوباره بلافاصله براشون ارسال کردم ایندفعه اگر تعویض نکنند شکایت میکنند تا آخر خط هم میرم نه بچه پول دارم نه موبایل باز که حاصل یکماه کارگری و عرق ریختن را اینا بخوان هیچی کنند. با ده تا تعمیرکار موبایل مشورت کردم همشون گفتند مشکل دارک مد سخت افزاریست و به مرور آثارش توی حالت لایت مد هم دیده میشه.

Samsung Galaxy A12 Nacho Samsung Galaxy A12 Nacho

1400/11/14 سلام موبایلم بعد از یک هفته از گارانتی داریا برگشت ولی همچنان نقص دارک مود پابرجا بود فقط یک نرم افزار زده بودند و گفتند درست شده ولی نشده بود باهاشون تماس گرفتم گفتند دوباره بفرست امروز میفرستم براشون و بلافاصله از طریق مراجع مرتبط شکایت هم میکنم خواهشم از دوستان این هست هرکس این مشکل را داره پیگیری کنه تا یکبار برای همیشه شرکت گارانتی داریا همراه متوجه بشه قبل از تبلیغ دروغین تو صدا و سیما باید به تعهداتش پایبند باشه.چرا وقتی تعهد تعویض دستگاه زیر یک هفته دارند از زیرش شانه خالی میکنند و مشتری را سرگردان میکنند

Samsung Galaxy A12 Nacho Samsung Galaxy A12 Nacho

1400/11/9 سلام دوست عزیز اصلا بحث آپدیت نیست بنده همون شبی که موبایل را خریداری کردم متوجه ایراد خطوط آبی در حالت دارک مد شدم و از طریق همین سایت متوجه شدم این مشکل کاربران دیگر هم هست. موبایل را تحویل گارانتی داریا همراه دادم و گفتند چون کمتر از یک هفته هست موبایل را تعویض میکنند اما در تماسی که با دفتر مرکزی گارانتی داشتم بهم گفتند مشکل نرم افزاریست و باید تا آپدیت بعدی منتظر بمانیم. و هنوز موبایل را تحویلم نداده اند.اگر تعویض نکنند چاره ای جز شکایت ندارم. امیدوارم دوستان دیگر گرفتار این مشکل نشوند

Samsung Galaxy A12 Nacho Samsung Galaxy A12 Nacho

1400/11/7 سلام با گارانتی سامسونگ جهت رفع ایراد در دارک مد تماس گرفتم گفتند که مشکل نرم افزاریست و باید تا آپدیت بعدی منتظر بمانید که آنهم ۱۰۰ درصد نیست بنابراین دوستانی که قصد خرید ناچو را دارند پیشنهاد میشه روی گزینه های دیگر تمرکز کنند و وقت و انرژی خود را صرف یک محصول مشکل دار نکنند چون نمایندگی سامسونگ در ایران خیلی ضعیفه به خصوص داریا همراه
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام