مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد م
  • تاریخ عضویت : 1400/10/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Redmi 9T Xiaomi Redmi 9T

1401/2/30 اول بده گارانتی اتصالی خازن رو رفع کنن بعد بفروش. میتونی هم نفروشی چون دیگه خاموش نمیشه

Xiaomi Redmi 9T Xiaomi Redmi 9T

1401/2/3 برای من همین مشکل پیش امد و صبر کردم باتری به صفر برسه و روشن شد. اما متاسفانه باز تکرار شد و فرستادم برای گارانتی. کمتر از یک هفته گوشی برام فرستادند و مشکلش حل شده. فقط بده گارانتی. مشکلش هم اتصالی خازنه.

Xiaomi Redmi 9T Xiaomi Redmi 9T

1401/1/31 سلام نزدیک به یک سال این گوشی رو دارم و اپدیت نکردم. اگر اپدیت نشه چه مشکلی براش به وجود میاد؟ الزامی از سمت شرکت شیائومی برای به روز نگه داشتن وجود داره؟ داره کار خودش رو میکنه و مشکلی نداره. اندروید یک پله بالاتر یا پایینتر چقدر تاثیرگذار هست؟ با اندروید 5 هم میشه همه برنامه ها را نصب و اجرا کرد. اندروید 10 تا دو سال بعد ساپورت نرم افزاری و امنیتی نداره؟

Xiaomi Redmi 9T Xiaomi Redmi 9T

1400/10/29 7 ماهی هست گوشی رو دارم. از همه لحاظ عالی بوده. هنگ نمیکنه. باتری رو خیلی خوب نگه میداره. البته گاهی رو صفحه کروم گیر میکنه (5-6 مرتبه اتفاق افتاده برام) که فقط کافیه یکبار به صفحه هوم برید(بدون بستن کروم) و مجددا وارد کروم بشید حل میشه.
من اپدیت نکردم گوشی رو.
تنها مشکلی که برام اتفاق افتاده بود خاموش شدنش بود که به کمک راهنمایی دوستان از همین سایت. مشکل برطرف شد. یعنی صبر کردم باتری گوشی خالی بشه و دوباره زدم به شارژ.... ممکنه بدم گارانتی ولی فکر میکنم حتی اگر تعویض هم بکنند این اتفاق بهرحال برای این مدل گوشی میفته.
فعلا اوکی هست ........

Xiaomi Redmi 9T Xiaomi Redmi 9T

1400/10/16 سلام وقت بخیر. گوشی بنده دیروز خود به خود ری استارت شد و بعد از بالا امدن گوشی کمی لنگی داشت و منو کامل نبود یعنی برخی برنامه ها نبودند. گوشی رو خاموش کردم که مجددا روشن کنم اما دیگه روشن نمیشه. 90 درصد هم شارژ داشت. راه حل چیه دوستان؟ فایل های شخصی دارم که نمیتونم حتی بدم گارانتی
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام