مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سعید ن
  • تاریخ عضویت : 1400/9/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Nokia C2 Tava Nokia C2 Tava

1400/11/30 میدونم دوستان بهتون حق میدم ، سخته پذیرش برگشتن سلطان نوکیا رغیب سرسخت بازار موبایل، اما نمیشه کاریش کرد اون برگشته

Nokia 2 V Tella Nokia 2 V Tella

1400/11/30 یکی از روش های تخریب چهره برند نوکیا و ترساندن خریدارانش از طرف دلالان بازار همین مسئله تعمیراتش هست ، ولی کم کم داره این ترفندم نخ نما میشه . خبر بدیه برای دلالان محترم اما چه میشه کرد نوکیا برگشته و کاریشم نمیشه کرد .

Nokia 110 4G Nokia 110 4G

1400/11/30 آدمو میبره به خاطرات خوب گذشته ، سالهای فرمانروایی سلطان نوکیا ، همه یه گوشی نوکیا توی دست ، خوشحال ، راضی . دلمون لک زده برای حال و هوای اون دوران . کاش دوباره برگرده . ای کاش ...

Nokia C1 Plus Nokia C1 Plus

1400/11/30 اینکه یه شرکت بزرگی در یکی از بخش های کاریش یعنی تولید موبایلش اومده و به فکر افراد کم درآمد دنیا هم هست که تجربه داشتن گوشی هوشمندو داشته باشن ، کجاش مشکل داره ، کجاش تعجب داره آخه ...

Nokia C1 2nd Edition Nokia C1 2nd Edition

1400/11/30 برای طرفداران نوکیا این مایه خوشحالی و مباهاته که برند با اصالتی همچون نوکیا تلاش میکنه همه مردم دنیا با هر سطح درآمدی بتونن تجربه استفاده از گوشی هوشمند با کیفیت رو داشته باشن .
گر تو با بد بد کنی ، پس فرق چیست .

Nokia 6310 (2021) Nokia 6310 (2021)

1400/11/30 ما هم معایبش رو قبول داریم مثل شرکت نوکیا اما از یه مشت عاشق دلباخته نوکیا انتظاری جز مجنون بودن نداشته باش .

Nokia C10 Nokia C10

1400/11/30 جالبه ، هر مدل از گوشیهای نوکیا که وارد بازار میشه حتما یکی از فامیلای شما میخره و میده تمام ایراداتشو شما براشون برطرف کنید .
چقدر اتفاقی و چقدر بشردوستانه

Nokia C20 Nokia C20

1400/11/30 دقیقا به اصل مطلب اشاره کردی دوست عزیز ، اگر عنایت بفرمایید به جمله انبار پر از شیائومی و هوآووی ، علت بسیاری از این نظرات مخالف که البته رو به کاهشه رو متوجه خواهید شد .
به قول شاعر چه بگویم که نگفتنم به .

Nokia G20 Nokia G20

1400/11/30 اینکه سیاست های کاری نوکیا با برند های بی اصالت موجود در بازار متفاوت باشه موضوع عجیبی نیست ، نوکیاست دیگه ، اصیل ،خاص و متفاوت

Nokia 8.3 5G Nokia 8.3 5G

1400/11/30 آخه دلالان بزرگ و محترم بازار موبایل ، ماه که پشت ابر نمیمونه برادر من ، آخه مگه تا کی میتونید در برابر واردات یک سری خاص از گوشی های برند با اصالت شرکت بزرگ نوکیا مقاومت کنید . دیر یا زود بازنده این ماجرا هستین ، از قدیم گفتن زورت که به درخت نمی رسه بشین سایش .
میدونیم که در نبود سلطان نوکیا سرمایه گذاری بزرگی بر روی واردات برند های بی اصالت کردین ، اما مقصر خودتون هستید دوستان .

Nokia X10 Nokia X10

1400/11/30 من و همه افرادی که دوران امپراطپری سلطان نوکیارو بر بازار بزرگ صنعت موبایل تجربه کردیم واقعا خوش شانس بودیم ، و آرزو میکنم دوباره این اتفاق هر چه سریعتر برای نسل های جدید هم بیافته ، که قطعا خواهد افتاد ، تا لمس کردن یک گوشی واقعی و با اصالت موبایلو به معنای واقعی کلمه تجربه کنن . دلم میسوزه و بسیار ناراحت میشم ، وقتی میبینم چند تا شرکت ... یه اسباب بازیو با قیمتی بسیار بالا و به اسم گوشی همراه دست این دستان میدن و از ته دل بهشون میخندن .

Nokia G21 Nokia G21

1400/11/30 عزیز جان برند نوکیا چهار تا طرفدار درست و درمون و فهمیده داشته باشه ، بهتر از گله گله طرفدار چشم و گوش بسته برندای دیگست ، که با یکم زرق و برق الکی یک دل نه هزار دل عاشق برند های بی اصالت میشن .
...

Nokia G21 Nokia G21

1400/11/28 گوشی باب میل ما برند با اصالت نوکیا است ، دوست عزیز ، تمام
مشکلی هست آیا؟

Nokia G300 Nokia G300

1400/11/28 سلطان برگشته ، زمان کیسه کردن ماست هاست .

Nokia T20 Nokia T20

1400/11/28 سلام دوستان
می دونم همه منتظر اومدن سری xنوکیا در بازار ایران هستید اما ، به فعالان و دلالان این بازار باید حق داد که ترس زیادی از ورود این سری داشته باشن و مقاومت کنن ، در این چند سال غیبت برند با اصالت نوکیا سرمایه گذاری زیادی روی برند های بی اصالت کردن ، اما ماه پشت ابر نمیمونه تا ابد .
سلطان برگشته ، حقیقتی بسیار تلخ

Nokia G11 Nokia G11

1400/11/28 درسته که مسئله قیمت برای شرکت نوکیا موبایل در درجه اول اهمیت هست و سعی میکنه موبایل های اقتصادی تولید کنه اما برای طرفداران نوکیا مسئله مهم قرارگیری لوگوی با اصالت این برند اسطوره ای در پشت موبایلی هست که به دست میگیرن و بعدش مسئله قیمت .
اگر تلاش های شرکت نوکیا نبود معلوم نبود که این همه تغییرات در صنعت موبایل رو در حال حاضر شاهد بودیم یا نه .
این شرکت بزرگ که فقط یکی از حوزه های کاریش صنعت موبایله حتی اگر فقط برای طرفدارانش گوشی تولید کنه باز هم ضرری در بخش های دیگش نخواهد دید .

Nokia G21 Nokia G21

1400/11/28 نوکیا یک شرکت بزرگ و با اصالته که نوکیا موبایل فقط یکی از بخش کوچکی از این شرکته . کمی مطالعه لطفا .
برند های کره ای بالا برن ، پایین بیان آخرش باید مثلLG جمع کنن و برن سراغ
کار اصلیشون و لوازم خانگی تولید کنن . البته نمیشه سیاست جالبشون رو در اغفال مشتریان بدون تجربه و دانش رو که طیف وسیعی هم هستند کتمان کرد که باعث شده به این سرمایه ها برسن .
برند های چینیم که زنگ تفریحی بیش نیستند .
زمان گویای همه حقایق خواهد بود .

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/11/27 شخصا خیلی وقته اخبار مربوط به میکروچیپ فن آوری شرکت تسلارو دنبال میکنم
اگر این صنعت آینده ای داشت تسلا حتما بر روی اون سرمایه گذاری می کرد .
به همه دوستان توصیه می کنم دبگه از دنیای موبایل خارج بشین و کم کم باهاش خداحافظی کنید .
این همان اشتباهی است که نوکیا رو مجبور به پذیرشش کردن .
به زودی این تجربه تلخو همه برند ها تجربه می کنن به یکباره .
تا چند سال آینده که زیاد هم دور نیست به لطف این فن آوری خیلی از وسایل الکترونیکی دست و پا گیر حذف میشن ، حتی خیلی از مشاغل بی مصرف .
پس وقت خودتونو در این بخش هدر ندین .
وقت طلاست

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/11/27 ببینید دوستان ، گوشی موبایل تنها یک جعبه پلمب شده و پر از امکانات مختلف نیست ، یک اثر هنری صنعتیه ، حداقل برای ما که سرگذشت زندگی موبایلو از گذشته ظهور فیچرفون ها تا عصر حاضر گوشی های هوشمند دنبال کردیم که اینجوری هستش .
کسی منکر تلاشهای نو آورانه برندی مثل اپل در صنعت موبایل نیست،
ما مگه چندتا برند اصیل در صنعت موبایل داریم ،
نوکیا ، اپل ، موتورولا ، سونی ، بلک بری و یکی دو برند دیگه
تکلیف کمپانی های کره ای که مشخصه ،
کمپانی های چینی که همین دیروز مثل قارچ سبز شدن هم که از اول مشخص بود ،یک زنگ تفریح محض در صنعت موبایل ، حتی ارزش اظهار نظر غیر کارشناسیم ندارن چه برسه کارشناسی ، همین الآنم دارم متن مینویسم خندم گرفته .
خیلی دوست داشتم در این روز ها رقابت برند نوکیای اصیل و اپل نو آور و سونی قابل اعتماد رو میدیدم .
مجموعه ای از قدرت های برتر صنعت موبایل
اما افسوس و صد افسوس که امپراطوری نوکیارو با ماجرای اسب ترووا به اون وضع درآوردن واپل رو با سیاسی بازی سرگرم کردن ، وضعیت سونی هم که روشنه .
چه میشه کرد ، فعلا که داستان چیز دیگری است .

Nokia G21 Nokia G21

1400/11/27 با کمی دقت در سیاست کاری و تبلیغاتی نوکیا ، میشه فهمید نوکیا داره از سیاست چراغ خاموش استفاده می کنه . و کاملا هم منطقیه با این شهر شامی که برند های بی اصالت و بی کیفیت چینی درست کردن و متاسفانه با توجه به تغییر نوع تجزیه وتحلیل بازار از طرف کاربران که شگرد این شرکت هاست ، این تنها روشیه که میشه هم به دوران اوج بازگشت هم به گفته مدیر عامل شرکت نوکیا کم کم به مردم فهماند که گوشی هوشمند تنها یک جعبه پلمب شده و پر از امکانات مختلف نیست ، یک اثر هنری صنعتیه

Nokia G21 Nokia G21

1400/11/27 به بسیاری از افرادی که صنعت موبایلو به صورت آماتور و طاهرا حرفه ای دنبال میکنن حق میدم که نتونن درک درستی از اقدامات برند بزرگ و با اصالتی هچمون نوکیا داشته باشن . مخصوصا کاربران نسل جدید که به راحتی اسیر شگرد های تبلیغاتی رسانه ای و آپشن های پر زرق و برق و بی کیفیته برند های نوپا و بی اصالت شده و راحتی خام و دلباخته این کلاهبردارا میشن . توصیه میکنم کمی حرفه ای تر این بازار رو دنبال کنید و با دادن آدرس های غلط به دیگران موجب از بین رفتن سرمایه هاشون که در این روز ها به سختی به دست میارن نشید . با به کار بردن چند اصطلاح دهن پرکن مانند همون هایی که در تبلیغات به خورد شما میدرایج در صنعت موبایل ، همون اسمایی که در تبلیغات به خورد سما میدن ، طرف مقابل به شما اعتماد میکنه و در نهایت به طور غیر عمد به اونا آدرس غلط میدین .
این صحبت رو دلسپزانه بهتون گفتم .
آن کسی که میدونه نوکیا موبایل یعنی چی ، که میدونه . اونیم که نمیدونه مشکل خودشه ، مشکل نوکیا نیست .

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/11/25 یه زمانی سونی دیگه داشت پول برندشو میگرفت و فکر میکرد دنیا همینجور میمونه ، منتظر همین داستان برای برند اپل باشید.

Nokia X20 Nokia X20

1400/11/3 اگر ماجرای اسب ترووا برای نوکیا اتفاق نمی افتاد ، الآن نوکیا مرز های فن آوری گوشی هوشمند رو کیلومتر ها جابجا کرده بود به ضرس قاطع. اما باز هم این نوکیاست(علامت مخصوص حاکم بزرگ ، احترام بگذارید)

Nokia XR20 Nokia XR20

1400/11/3 اگر ماجرای اسب ترووا برای نوکیا اتفاق نمی افتاد الآن نوکیا مرزهای فن آوری گوشی هوشمند رو کیلومترها جابجا کرده بود . اما باز هم این نوکیاست ( علامت مخصوص حاکم بزرگ ,احترام بگذارید)
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا