مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : س ش
  • تاریخ عضویت : 1400/9/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Motorola Moto G 5G Plus Motorola Moto G 5G Plus

1400/10/26 سلام آقا مسعود

بنده در فروم www.reddit.com سوألی را مطرح کردم و پشتیبانی رسمی موتورولا حاضر در اونجا جواب قطعی داده اند، لطفا به دقت بخوانید و خود و دیگران را نیز گمراه نکنید.

لیک سوأل و جواب جهت بازدید شما و دیگران

https://www.reddit.com/r/MotoG/comments/s0qzk1/moto_g_5g_plus_updates/

اگر می شود متن پایین را به دقت بخوانید

The Moto G 5G Plus is not expected to receive the Android 12 update since it was launched on Android 10 and received one OS upgrade to Android 11.

Please note that the majority of our devices will receive one major software update and two years of bi-monthly security patches.

دقیقا مطابق با حرف قیلی بنده هست و کاملا مؤید حرف بنده می باشد

موفق باشید

Motorola Moto G 5G Plus Motorola Moto G 5G Plus

1400/10/26 سلام دوست گرامی

گوشی شما از سری one و تحت پروژه android one می باشد، این گوشی و سایر گوشی هایی که تحت این نام یعنی one و go ارائه می شوند، نسخه ساده ی اندروید را دارند و توسط گوگل به عنوان پروژه های آزمایشی در نظر گرفته شده اند و آپدیت های آن ها هم طولانی تر خواهد بود.

بحث ما چیز دیگری هست که در جواب آخر جناب masoud H خواهم داد.

موفق باشید

Motorola Moto G 5G Plus Motorola Moto G 5G Plus

1400/10/1 سلام

خیر هیچ مشکلی برای سخت افزار گوشی پیش نمی آید، خیالتان از این جهت آسوده باشد

موفق باشید

Motorola Moto G 5G Plus Motorola Moto G 5G Plus

1400/9/17 سلام آقا مسعود

بنده فقط ثبت نام کردم تا جواب شبهه ای که شما ایجاد کردید را بدهم، دوستان گرامی شرکت موتورولا همه جا عنوان کرده است، حتی در فروم های پشتیبانی خود سایت موتورولا که این گوشی فقط و فقط تا اندروید 11 آپدیت می شود و تجربه های قبلی هم همین رو نشان داده و این گوشی هم مستثنی نخواهد بود، همچنین آپدیت های امنیی این گوشی هم نهایت تا اواسط سال 2022 خواهد بود و بعد از آن طبق روال قبلی موتورولا قطع می شود.

دوست دیگری هم گزارش کرده بودند در سایت ردیت که اونجا گفته شده که اندروید 12 رو می گیرد، اما باز هم پشتیبانی موتورولا در همان پست توضیح داده است که گوشی های موتورولا کلا فقط و فقط یک آپدیت سیستم عامل می گیرد و این هم بدان معنی هست که اندروید این گوشی از 10 به 11 آپدیت می شود و دیگر هم خبری نخواهد بود جز آپدیت های امنیتی و رفع باگ که آن هم طبق روال موتورولا فقط یکسال خواهد بود و این گوشی عملا تا اواسط سال 2022 آپدیت خواهد داشت.

لطفا بیشتر بخوانید و بهتر بخوانید و اطلاعات گمراه کننده ندهید

موفق باشید
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا