مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرزاد ک
  • تاریخ عضویت : 1400/8/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Apple iPhone 13 Pro Apple iPhone 13 Pro

1400/8/21 سلام
برای اپل تی وی اگر تلوزیون منزلتون هوشمند هست بفرمایید تا یک راهکاری بدم که بتونید ازش استفاده کنید.
در مجموع که صحیح میفرمایید مشکل اپلیکیشن بخصوص ایرانی ها همیشه بوده و هست.ولی واقع بینانه بخوام بگم برای خود من مشکل خاصی دیگه وجود ندارد. الان تمامی نرم افزارهای بانکی و بورسی، خریدهای آنلاین و ... ایرانی را از همین مارکتها تهیه میکنم.
برای کارم که انیمیشن هست هم هم برای تبلت اندرویدی هم برای گوشی اپل مجبور شدم با گیفت کارت اکانت شارژ کنم و بصورت دلاری خرید کنم.
ما ایرانی ها بدعادت شدیم از بس همه چیز بصورت کرک شده و رایگان همیشه دانلود کردیم.بعضی از این اپلیکیشن های خارجی ارزش خرید دارند. یعنی بعد خریدش متوجه میشید که واقعا ارزش داشت بخرید، حتی اگر 15 دلار اولش بدید.

Apple iPhone 13 Pro Apple iPhone 13 Pro

1400/8/18 من آیفون 12 پرو دارم و این گوشی را ندارم ولی متاسفانه شما یک متعصب هستید که اصرار دارید که چیزی که خودتون دارید رو با بهترین ها مقایسه کنید. من نمیدونم چی دارید ولی الان نظرات اکانت شما را تو پیج 13 پرو مکس دیدم و از اونجا به این پیامتون رسیدم و رفتم اکانت ساختم تا به شما پیام بدم بلکه بتونم بهتون کمک کنم تا کمتر خودتون رو اذیت کنید. اکیدا توصیه میکنم هرجوری شده یکبار آیفون بخرید. حتی مدلهای پایینتر بگیرید.
دوست عزیز این حرفا چیه میگی؟ افت قیمت اپل خیلی خیلی کمتر از این گوشی هاییه که میگید. الان گوشی 6S آیفون رو میتونید با سلامت باتری 65-70 درصد حوالی 5 تومن بفروشید. شما بگید یک گوشی شیائومی 5-6 سال پیش رو با چه قیمتی میتونید بفروشید؟اصلا کسی میخره ازتون؟ قیمت و ارزش دوبحث جداست. الان سونی گوشی معرفی کرده 1800 دلاره ولی همه میدونن ارزش این گوشی این رقمها نیست. 1000 دلار اپل کاملا متناسب با امکاناتیه که برای سالهای سال در اختیارتون قرار میده.از روزی که یادم هست گوشی آیفون داشتم و تبلت اندرویدی پس با هردو محیط کاملا آشنا هستم و مثل برخی از کاربران زرد نظر الکی نمیدم.
ضمنا نگاهی به آمار فروش در کشورهای مختلف بندازید. اتفاقا بیشترین فروش گوشی های چینی برای خاورمیانه و آفریقاست که تراکم کشورهای جهان سومیه. تو خود چین اپل بسیار خوب میفروشه اونوقت شما طرفداری شیائومی میکنید؟ البته که شیائومی در خیلی از دیوایس ها فوق العادست الان من دستگاه تصفیه هوا، جارو برقی و لامپ هوشمند رو از شیائومی گرفتم و بسیار راضیم ولی ابدا نمیرم گوشی بالای 20 میلیونی هوآوی،شیائومی یا حتی سامسونگ بخرم.
iOS 15.1 در آپدیت جدید برای کلاک هسته آیفون 13 آپدیت داده که طبق اظهارات کاربران پابجی و کالاف تا 90 دقیقه با دمای 43 درجه به راحتی اجرا میکنه و در یوتیوب ویدیو ازش هست.
بازهم عرض میکنم که رنگ محبوب این گوشی آبی نیست. از اول خاکستریش گرونتر بود و از اون گذشته قیمت بالای این گوشی هزینه سنگین رجیسترشه وگرنه با دلار 28 تومنی هم حساب کنید این گوشی حوالی 28-9 تومن در میاد نه 40 تومن
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا