مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرهاد ک
  • تاریخ عضویت : 1400/8/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1401/5/10 گوشی سامسونگ s7 من به همین ترتیب یه مدت ری استارت می شد تا در نهایت یه روز دیگه روشن نشد و شارژ هم نشد و برای همیشه مرد. امیدوارم برای شما این گونه نباشد ولی از روی احتیاط بهتر است از اطلاعات مهم بک آپ بگیرید.

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1400/8/29 بر اساس اطلاعات سایت کورنینگ، مقاومت شیشه گوریلا کلس ۳ در برابر خط و خش تا دوبرابر بیشتر از گلس های ۵ و ۶ و برابر با گوریلا گلس VICTUS هست. البته مقاومت اون در برابر شکستن ناشی از سقوط کمتر از گوریلا گلس های ۵ و ۶ و VICTUS هست.
بنابر این گوریلا ۳ برای من که دوست ندارم گلس روی صفحه موبایل بندازم نسبت به گوریلا ۵ و ۶ برتری داره چون s20 fe لبه برجسته نداره و تخت هست و معمولن قاب موقع افتادن گوشی تا حد زیادی از برخورد صفحه با زمین جلوگیری می کنه و امکان شکستن رو خیلی کم می کنه. خوب البته اگر شیشه اش VICTUS بهتر بود.

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1400/8/18 منظور همان adaptive brightness هست؟ متشکرم

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1400/8/17 درود بر شما. من تقریبا سه ماهه این گوشی را دارم.ساخت ۲۰۲۰ که اندروید آنرا به ۱۱ آپدیت کردم هیچگونه بازی روی آن نصب نکردم و عمده استفاده من غیر از مکالمه، عکس گرفتن و مسیریابی است. ظاهر با کیفیت و زیبایی دارد(البته این موضوع سلیقه ای است) مشکل تاچ نداشتم الا اینکه حساسیت آن بسیار بالا است و با کمترین اشاره ای تایپ می کند - در استفاده معمولی گرم نمی شود در شرایط مسیر یابی در حالی که جی پی اس و اینترنت دیتای آن فعال است کمتر از آیفون ۶ در همین شرایط گرم می شود. GPS این دستگاه دقت بالایی دارد و در ارزیابی های مقایسه ای، مشابه با دستگاه های مسیریاب حرفه ای توصیف شده است. عکس هایی که می گیرد کیفیت خوبی دارد و دیگران با دید غیر تخصصی نتیجه را تحسین می کنند ولی رنگ ها را به صورت محسوسی کم رنگتر از واقعیت می کند در حالی که گوشی قبلی که داشتم(samsung s7 edge) به صورت محسوسی رنگ ها را پر رنگ تر می کرد.اسپیکر آن صدای قوی و روشنی دارد. اتصال وای فای و بلوتوث آن سریع و بدون مشکل است. روشنی صفحه آن در نور آفتاب برای من چندان مناسب نبوده است ولی نمی دانم در مقایسه با مدل ها و برندهای دیگر چگونه است. عملکرد باتری راضی کننده بوده به صورتی که با همین استفاده ای که گفتم گاهی تا ۵ روز نیاز به شارژ دوباره نداشتم. البته من حالت شارژ سریع آنرا غیر فعال کردم و صفحه آن همواره در حالت ۶۰ هرتز است. در پایان توجه شما را به این نکته جلب می کنم که ممکن است گوشی های مشابه از نظر برند و مدل عملکرد کاملا یکسانی نداشته باشند زیرا قطعات الکترونیکی بر خلاف قطعات مکانیکی بسیار حساس و آسیب پذیر هستند و بازه تفاوت عملکرد آن ها گسترده تر است.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام