مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید عبدالله ح
  • تاریخ عضویت : 1391/4/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/3/16 مشکل افزودنِ اکانت جدید
دوستان از وقتی به miui 7.3 یعنی آخرین آپدیت پایدار گوشی آپدیت کردم نمی تونم اکانت جدید به گوگل اضافه کنم. وسط راه گیر می کنه و یه چیزی شبیه باگ نشون داده میشه. از شما هم همین جوریه؟

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/3/16 من هم با مشکل شما قبلن برخورد کردم و دقت کردم هروقت سایت خودِ miui باز نمیشه مشکل آپدیت هم روی گوشی به وجود میاد. و وقتی بعد از یه مدت مشکل سایت رفع شد و سایت رو باز کرد بخش آپدیت گوشی هم فعال می شه و کانکت میشه.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/23 نه من این گوشی رو دارم همچین ایراداتی اصلن نداره. دوستان دیگه هم که دارن گفتن این گوشی داغ کردن تو کارش نیست.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/9 دوستان به خاطر چیزای الکی از خیر این گوشی نگذرید. مثلن بعضیا میگن این گوشی برنامه های گوگل رو به صورت پیش فرض نداره.این که نشد مشکل. خب مثل همه ی برنامه های دیگه میشه نصبشون کرد. به همین راحتی. تو اینترنتم که الی ماشاء ا... هست برنامه های گوگل. یا مثلن میگن منوی فارسی نداره برا همین نمی خوایم اینو. آخه این چه مشکلیه؟ واقعن نیازی نیست به زبان انگلیسی مسلط باشید تا از منوی انگلیسی استفاده کنید. همین که چندتا کلمه ی کلیدی رو بلد باشید کافیه تا برای همیشه از خیر منوهای فارسی که هر کدوم یه جور ترجمه شده و ترجمه های غلطی هم هست اکثرشون بگذرید و حتا اگه منوی فارسی هم داشته باشه مثل من منوی انگلیسی شو فعال کنید. ضمن اینکه شنیدم رام منوی فارسی هم اومده براش.
ضمنن درسته کلیدهای پایین گوشی نور ندارن از خودشون، ولی چیزی که هست تنها کلیدی که بیشتر از همه به کار میاد کلید بازگشت (بک) هست. برا اونم یه راه حل ساده پیدا کردم که حتی تو تاریکی بشه جای دقیقش رو مشخص کرد: به اندازه ی 1 میلی متر در 1 میلی متر از چسب نواری با قیچی یا تیغ جدا کنید و بچسبونید روی کلید بازگشت به طوری که دقیقن روی کلید رو پوشش بده. حالا هرجا باشید می تونید از روی برجستگی ایجاد شده روی کلید، جاشو پیدا کنید و نیازی به نور نیست. برای کلید های دیگه هم همینطور.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/8 مشکل ویرایش ناپذیر بودن از مموری م بود که فرمتش کردم کاملن رفع شد. اول یه مموری دیگه روی گوشیم امتحان کردم دیدم ویرایش میشه، برا همین تمام فایلهای مموری اصلی رو انتقال دادم به کامپیوترم چون لازمشون داشتم (با رم ریدر انتقال دادم، مشکل نصب نبودن درایورها هنوز باقیه) بعد مموری رو فرمت کردم دوباره گذاشتمش روی گوشی و با همون روش معروف فعال کردنِ document از installed apps تونستم ویرایش پذیرش کنم. برای دوستانی که میگن تو installed app گزینه ی document نیست باید بگم که در حالت اولیه، این گزینه آخرای لیست قرار داره. فکر کنم گزینه ی یکی مونده به آخر باشه. پیداش کنید. روش کلیک که کردید پایین گوشی یه گزینه هست به اسم enable. با زدنِ این گزینه، document فعال میشه و به وسطهای لیست میره. حالا که فعالش کردید برید به فایل منیجرهای خودتون (مثل es، quick pic و...) و هر فایلی رو که میخواین ویرایش کنید. برای اولین ویرایش، یه تنظیماتی نمایش داده میشه که باید با اونها مموری خارجی تون رو به عنوان مموری پیش فرض انتخاب کنید. دیگه کار تمومه. تو سایتهای دیگه هم مفصل در این باره نوشتن. فقط خواستم بگم اگه مشکل داشتید مثل من، فرمت کارت حافظه بهترین پیشنهاده.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/8 دوستانی که گوشی رو دارن، بگن آیا کم نوری بیش از حد چراغ اعلان برای پیامک و زنگ و غیره برای شما هم وجود داره؟ یا فقط گوشی من اینطوریه؟

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/8 اگه شما نظرات قبلی رو خونده باشید به همه ی سوالاتتون پاسخ داده شده. خواهش می کنم برای انتخاب گوشی یه کم حوصله بزارید. ارزشش رو داره. نظرات دوستان هم قبل از خرید گوشی یه مشاوره ی خیلی عالی و بی تعصب و رایگان محسوب میشه و هم بعد از خرید گوشی میشه از تجربیات دوستان در حل مشکلات استفاده کرد. اما خلاصه در پاسخ شما اینکه در همه ی مواردی که شما گفتید با این قیمت حرف اول رو می زنه. پس بدون نگرانی، از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، باز هم می گم. ابتدا وقت بزارید و نظرات قبلی رو هم بخونید. این گوشی یک گوشی کامل هست. البته نسبت به قیمتش و امکانات موجود.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/8 باید به ویژگی مادون قرمز هم در کنار مزایای این گوشی اشاره می کردید. من همیشه دنبال یک گوشی کامل یا بهتر بگم کامل ترین گوشی با قیمت زیر 650 تومن بودم. و واقعن بعد از حدود 4، 5 ماه تحقیق تو سایتهای مختلف بخصوص تو بخش «موبایل یاب» از همین سایت، از بین هزاران هزار گوشی مختلف به redmi3 و لنوو k3 note رسیدم. انتخاب خیلی سختی بود ولی به خاطر مادون قرمز این گوشی و به خاطر بالا بودن میزان تشعشعات لنوو k3 note و باز به خاطر باطری منحصر به فرد این گوشی و باز به خاطر صفحه ی زیادی بزرگ لنوو، اینو انتخاب کردم و از انتخابم هم راضی هستم.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/4 همه ی این راه ها رو قبلن رفتم اما متاسفانه جواب نداد. Document رو از همون قسمت که گفتید فعال کردم ولی حتی با فایل منیجر خود گوشی هم قادر به ویرایش مموری نیستم چه برسه به es و quick pic و امثالهم. توی فروم ها هم خوندم خیلی ها این مشکلو دارن اما خیلی ها هم با راه حلی که اشاره کردید جواب گرفتن. شایدم اشکال از مموری باشه. نمی دونم.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/2 1) بله رادیو داره. اتفاقن به خاطر کیفیت صوتی اسپیکرها کیفیت رادیو هم خیلی بالا به نظر میرسه. نام هر رادیو رو هم می تونید ذخیره کنید.
2)از صفر تا صد اگه در حالت خاموش بزارید شارژ بشه دو ساعت و نیم طول می کشه. اگه روشن و استندبای باشه کمی بیشتر. شما سقفش رو همون سه ساعت در نظر بگیرید.
بعضی از نکته هایی که به ذهنم رسید رو چند کامنت پایین تر توضیح دادم. هم من و هم دوستان دیگه. باز هم سوالات رو دقیق تر بپرسید تا جواب دقیقتری بگیرید.
طراحی عالیه. من به شخصه از اینکه یک گوشی ئی مثل سامسونگ داشته باشم بیزارم، گوشه هاش زیادی گرد و بدقیافه هست به نظرم. اما این شیائومی ها طراحیشون خاص و شیکه البته باز هم اگه گوشه هاش مثل سونی تیز تر بود از دید من بهتر و شیک تر بود. تازه چیزی که برا خودم مهمه اینه که هیش کی این گوشی رو نداره از اطرافیان. و همیشه احساس تفاوت و خاص بودن می کنی، هرجا میری دست مردم یا هواوی میبینی یا سامسونگ یا نهایتن ال جی... تاچش هم خیلی خوبه. آنتن دهی و اینترنت هم در حد خوبی قرار داره. تماس که با کسی بگیرید احساس داشتن یک گوشی قدرتمند رو بهتون القا می کنه.
گوشی به صورت اورجینال چندتا نرم افزار چینی هم داره که اگه فکر می کنید قابل استفاده نیستن می تونید حذفشون کنید. البته تعدادشون خیلی زیاد نیست و با حروف چینی مشخص شدن. چند تاشون رو هم فقط باید روت کنید تا بشه حذف کرد. من نه نیازی به حذفشون دیدم و نه روت کردم. فقط همه ی نرم افزارهای غیر ضروری رو به یک پوشه انتقال دادم. بعضی از نرم افزارهاشم کاربردی و جالبن و به کار میان. مثل ضبط صوت، ریموت مادون قرمز، مدیریت فایل، گالری، نرم افزار خوندن فایلهای متنی مثل پی دی اف و غیره.
نکته ی مهم در مورد این گوشی و خیلی از گوشی های دیگه که به اندروید کیت کت به بالا مجهزن اینه که کارت حافظه ی خارجی یا همون sd card ویرایش ناپذیر دارن. یعنی وقتی مموری توش بزاری نمی تونی فایلی رو توش ایجاد یا ازش حذف یا کات کنی. این مشکلیه که تو آپدیت های جدید اندروید وجود داره و چاره ش فقط روت کردن هست، که تو سایت ها مفصل درموردش توضیح دادن. پس اگه براتون کارت حافظه ی خارجی خیلی مهمه و دائم می خواین روش اطلاعات کپی کنید یا ازش اطلاعات رو پاک کنید نیاز به روت دارید. یا اینکه از گوشی درش بیارید و با رم ریدر به کامپیوتر وصلش کنید و ویرایشش کنید، اما کارت حافظه ی داخلیش جوابگو هست در این مورد و ویرایش پذیره. که البته اون هم فقط 10 گیگش در دسترسه.
من وقتی به کامپیوتر وصلش می کنم انگار درایورهاش نصب نیست. البته می تونم به راحتی فایل ها رو به گوشی انتقال بدم و هیچ مشکلی از این نظر نداره. اما برای انجام عملیات نرم افزاری مشترک بین کامپیوتر و گوشی مشکل دارم، کارهایی مثل روت کردن و غیره.
سوالی داشتید همینجا بپرسید در خدمتم.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/2 شارژش از صفر تا صد، دو و نیم تا سه ساعت طول می کشه. بدون استفاده بزارید دو و نیم ساعت، درحین شارژ استفاده کنید حدود سه ساعت. ولی در عوض دو سه روز می تونید ازش با خیال راحت البته در حد متعارف استفاده کنید و نگران تموم شدن شارژ نباشید. اونطور که دستم اومده اگر مثل گوشی های ساده ازش استفاده کنید به راحتی تا چهار روز هم جواب می ده.
در مورد رنگ، چیزی که هست تا گوشی رو از نزدیک نبینید نمی تونید بر اساس عکسهایی که تو اینترنت می بینید تصمیم بگیرید. این عکسهای اینترنتی به خصوص اگه رنگ روشن باشن غیر از واقعیت رو نشون می دن چون زیر نورپردازی شدید گرفته شدن. مثلن من رنگ طلایی شو دارم. از نزدیک که می بینیش تیره تر معلوم میشه تا از روی عکسهاش. البته وقتی زیر نور مستقیم می گیرمش تازه میشه شبیه عکساش. در مجموع رنگ طلاییش تو عکس قشنگ تره تا تو واقعیت، البته نظر من اینه. ولی باز هم رنگ خوب و شکیلی هست.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/2/2 سلام دوست عزیز. نرم افزاری که برای روت کردن گوشی معرفی کرده بودید کار نکرد. خودتون امتحان کردید؟ ضمن اینکه زبانش تا حدی چینی بود اما گزینه ی روت داشت که من زدم اما هیچ اتفاقی نیفتاد فقط به یک صفحه ای منتقل شد که علامت تعجب بزرگی داشت. در کل می دونم که روت نشده سیستم. خبری از super su هم نبود. دوستان اگه تجربه ای در زمینه ی روت این گوشی بدون استفاده از کامپیوتر دارن بگن. ممنون می شم.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/1/26 من گوشی رو یه هفته ای میشه خریدم. از sohatrade گرفتم چون قابل اعتمادتر بود و در ضمن از همه ارزونتر بود. البته یه چیزی هم بگم کلن فعالیت همه ی این سایتها یه چورایی مشکوکه. چون برگ گارانتی که به صورت اورجینال روی این گوشی هست تو پک هایی که این سایتها ارسال می کنن نیست. در عین حال ظاهر پلمپ هم داره (تو گوشی های بعضی سایتهای دیگه که شنیدم همون ظاهر پلمپ رو هم نداره). یعنی دور کارتون گوشی یه پلاستیک شیک می بینیی که غلط اندازه و حس پلمپ بودن به آدم دست میده که خوب همه می دونیم که کشیدن یک پلاستیک دور جعبه و پرس کردنش هیچ کاری نداره.
دیگه اینکه پشتیبانی این سایت بهتر و مودبانه تر هست نسبتن. منتها قبل از خرید گوشی بهتر پشتیبانی می کنن تا بعد از خرید گوشی. مثلن من مشکل نخوردن هندزفری های دو تیکه به گوشی رو با پشتیبانی درمیون گذاشتم اما چون گوشی رو خریده بودم و کار از کار گذشته بود هیچ جوابی ندادن، چون سهاترید 10 روز ضمانت تعویض داره مثلن. که بازهم فک کنم یه شگرد تبلیغاتی بیشتر نباشه. میخوام بگم این جور سایتها که بدون گارانتی گوشی رو می فروشن تقریبن همه سر و ته یه کرباسن و دی جی کالا هم که تنها سایت کاملن قابل اعتماد تو اصالت کالاهاست این گوشی رو نداره. پس بهتره به دنبال قیمت مناسب تر باشین تا اصالت کالا :)
در مورد باتری این گوشی حرفی برا گفتن نمونده. چون همه چیز عالیه. و من با مصرف حتی بیشتر از حد معمولی هم تا سه روز تونستم دووم بیارم. البته باید گفت که از باتری 4100 میلی آمپر یه غول نسازید. بلکه به نسبت باتری گوشی های دیگه با همین سخت افزار مقایسه کنید تا بفهمید چقدر عالیه باتریش. پس باز هم انتظار ماندگاری گوشی های نوکیا 1100 رو نداشته باشید. حتی با مصرف بیش از حد هم این گوشی یک روز و بیشتر رو به راحتی جواب میده.
نکته ی مهم در استفاده از دوربین اینه که هنگام عکس برداری در شب حتمن HDR گوشی رو در حالت خاموش قرار بدید تا عکسهای با کیفیت گرفته بشه. در روز هم که عکسهاش حرف نداره. گرچه بازهم در حد 13 واقعی نیست که خب طبیعیه تو گوشی ها.
مشکل های ریزی هم داره این گوشی که فعلن متوجه شدم. مثل نور خیلی کمِ چراغ اعلان. مثلن وقتی که پیامک یا تماس بی پاسخ داشته باشید چشمک میزنه اما برا من لااقل خیلی ضعیف و کم نوره که اگه جای روشنی باشم به سختی معلوم میشه.
مشکل دیگه ای که کمابیش باهاش برخورد کردم کلید back گوشی هست که هر از چندگاهی عمل نمی کنه و از کار می افته. البته خیلی محسوس نیست و فقط بعضی وقتها اینجوریه. نمی دونم دوستان دیگه هم متوجه شدن یانه.
یه مشکل کوچیک دیگه هم داره و اون سازگاری نه چندان دقیق نور صفحه در حالت اتومات با محیطه. مخصوصن تو محیطهای تاریک تر میزان نوردهی صفحه ناپایداره و بعضی وقتها خیلی خیلی کم میشه. شاید بهتر باشه از حالت اتومات فعلن خارجش کنیم تا آپدیت های بعدی براش بیاد. تقریبن همه ی مشکلات گوشی رو گزارش دادم به شیائومی و امیدواریم در آپدیت های بعدی تاجایی که مربوط به نرم افزار گوشی هست رفع بشه.
ویژگی های مثبتش هم همونیه که بقیه ی دوستان در پایین گفتن. کیفیت صفحه نمایش خوب، سبکی، ظرافت، روانی و سرعت بالا و بدون هنگ و لگ و غیره، باطری عالی، اندروید لالی پاپ، رابط کاربری جالب و متفاوت، قیمت پایین نسبت به امکانات بسیار بالا، کیفیت اسپیکر خیلی خوب که هم باکیفیته و هم بلنده، کیفیت مکالمه ی عالی، مرورگری هم روی خود گوشی هست مربوط به شرکت شیائومی که خیلی روان و عالیه. در مجموع از خریدم فعلن که راضی ام.
سوالی بود در خدمتم.

Xiaomi Redmi 3 Xiaomi Redmi 3

1395/1/18 سلام. این گوشی رو از سها ترید خریدم که خیلی پشتیبانی و قیمت هاش عالی و مناسبه. دو تا مشکل داشتم. یکی اینکه چرا وقتی هدفون وصل می کنم صداش خراب و ناواضحه؟ البته فقط هدفون هایی که میکروفون و ریموت دارن همچین مشکلی دارن و هدفون های یک تیکه صدای شفاف و اورجینالی دارن.
دوم اینکه گلسِ همراه گوشی رو می تونیم خودمون نصب کنیم یا باید بدیم مغازه؟

Sony Ericsson Xperia mini pro Sony Ericsson Xperia mini pro

1391/4/30 سلام به همه ی هم گوشیای محترم.2 تا سوال داشتم:
1-چطور می شه دوتا پنجره رو تو گوشی همزمان باهم باز نگه داشت؟مثلا یه متن پی دی اف انگلیسی باز کردیم و میخوایم بدون اینکه بسته بشه دیکشنری رو هم چک کنیم و بعد دوباره بدون اینکه دیکشنری بسته بشه بریم سراغ متن پی دی اف؟(دقیقا همون صفحه ای که بودیم، وگرنه که مشکلی نبود :P)
کسی از دوستان چیزی به ذهنش میرسه؟

2-چطور میشه کاری کرد که نور صفحه کلید خاموش بمونه؟آخه گوشی من سفیده و با هر بار فشردن یک دکمه صفحه کلید، صفحه کلید روشن میشه و باعث میشه که حروف نوشته شده- اگه در محیطی روشن باشیم- روی کلید ها ناخوانا بشه.کس دیگه ای هم همچین مشکلی داره؟

Sony Ericsson Xperia mini pro Sony Ericsson Xperia mini pro

1391/4/30 سلام،نه از من که خودم به 4 آپدیت کردم شنیدی، آپدیت نکن.تنها چیزی که تغییر می کنه نمای sitting هست، یعنی یه تغییر کاملا بی اهمیت. و در عوض، بله، هم سرعت گوشی یه مقدار کند میشه و هم بعضی از امکانات دیگه حذف میشن! ما که ندیدیم با آپدیت صدای گوشیمون زیاد بشه یا شارژ بیشتری نگه داره.از همه بدتر اینکه برای بسیاری از نرم افزارا یه ارور خاصی میده که تو نسخه آپدیت نشده این ارور رو نمی داد،بنا بر این باعث میشه اون نرم افزار نصب بشه اما اجرا نشه :(
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا