مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا ب
  • تاریخ عضویت : 1400/8/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Xiaomi Redmi 10 Xiaomi Redmi 10

1400/8/16 Ya A گرامی اینجانب هم چون مطمئن نبودم از واژه "شاید" استفاده کردم و در ضمن نوشتم از جنبه های دیگر فرق زیادی با G85 ندارد. بنابرین مسئله ای برای غصه خوردن وجود ندارد.
در ضمن در اصل میخواستم بر خلاف دیگران که اینجا فقط از مشخصات روی کاغذ نظر میدهند و تعصب فامیلی نسبت به یک برند خاص دارند. برداشت خود را از اولین نگاه به محصولی خریداری کرده ام به اشتراک بگذارم. تا نسبت به این سایت که از محتویاتش استفاده کردم ادای دین کرده باشم.

Xiaomi Redmi 10 Xiaomi Redmi 10

1400/8/10 با سلام
متاسفانه چراغ اعلانات ندارد
قفل برنامه ها دارد
بنظر میرسد بعلت اشکالات برنامه های دوگانه در miui 12.5 حذف ویا مخفی شده است.
ولی دیدم در جاهائی برای دسترسی به برنامه دوگانه در miui 12.5 کلک هائی را پیشنهاد میدهند. (البته بزبان هندی!)

Xiaomi Redmi 10 Xiaomi Redmi 10

1400/8/9 ردمی 10 اولین گوشی در دنیا است که از چیپ ست مدیا تک جی 88 استفاده میکند و لذا شاید اولین گوشی در رده اقتصادی باشد که دارای قابلیت ریفرش 90 هرتز است. البته در تنظیمات گوشی برای حفظ مصرف باطری بصورت پیشفرض روی 60 هرتز ست شده ولی اگر میخواهید عناصر متحرک واضحتری در صفحه نمایش داشته باشید میتوانید تنظیم آنرا به 90 هرتز تغییر دهید. در بقیه موارد جی 88 تفاوت چندانی با جی 85 ندارد و حتی اندکی کندتر میباشد. اینجانب مدل 64 گیگ و رنگ خاکستری آنرا دارم. این گوشی خوش دست و ابعاد و وزن مناسبی دارد. و قاب پشت آن زیاد جاذب اثر انگشت نیست. در کل احساس ارزان قیمت بودن نمیدهد. فقط مجموعه لنزها مقداری برجسته است که مقداری توی ذوق میزند ولی اگر از کاور ژلاتینی در جعبه استفاده کنید این نقص پوشیده میشود. اینجانب سیم کارت رایتل انداختم و اینترنت جی 4.5 نشان میدهد. تصویر صفحه شفاف و در روشنائی بیرون از خانه قابل قبول است. صدای بلند گو ها خوب ولی کیفیت متوسط و در ضمن دامنه متوسط آن کم است. یعنی تنظیم صدا اکثرا یا بلند یا کم است. مصرف باطری برای کار های معمولی عالی است یعنی بعد از چند ساعت کار عادی نوشته بود که یکروز و چند ساعت دیگر استفاده باقی مانده است. واسطه کاربری شیامی خیلی شلوغ و پر از برنامه های بلا استفاده است.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا